Спеціаліст із партнерства

Створює колаборації для спільного вау-ефекту

Створює ефективну співпрацю між двома організаціями, щоб вони створили спільний вибуховий проєкт. Комунікує з командами, уточнює стратегічні цілі проєкту та допомагає ухвалити взаємовигідні рішення

Hard skills

  • Аудит та оцінка партнера

  • Безпека бренду

  • Використання концепції WIN-WIN

  • Дотримання корпоративної соціальної відповідальності

  • Інфлюенс-маркетинг

  • Оптимізація процесів партнерства

  • Оцінка ризиків партнерства

  • Робота з різними типами партнерств

  • Стратегії партнерств

Soft skills

  • Комунікація з партнерами

  • Критичне мислення

  • Переговори

  • Співпраця

  • Творче мислення

  • Управління зацікавленими сторонами

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Менеджер по роботі з партнерами

Менеджер по роботі з партнерами ФК «Шахтар»Чекаємо на трансфер амбітного колеги у відділ партнерських проєктів ФК «Шахтар»Ми будемо раді бачити вас у нашій команді, якщо ви: Маєте досвід роботи від 2 років у сфері маркетингу Працювали у маркетингових відділах великих компаній або займали позицію акаунт-менеджера у рекламних агентствах (це буде вашим плюсом) Добре розумієте процес створення та просування digital контенту Вмієте одночасно працювати із кількома проєктами Здатні брати ініціативу на себе та реалізовувати проєкти від ідеї до впровадження Маєте навичкианалітичного мислення та стратегічного планування Маєте здатність генерувати креативні ідеї та захищати їх перед колегами Ефективно працюєте у динамічному середовищі з високими вимогами Поділяєте нашу любов до футболу! Приєднавшись до нашої команди, ви будете: Розробляти та реалізовувати стратегії взаємодії з існуючими партнерами клубу Виконувати контрактні зобов’язання за угодами з партнерами Ініціювати та реалізовувати спільні маркетингові та промо-активації з партнерами, дотримуючись стандартів клубу Організовувати та проводити спільні PR-заходи з партнерами Аналізувати кейси та світові тренди у SMM, адаптуючи найкращі ідеї для партнерів та клубу, а також реалізовувати ці проєкти Контролювати виконання медіаплану та забезпечувати представленість партнерів на клубних платформах Співпрацювати з підрядниками, агенціями партнерів та внутрішніми департаментами для виконання контрактних зобов’язань і створення додаткового контенту Підтримувати постійний зв’язок з партнерами та агентствами, що їх супроводжують, для розвитку довгострокових відносин Готувати аналітичні звіти для партнерів щодо виконання контрактних зобов’язань. Ми пропонуємо: Гнучкий графік без зайвої бюрократії: працюйте у форматі повної зайнятості, але з комфортом і можливістю самостійно планувати свій день Підтримка та відкритість: дружня команда завжди поруч, щоб допомогти вам у період адаптації та відповісти на будь-які питання Професійний розвиток: участь у провідних маркетингових форумах і конференціях, де ви зможете здобути нові знання та розширити свої горизонти Простір для креативу: реалізовуйте свої найсміливіші ідеї разом із командою однодумців Футбольна атмосфера: корпоративна культура, де кожного цінують, поважають і підтримують, як у справжній команді. Разом із нами ви зможете розкрити свій потенціал та зробити вагомий внесок у розвиток нашого клубу!Приєднуйся до нас та реалізуй свої креативні ідеї!

