Спеціаліст із партнерства
Створює колаборації для спільного вау-ефекту
Створює ефективну співпрацю між двома організаціями, щоб вони створили спільний вибуховий проєкт. Комунікує з командами, уточнює стратегічні цілі проєкту та допомагає ухвалити взаємовигідні рішення
Hard skills
Аудит та оцінка партнера
Безпека бренду
Використання концепції WIN-WIN
Дотримання корпоративної соціальної відповідальності
Інфлюенс-маркетинг
Оптимізація процесів партнерства
Оцінка ризиків партнерства
Робота з різними типами партнерств
Стратегії партнерств
Soft skills
Комунікація з партнерами
Критичне мислення
Переговори
Співпраця
Творче мислення
Управління зацікавленими сторонами
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіМенеджер по роботі з партнерами
SVM Telecom — телекомунікаційна компанія, яка працює на міжнародному ринку з 2015 року. В зв’язку з розвитком та появою нових напрямків роботи, запрошуємо в нашу команду активних та енергійних людей, які доповнять наш крутий колектив, будуть працювати в задоволення та із ще більшим задоволенням зароблятимуть! :) Для нашої роботи важливо: знати англійську (як мінімум на розмовному рівні), вести ділову переписку; вміти користуватися компютером, інтернетом, пошуковими сервісами; вміти організовувати себе, планувати свою роботу/день і виконувати заплановане!; мати навик роботи в команді, вміти просити про допомогу, в разі необхідності, і допомагати; вміти і любити спілкуватися з людьми (різних національностей та культур, тому толерантність must have); бути відповідальним та пунктуальним. В робочі обов’язки входитиме: розвиток співпраці з поточними партнерами, супровід їхніх акаунтів; ведення ділової переписки; підписання договорів з міжнародними компаніями; відвідування міжнародних конференцій і виставок. Ми пропонуємо: хорошу оплату вашої праці: cтавка + відсоток (без верхньої межі); стажування (яке оплачується), навчання і допомога в роботі; курси вдосконалення англійської мови; можливість працювати дистанційно; графік роботи: Пн-Пт 9:00—18:00; дружній молодий колектив.
Менеджер по роботі з партнерами
Опис вакансіїУвага! Терміново!CRM EXPERTS — компанія-інтегратор, яка займається автоматизацією відділів продажів за допомогою CRM. За 7 років ми зробили понад 100 проєктів із впровадження CRM.Кого ми шукаємо?Ми швидко зростаємо, тому шукаємо в нашу команду Менеджера по роботі з партнерами, який видрізняється швидкістю реакції, знає, як поводитися в складних ситуаціях, і готовий швидко навчатися новому.Умови, які ми вам запропонуємо, будуть залежити від вашого досвіду та ваших знань.Ми у пошуку талановитого Менеджера по роботi з партнерами.Чим доведеться займатися, Обов’язки: Пошук і залучення нових партнерів для компанії (під Партнерами — ми маємо на увазі не Клієнтів компанії, а дружні нам організації з якими у нас частково однакова клієнтська база, для допомоги один одному та для посилення діяльності як нашої компанії, так і компанії Партнера); Підписання партнерських договорів супроводження нових клієнтів, які були залучені завдяки партнерській угоді; Проведення переговорів, листування, проведення онлайн-зустрічей і презентацій; Розвиток відносин з ключовими партнерами; Розвиток стратегії по залученню нових партнерів; Планування свого робочого часу; Підготовка та надання звітності за виконаною роботою; Контроль фінансових взаємин між партнерами; Робота з існуючими партнерами, поліпшення комерційних умов; Моніторинг продажів за партнерами; Консультації клієнтів з питань технологій та сервісів; Ведення бази даних у CRM-системі компанії; Контроль виконання партнерами усіх зобов’язань; Розвиток та збільшення прибутку від існуючих клієнтів; Пошук нових партнерів з використанням різних методів та платформ; Статистичний аналіз рекламних кампаній та результатів партнерів. Вимоги: Досвід на аналогічних посадах від 1 року; Досвід в IT сфері від 1 року обов’язковий; Високий рівень коммуникатівних здібностей: ведення переговорів, публічні виступи, виступи на відео, грамотне мовлення та навички ведення ділового листування; Успішний досвід роботи з пошуком партнерів; Знання технологій продажів; Проактивність (оскільки потрібно постійно шукати нових партнерів та формати співпраці); Ініціативність, системний підхід до вирішення завдань; Досвід роботи з партнерами/B2B клієнтами