Спеціаліст із партнерства

Створює колаборації для спільного вау-ефекту

Створює ефективну співпрацю між двома організаціями, щоб вони створили спільний вибуховий проєкт. Комунікує з командами, уточнює стратегічні цілі проєкту та допомагає ухвалити взаємовигідні рішення

Hard skills

  • Аудит та оцінка партнера

  • Безпека бренду

  • Використання концепції WIN-WIN

  • Дотримання корпоративної соціальної відповідальності

  • Інфлюенс-маркетинг

  • Оптимізація процесів партнерства

  • Оцінка ризиків партнерства

  • Робота з різними типами партнерств

  • Стратегії партнерств

Soft skills

  • Комунікація з партнерами

  • Критичне мислення

  • Переговори

  • Співпраця

  • Творче мислення

  • Управління зацікавленими сторонами

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Partnership Manager

Who we are OnHires is a global recruitment firm specializing in finding tech and creative talent. According to Clutch, we are the #2 recruitment agency worldwide, and among our clients are such companies as Google, Monobank, Binance, and Revolut. Currently, we are looking for a skilled SDR to join the OnHires team and become a crucial pillar of the Sales process. Learn more: onhires.com What You’ll Do As a Partnership Manager , your primary responsibility will be to identify, onboard, and manage strategic partners who can bring new clients to OnHires. Your key tasks will include: • Searching for and onboarding new strategic partners to expand our client network. • Communicating with partners via calls, emails, and meetings to maintain strong relationships. • Ensuring all partner requirements are met to facilitate seamless cooperation. • Coordinating with internal teams to address partner needs. • Preparing KYB documentation and completing application forms for onboarding new partners. • Creating presentations, documents, and other materials to support partnership initiatives. • Performing email and LinkedIn outreach to potential partners. • Executing email marketing campaigns to engage and nurture partner relationships. • Organizing webinars with founders in cooperation with partners to strengthen engagement and brand positioning. • Creating community for founders to provide valuable information about industry news, events, and other. Requirements • 2+ years of experience in business development or partnership management. • Strong communication and negotiation skills , with the ability to build long-term partnerships. • Proficiency in Google Workspace , CRM, and email marketing tools • Upper-intermediate (B2) or higher level of English for seamless communication. • Proactive mindset and ability to work independently while driving results. • Proven experience in managing customer relationships professionally and efficiently. • Excellent time management skills , ensuring all tasks and deadlines are met. We offer Fully remote work format The opportunity for professional growth and skills development Ability to have a direct impact on Sales processes and your earnings Salary in USD + bonuses 50% cover of English lessons, education & psychologist Flexible working hours Paid sick leave and vacation

Київ
Менеджер по роботі з партнерами (B2B)

Шукаємо людину з досвідом роботи у продажах для віддаленої роботи, яка допоможе розширити нашу B2B-мережу по всій Україні: салони краси, магазини одягу, магазини косметики, магазини подарунків, сувенірні магазини, азс, мобільні магазини та інші🔹 Що потрібно робити: писати і дзвонити потенційним партнерам домовлятись про співпрацю (реалізацію нашої продукції) вести простий облік залучених точок 🔹 Оплата: ставка 20000 грн + % від результатів роботи Ми надамо якісну презентацію та всю необхідну інформацію про продукт для роботи з партнерами.Ідеально підійде для тих, хто вже має досвід у продажах або хоче прокачати навички B2B.