Київ
Повна зайнятість
Partnership Officer/Фахівець з партнерства

Фахівець з партнерстваОрганізація «Terre des hommes «шукає проактивного, енергійного та організованого фахівця з партнерства, який приєднається до нашої команди в Харків, Україна (з можливістю переїздів між місцевими офісами), для підтримки в реалізації наших проектів. Якщо ви шукаєте змістовну роботу, яка матиме довготривалий вплив на життя дітей, ми хочемо зустрітися з вами.Дата початку роботи: якомога швидшеКонтракт: до кінця року (з можливістю продовження)Випробувальний термін:  1 місяцьЗаробітна плата: згідно з тарифною сіткою, медичне страхування та страхування нещасних випадківМісцезнаходження:  м.Харків, Україна (з можливістю переїздів між місцевими офісами)Кінцевий термін подачі заявок: Набір буде тривати до заповнення вакансіїЧИМ МИ ЗАЙМАЄМОСЯ В ЄВРОПІ ТА УКРАЇНІTerre des hommes (Tdh) — провідна швейцарська організація з допомоги дітям. З 1960 року Tdh допомагає будувати краще майбутнє для дітей та молоді, особливо тих, хто найбільше наражається на ризики, пропонуючи інноваційні та стійкі рішення. Працюючи в більш ніж 30 країнах, Tdh приділяє основну увагу здоров’ю матері та дитини, міграції та доступу до правосуддя для дітей.В Україні Tdh працює через партнерства з 2009 року, а юридично відкрила свої офіси у 2014 році. З 2015 року Tdh надає різноманітні послуги дітям, молоді та їхнім сім'ям на території, що постраждала від конфлікту, з особливим акцентом на психосоціальній підтримці.Для отримання додаткової інформації, будь ласка, відвідайте https://www.tdh.ch/en https://tdh-ukraine.org/en www.facebook.com/TdhUkraine/Опис посадиЦя посада включає в себе надання підтримки та роль ключового співрозмовника з питань моніторингу та оцінки, пов’язаних з програмами партнерів, розбудовою потенціалу, звітністю та дотриманням вимог донорів, а також загальною комунікацією та зв’язком між Tdh і партнерами. Офіцер з питань партнерства також відповідає за внутрішню координацію інших структурних підрозділів Tdh щодо партнерства.Основні обов’язкиНаш кандидат буде займатися пошуком і залученням нових партнерів, підготовкою угод з місцевими органами влади, а також управлінням відносинами з існуючими партнерами. Матиме тісну взаємодію зі всіма структурними підрозділамиФахівець з партнерства займатиметься розробкою стратегії співпраці з партнерами, братиме участь у публічних виступах, у системних відрядженнях. Займатиметься управлінням процесами розподілу субгрантів Tdh (укладання угод та проведення конкурсів)Вимоги:Вища освіта, бажано у соціальних або гуманітарних галузяхВід 1 року досвіду роботи в гуманітарних програмах або програмах розвитку в міжнародній організаціїХороші навички роботи з комп’ютером, включаючи знайомство з Microsoft Word, PowerPoint та ExcelХороші комунікативні навички, письмова та усна мова, вільне володіння усною та письмовою українською мовою.Знання мов:Вільне володіння Українською, вміння комунікувати та вести спілкування АнглійськоюЗнання в сфері IT:Досвід у користуванні такими комп’ютерними програмами, як Microsoft Office, знання пакету баз даних MS Excel.Для того, щоб детальніше дізнатися про дану вакансію будь ласка скористайтеся посиланнямЯК ПОДАТИСЯ:Відправитисвою заявкуможна(резюме та мотиваційний лист) на [відгукнутися] У заголовку електронного листа вкажітьбудь ласка посаду «Фахівець з партнерства»PARTNERSHIP OFFICERTerre des hommes is looking for a proactive, energetic, and organised Partnership Officer, to join its team in Ivano-Frankivsk, Ukraine (with the possibility of traveling between local offices), to support in the implementation of its projects. If you are looking for a meaningful job that will make a lasting impact on the lives of children, we want to meet you.Start date as soon as possibleContract by the end of the year (with possibility of extension)Probation period 3 monthsSalary According Salary Scale, private health insuranceLocation Ivano-Frankivsk, Ukraine (with the possibility of traveling between local offices)Deadline for applications:Recruitment will be ongoing until the position is occupiedWHAT WE DO, IN EUROPE AND UKRAINETerre des hommes (Tdh) is the leading Swiss organisation for children’s aid. Since 1960, Tdh has helped build a better future for children and youth, especially those most exposed to risks, making an impact with innovative and sustainable solutions. Working in more than 30 countries, Tdh focuses on maternal and child health, migration and access to justice for children.In Ukraine, since 2015, Tdh has been providing a variety of services to children, youth and their families in the conflict-affected area, with a special focus on psychosocial support.For more information, please check https://www.tdh.ch/en https://tdh-ukraine.org/en www.facebook.com/TdhUkraine/ROLE DESCRIPTIONThis vacancy includes providing support and serving as a key interlocutor on monitoring and evaluation issues related to partner programs, capacity building, donor reporting and compliance, and general communication and liaison between Tdh and partners. The Partnerships Officer is also responsible for the internal coordination of other Tdh departments on partnerships.MAIN RESPONSIBILITIESOur candidate will be responsible for finding and attracting new partners, drafting agreements with local authorities, and managing relationships with existing partners. He/she will work closely with all structural unitsThe Partnerships Specialist will develop a strategy for cooperation with partners, participate in public speaking engagements, and systemic business trips. Will manage the processes of distributing Tdh subgrants (concluding agreements and holding competitions)Competencies and Requirements for the positionUniversity degree, preferably in social sciences or humanities— At least 1 year of experience in humanitarian or development programs in an international organization— Good computer skills, including familiarity with Microsoft Word, PowerPoint and Excel— Good communication skills, written and oral communication, fluency in spoken and written Ukrainian.LanguagesFluency in Ukrainian required and communicative, oral skills in EnglishIT KnowledgeExperience in using such computer software as Microsoft Office, knowledge of database package MS Excel.To learn more about this position, please follow the linkTO APPLY:Qualified applicants are encouraged to submit their application (CV and motivation in English) to [відгукнутися] mention in the title of the email the position «Partnerships Officer»Child Safeguarding Policy:To commit to respect Tdh Risk Management Policies including Child Safeguarding Policy, Safety and Security Policy and Anti-Fraud/Corruption Policy, Whistle Blowing Policy.GDPR compliance:By sending your application, you agree that your personal data will be used in the recruitment process. All the documents we will request in different steps of the recruitment process will only be used for this purpose.All staff involved in recruitment and selection are aware that data protection rules apply, and that personal information will be treated confidentially. According to our policy, we will keep your application documents for the period of the recruitment only.Due to an anticipated high number of applications, Tdh is not in a position to respond to every applicant individually. Please note that only short-listed candidates will be contacted for the first interview.

