Спеціаліст із партнерства
Створює колаборації для спільного вау-ефекту
Створює ефективну співпрацю між двома організаціями, щоб вони створили спільний вибуховий проєкт. Комунікує з командами, уточнює стратегічні цілі проєкту та допомагає ухвалити взаємовигідні рішення
Hard skills
Аудит та оцінка партнера
Безпека бренду
Використання концепції WIN-WIN
Дотримання корпоративної соціальної відповідальності
Інфлюенс-маркетинг
Оптимізація процесів партнерства
Оцінка ризиків партнерства
Робота з різними типами партнерств
Стратегії партнерств
Soft skills
Комунікація з партнерами
Критичне мислення
Переговори
Співпраця
Творче мислення
Управління зацікавленими сторонами
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіМенеджер по роботі з партнерами (Ringostat)
Ringostat — це українська AI-платформа телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків. За останні 2,5 роки Ringostat регулярно отримує нагороди High Performer на авторитетному сервісі відгуків G2 і входить до 10 найкращих у світі у своїй категорії.І зараз ми шукаємо в команду Partnership Development Manager!Робота з партнерами в Ringostat — це спілкування з просунутими та крутими людьми. Серед наших партнерів лідери у сфері інтернет-маркетингу та CRM-систем: Netpeak, Promodo, CRMIUM, та ще понад 250 партнерів. Серед наших клієнтів як малий бізнес, так і лідери у своїх сферах: Moyo, Eldorado, OLX, DOM.RIA, ЛУН, Odrex, Ajax, Perfect group та багато інших. Просто подивися, що кажуть наші клієнти та партнери та дізнайся, які нові знайомства на тебе чекають!Твої скіли: Відповідальний і дисциплінований. Тобі важко пригадати ситуацію, коли ти щось обіцяв і не виконав, а якщо такий кейс був — це був дикий форс-мажор. Любиш навчатися, вмієш шукати інформацію. Ти емпатичний, вмієш активно слухати та легко заводиш розмову з незнайомцями. Вмієш працювати в команді та орієнтований на результат із фокусом на фінансові показники не тільки свої, а й команди. Вмієш оперативно приймати рішення, самостійний та ініціативний. Здатний формулювати якісно свої думки та домовлятись. У тебе не буває «пожеж» — кризових ситуацій, викликаних пропущеними дедлайнами. Не є вимогою до вакансії, але буде перевагою, якщо у тебе є: Розуміння методологій SPIN та BANT. Досвід роботи з опрацюванням заперечень та виявленням потреб. Команда чекає від тебе: Розвиток поточних та нових партнерів. Налагодження, підтримання та розвиток довгострокових відносин з партнерами: проведення переговорів та презентації. Взаємодія та налагодження довірчих відносин зі співробітниками партнера, які беруть участь у процесі продажу послуг Ringostat, тренінги для команди партнера. Формування у партнерів лояльності до компанії та до її продуктів; підтримування задоволеності партнерів співпрацею з Ringostat на високому рівні. Виконання планових показників за кількістю лідів від партнерів. Ведення звітності щодо ефективності роботи кожного партнера. Участь у конференціях, виставках, спеціалізованих профільних заходах за потребою. Ми пропонуємо: Оплату — ставку + щомісячний бонус. Це означає, що окрім фіксованої ринкової ставки ти ще маєш додатковий бонус на який можеш безпосередньо впливати. Повністю гнучкий графік роботи з можливістю починати робочий день із 8:00 до 10:00, та завершувати з 17:00 до 19:00. Можливість працювати повністю віддалено або в офісі (Одеса, Київ, Харків та Черкаси). Офіси автономні на випадок відключення світла. Індивідуальну та групову роботу з корпоративним психологом. Оплачувану відпустку — 18 робочих днів, 8 оплачуваних лікарняних на рік без довідок, та 11 державних вихідних. Компенсація 50% професійного навчання: курси, тренінги, вебінари й т.д. Додаткові оплачувані day off, які надаються при настанні певних життєвих обставин. Наявність прозорої політики Subbatical (тривала відпустка на 1−3 місяці). Можливість навчання та розвитку: досвід та підтримку наших співробітників, допомогу в професійній адаптації під кураторством протягом усього випробувального терміну. Внутрішні корпоративні знижки на різні послуги, сервіси й різноманітні товари — від косметики до генераторів. Швидке прийняття рішень та тестування ідей — відсутність зайвої бюрократії та мікроменеджменту. Профільні івенти та чати для обміну досвідом у рамках групи компаній. Командні заходи, щоб навіть у складні часи підтримувати один одного. Чітку позицію та конкретні дії, задля наближення Перемоги. Протягом 2023 ми виділили понад 90 млн грн на мілітарний та гуманітарний напрямок. І вважаємо одна з найвагоміших переваг — робота в компанії, у якій тебе чують і до тебе прислухаються, а керівник та команда відкриті до діалогу та пропозицій 😉