на міжнародному ринку; Досвід роботи у сфері цифрового маркетингу (бажано); Впевнений користувач ПЗ Google (Gmail, Docs, Spreadsheet, Sites); Досвід роботи з CRM системами; Впевнений користувач LinkedIn, Sales navigator, Linked Helper; Рівень англійської мови не нижче Intermediate. Ми пропонуємо: Роботу в міжнародній компанії; Відвідування тренінгів і конференцій за рахунок компанії; Графік роботи: Пн-Пт 9.00−18.00, формат — віддалено; Професійний розвиток та навчання; Культура інновацій, відкритості та взаємної підтримки у команді. Що ви отримаєте крім цього:Круті проєкти з крутими клієнтами (ТОП-підприємства та бізнеси в Україні та Європі); Навчитеся керувати проєктами та завданнями; Пройдете школу менеджменту проєктів; Дізнаєтеся як працює сучасний IT, який приносить користь і результат. Ми готові вкладатися в наших співробітників, якщо ви дійсно хочете рости і розвиватися! Робота дуже цікава. Попрацювавши у нас, ви вийдете на рівень зп 20 000+ грн на місяць і нижче за нього вже ніколи не опуститеся, тому що матимете найцінніший досвід і знання!ВисновокЗалишайте заявку якщо ви ініціативний, товариський і працьовитий. Якщо ви пройдете співбесіду, то ми організуємо для вас пул завдань, виконуючи які ви зможете максимально проявити свої найкращі якості та гарантовано отримаєте результати. У резюме або супровідному тексті вкажіть свій нік у Telegram. Спілкування ведеться в Telegram і, якщо ви його не вкажете, ми просто не зможемо з вами зв’язатися..Любите складнощі та виклики? Надішліть нам своє резюме, з нами Вам буде складно, але надзвичайно цікаво..До резюме обов’язково прикріпіть фотографію та список Ваших досягненьЧекаємо на ваше резюме і будемо раді співпраці з вами!HR-Менеджер Ольга, Telegram: @fourlimes_recruiter
Partnership Manager
Chess Wizards Team is currently hiring for a full-time remote position of a Partnership Manager.About us:We strongly believe that education should be exciting, motivating and fun!Chess Wizards was founded in 2002 to change the culture of chess in Chicago. A decade later, we’ve expanded our programs to schools, park districts, and community centers across the globe. We have inspired thousands of children across the United States to think logically, solve problems, win graciously, learn from the defeat.We are looking for a Partnership Manager to join our team and create long-term, trusting relationships with our clients. The Partnership Manager’s role is to oversee a portfolio of assigned clients, develop and grow new business from existing clients, and actively look for new sales opportunities. What you will do: Manage 100−125 good active accounts every term Meet sales and revenue goals Act as a communication hub for clients Build long-term rapport with clients Be able to negotiate contracts effectively Resolve clients' disputes and attend to inquiries Provide reports on accounts Assist with critical issues and escalations Retain clients each session Meet company’s KPIs Maintain CRM up to date with all necessary information to conduct successful classes Monitor day-to-day operations Communicate with all instructors on a weekly basis: foster personal relationships request feedback about the quality of classes ensure teachers have all necessary supplies to perform their duties Work with a sales team to properly onboard new clients Ensure privacy protection of all student, school, and instructor data Help with recruiting new staff members when necessary Help develop the company’s culture and overall company vision What you will bring with: Experience as a Client Manager or related profession Excellent communication skills Familiar with CRM software and MS Office Knowledgeable about delivering solutions based on client needs Ability to manage multiple projects Excellent negotiation and leadership skills BA/BSc degree in Marketing, Business or related field Excellent command of English Benefits: Full-time remote position (work from the comfort of your home) Competitive and timely remuneration Working hours: EST/CST office hours (US Time)To apply:Please submit your resume and a cover letter for consideration. We are grateful to all applicants, however, only successful candidates will be contacted. Only resumes and cover letters in English will be considered. Thank you!
