Спеціаліст із партнерства

Створює колаборації для спільного вау-ефекту

Створює ефективну співпрацю між двома організаціями, щоб вони створили спільний вибуховий проєкт. Комунікує з командами, уточнює стратегічні цілі проєкту та допомагає ухвалити взаємовигідні рішення

Hard skills

  • Аудит та оцінка партнера

  • Безпека бренду

  • Використання концепції WIN-WIN

  • Дотримання корпоративної соціальної відповідальності

  • Інфлюенс-маркетинг

  • Оптимізація процесів партнерства

  • Оцінка ризиків партнерства

  • Робота з різними типами партнерств

  • Стратегії партнерств

Soft skills

  • Комунікація з партнерами

  • Критичне мислення

  • Переговори

  • Співпраця

  • Творче мислення

  • Управління зацікавленими сторонами

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Керівник відділу по роботі з партнерами (банки)

RAYTON — лідер серед українських компаній у сфері відновлювальної енергетики. Ми проєктуємо та впроваджуємо інноваційні рішення на базі сонячної енергії для бізнесу, допомагаючи підприємствам значно скоротити витрати на електроенергію.У зв’язку з розвитком напрямку фінансування проєктів ми шукаємо керівника відділу по роботі з партнерами (банки), який має досвід роботи у сфері фінансів та кредитування від 3 років.Що потрібно роботи: Консультація корпоративних клієнтів (юридичні особи) щодо отримання кредитів на проєкти у сфері відновлюваних джерел енергії. Підготовка та узгодження фінансових документів для банківських установ. Проведення переговорів із банками та партнерами щодо умов кредитування. Залучення нових клієнтів і підтримка відносин із діючими. Прямі продажі продуктів клієнтам. Наші очікування: Вища фінансова або економічна освіта. Досвід роботи у банківській сфері або кредитуванні від 5 років. Високі комунікаційні навички, вміння переконувати та будувати довгострокові відносини. Вміння працювати в команді, проактивність і відповідальність. Ми пропонуємо: Фіксований оклад + бонуси за результатами роботи. Віддалений формат роботи. Можливості кар'єрного зростання та розвитку. Роботу в команді професіоналів у сфері відновлюваної енергетики. Якщо ви готові розвиватися у сфері «зеленої енергетики» та застосувати свій досвід у фінансуванні масштабних проєктів — приєднуйтесь до команди RAYTON!