Менеджер по роботі з сайтами-партнерами (німецька мова) до Jooble
Jooble — це українська продуктова ІТ-компанія, що входить в TOП-10 сайтів за відвідуваністю у світі в сегменті Jobs And Employment. Головний продукт компанії — сайт із пошуку роботи, яким користуються близько 25 млн користувачів у 67 країнах світу щомісяця: як роботодавців, так і пошукачів. Окрім цього, Jooble розвиває екосистему суміжних продуктів та інвестує в стартапи, пов’язані з працевлаштуванням, у рамках Jooble Venture Lab. Продукт Jooble — сайт для пошуку роботи, який щомісяця відвідують понад 25 мільйонів користувачів. Він входить до 500 найбільш відвідуваних web-сайтів у світі. Ти наш ідеальний кандидат, якщо: володієш німецькою B1+; робочий досвід комунікації з native спікерами (буде перевагою); знаєш, як знайти підхід до кожного та вмієш пояснювати складне простими словами; готовий до щоденної монотоної роботи (пошук та аналіз сайтів); готовий активно щоденно шукати сайти та писати їм холодні листи з пропозицією по співпраці; швидко навчаєшся та маєш здатність працювати з великими обсягами інформації. Як виглядатиме твій робочий день? Ти будеш: Займатися пошуком та аналізом веб-сайтів за допомогою SEO інструментів (Ahrefs, SEMrush і тд) та email розсилкою холодних листів цих до сайтів; Щоденний пошук сайтів та написання їм (сайтам) холодних листів з пропозицією для співпраці та оброблювати заперечення від сайтів задля результату та досягнення КРІ; Листуватися з партнерами за допомогою різних сервісів (Email, Linkedln тощо) та активно пропонувати співпрацю щодо розміщення посилань; Долучатися до онлайн зустрічей та презентацій із зацікавленими партнерами та відвідувати командні зустрічі; Самостійно займатися пошуком нових стратегій outreach та можливостей для реалізації поставлених цілей. Як виглядає робочий графік? 8-годинний робочий день (сб, нд і державні свята-вихідні); Ти можеш самостійно обирати час для обідньої перерви, у нас вона триває 1 годину; Починати робочий день також можеш у зручний для тебе час — з 8 до 11 ранку. Ти самостійно обираєш формат роботи: віддалено чи в офісі. Як проходить і з чого складається навчання? Навчання відбувається online, триває 1 місяць, оплачуване; Формат — відеолекції та GoogleMeet-зустрічі з нашим тренером; Доступ до постійної підтримки від наших тренерів. Що ми пропонуємо? Формат. Віддалено або з можливістю відвідувати наш офіс у Києві або Луцьку Графік. Обирай самостійно, коли починати свій 8-годинний робочий день (між 8:00 та 11:00 за київським часом). Розвиток. Кожен джублер має власний бюджет для особистого та професійного розвитку. Здоров’я. Комплексне медичне страхування для всіх, хто працює з нами більше трьох місяців. Фінансова підтримка для покриття медичних витрат для колег за кордоном. Компенсуємо 50% оплати послуг психолога або коуча. Відпочинок. 24 дні щорічної відпустки, 20 днів оплачуваних лікарняних та 4 додаткові дні лікарняних без медичної довідки. Про нашу культуру Ми хочемо, щоб наші колеги відчували, що робота в Jooble — це про свободу, розвиток, підтримку та щирість один з одним. Ми завжди надаємо зворотний зв’язок, який допомагає нам розвиватися особисто та розвивати наші продукти. Підтримка ЗСУ З початку війни Jooble активно підтримує та організовує збори коштів для допомоги країні. Наші колеги служать на передовій та волонтерять, а ми, як компанія, підтримуємо фінансово та пишаємось їхньою відданістю та хоробрістю. Разом до перемоги! Якщо ти готовий/а впливати на життя мільйонів людей у всьому світі, надсилай своє резюме, і наш рекрутер зв’яжеться з тобою найближчим часом. Що потрібно зробити, аби стати частиною нашої команди? Насамперед — надіслати резюме з інформацією про себе і контактами. Далі на тебе чекають -> дзвінок із рекрутером -> HR-інтерв’ю -> тест на знання німецької мови -> інтерв’ю з Team Leader -> фінальне інтерв’ю -> offer від Jooble. P.S. Комунікація в компанії відбувається українською мовою. а всі зустрічі проходять у Google Meet.