Віддалено
20000 грн /місяць
Неповна зайнятість
Менеджер з партнерства

Ridni — це благодійний фонд, місія якого — подолання сирітства та розвиток інституту сім'ї. У нас з командою велика мрія, щоб кожна дитина зростала у люблячій сім'ї з духовними цінностями та мала щасливе майбутнє. Для цього ми надаємо дітям та дорослим психологічну, соціальну, освітню підтримку. Забезпечуємо консультаційний супровід усиновлювачів, батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей. Наша найбільша цінність — безпека та благополуччя кожної дитини. Це гасло є ключовим у діяльності нашого фонду, адже наша робота спрямована на те, щоби діти зростали і розвивалися у безпеці та любові. У зв’язку з розширенням діяльності Фонду та ростомкоманди — ми шукаємо нового колегу в колектив — Менеджера з партнерства. Побажання до кандидата: Досвід роботи у сфері партнерств, розвитку бізнесу, фандрейзингу або корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) — від 2 років; Високий рівень комунікаційних навичок — усних і письмових (українська, англійська, бажано рівень не нижче В2); Досвід роботи у соціальній сфері, у сферах прав людини, захисту дітей або розвитку громад буде перевагою; Досвід методик та інструментів В2В продажу; Досвід методик та інструментів В2С продажу; Досвід роботи з краудфандинговими платформами такими як Patreon, Global Giving тощо; Презентаційні навички (публічні виступи, участь у форумах, круглих столах); Підготовка якісних партнерських матеріалів: пропозиції, концепти, комерційні оферти, аналітичні записки; Знання основного пакету MS Office (особливо PowerPoint, Excel), бажано досвід роботи з CRM-системами. Ваші зони відповідальності: Ідентифікація потенційних партнерів серед бізнесу — компаній, брендів, торгових мереж, асоціацій, бізнес-клубів; Формування та реалізація стратегії залучення партнерів до підтримки програм і подій Фонду через КСВ-проєкти, благодійні ініціативи, cause-marketing; Підготовка та презентація партнерських пропозицій, участь у перемовинах, супровід підписання угод і меморандумів; Розробка спільних кампаній з бізнесом (B2B): донат з продажу, брендові продукти, спонсорські пакети, employer branding тощо; Ініціювання колаборацій з брендами, орієнтованими на масового споживача, для запуску кампаній залучення (donation with purchase, % від прибутку, лімітовані продукти); Співпраця з маркетинг-відділами партнерів над розробкою B2C-активностей із соціальним впливом; Управління присутністю Фонду на локальних і міжнародних краудфандингових платформах (наприклад: Patreon, GlobalGiving, GoFundMe, Платформа dobro.ua, Моє Місто тощо); Запуск та координація публічних кампаній із залучення малого і середнього бізнесу, спільнот, ініціативних груп; Підготовка звітів, фото- та відеофіксації, підтверджень використання внесків тощо; Участь у бізнес-форумах, профільних івентах, виставках, локальних бізнес-сніданках, щоб формувати нові зв’язки та можливості; Публічне представлення Фонду на спільних подіях, панельних дискусіях або CSR-івентах; Злагоджена робота з PR-відділом для візуалізації партнерських проєктів, висвітлення у ЗМІ, діджиталі, соцмережах; Тісна взаємодія з фінансовою командою для звітування щодо виконання зобов’язань перед партнерами. Що ми пропонуємо: Соціальна відповідальність: Можливість працювати в організації, яка робить цінний внесок в суспільство; Професійний розвиток: Регулярні тренінги та навчання для нашої команди; Соціальний пакет: офіційне працевлаштування, комфортні умови роботи, переваги та політики лояльності для працівників; Корпоративна культура: цікаву роботу в команді однодумців, об'єднаних спільною метою. Випробувальний термін на посаді становить 3 місяці. Долучайся до нашої команди та ставай рідним!

Львів
Повна зайнятість
Humanitarian Partnership Officer / Фахівець з гуманітарного партнерства

