Спеціаліст із партнерства

Створює колаборації для спільного вау-ефекту

Створює ефективну співпрацю між двома організаціями, щоб вони створили спільний вибуховий проєкт. Комунікує з командами, уточнює стратегічні цілі проєкту та допомагає ухвалити взаємовигідні рішення

Hard skills

  • Аудит та оцінка партнера

  • Безпека бренду

  • Використання концепції WIN-WIN

  • Дотримання корпоративної соціальної відповідальності

  • Інфлюенс-маркетинг

  • Оптимізація процесів партнерства

  • Оцінка ризиків партнерства

  • Робота з різними типами партнерств

  • Стратегії партнерств

Soft skills

  • Комунікація з партнерами

  • Критичне мислення

  • Переговори

  • Співпраця

  • Творче мислення

  • Управління зацікавленими сторонами

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Partnership Manager

To send your CV and to respond to the vacancy, please fill in INTERSOS ApplicationINTERSOS Ukraine is a subdivision of the international humanitarian organization INTERSOS.We provide support to victims of emergencies, armed conflicts and natural disasters with particular attention to the most vulnerable categories: children, women, elderly people, displaces persons, who were forced to flee their homes and moved to safer places and also to those who cannot leave the dangerous regions and are under constant threat.INTERSOS teams are present in Odesa, Dnipro, Kharkiv, Kyiv and expand their activities in Mykolayiv and Kherson.INTERSOS Ukraine provides economic, humanitarian and medical aid, psychological support, organizes educational activities, gives medicines and equipment to the hospitals, provides shelter and ensures basic human needs. During one year of our work in Ukraine we provided support to more than 100 000 people. 75 000 of them received aid in the sphere of protection, prevention and emergency care. 3 000 medical consultations were carried out in remote regions, which are not covered by the official heath care system. 49 medical institutions received medicines, medical devices and equipment.We are opening a vacancy of the Partnership Manager. Location: Odesa or Kharkiv. Duration of contract: till 30/06/2026 with possibility to extend. Main PurposeThe Partnership Manager will be responsible for delivering a strategic framework and systems to strengthen INTERSOS partnership working mechanisms with local NGOs implementing INTERSOS projects in Ukraine.Working in close coordination with the Liaison Officer, the programme department, MEAL and Finance colleagues to engage and support partners, the Partnership Manager will play a lead role in strengthening INTERSOS' approaches to partnership, building on INTERSOS' localisation strategy and partnership principles.The Partnership Manager will map and identify new partnership opportunities, assess partners' capacities, support the development of joint action plans and adapted tools, facilitate / deliver relevant capacity strengthening support, ensure ongoing support to the partner organization throughout the program implementation, and document best practices / lessons learnt.Reporting to:Hierarchical: Program CoordinatorFunctional: Localization AdvisorTasksPartnership Strategy & Representation: Review, upgrade, and lead the implementation of the INTERSOS partnership strategy in Ukraine, using the INTERSOS' localisation strategy and partnership principles as a base of work, including the specificities of Ukraine context. Lead the mission in developing systematic approaches to selecting partners, and in identifying and pursuing strategic partnerships. Undertake the review and use of the initial risk and capacity assessment of the partners. Participate in any Partnership Working Groups and discussions that will support the development and operationalisation of the partnership strategy, minimizing risk of duplicating capacity strengthening efforts. Stay abreast of current trends in partnerships and share learning with INTERSOS Head of Mission and other colleagues, as well as linking with the INTERSOS Localisation Advisor. Support the consolidation of the INTERSOS global Localisation Strategy from the Country experience. Implementation, reporting, and quality control Work across INTERSOS departments to develop systems and policies that are supportive of the Partnership Strategy in Ukraine and ensure periodic review once they are in place. Help ensure partners' involvement in strategic planning, program design and proposal/concept paper development. Work with INTERSOS SMT team to ensure that partnership tools and financial standards meet donor requirements and advocate internally for adaptation and flexibility, as needed. Work with finance teams, to ensure the timely payment of partner installments, review of partner reports, and the close out of partner sub-grants. Organize yearly external financial audits for INTERSOS Ukraine mission’s local NGO partners. Develop, in direct collaboration with the INTERSOS MEAL Manager, the management and monitoring systems in regard to partner programming. Define a standard framework of roles and responsibilities among various INTERSOS departments and with partners for effective communication and engagement. Organize monthly partner review meetings with representation from partner and relevant INTERSOS operations and program staff to discuss progress, roles, responsibilities, expectations, communication between the organizations, any conflict of policies, any areas of concern and future planning. Establish and maintain a partnership database that maps out partner capacity, influence, and strategic alignment. Analyze results of on-going partnerships, remote management, and results on the ground to produce lessons learnt and inform strategic decision-making. Partners' Capacity Development: Promote relationships of mutual respect and mutual learning with partners and provide guidance to relevant staff on balancing between holding partners accountable while supporting them. Convene project / grant opening meetings with partners when new grants are awarded, involving INTERSOS program staff and field staff. Assist partner management to monitor outputs against activity plans and budgets and timeframes. Assist partner to strategize ways to ensure program delivery meets targets and to support their own organizational development towards operating as fully fledged NGOs. Keep track of relevant technical, operational, finance, HR, or grants issues to ensure continuous support and involvement at all stages of the program cycle. Conduct periodic internal partnership audits to check on consistent application of core partnership strategy across projects and programs. Establish and orient staff and partners on principles of partnership and partnership management; facilitate on-boarding of new partners; build capacity of INTERSOS staff to effectively work with partners. Develop a system for accountability towards partners where INTERSOS regularly seeks feedback from partners on its strategies and plans. Facilitate partners' feedback on their partnership with INTERSOS and work with relevant departments to address feedback. Other duties as assigned. RequirementsEducation University graduate in international relations, Social Sciences, project management and development, or any other relevant field. Professional experience At least five years of experience in the development / humanitarian sector in Ukraine. Previous experience working in a humanitarian organization would be an asset. Professional requirements Essential computer literacy (word, excel and internet) Good skills and experience in all aspects of programme cycle management — design and development, implementation, and monitoring & evaluation, reporting. Sound understanding of remote management / monitoring practices is an asset. Experience in organizational capacity development, training, mentoring, and coaching. Excellent training facilitation and capacity strengthening skills. Personal requirements Proven commitment to participatory approaches. Strong analytical and conceptual skills / ability to think and plan strategically. An excellent team player with good skills in team-work and consultative approach to decision making. Driven by transparency and accountability. Excellent communication skills, both oral and written, including a good track record of report writing. Commitment to the values, mission and principles of INTERSOS. Excellent analytical skills, observation, and negotiation capacity. Very strong interpersonal skills: strong communication and diplomatic skills. Practical and problem-solver. Strong team spirit, comfortable in a multicultural environment Attention to detail and structured way of approaching tasks (very organized) Ability to plan ahead and output oriented (proactive) Languages Upper-intermediate/ Fluent in English writing and speaking is essential. Our benefits: Official employment according to the Labour Code of Ukraine Medical insurance and life insurance Working hours: 09.00−18.00 Provision of equipment for work Opportunity to study and develop in the humanitarian sphere Opportunity to get an experience of working for international organisation Work with the team of colleagues to achieve great goals. All INTERSOS employees are expected to perform their roles and responsibilities according to the INTERSOS charter of values, code of ethics, PSEA and Child Protection policies. The job description is mandatory for all positions within INTERSOS and shall be signed by the employee within the first week of employmentINTERSOS is committed to building a diverse workforce by promoting diversity in the Organization, which will bring wealth and represent the organization in its differences; candidates must be treated equally when it comes to the selection process, criteria and inclusion.!!! To participate in the selection process please send your CV in English and fill in the form here: INTERSOS Application