Харків
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з партнерами, affiliate manager

Ми — Creative States, найбільша в Украіні мережа креативних гнучких бізнес просторів у Києві та Дніпрі. Ми створюємо сучасні, готові під ключ офіси майбутнього та пропонуємо їх в довгострокову оренду українским та західним компаніям, керуючи всією офісною інфраструктурою. Ми шукаємо Менеджера по роботі з клієнтами в нашу команду. Очікування від співробітників у нас завжди однакові: ми до фанатизму вимагаємо, щоб наші люди розуміли та розділяли філософію Creative States.Її можна висловити у двох принципах: Свобода та відповідальність. Дій у найкращих інтересах компанії. Твої задачі: Комунікації з діючими клієнтами, встановлення довгострокових відносин; Щоденна комунікація з клієнтами щодо послуг та продаж цих послуг. Підготовка необхідних документів при зміні умов роботи з клієнтами і так само при розірванні діючих договорів. Контроль взаєморозрахунків. Контроль користування послугами клієнтами. Контроль документообігу між компанією і клієнтами. Координація роботи над угодами з відділами: продажів, фінансів, юридичним, бухгалтерією і адміністративним. Постановка завдань та контроль їх виконання. Навички роботи в CRM, 1C. Щомісячна підготовка звітів (для відділів компанії і для зовнішніх користувачів інформації), підтримка усієї інформації в актуальному стані. Комунікація з партнерами Creative States і пошук нових, менеджмент Benefits в нашому застосунку та його адміністрування. Наші вимоги: Високий рівень комунікабельності; Грамотне мовлення та знання англійської на рівні B2 і вище; Навички роботи в CRM системах та 1С; Відмінні комунікативні навички, уміння знайти вихід із нестандартної ситуації, креативність, бажання допомогти клієнту. Відповідальність, організованість та уважність до деталей. Наполегливість та амбітність, робота на результат; Вміння правильно розставляти пріоритети. Системне мислення, вміння структурувати інформацію та вибудовувати процеси. Ми пропонуємо: Дуже крутий продукт — нашими резидентами хочуть бути всі; Працевлаштування згідно КЗпП, але якщо треба у відпустку і є ким замінити — домовимося; Стабільна компанія з відмінним зростанням — можливість кар'єрного зростання. Комфортне та забезпечене всім необхідним робоче місце у сучасному офісі, зручне розташування біля метро в Києві; Бонуси і преміі; Часткове покриття обідів; Місцезнаходження — біля метро, абсолютний центр Києва; Можливість брати участь в унікальних заходах, бути частиною крутий креативної команди професіоналів в Україні та за кордоном. Приєднуйтесь до Creative States, станьте частиною нашої команди.Детальніше про нашу компанію можете прочитати тут — www.creativestates.net