Partnership Officer/Фахівець з партнерства
Фахівець з партнерстваОрганізація «Terre des hommes «шукає проактивного, енергійного та організованого фахівця з партнерства, який приєднається до нашої команди в Івано-Франківську, Україна (з можливістю переїздів між місцевими офісами), для підтримки в реалізації наших проектів. Якщо ви шукаєте змістовну роботу, яка матиме довготривалий вплив на життя дітей, ми хочемо зустрітися з вами.Дата початку роботи: якомога швидшеКонтракт: до кінця року (з можливістю продовження)Випробувальний термін: 1 місяцьЗаробітна плата: згідно з тарифною сіткою, медичне страхування та страхування нещасних випадківМісцезнаходження: Івано-Франківськ, Україна (з можливістю переїздів між місцевими офісами)Кінцевий термін подачі заявок: Набір буде тривати до заповнення вакансіїЧИМ МИ ЗАЙМАЄМОСЯ В ЄВРОПІ ТА УКРАЇНІTerre des hommes (Tdh) — провідна швейцарська організація з допомоги дітям. З 1960 року Tdh допомагає будувати краще майбутнє для дітей та молоді, особливо тих, хто найбільше наражається на ризики, пропонуючи інноваційні та стійкі рішення. Працюючи в більш ніж 30 країнах, Tdh приділяє основну увагу здоров’ю матері та дитини, міграції та доступу до правосуддя для дітей.В Україні Tdh працює через партнерства з 2009 року, а юридично відкрила свої офіси у 2014 році. З 2015 року Tdh надає різноманітні послуги дітям, молоді та їхнім сім'ям на території, що постраждала від конфлікту, з особливим акцентом на психосоціальній підтримці.Для отримання додаткової інформації, будь ласка, відвідайте https://www.tdh.ch/en https://tdh-ukraine.org/en www.facebook.com/TdhUkraine/Опис посадиЦя посада включає в себе надання підтримки та роль ключового співрозмовника з питань моніторингу та оцінки, пов’язаних з програмами партнерів, розбудовою потенціалу, звітністю та дотриманням вимог донорів, а також загальною комунікацією та зв’язком між Tdh і партнерами. Офіцер з питань партнерства також відповідає за внутрішню координацію інших структурних підрозділів Tdh щодо партнерства.Основні обов’язкиНаш кандидат буде займатися пошуком і залученням нових партнерів, підготовкою угод з місцевими органами влади, а також управлінням відносинами з існуючими партнерами. Матиме тісну взаємодію зі всіма структурними підрозділамиФахівець з партнерства займатиметься розробкою стратегії співпраці з партнерами, братиме участь у публічних виступах, у системних відрядженнях. Займатиметься управлінням процесами розподілу субгрантів Tdh (укладання угод та проведення конкурсів)Вимоги:Вища освіта, бажано у соціальних або гуманітарних галузяхВід 1 року досвіду роботи в гуманітарних програмах або програмах розвитку в міжнародній організаціїХороші навички роботи з комп’ютером, включаючи знайомство з Microsoft Word, PowerPoint та ExcelХороші комунікативні навички, письмова та усна мова, вільне володіння усною та письмовою українською мовою.Знання мов:Вільне володіння Українською, вміння комунікувати та вести спілкування АнглійськоюЗнання в сфері IT:Досвід у користуванні такими комп’ютерними програмами, як Microsoft Office, знання пакету баз даних MS Excel.Для того, щоб детальніше дізнатися про дану вакансію будь ласка скористайтеся посиланнямЯК ПОДАТИСЯ:Відправитисвою заявкуможна(резюме та мотиваційний лист) на [відгукнутися] У заголовку електронного листа вкажітьбудь ласка посаду «Фахівець з партнерства»PARTNERSHIP OFFICERTerre des hommes is looking for a proactive, energetic, and organised Partnership Officer, to join its team in Ivano-Frankivsk, Ukraine (with the possibility of traveling between local offices), to support in the implementation of its projects. If you are looking for a meaningful job that will make a lasting impact on the lives of children, we want to meet you.Start date as soon as possibleContract by the end of the year (with possibility of extension)Probation period 3 monthsSalary According Salary Scale, private health insuranceLocation Ivano-Frankivsk, Ukraine (with the possibility of traveling between local offices)Deadline for applications:Recruitment will be ongoing until the position is occupiedWHAT WE DO, IN EUROPE AND UKRAINETerre des hommes (Tdh) is the leading Swiss organisation for children’s aid. Since 1960, Tdh has helped build a better future for children and youth, especially those most exposed to risks, making an impact with innovative and sustainable solutions. Working in more than 30 countries, Tdh focuses on maternal and child health, migration and access to justice for children.In Ukraine, since 2015, Tdh has been providing a variety of services to children, youth and their families in the conflict-affected area, with a special focus on psychosocial support.For more information, please check https://www.tdh.ch/en https://tdh-ukraine.org/en