Віддалено
Повна зайнятість
Partnership Manager / Менеджер (-ка) з партнерства

Основна функція: Менеджер з партнерств буде працювати у напрямку розвитку та підтримки партнерств Фонду, зосереджуючись на реалізації грантових програм, здійснення фандрейзу та ведення комунікації із донорами різних видів.  Основні обов'язки та завдання:  Пошук грантових програм та написання грантових заявок, відповідно до профілю фонду, з метою залучення додаткового фінансування для реалізації проектів. Взаємодія з поточними та потенційними донорами та партнерами (іноземний бізнес, міжнародні донорські організації), представлення інтересів організації та встановлення партнерських відносин. Координація партнерських  програм. Допомога у підготовці та розповсюдженні комунікацій, пов'язаних із партнерствами, включаючи звіти, презентації та оновлення для внутрішніх команд та зовнішніх партнерів. Аналіз та мапування зовнішніх зацікавлених сторін, таких як донорські організації, посольства, аналітичні центри, політичні органи, органи ЄС, агентства ООН тощо, з метою виявлення можливостей співпраці, фінансування та спільного впливу. Пошук конференцій та подій,організаційне супроводження інших членів команди у взятті участі у конференціях. Вивчення різних способів збору пожертвувань, включаючи онлайн-платформи, корпоративні спонсорства, індивідуальні пожертвування та інші джерела. Їх організація та координація.  Звітування: Менеджер з партнерств буде підзвітний Головному Менеджеру з партнерств та Директору Фонду.  Які навички будуть в допомогу?  Hard Skills:  Бакалаврський чи магістерський ступінь в галузі соціальних наук, міжнародних відносин, або іншій відповідній галузі. Відмінне володіння українською мовою - усно та письмово Відмінне володіння англійською мовою - усно та письмово Досвід роботи з у зовнішніх комунікаціях (розвиток та ведення партнерських відносин із донорами/ інвесторами/ підрядниками/бізнес - партнерами) - мін 2 роки. Написання грантових заявок. Зацікавленість або попередній досвід роботи у сфері енергетики, відновлюваної енергетики чи сталого розвитку буде перевагою.  Soft skills:  Відмінні комунікативні навички та бажання розвиватись у громадському секторі. Cильні організаційні навички. Здатність ефективно взаємодіяти з різними стейкхолдерами та будувати партнерські відносини. Відкритість, цілеспрямованність та увага до деталей - супер - скіли, які ми шукаємо   Ми пропонуємо:  Із емоційно - прикладного:  Ти гарантовано побачиш результат діяльності своєї роботи - це побудовані сонячні станції для шкіл та лікарень :) Яке задоволення бачити, що разом ми створюємо щось нове! Класна молода команда. Ми відкриті, прямі, і похвалити можемо і покритикувати, але завжди допомагаємо один одному. У нас ти можеш рости. Ми прагнемо аби кожен із нас був самостійним і мав простір для розвитку. В нас великі плани, великі цілі і досягнути їх можна тільки маючи сміливітсь пробувати щось нове і невідоме. Ми хочемо виходити на інші ринки і ти можеш керувати цими процесами у подальшому. Комунікації із різноманітнимими міжнародними донорами, організаціями, бізнесом - формуємо якісну базу контактів яка завжди стане у нагоді.  Тепер серйозніше:  Офіційне працевлаштування у Фонді. Дистанційна робота, але будемо чекати в гості час від часу у Києві. Гідна оплата праці. Навчання і підвищення кваліфікації.  Якщо відучаєш, що ця вакансія як раз те, що ти шукаєш -надсилай своє резюме вже зараз! Дуже чекаємо тебе у нашій команді! 

Віддалено
Київ
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з партнерами, Partnership Manager, військовослужбовець

Шукаємо ініціативного та цілеспрямованого менеджера по роботі з партнерами, який допоможе нам розширити мережу співпраці та знайти нові канали для зростання. Якщо ви вмієте будувати довгострокові відносини та знаходити взаємовигідні рішення, ми чекаємо на вас.Ключові обов’язки: Пошук та залучення партнерів: активний пошук компаній, блогерів, медіа та інших організацій для співпраці. Ведення переговорів: укладання партнерських угод та обговорення умов співпраці. Управління відносинами: підтримка комунікації з існуючими партнерами та розвиток співпраці. Координація спільних проєктів: організація та контроль за виконанням спільних рекламних кампаній, акцій та подій. Аналітика: відстеження ефективності партнерських програм та надання звітів. Вимоги: Досвід роботи в продажах, бізнес-девелопменті або партнерському маркетингу. Відмінні навички ведення переговорів та комунікації. Вміння аналізувати ринок та знаходити нові можливості для співпраці. Орієнтація на результат та здатність працювати самостійно. Умови роботи: Гнучкий графік. Можливості для професійного розвитку. Конкурентна заробітна плата. Надсилайте свої резюме або телефонуйте на офіційний номер +38 097 0000 425 для призначення співбесіди.

Дніпро
50000 грн /місяць
Повна зайнятість
Partnership manager до БФ Сергія Притули