Київ
Повна зайнятість
Partnership Manager

Ми в TurboWeb допомагаємо бізнесам зростати, впроваджуючи передові рекламні інструменти, які приносять максимальну цінність нашим клієнтам. Чим більше користі ми надаємо нашим клієнтам, тим більше можливостей отримуємо для розвитку та вдосконалення.Наша команда працює в атмосфері взаємної підтримки та довіри, де кожен має можливість розкрити свої таланти та реалізувати свій потенціал.Наразі ми шукаємо Partnership Manager який допоможе нам формувати ефективну партнерську мережу, сприяти зростанню бізнесу та зміцнювати репутацію компанії.Ваші основні обов’язки: Пошук і залучення нових партнерів для співпраці на взаємовигідних умовах. Проведення переговорів, узгодження умов співпраці та укладання договорів. Підтримка та розвиток відносин із партнерами: регулярна комунікація, організація спільних заходів, підготовка маркетингових матеріалів. Аналіз ефективності партнерських каналів, контроль якості та кількості клієнтів, залучених через партнерів. Підготовка звітності та аналітики для оцінки результатів співпраці. Вирішення можливих проблем або конфліктів у процесі партнерства. Генерація нових ідей для покращення партнерської взаємодії. Зміцнення репутації компанії як надійного партнера. Наші вимоги: Досвід ведення переговорів у сфері B2B. Попередній досвід роботи на позиції Partnership Manager або аналогічній. Знання технік продажу (бажано SPIN або інші методики). Рівень англійської мови — не нижче B2 (бажано). Ми пропонуємо: Віддалений чи гібридний графік роботи — можливість працювати з будь-якої точки, де тобі зручно, без прив’язки до офісу. Гнучкий 6−7 годинний робочий день — ми цінуємо твій час і прагну забезпечити комфортний робочий ритм. Ставка та % від лідів з партнерської програми Довгострокову співпрацю — ми працюємо на основі договору від півтора року і більше, що дозволяє забезпечити стабільність та послідовність у роботі. Корпоративна англійська, 24 днів робочих днів відпустки на рік, оплата навчання, подарунки на ювілеї, Новий рік, дітям та багато іншого Якщо тобі доставляє задоволення від пошуку нових можливостей, і вмієш брати на себе відповідальність за їх реалізацію та отримання кінцевого результату — Welcome в нашу команду!

Віддалено
35000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з ключовими партнерами

Наша команда постійно зростає. Ми в пошуках справжнього менеджера, який відповідатиме за координацію реалізації проектів, уважного до деталей і легкого у спілкуванні. Людину, яка проявляє максимальний ентузіазм до процесу. Ви зосередитесь на взаємодії з нашими партнерами — ділове листування, погодження проектів, оформлення і отримання документів, формування звітів, тощо.Навички та особисті якості: ділове листування; робота з великим обсягом інформації; відмінні комунікативні навички; вміння працювати в команді; навички таймменеджменту; вміння розставляти пріоритети та приймати рішення; точність та уважність до деталей; вміння працювати в команді на результат; стресостійкість; здатність швидко навчатись. Впевнений користувач ПК: MS Office (щоденна робота в Excel), Outlook, Teams.Умови роботи: Робота в міжнародній компанії Офіційне працевлаштування Своєчасна та гідна оплата праці Графік роботи 5-денний: з 9.00 до 18.00 Обов’язки: Співпраця з партнерами: листування щодо погодження проектів та розміщень рекламних носіїв, підрахунок бюджетів по затвердженим прайсам, створення та підписання відповідних документів (шаблонна робота); Отримання оновлених прайсів, адресної програми від партнерів; Супроводження проектів: оформлення дозволів на монтаж/демонтаж, сторчек; формування щомісячних звітів згідно затверджених шаблонів; забезпечення відповідного документообігу; Ведення документообігу згідно внутрішнього розпорядку компанії (підписання та вчасне отримання: Договорів, Додаткових угод, первинної документації від партнерів тощо); Інші завдання керівника (створення презентацій, аналіз показників тощо).

Київ
Повна зайнятість