www.facebook.com/TdhUkraine/ROLE DESCRIPTIONThis vacancy includes providing support and serving as a key interlocutor on monitoring and evaluation issues related to partner programs, capacity building, donor reporting and compliance, and general communication and liaison between Tdh and partners. The Partnerships Officer is also responsible for the internal coordination of other Tdh departments on partnerships.MAIN RESPONSIBILITIESOur candidate will be responsible for finding and attracting new partners, drafting agreements with local authorities, and managing relationships with existing partners. He/she will work closely with all structural unitsThe Partnerships Specialist will develop a strategy for cooperation with partners, participate in public speaking engagements, and systemic business trips. Will manage the processes of distributing Tdh subgrants (concluding agreements and holding competitions)Competencies and Requirements for the positionUniversity degree, preferably in social sciences or humanities— At least 1 year of experience in humanitarian or development programs in an international organization— Good computer skills, including familiarity with Microsoft Word, PowerPoint and Excel— Good communication skills, written and oral communication, fluency in spoken and written Ukrainian.LanguagesFluency in Ukrainian required and communicative, oral skills in EnglishIT KnowledgeExperience in using such computer software as Microsoft Office, knowledge of database package MS Excel.To learn more about this position, please follow the linkTO APPLY:Qualified applicants are encouraged to submit their application (CV and motivation in English) to [відгукнутися] mention in the title of the email the position «Partnerships Officer»Child Safeguarding Policy:To commit to respect Tdh Risk Management Policies including Child Safeguarding Policy, Safety and Security Policy and Anti-Fraud/Corruption Policy, Whistle Blowing Policy.GDPR compliance:By sending your application, you agree that your personal data will be used in the recruitment process. All the documents we will request in different steps of the recruitment process will only be used for this purpose.All staff involved in recruitment and selection are aware that data protection rules apply, and that personal information will be treated confidentially. According to our policy, we will keep your application documents for the period of the recruitment only.Due to an anticipated high number of applications, Tdh is not in a position to respond to every applicant individually. Please note that only short-listed candidates will be contacted for the first interview.
Humanitarian Partnership Officer / Фахівець з гуманітарного партнерства
Premiere Urgence Internationale (PUI) є некомерційною, неполітичною та нерелігійною гуманітарною неурядовою організацією. ПУІ розпочав гуманітарну інтервенцію в Україну в лютому 2015 року. Цілями місії є покращення або відновлення рівного доступу до первинної медичної допомоги для місцевого та переміщеного населення, яке постраждало внаслідок військового конфлікту, та покращення умов їхнього життя шляхом покриття їхніх фундаментальних потреб.У зв'язку з розширенням нашої діяльності, ми шукаємо кваліфіковану та мотивовану людину на посаду для роботи у нашому офісі в місті Харків.Місце роботи – м.ХарківОсвіта: Вища освіта у відповідній галузі (політологія, соціологія, економіка, але не тільки).Досвід роботи: Мін. 3 роки роботи в секторі неурядових організацій Знання мов: Вільне володіння українською. Хороший рівень англійської мови є обов'язковим.Знання та навички: Хороші навички письма Відмінні комунікативні навичкиЗдатність та інтерес до навчання новому та адаптації МЕТАФахівець з гуманітарного партнерства (ФГП) відповідатиме за встановлення та підтримку ефективної комунікації та співпраці із зовнішніми зацікавленими сторонами на рівні бази. ФГП буде контактною особою для взаємодії з місцевою владою, громадськими організаціями та державними установами, налагодження зв’язків між гуманітарними організаціями та програмними командами ПУІ, надання допомоги з документообігом програмній команді (Меморандуми про взаєморозуміння та угоди про надання пожертв) та інші відповідні завдання, у тому числі внутрішнє картування послуг та картування перенаправлень. ФГП працюватиме під керівництвом польового координатора з технічною підтримкою з боку менеджера з програмної діяльності та партнерства у відповідності до стратегії ПУІ та бази. ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИАналіз контексту та участь у впровадженні стратегії партнерства: він/вона бере участь у аналізі контексту регіону(ів) у зонах проведення інтервенції бази, дослідження нових місць, робить свій внесок у потенційні проєкти для бази з точки зору виявлення прогалин у наданні гуманітарної допомоги. Підтримка програмної команди у комунікації та співпраці із зовнішніми зацікавленими сторонами: він/вона відповідає за встановлення та підтримку зв’язку та співпраці із зовнішніми зацікавленими сторонами на рівні бази, належний документообіг щодо інституційної допомоги у координації з програмною командою, взаємодію із зовнішніми організаціями щодо збору документів та належне архівування. Внутрішня та зовнішня координація та представлення: він/вона бере активну участь у внутрішньому картуванні послуг і надає підтримку програмній команді бази щодо картування перенаправлень, зосереджуючись на громадських організаціях. Зв’язок та взаємодія з місцевими органами влади на рівні бази: він/вона надає підтримку керівництву бази та програмній команді у встановленні та підтримці контактів з місцевими органами влади на рівні області, району та громади, надає підтримку під час зовнішніх зустрічей та бере участь у зборі даних про досягнення діяльності ПУІ у сферах її реалізації. Розвиток та контроль партнерських відносин з переказами коштів: він/вона бере участь у розвитку повноцінних партнерських відносин та надає підтримку керівнику проєкту та менеджеру з партнерства у сфері контролю діяльності та розвитку партнерських відносин з переказами коштів, бере участь у зустрічах із ними, розробці угод і планів з нарощування потенціалу, контролює їх хід відповідно до проектних угод і робочих планів. Конкретні цілі та пов’язана із ними діяльність 1. ПРИЙМАТИ УЧАСТЬ В АНАЛІЗІ КОНТЕКСТУ НА РІВНІ БАЗИ, У ВИЗНАЧЕННІ ПРОГАЛИН У НАДАННІ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ТА ПОТЕНЦІЙНИХ ПАРТНЕРІВ Він/вона бере участь у розробці операційної стратегії на рівні бази, виявленні прогалин у наданні гуманітарної допомоги, потенційних партнерів для майбутніх проектів; Він/вона бере участь у дослідженні нових місць для реалізації діяльності; Він/вона відповідає за встановлення контактів з місцевою владою, громадськими організаціями та державними установами, а також відповідну подальшу роботу з ними; Він/вона гарантує актуальність та своєчасність даних та інформації, наданих ПУІ зовнішнім зацікавленим сторонам; Він/вона відповідає за збір відгуків про діяльність ПУІ від місцевих зацікавлених сторін; Він/вона стежить за розвитком гуманітарної підтримки, що надається місцевими організаціями в районах проведення інтервенції бази. 2. Підтримка програмної команди у комунікації та співпраці із зовнішніми зацікавленими сторонами Він/вона налагоджує комунікацію та співпрацю із зовнішніми зацікавленими сторонами – місцевою владою, державними установами та громадськими організаціями. Він/вона надає підтримку програмній команді щодо збору належної документації від зовнішніх зацікавлених сторін; Він/вона відповідає за належний документообіг щодо інституційної допомоги – меморандуми про взаєморозуміння та угоди про надання пожертв; Він/вона відповідає за архівування документів; Він/вона відповідає за належне подальше спілкування із зовнішніми зацікавленими сторонами; Він/вона відповідає за збір відгуків від місцевих зацікавлених сторін щодо співпраці з ПУІ. 3. Внутрішня та зовнішня координація та представлення Він/вона збирає, аналізує та поширює всередині організації актуальну інформацію про гуманітарний контекст, визначені потреби, урядову політику та діяльність зацікавлених сторін для інформування при плануванні програми та прийнятті рішень; Він/вона надає підтримку членам програмної команди під час зовнішніх зустрічей і на зустрічах з Кластерами покриває відсутність відповідальних за це колег, у разі необхідності; Він/вона бере активну участь у зборі та представленні інформації для внутрішнього картування послуг; Він/вона надає підтримку програмній команді бази з картування перенаправлень, зосереджуючись на громадських організаціях. 4. Зв'язок і взаємодія з місцевою владою на рівні бази Він/вона надає підтримку керівництву бази та програмній команді у встановленні та підтримці контактів з місцевою владою на рівні області, району та громади, а також належний подальший супровід; Він/вона надає підтримку керівництву бази під час зустрічей з місцевою владою; Він/вона бере активну участь у зборі даних щодо досягнень діяльності ПУІ у сферах проведення інтервенції та подальших заходів з боку місцевої влади, якщо це необхідно; 5. Розвиток та контроль партнерських відносин з переказами коштів Він/вона бере участь у розвитку повноцінних партнерських відносин на основі попереднього досвіду програмної команди та активного встановлення зв’язків; Він/вона бере участь у розробці угод і планів щодо зміцнення потенціалу для партнерів; Він/вона здійснює моніторинг діяльності, що виконується партнерами відповідно до проєктних угод і робочих планів у