Благодійний фонд Сергія Притули — це неприбуткова благодійна організація, яка була заснована у 2020 році Сергієм Притулою разом із командою. Фонд було створено з метою надання допомоги медичним працівникам, особам з інвалідністю, розвитку напрямів освіти та інклюзії та підтримки вразливих верств населення. Однак, після початку повномасштабного вторгнення росії, Благодійний фонд Сергія Притули структурував свою діяльність за двома напрямами: мілітарним та гуманітарним.  Мілітарний напрям забезпечує бойові підрозділи на передовій починаючи з рацій та медикаментів, закінчуючи “Байрактарами” та бронетранспортератми.  Гуманітарний напрям підтримує цивільне населення, та надає можливість отримати необхідну допомогу для відновлення гідного життя на деокупованих та прифронтових територіях.  У нас немає “звичайних” днів, є лише ті, які змінюють реальність. Разом ми наближаємо перемогу над ворогом. Для того, щоб робити це ефективніше, ми шукаємо Менеджера (-рку) з партнерств Гуманітарного напрямку. 📍Твої основні обов’язки включатимуть: Підтримка комунікації з донорами, партнерами та іншими зацікавленими сторонами. Пошук та залучення нових партнерів для успішної реалізації проєктів гуманітарного напрямку, побудова довгострокових партнерських відносин. Пошук нових шляхів залучення фінансування на гуманітарні проєкти Фонду. Розробка та укладання партнерських угод (меморандуми, договори, листи). Координація та супровід партнерських проєктів: організація зустрічей, узгодження цілей співпраці, контроль виконання. Підтримка медійних комунікацій, погодження публікацій, пов’язаних із партнерством. Звітування про результати роботи на нарадах та ведення бази даних партнерів. Співпраця з іншими відділами для забезпечення успішної реалізації проєктів. Участь в організації спеціальних заходів для привернення уваги до Фонду. Робота із викликами, які виникають перед тобою. 💥Із задачами тобі допоможе впоратись: Мінімум 1 рік досвіду на аналогічній посаді. Знання англійської мови (письмової та усної) на рівні B2 та вище. Досвід побудови та підтримки довгострокових партнерських відносин. Успішний досвід у розробці та реалізації партнерських проєктів. Вміння працювати з CRM-системами та базами даних партнерів. Знання юридичних аспектів укладання договорів та меморандумів. Високі комунікативні здібності, вміння знаходити спільну мову з партнерами, переговорні навички. Вміння працювати в команді, зокрема в крос-функціональних проєктах. Самостійність та володіння тайм-менеджментом. Відповідальність і уважність до деталей. Вміння розставляти пріоритети. Бажання впливати на розвиток Фонду та захоплення українцями, які борються за свободу. Ціннісна спорідненість із місією Фонду. ⭐️Буде перевагою при розгляді:  Досвід роботи/волонтерства у неприбуткових громадських об’єднаннях або благодійних організаціях на аналогічній посаді. Освіта у сфері маркетингу, комунікацій, менеджменту або інших суміжних дисциплін. Знання іноземної мови (окрім англійської) на рівні B2 та вище. Почуття гумору та емпатія🙂 🪄Ми пропонуємо не лише нові виклики, а й можливості: Унікальний шанс посилювати Сили Оборони України та допомагати цивільному населенню на прифронтових і деокупованих територіях. Робота в одному з найбільших та максимально прозорих благодійних фондів України. Команду професійних та ідейно об’єднаних людей. Комфортний офіс та чуйне ставлення до чотирилапих друзів🐇 Корпоративне безкоштовне навчання (англійська, домедична допомога, менеджмент і т.д.) та харчування (економія до 5 000 грн). Якщо всі ці пункти про тебе — відгукуйся на вакансію та, обовʼязково додай супровідний лист з бажаним рівнем заробітної плати, та описом, чому тобі важливо долучитись до Благодійного фонду Сергія Притули. *команда фонду з повагою ставиться до будь-якого вашого досвіду, однак залишає за собою право не розглядати резюме мовою росії.

Київ, Прибузька сільська ОТГ, Миколаївська область
Повна зайнятість
Middle Sales and Partnership Manager до Ringostat