Харків
Повна зайнятість
Фандрайзер, менеджер по роботі з партнерами

Благодійний фонд «Український реєстр донорів кісткового мозку» — єдиний недержавний реєстр в Україні. Фонд допомагає пацієнтам із раком крові, які потребують трансплантації кісткового мозку, знайти неродинного донора. Основна діяльність: інформування та популяризація донації гемопоетичних стовбурових клітин в Україні, реєстрація потенційних донорів кісткового мозку та формування реєстру.ОБОВ’ЯЗКИ:Розробка та реалізація плану із залучення коштів для забезпечення функціонування реєстру.Пошук партнерських організацій, індивідуальних благодійниківПроведення зустрічей і перемовин, організація заходів та акційАдміністративний супровід проєктів (документообіг, ведення звітності)Підтримка, наповнення контактної бази (розсилки, формування ком’юніті благодійників реєстру)ВИМОГИ:Вища освітаСильні комунікативні та організаційні навичкиВміння планувати та дотримуватися дедлайнівТворчий підхід та ініціативністьЗнання основ маркетингу та роботи з текстамиВільне володіння українською мовою (англійська на рівні В1 буде перевагою)Відповідальність та емпатіяПристрасть до роботи у сфері благодійності та розуміння важливості місії фондуМИ ПРОПОНУЄМО:Можливість почати кар'єру у фандрайзингу без досвіду роботи в цій сферіПовна зайнятістьРобота у офісіКомфортний колективМожливість навчання та професійного розвиткуДосвід унікальних проєктівГідна фінансова винагорода