координації з керівником проєкту та менеджером із партнерства; Він/вона надає щоденну підтримку партнеру щодо звітності чи інших запитів, координує це з керівником проєкту та менеджером із партнерства; Він/вона підтримує комунікацію з партнерами відповідно до визначених координаційних центрів; Він/вона координує з партнерами планування моніторингових візитів або візитів донорів. Необхідні особисті якості (пристосування до команди, відповідність посаді та призначенню) Здатність працювати самостійно, проявляти ініціативу та брати на себе відповідальність у проактивному підході Самомотивований, гнучкий і здатний адаптуватися до потреб команди та організації Сильна відданість гуманітарним принципам Стресостійкість Дипломатичність і відкритість Гарні аналітичні здібності Організація та здатність керувати пріоритетами та різноманітним робочим навантаженням Здатність гарантувати ефективні та своєчасні результати Здатність вирішувати проблеми та лідерські навички Здатність працювати та керувати професійно та розсудливо Здатність інтегруватися в місцеве середовище з урахуванням його політичних, економічних та історичних особливостей УМОВИ РОБОТИ:Дата початку: лютий - березень 2024Строковий договір 3 місяці з можливим продовженням.Локація: Харків, Харківська областьРобочі дні: з понеділка по п'ятницю Зацікавлені кандидати повинні подати своє резюме та супровідний лист англійською мовою, включаючи принаймні 2 довідкові контакти. Тест на займання вакантної позиції буде виключно англійською мовою. Заявки необхідно надіслати до 23 лютого 2024 року на адресу Отправить резюме.PUI залишає за собою право проводити співбесіди з кандидатами на постійній основі, тому кандидат може бути обраний до дати закриття.Premiere Urgence Internationale (PUI) is a non-profit, non-political and non religious humanitarian NGO. PUI started humanitarian intervention in Ukraine in February 2015. The mission's objectives are to improve or restore equitable access to primary health care for the local and displaced population affected by the military conflict and to improve their living conditions by covering their fundamental needs. Place of work: Kharkiv QUALIFICATIONSVI. QUALIFICATIONSEducation Degree: University degree in relevant field (Political Science, Sociology, Economics but not only)Work experience: Min. 3 years of work in NGO sector Language skills: Fluent in Ukrainian, good level in English is mandatoryKnowledge & skills: Good writing skills Excellent communication skills Ability and interest to learn new and adapt GENERAL OBJECTIVEThe Humanitarian Partnership Officer (HPO) will be responsible for establishing and maintaining effective communication and collaboration with external stakeholders on a level of base. The HPO will be the focal point for engaging with local authorities, civil society organizations, and public entities, liaising between humanitarian actors and PUI program teams, providing support to the program team with the document flow (Memorandums of Understanding and Donation Agreements) and other relevant tasks, including internal service and referral mappings. HPO will be working under management of Field Coordinator with a technical support from Program and Partnerships Manager in line with strategy of the PUI and the base. TASKS AND DUTIES Context analysis and participation in the implementation of the partnerships strategy: S/he participates in the context analysis of region(s) of base areas of interventions, explorations of the new locations, provides his / her inputs for the potential projects for the base in terms of identified gaps of humanitarian aid provision. Support to the program team in communication and collaboration with external stakeholders: S/he responsible for establishing and maintaining communication and collaboration with external stakeholders on a base level, proper documents flow on institutional donations in coordination with program team, liaising the collecting documents from external actors, and proper archiving. Internal and external Coordination and representation : S/he actively participates in internal service mapping and provides support to base program team on referral mappings, with a focus on civil society organizations. Liaison and engagement with local authorities at a base level: S/he provides support to the base management and program team on establishing and maintaining contacts with oblast, raion, and hromada level local authorities, provides support during external meetings, and is participating in data collection of the achievements of PUI activities in areas of intervention. Development and monitoring of partnerships with fund transfers: S/he participates in development of the full partnerships and provides support to the Project