Ringostat — українська AI-платформа для бізнесу, що надає інструменти телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків. Наш успіх підтверджує довіра понад 2300 компаній, серед яких відомі бренди Peugeot, Mercedes-Benz, Jooble та OLX. Ми маємо широку партнерську мережу з більш ніж 250 топових digital агенцій, інтеграторів та інших компаній, які щодня використовують наш продукт у своїй роботі та покращують результати свого бізнесу. Ми шукаємо в команду Sales and Partnership Manager`a зі знанням англійської мови (рівень від B2), який допоможе розширити нашу партнерську мережу та збільшити продажі наших послуг! Робота з партнерами в Ringostat — це комерційна роль у партнерському каналі, де ти продаєш цінність співпраці з Ringostat, допомагаєш партнерам підвищувати ефективність бізнесу їх клієнтів завдяки послугам Ringostat і твої головні метрики — партнерські ліди. Якщо ти впізнаєш себе хоча б на 80%, то скоріше подавай заявку і давай спілкуватись детальніше. Hard Skills: Досвід у B2B-продажах або розвитку партнерств від 6 місяців. Англійська — від рівня B2 Досвід роботи з опрацюванням заперечень та виявленням потреб. Не є вимогою до вакансії, але буде перевагою, якщо у тебе є: Розуміння методологій SPIN та BANT. Soft Skills: Орієнтованість на результат — ти прагнеш бачити вимірюваний результат своєї діяльності, а не просто «процес заради процесу». Проактивність і наполегливість — не чекаєш вказівок, сам шукаєш шляхи вирішення та не здаєшся при перших труднощах. Організованість і відповідальність — вмієш тримати фокус, дотримуватися дедлайнів і доводити справу до кінця. Сильні комунікаційні навички — легко знаходиш спільну мову з новими людьми, вмієш слухати, ставити правильні запитання та домовлятися. Багатозадачність і гнучкість — можеш одночасно вести кілька завдань, швидко адаптуєшся до нових умов чи змін. Емпатійність — відчуваєш людей і вмієш будувати з ними довірливі відносини. Самостійність та ініціативність — береш відповідальність, здатний приймати рішення без постійного контролю. Готовність до навчання — відкритий до нового, швидко засвоюєш знання й застосовуєш їх на практиці. Антикризовість — не губишся в стресових умовах, можеш зберігати холодний розум та тримати процес під контролем. Чим ти будеш фокусно займатись: Розвивати існуючих партнерів: підтримувати постійний контакт, будувати довірчі відносини, допомагати партнерам ефективніше продавати послуги Ringostat їхнім клієнтам. Забезпечувати потік лідів від партнерів: твоя головна метрика — кількість та якість лідів, які партнери передають у Ringostat. Навчати та мотивувати: проводити презентації, воркшопи, міні-тренінги для партнерських команд, щоб вони краще розуміли продукт і бачили вигоду від співпраці. Будувати глибокі відносини: працювати з різними рівнями в компанії-партнері — від керівника до акаунт-менеджерів та сейлзів. Аналізувати ефективність: вести просту, але системну звітність по партнерах, виявляти тих, хто росте / падає, і працювати над підвищенням їхньої активності. Представляти Ringostat на заходах: брати участь у профільних конференціях, виставках чи онлайн вебінарах та офлайн нетворкінгу, де є партнери. Ми пропонуємо: Конкурентні ринкові фінансові умови: офіційна зарплата + бонус за досягнення цілей. Наша вилка: 31 000 – 72 000 грн, (ставка + щомісячний бонус, без «стелі» — залежить від результатів та грейду). Повністю гнучкий графік роботи з можливістю починати робочий день із 8:00 до 10:00, та завершувати з 17:00 до 19:00. Можливість працювати повністю віддалено або в одному з офісів. Caffeteria план: компенсація спорту, навчання, медицини та інших life benefits на твій вибір. Ти матимеш реальний вплив на стратегію та результат сейлз-департаменту з високою автономією та ownership. Ти будеш працювати в атмосфері орієнтації на результат — чіткі процеси без зайвої бюрократії та мікроменеджменту, відкрита комунікація без офіціозу. Ringostat — швидко зростаюча продуктова компанія,  стабільно зростає 60%+ щороку, а в Польщі — X3 рік до року. Ми — зріла компанія з 10+ років на ринку та потужною репутацією, яка зберігає швидку динаміку зростання та інновацій. Це не стартап з непередбачуваним майбутнім. Ти матимеш вплив на міжнародний бізнес: продукт використовують у 33 країнах, щомісяця 3000+ компаній здійснюють понад 10 млн дзвінків через Ringostat. Ти працюватимеш з інноваціями у продажах: будеш використовувати нові технології та AI-інструменти в роботі. І вважаємо одна з найвагоміших переваг — роботу в компанії, у якій тебе чують і до тебе прислухаються, а керівник та команда відкриті до діалогу та пропозицій 😉

Київ, Прибузька сільська ОТГ, Миколаївська область
Повна зайнятість