Логіст
Керує оркестром перевезень. Людина, яка може доставити будь-що у потрібну локацію у потрібний час
Байдуже, що для цього потрібно: перевезти товар через океан, довезти його бездоріжжям чи доставити за 24 години через пустелю
Hard skills
Аналіз даних перевезень
Контроль та відстеження перевезень
Оперативне планування
Організація та планування фрахтової логістики
Підбір транспорту для логістики
Планування графіків доставки
Побудова логічстичного машруту
Побудова транспортних графіків
Робота з інструментами для аналізу даних
Робота з різними типами вантажів
Робота з різними типами вантажних перевезень
Розрахунок фрахту
Формування логістичних планувань
Soft skills
Комунікація в менеджменті
Управління зацікавленими сторонами
Управління часом
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіПомічник логіста у Малехів
У зв’язку з розширенням логістична компанія 7PORT, що займається міжнародною доставкою вантажів та митним оформленням товарів, шукає помічника логіста. Обов’язки: Обробка вхідних запитів на перевезення; Пошук перевізників на відповідних платформах; Спілкування з перевізниками по телефону та електронною поштою; Ведення супровідної документації по шаблону; Виконання доручень логіста та керівника. Ми пропонуємо: Роботу в перспективній галузі; Навчання у сфері міжнародної логістики вантажів та митного оформлення товарів; Стабільну заробітну плату з можливістю росту; Можливість реалізувати свій потенціал в міжнародній логістиці; Кар'єрний ріст в компанії, яка активно розвивається; Графік роботи з понеділка по п’ятницю; Комфортний офіс (кавомашина, холодильник, мікрохвильовка). На території терміналу є кафе, магазин, відділення Нової пошти та відділення банку. Наш ідеальний кандидат: Впевнений користувач ПК; Швидко навчається новому; Вміє організувати свій робочий час; Відповідальний, комунікабельний, стресостійкий; Націлений на результат. Наша локація: Логістичний комплекс«Карпати Логістик», с. Малехів (район Галицького перехрестя). Якщо Ти молодий (-а), активний (-а) та готовий (-а) стати частиною команди 7PORT — просто зараз надсилай відгук на ця вакансію!
Логіст
? Складання логістичних прогнозів і планів; ? Проведення роботи з проектування логістичних систем і упровадження їх на підприємстві; ? Розраховує витрати на логістику, розробляє бюджет на логістику та тому подібне.
Помічник логіста
Якщо ти молодий (а нам саме молоді і потрібні) та маєш бажання навчатися та розвиватися у сфері логістики, то ця вакансія створена саме для тебе. Обов’язки: Ведення бази даних про перевезення та вантажіПідготовка документів для перевезеньКоординація з водіями та клієнтами щодо доставки вантажівВідслідковування руху транспортних засобівВирішення поточних логістичних проблем Вимоги: Вік від 18 до 28 роківВміння працювати в команді та бути організованимДобре володіння комп’ютером та програмами Microsoft OfficeВміння працювати з великим обсягом інформації та приймати рішення в умовах обмеженого часуВідповідальність та вищий рівень самоорганізації Ми пропонуємо: Стабільний графік роботи 5/2 з 9 до 19.Можливість навчання та професійного розвиткуДружню та сприятливу робочу атмосферуКар'єрне зростання та можливість реалізувати свій потенціал Якщо ти готовий прийняти виклик та розпочати кар'єру у сфері логістики, надсилай своє резюме.
Керівник складу
Наша компанія «4ПРОФІ» одна з найстабільніших компаній у Харкові та Україні. Наша особливість — це гнучкість, вміння залишатися «на плаву» у форс-мажорних ситуаціях, і при цьому бути корисними людям. Ми швидко адаптувалися та перепрофілювалися в період карантину ковід-19, зберегли практично весь штат. Зараз, у період війни, ми намагаємося бути максимально корисними та ефективними, тому виробляємо армійську амуніцію: розвантаження, тактичні пояси, сумки під магазини, плитоноски, аптечки, безкаркасні ноші, балаклави тощо.Шукаємо до себе в команду Керівника складу!Вимоги:Досвід роботи на складі та з обліком товарів від 5 років ;Вміти вільно користуватись ПК (Word, Excel), 1С (введення приходних позицій, ТТН);Досвід в управлінні колективом більше ніж 3 чол. (у підпорядкуванні 5 комірників та водій);Досвід у роботі на складі з адресним зберіганням;Ваші обов’язки:Організація і координація прийому та розміщення продукції на складі;Забезпечення безперебійної роботи складу;Відвантаження замовлень;Контроль документообігу (ТТН, накладні);Контроль залишків на складі;Приймання товару;Перевірка товару по накладних;Перевірка асортименту товару перед завантаженням автомобіля згідно маршрутного листа;Проведення інвентаризації;Умови праці:робота в офісі, м. Спортивна, 5 хв.;понеділок—п'ятниця, 9:00—18:00; 13:00—14:00 обідня перерва;своєчасні виплати зарплати;робота у дружньому колективі.Якщо зацікавила вакансія - залишайте відгук, і наш Hr-менеджер зв’яжеться з Вами!Або пишіть @HR_4Profi
Менеджер з транспортної логістики в будівельну компанію
ОБОВ’ЯЗКИ: Організація перевезень від постачальника на об'єкти будівництва, та між об'єктами. Проведення тендерів між перевізниками, пошук найкращої ціни. Організація взяття в оренду транспортних засобів (спецтехніка), контроль строків оренди, контроль оплат. УМОВИ РОБОТИ: Робочий графік: 5 днів, з 09:00 до 18:00. Перерва на обід: 1 година. Місце роботи: вул. Березинська 80 (ж/м Лівобережний 3). Робоче місце у кабінеті з колегами по роботі, обладнане усім необхідним. Офіційне оформлення та основні соціальні пільги: оплачувана відпустка та оплачуваний лікарняний. Харчування: є можливість розігріти їжу в кухні при офісі, або придбати їжу в буфеті. ЗАРОБІТНА ПЛАТА: 25 000 — 30 000 грн. (ставка за результатами співбесіди)ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ: Освіта: вища або середньо-спеціальна Володіння ПК: Word, Excel; Досвід роботи від 1 року в сфері транспортної логістики; Особистісні якості: відповідальність, активна життєва позиція, педантичність, пунктуальність, стресостійкість до змін. КОРОТКО ПРО КОМПАНІЮ:Компанія працює 20 років. Основним напрямком діяльності є будівництво та управління об'єктами комерційної нерухомості. За час роботи успішно реалізувала об'єкти комерційної нерухомості загальною площею більше 300 000 м. кв. Компанія займається будівництвом та здачею в оренду складських терміналів і офісних приміщень класу А і В у основних обласних центрах України: Дніпро, Київ, Одеса, Запоріжжя, Кропивницький, Львів. НАДІШЛІТЬ Ваше резюме нам на пошту: kkdialog@ukr.netМи його оперативно розглянемо, і, якщо ця вакансія вам підходить, то ми з вами зв’яжемося, погодимо нюанси та організуємо особисту бесіду з Керівником відділу.ЗАТЕЛЕФОНУЙТЕ або НАПИШІТЬ нам у VIBER чи TELEGRAM: +38(067) 563 31 41Направляючи своє резюме на вакансію, ви даєте згоду на використання ваших персональних даних компанією в рамках чинного законодавства України.ПЕРЕШЛІТЬ цю вакансію вашому знайомому, якщо вона, на ваш погляд, йому підходить. Допоможіть хорошій людині знайти хорошу роботу!