Київ
42500 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з партнерами

Ідея Банк працює на фінансовому ринку України з 1989 року. За цей час банк зарекомендував себе як надійний фінансовий партнер для клієнтів.Наша справжня цінність — Команда, що надихає та дбає про розвиток персоналу, створюючи комфортні умови для роботи, навчання та кар'єрного зростання.ЗАПРОШУЄМО У НАШУ КОМАНДУ МЕНЕДЖЕРА ПО РОБОТІ З ПАРТНЕРАМОСНОВНІ ВИМОГИ:Повна вища освіта (фінанси, економіка, банківська справа);досвід роботи в напрямку кредитування або у банківській сфері;впевнене володіння персональним комп’ютером (MS Office, Excel, Outlook).розуміння процесів кредитування фізичних осіб;досвід організації продажів споживчих кредитів;досвід організації підключення до ППК і проведення спільних акцій з партнерами;досвід формування документації та робота з договорами;комунікабельність та легкість у встановленні нових контактів.ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ:консультація та підтримка працівників партнерів засобами телеграм каналу та телефонних дзвінків;надання зворотного зв’язку працівникам партнерам;підготовка навчальних матеріалів для працівників-партнерів банку;безпосередня участь в проведенні навчання для працівників-партнерів банку;підключення нових працівників-партнерів банку до програмних комплексів банку;підключення нових торгових точок в системи банку;аналіз щоденних звітів по продажам партнерами банку та формування пропозицій щодо збільшення обсягів продаж;опрацювання кредитних заявок;тестування продажу банківських продуктів перед впровадженням продаж з новими партнерами банку;формування актів виконаних робіт для здійснення розрахунків з партнерами на щомісячній основі;контроль за передачею кредитних справ в архів банку;укладання та опрацювання договірної документації про співпрацю з партнерами банку;здійснення аналізу результатів продажу партнерами банку;здійснення аналізу конкурентного середовища та ефективності продажу продуктів банку через партнерів, в порівнянні з конкурентами. РОБОТА З ІДЕЄЮ — ЦЕ:Робота в одному із найбільш надійних банків України;лише офіційне працевлаштування;конкурентна заробітна плата та гнучка система преміювання;25 днів щорічної відпустки та оплачувані лікарняні;внутрішні мотиваційні програми та заходи;можливість підвищувати професійну кваліфікацію;робота у динамічній командній атмосфері;цікаві робочі завдання та можливості кар'єрного розвитку.Ідея Банк — Банк для людей та їхніх ідей!Дякуємо за інтерес до нашої вакансії. Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього терміну означає, що, на жаль, на даний час у нас немає вакансій, які відповідають Вашому досвіду. Ми збережемо ваше резюме в резерві та обов’язково зв’яжемося, щойно з’явиться відповідна пропозиція для Вас.Дізнавайся про нас більше у соціальних мережах:FacebookInstagramLinkedIn