Partnership manager
Ми — Inweb, агентство інтернет-маркетингу, шукаємо операційного менеджера, який буде допомагати у забезпеченні безперебійної роботи агенції. Ця роль передбачає активну взаємодію з нашою командою та забезпечення виконання внутрішніх процесів відповідно до встановлених стандартів. Чому працювати з нами цікаво?🌟 Ми відкриті до нових ідей та ініціатив. Якщо у в тебе буде ідея з покращення процесів, автоматизації або покращення, ми її підтримаємо та допоможемо із впровадженням.⚡️ Внутрішнє ком’юніті для обміну знаннями не тільки в рамках команди, компанії, а в масштабі групи компаній (в Netpeak Group їх наразі 25), профільні івенти та чати за професіональними та особистими інтересами.🧘 Компенсація 50% витрат на навчання, спортивний зал, турботу про здоров’я або хобі — ти сам обираєш, що тобі потрібно :)Твої скіли: Комунікабельність. Чесність і порядність. Системність. Цілеспрямованість. Чіткість та уважність до деталей. Вміння працювати у гугл-таблицях та CRM. Наявність досвіду в цьому напрямку буде плюсом. Досвід у продажах послуг буде великим плюсом. Українська мова усна та письмова. Знання англійської мови будуть плюсом. Команда чекає від тебе: Пошуку нових партнерів, зацікавлених в крос лідогенерації та інфопартнерстві. Підтримки «теплих» відносин з наявними партнерами. Підтримки статистики та звітності в актуальному стані. Виконання плану з залучення лідів через партнерів. Активної участі у маркетингових активностях агенції. Ми пропонуємо: Оплату — ставку за підсумками технічної співбесіди. Повністю гнучкий графік роботи з можливістю починати робочий день із 8:00 до 10:00 та завершувати з 17:00 до 19:00. Можливість працювати повністю віддалено або в офісі (Одеса, Київ, Харків та Черкаси). Офіси автономні на випадок відключення світла. Індивідуальну та групову роботу з корпоративним психологом. Оплачувану відпустку — 18 робочих днів, 8 оплачуваних лікарняних на рік без довідок та 11 державних вихідних, 1 Mental Health Day. Соціальний пакет у форматі Cafeteria plan. Це означає, що ти можеш самостійно обирати його наповнення в рамках виділеного бюджету (спорт, англійська, зал, хобі, здоров’я, навчання та розвиток і т. д.). Компенсацію 50% професійного навчання: курси, тренінги, вебінари й т. д. Додаткові оплачувані day off, які надаються при настанні певних життєвих обставин. Наявність прозорої політики Sabbatical (тривала відпустка на 1−3 місяці). Можливість навчання та розвитку: досвід та підтримку наших співробітників, допомогу в професійній адаптації під кураторством протягом усього випробувального терміну. Внутрішні корпоративні знижки на різні послуги, сервіси і різноманітні товари: від косметики до генераторів. Швидке прийняття рішень та тестування ідей — відсутність зайвої бюрократії та мікроменеджменту. Профільні івенти та чати для обміну досвідом у рамках групи компаній. Командні заходи, щоб навіть у складні часи підтримувати один одного. Чітку позицію та конкретні дії щодо наближення Перемоги. Протягом 2023 ми виділили понад 90 млн грн на мілітарний та гуманітарний напрямок. І вважаємо одна з найвагоміших переваг — робота в компанії, у якій тебе чують і до тебе прислухаються, а керівник та команда відкриті до діалогу та пропозицій 😉 Ще важливо:Ми будемо раді бачити тебе у нашій команді, відгукуйся на вакансію! :)
Менеджер по роботі з партнерами
НАШ КЛІЄНТ — бізнес-структура, понад 20 років працює у сфері корпоративного та податкового права, розбирається у нюансах законодавства різних юрисдикцій, надає фінансові та бухгалтерські послуги. Головний капітал компанії — люди! Люди, які поважають клієнта та його потреби у бізнесі. Все це, разом із бездоганним знанням українського законодавства, сьогодні дає можливість комплексно підходити до вирішення завдань структурування бізнесу. Сьогодні нам не вистачає молодих та крутих спеціалістів! ХТО НАМ НЕОБХІДНИЙ: Вимоги: досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;досвід у продажах/досвід у проектному менеджменті;володіння програмами EXCEL, WORD, 1с;вміння вести переговори, відповідальність, ініціативність, готовність до навчання Основні задачі: Робота з існуючими клієнтами;Внесення угод в базу 1сКонтроль кредиторської заборгованостіЗбір та аналіз інформації від покупця (ведення інформаційної бази, післяпродажна підтримка)Укладання договорів;Ведення бази даних клієнтів;Робота із первинною документацією;Ведення документообігу з контрагентами; Ми пропонуємо: роботу у великій компанії, що динамічно розвиваєтьсяможливості для кар'єрного та професійного зростанняЗП на період випробувального терміну 20 000 грн, після 25 000,00 грн. + бонуси