Manager and Partnerships Manager on monitoring the activities and development of the partnerships with money transfer, participates in meetings with them, development of the agreements and capacity building plans, monitors its progress due to the project agreements and workplans. Specific objectives and linked activities TO PARTICIPATE IN THE CONTEXT ANALYSIS ON THE BASE LEVEL, IDENTIFICATION OF THE GAPS IN HUMANITARIAN AID PROVISION AND POTENTIAL PARTNERS S/he participates in the development of the operational strategy on a base level, identification of the gaps in humanitarian aid provision, potential partners for future projects; S/he participates in the exploration of new locations for activities implementation; S/he responsible for establishing contacts with local authorities, CSOs, and public entities, and a proper follow-up with them; S/he ensures the data and information provided by PUI to external stakeholders are relevant and timely; S/he is responsible for gathering a feedback on PUI’s activities from local stakeholders; S/he monitors the evolution of humanitarian support provided by local actors in base areas of intervention. 2. Support to the program team in communication and collaboration with external stakeholders S/he establishes communication and collaboration with external stakeholders – local authorities, public entities and CSOs; S/he provides support to program team on collecting proper documentation from external stakeholders; S/he is responsible for proper document flow on institutional donations – Memorandums of understanding and donation agreements; S/he is responsible for archiving the documents; S/he is responsible for proper follow up with external stakeholders; S/he is responsible for gathering feedback from local stakeholders on collaboration with PUI. 3. Internal and external coordination and representation S/he gathers, analyses and disseminates internally relevant information about the humanitarian context, identified needs, government policies and stakeholder activities to inform program planning and decision-making; S/he provides support for program team members during external meetings and is covering the absence at the meetings with Clusters the responsible colleagues, if required; S/he actively participates on gathering and presentation of the information for internal service mapping; S/he provides support to base program team on referral mappings, with a focus on civil society organizations. 4. Liaison and engagement with local authorities at a base level S/he provides support to the base management and program team on establishing and maintaining contacts with oblast, raion, and hromada level local authorities and a proper follow-up; S/he provides support for the base management during meetings with local authorities; S/he is actively participating in data collection of the achievements of PUI activities in areas of intervention and follow-up on this the local authorities, if required; 5. Development and monitoring of partnerships with fund transfers S/he participates in development of the full partnerships based on the previous experience of program team and active networking; S/he participates in developing the agreements and capacity plans for the partners; S/he monitors activities implemented by partners ue to the project agreements and workplans in coordination with Project Manager and Partnerships Manager; S/he provides day-to-day support to the partner on reporting or other requests, coordinates its with Project Manager and Partnerships Manager; S/he maintains the communication with partners accordingly to identified focal points; S/he coordinates with partners regarding scheduling monitoring visits or visits by donor. Required Personal Characteristics (fitting into the team, suitability for the job and assignment) Ability to work independently, take the initiative and take responsibility in a proactive approach Self-motivated, flexible and adaptable to the needs of the team and organization Strong commitment in humanitarian principles Resilience to stress Diplomacy and open-mindedness Good analytical skills Organisation and ability to manage priorities and varied workload Ability to guarantee effective and timely outputs Problem solving and leadership skills Ability to work and manage professionally and maturely Ability to integrate into the local environment, taking account of its political, economic and historical characteristics CONDITIONSStarting time: February-March 2024HOW TO APPLY:Interested candidates should submit their CV and cover letter including at least 2 reference contacts.Only candidates shortlisted will be contacted. PUI reserves the right to close the vacancy prior last day of application submission.