Львів
Повна зайнятість
Client Acquisition, Partnership Manager

Ми Visual360 — міжнародна освітня платформа, яка вже трансформує життя тисяч людей в Україні, Європі та США. Visual360 є офіційним партнером Autodesk, що дозволяє випускникам отримувати міжнародні сертифікати. Ми підготували понад 13 500 випускників, які успішно влаштувалися на роботу як фрілансери та в міжнародні компанії.Наразі ми у пошуку Рекрутера, щоб допомагати випускникам курсу з 3D-візуалізації знаходити першу роботу — як у студіях, так і на фрилансі. Розвивати партнерства з компаніями та замовниками, а також навчати студентів навичкам самопрезентації та пошуку клієнтів.💚Ми пропонуємо: Повний контроль над своїм доходом: фіксована ставка + високі бонуси, які напряму залежать від твоїх результатів. Графік роботи: понеділок-п'ятниця з 10:00 до 19:00 (є можливість розглянути часткову зайнятість) Топовий продукт на ринку: наші освітні програми змінюють життя людей, і просувати їх — справжнє задоволення. Лояльне ставлення до періоду адаптації, право на помилки та розвиток Безперервний кар'єрний ріст: ми підтримуємо розвиток співробітників і допомагаємо досягати нових висот. Робота онлайн: працюй із будь-якої точки світу, без прив’язки до офісу. Дружня команда: комфортна атмосфера, де можна вчитися, помилятися і досягати успіху разом. Свободу у генерації ідей та реалізації найсміливіших рішень ✅ Основні завдання: Активний пошук і залучення клієнтів для послуг 3D-візуалізації Робота на міжнародних фріланс-платформах, у професійних чатах і спільнотах Розсилки, особисті повідомлення, нетворкінг для виходу на нових замовників Пошук партнерств і довгострокових колаборацій з компаніями та спеціалістами Ведення та оновлення бази контактів, а також звітності 🧩 Досвід і навички: Досвід у пошуку клієнтів / lead generation / sales Комунікаційні навички: вміння вести діалог, домовлятися, підтримувати контакт Самостійність, системність у роботі, орієнтація на результат Англійська на рівні В1+ . Як потрапити до нас: Прескрін з рекрутером Інтервʼю з керівником Офер — і вперед до великих результатів! 🙌 Відчуваєш, що це про тебе? Тоді не гай часу — надсилай своє резюме та приєднуйся до нашої команди!

Віддалено
20000 грн /місяць
Повна зайнятість
Partnership Officer/Фахівець з партнерства