Менеджер по роботі з партнерами ( English )
Jooble — це українська продуктова ІТ-компанія, що входить в TOП-10 сайтів за відвідуваністю у світі в сегменті Jobs And Employment. Головний продукт компанії — сайт із пошуку роботи, яким користуються близько 90 млн користувачів у 67 країнах світу щомісяця: як роботодавців, так і пошукачів. Окрім цього, Jooble розвиває екосистему суміжних продуктів та інвестує в стартапи, пов’язані з працевлаштуванням, у рамках Jooble Venture Lab. «Ми твердо віримо, що робота — одна з головних складових життя людини. Щороку нашим сервісом користується близько 1 мільярд людей у 67 країнах, а отже, своєю роботою в Jooble ти зможеш впливати на життя сотень мільйонів людей і допомогти їм зробити важливий вибір у житті — знайти роботу за покликанням» — Роман Прокоф'єв, Co-founder. Jooble — це remote-first компанія. 350+ професіоналів, які живуть у 24 країнах і розмовляють 25 мовами. Ми віримо, що талановиті люди можуть створювати круті проєкти, де б вони не були! Якщо ти любиш комунікувати та налагоджувати зв?язки з партнерами, ми запрошуємо тебе в нашу команду у ролі Менеджера по роботі з партнерами зі знанням англійської мови. Деталі вакансії: https://hiring.jooble.org/partnershipmanager Відгукнутись за анкетою: https://jooble.link/10989 Що входить в основні задачі: шукати сайти компаній, за допомогою SEO інструментів; домовлятися про розміщення посилань, шляхом листування; вести CRM-систему, яка допомагатиме тобі організовувати роботу; брати участь у командних Zoom-зустріча Максимально цікаво працювати у нас буде тим, хто: Має рівень англійської мови B2 та вище, та розуміє, що може вільно листуватись та спілкуватись; Не має досвіду роботи, або якщо у тебе є досвід у сфері продажів, лідогенерації, це допоможе тобі зрозуміти вакансію краще; Прагне впливати на свій заробіток самостійно та подобається, коли результат залежить від тебе; Знає як організувати свій робочий час, і за тобою не потрібно приглядати; Прагне навчатися, отримувати нові знання, шукає та читає літературу для власного професійного розвитку; Має комп‘ютер / ноутбук (планшет або телефон не підходять для роботи) та стабільний інтернет; Дистанційний формат роботи тобі близький, зручний та зрозумілий. Що ми пропонуємо? Дистанційний формат роботи з гнучким робочим днем: пн - пт, від 5 годин на день; Навчання, яке триває 15 днів та при успішному завершенні оплачується – 100 євро; Протягом всієї роботи організація для тебе Workshop, SEO курсів та підтримка Coach у необмеженій кількості індивідуальних консультацій. Оплата: Оплата за роботу здійснюється щомісячно, без затримок в період 5 - 7 числа; Оплата залежить від результату твоєї роботи, ти самостійно впливаєш на свій результат; Для розуміння: В середньому, новачки в перші 3 місяці роботи, в залежності від результату роботи отримують 250 - 300 євро / місяць; Ті, хто сумлінно працює 6 місяців виходять на заробіток від 500 євро / місяць; Менеджери, які працюють з нами від 2-х років заробляють від 800 євро / місяць; Ті хто розібрався та набив руку виходять на заробіток від 1200 євро / місяць. У нас діє система відкритого рейтингу балів, і співробітник відкрито бачить, скільки балів набирають колеги. Що потрібно зробити, аби стати частиною нашої команди? Відгукнутись за анкетою: https://jooble.link/10989 P.S. Анкету варто заповнювати з комп?ютера. Деталі вакансії: https://hiring.jooble.org/partnershipmanager Далі на тебе чекають: Заповнення анкети відгуку > Комунікація з рекрутером в Telegram > online HR-співбесіда > offer від Jooble > online навчання. P.S. Співбесіда проходить online в Google Meet