Фахівець з партнерстваОрганізація «Terre des hommes «шукає проактивного, енергійного та організованого фахівця з партнерства, який приєднається до нашої команди в Харків, Україна (з можливістю переїздів між місцевими офісами), для підтримки в реалізації наших проектів. Якщо ви шукаєте змістовну роботу, яка матиме довготривалий вплив на життя дітей, ми хочемо зустрітися з вами.Дата початку роботи: якомога швидшеКонтракт: до кінця року (з можливістю продовження)Випробувальний термін:  1 місяцьЗаробітна плата: згідно з тарифною сіткою, медичне страхування та страхування нещасних випадківМісцезнаходження:  м.Харків, Україна (з можливістю переїздів між місцевими офісами)Кінцевий термін подачі заявок: Набір буде тривати до заповнення вакансіїЧИМ МИ ЗАЙМАЄМОСЯ В ЄВРОПІ ТА УКРАЇНІTerre des hommes (Tdh) — провідна швейцарська організація з допомоги дітям. З 1960 року Tdh допомагає будувати краще майбутнє для дітей та молоді, особливо тих, хто найбільше наражається на ризики, пропонуючи інноваційні та стійкі рішення. Працюючи в більш ніж 30 країнах, Tdh приділяє основну увагу здоров’ю матері та дитини, міграції та доступу до правосуддя для дітей.В Україні Tdh працює через партнерства з 2009 року, а юридично відкрила свої офіси у 2014 році. З 2015 року Tdh надає різноманітні послуги дітям, молоді та їхнім сім'ям на території, що постраждала від конфлікту, з особливим акцентом на психосоціальній підтримці.Для отримання додаткової інформації, будь ласка, відвідайте https://www.tdh.ch/en https://tdh-ukraine.org/en www.facebook.com/TdhUkraine/Опис посадиЦя посада включає в себе надання підтримки та роль ключового співрозмовника з питань моніторингу та оцінки, пов’язаних з програмами партнерів, розбудовою потенціалу, звітністю та дотриманням вимог донорів, а також загальною комунікацією та зв’язком між Tdh і партнерами. Офіцер з питань партнерства також відповідає за внутрішню координацію інших структурних підрозділів Tdh щодо партнерства.Основні обов’язкиНаш кандидат буде займатися пошуком і залученням нових партнерів, підготовкою угод з місцевими органами влади, а також управлінням відносинами з існуючими партнерами. Матиме тісну взаємодію зі всіма структурними підрозділамиФахівець з партнерства займатиметься розробкою стратегії співпраці з партнерами, братиме участь у публічних виступах, у системних відрядженнях. Займатиметься управлінням процесами розподілу субгрантів Tdh (укладання угод та проведення конкурсів)Вимоги:Вища освіта, бажано у соціальних або гуманітарних галузяхВід 1 року досвіду роботи в гуманітарних програмах або програмах розвитку в міжнародній організаціїХороші навички роботи з комп’ютером, включаючи знайомство з Microsoft Word, PowerPoint та ExcelХороші комунікативні навички, письмова та усна мова, вільне володіння усною та письмовою українською мовою.Знання мов:Вільне володіння Українською, вміння комунікувати та вести спілкування АнглійськоюЗнання в сфері IT:Досвід у користуванні такими комп’ютерними програмами, як Microsoft Office, знання пакету баз даних MS Excel.Для того, щоб детальніше дізнатися про дану вакансію будь ласка скористайтеся посиланнямЯК ПОДАТИСЯ:Відправитисвою заявкуможна(резюме та мотиваційний лист) на [відгукнутися] У заголовку електронного листа вкажітьбудь ласка посаду «Фахівець з партнерства»PARTNERSHIP OFFICERTerre des hommes is looking for a proactive, energetic, and organised Partnership Officer, to join its team in Ivano-Frankivsk, Ukraine (with the possibility of traveling between local offices), to support in the implementation of its projects. If you are looking for a meaningful job that will make a lasting impact on the lives of children, we want to meet you.Start date as soon as possibleContract by the end of the year (with possibility of extension)Probation period 3 monthsSalary According Salary Scale, private health insuranceLocation Ivano-Frankivsk, Ukraine (with the possibility of traveling between local offices)Deadline for applications:Recruitment will be ongoing until the position is occupiedWHAT WE DO, IN EUROPE AND UKRAINETerre des hommes (Tdh) is the leading Swiss organisation for children’s aid. Since 1960, Tdh has helped build a better future for children and youth, especially those most exposed to risks, making an impact with innovative and sustainable solutions. Working in more than 30 countries, Tdh focuses on maternal and child health, migration and access to justice for children.In Ukraine, since 2015, Tdh has been providing a variety of services to children, youth and their families in the conflict-affected area, with a special focus on psychosocial support.For more information, please check https://www.tdh.ch/en https://tdh-ukraine.org/en www.facebook.com/TdhUkraine/ROLE DESCRIPTIONThis vacancy includes providing support and serving as a key interlocutor on monitoring and evaluation issues related to partner programs, capacity building, donor reporting and compliance, and general communication and liaison between Tdh and partners. The Partnerships Officer is also responsible for the internal coordination of other Tdh departments on partnerships.MAIN RESPONSIBILITIESOur candidate will be responsible for finding and attracting new partners, drafting agreements with local authorities, and managing relationships with existing partners. He/she will work closely with all structural unitsThe Partnerships Specialist will develop a strategy for cooperation with partners, participate in public speaking engagements, and systemic business trips. Will manage the processes of distributing Tdh subgrants (concluding agreements and holding competitions)Competencies and Requirements for the positionUniversity degree, preferably in social sciences or humanities— At least 1 year of experience in humanitarian or development programs in an international organization— Good computer skills, including familiarity with Microsoft Word, PowerPoint and Excel— Good communication skills, written and oral communication, fluency in spoken and written Ukrainian.LanguagesFluency in Ukrainian required and communicative, oral skills in EnglishIT KnowledgeExperience in using such computer software as Microsoft Office, knowledge of database package MS Excel.To learn more about this position, please follow the linkTO APPLY:Qualified applicants are encouraged to submit their application (CV and motivation in English) to [відгукнутися] mention in the title of the email the position «Partnerships Officer»Child Safeguarding Policy:To commit to respect Tdh Risk Management Policies including Child Safeguarding Policy, Safety and Security Policy and Anti-Fraud/Corruption Policy, Whistle Blowing Policy.GDPR compliance:By sending your application, you agree that your personal data will be used in the recruitment process. All the documents we will request in different steps of the recruitment process will only be used for this purpose.All staff involved in recruitment and selection are aware that data protection rules apply, and that personal information will be treated confidentially. According to our policy, we will keep your application documents for the period of the recruitment only.Due to an anticipated high number of applications, Tdh is not in a position to respond to every applicant individually. Please note that only short-listed candidates will be contacted for the first interview.

Харків
Повна зайнятість