Premiere Urgence Internationale (PUI) є некомерційною, неполітичною та нерелігійною гуманітарною неурядовою організацією. ПУІ розпочав гуманітарну інтервенцію в Україну в лютому 2015 року. Цілями місії є покращення або відновлення рівного доступу до первинної медичної допомоги для місцевого та переміщеного населення, яке постраждало внаслідок військового конфлікту, та покращення умов їхнього життя шляхом покриття їхніх фундаментальних потреб.У зв'язку з розширенням нашої діяльності, ми шукаємо кваліфіковану та мотивовану людину на посаду для роботи у нашому офісі в місті Харків.Місце роботи – м.ХарківОсвіта: Вища освіта у відповідній галузі (політологія, соціологія, економіка, але не тільки).Досвід роботи: Мін. 3 роки роботи в секторі неурядових організацій Знання мов: Вільне володіння українською. Хороший рівень англійської мови є обов'язковим.Знання та навички: Хороші навички письма Відмінні комунікативні навичкиЗдатність та інтерес до навчання новому та адаптації МЕТАФахівець з гуманітарного партнерства (ФГП) відповідатиме за встановлення та підтримку ефективної комунікації та співпраці із зовнішніми зацікавленими сторонами на рівні бази. ФГП буде контактною особою для взаємодії з місцевою владою, громадськими організаціями та державними установами, налагодження зв’язків між гуманітарними організаціями та програмними командами ПУІ, надання допомоги з документообігом програмній команді (Меморандуми про взаєморозуміння та угоди про надання пожертв) та інші відповідні завдання, у тому числі внутрішнє картування послуг та картування перенаправлень. ФГП працюватиме під керівництвом польового координатора з технічною підтримкою з боку менеджера з програмної діяльності та партнерства у відповідності до стратегії ПУІ та бази. ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИАналіз контексту та участь у впровадженні стратегії партнерства: він/вона бере участь у аналізі контексту регіону(ів) у зонах проведення інтервенції бази, дослідження нових місць, робить свій внесок у потенційні проєкти для бази з точки зору виявлення прогалин у наданні гуманітарної допомоги. Підтримка програмної команди у комунікації та співпраці із зовнішніми зацікавленими сторонами: він/вона відповідає за встановлення та підтримку зв’язку та співпраці із зовнішніми зацікавленими сторонами на рівні бази, належний документообіг щодо інституційної допомоги у координації з програмною командою, взаємодію із зовнішніми організаціями щодо збору документів та належне архівування. Внутрішня та зовнішня координація та представлення: він/вона бере активну участь у внутрішньому картуванні послуг і надає підтримку програмній команді бази щодо картування перенаправлень, зосереджуючись на громадських організаціях. Зв’язок та взаємодія з місцевими органами влади на рівні бази: він/вона надає підтримку керівництву бази та програмній команді у встановленні та підтримці контактів з місцевими органами влади на рівні області, району та громади, надає підтримку під час зовнішніх зустрічей та бере участь у зборі даних про досягнення діяльності ПУІ у сферах її реалізації. Розвиток та контроль партнерських відносин з переказами коштів: він/вона бере участь у розвитку повноцінних партнерських відносин та надає підтримку керівнику проєкту та менеджеру з партнерства у сфері контролю діяльності та розвитку партнерських відносин з переказами коштів, бере участь у зустрічах із ними, розробці угод і планів з нарощування потенціалу, контролює їх хід відповідно до проектних угод і робочих планів. Конкретні цілі та пов’язана із ними діяльність 1.  ПРИЙМАТИ УЧАСТЬ В АНАЛІЗІ КОНТЕКСТУ НА РІВНІ БАЗИ, У ВИЗНАЧЕННІ ПРОГАЛИН У НАДАННІ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ТА ПОТЕНЦІЙНИХ ПАРТНЕРІВ  Він/вона бере участь у розробці операційної стратегії на рівні бази, виявленні прогалин у наданні гуманітарної допомоги, потенційних партнерів для майбутніх проектів; Він/вона бере участь у дослідженні нових місць для реалізації діяльності; Він/вона відповідає за встановлення контактів з місцевою владою, громадськими організаціями та державними установами, а також відповідну подальшу роботу з ними; Він/вона гарантує актуальність та своєчасність даних та інформації, наданих ПУІ зовнішнім зацікавленим сторонам; Він/вона відповідає за збір відгуків про діяльність ПУІ від місцевих зацікавлених сторін; Він/вона стежить за розвитком гуманітарної підтримки, що надається місцевими організаціями в районах проведення інтервенції бази. 2. Підтримка програмної команди у комунікації та співпраці із зовнішніми зацікавленими сторонами  Він/вона налагоджує комунікацію та співпрацю із зовнішніми зацікавленими сторонами – місцевою владою, державними установами та громадськими організаціями. Він/вона надає підтримку програмній команді щодо збору належної документації від зовнішніх зацікавлених сторін; Він/вона відповідає за належний документообіг щодо інституційної допомоги – меморандуми про взаєморозуміння та угоди про надання пожертв; Він/вона відповідає за архівування документів; Він/вона відповідає за належне подальше спілкування із зовнішніми зацікавленими сторонами; Він/вона відповідає за збір відгуків від місцевих зацікавлених сторін щодо співпраці з ПУІ. 3. Внутрішня та зовнішня координація та представлення  Він/вона збирає, аналізує та поширює всередині організації актуальну інформацію про гуманітарний контекст, визначені потреби, урядову політику та діяльність зацікавлених сторін для інформування при плануванні програми та прийнятті рішень; Він/вона надає підтримку членам програмної команди під час зовнішніх зустрічей і на зустрічах з Кластерами покриває відсутність відповідальних за це колег, у разі необхідності; Він/вона бере активну участь у зборі та представленні інформації для внутрішнього картування послуг; Він/вона надає підтримку програмній команді бази з картування перенаправлень, зосереджуючись на громадських організаціях. 4. Зв'язок і взаємодія з місцевою владою на рівні бази  Він/вона надає підтримку керівництву бази та програмній команді у встановленні та підтримці контактів з місцевою владою на рівні області, району та громади, а також належний подальший супровід; Він/вона надає підтримку керівництву бази під час зустрічей з місцевою владою; Він/вона бере активну участь у зборі даних щодо досягнень діяльності ПУІ у сферах проведення інтервенції та подальших заходів з боку місцевої влади, якщо це необхідно; 5. Розвиток та контроль партнерських відносин з переказами коштів  Він/вона бере участь у розвитку повноцінних партнерських відносин на основі попереднього досвіду програмної команди та активного встановлення зв’язків; Він/вона бере участь у розробці угод і планів щодо зміцнення потенціалу для партнерів; Він/вона здійснює моніторинг діяльності, що виконується партнерами відповідно до проєктних угод і робочих планів у координації з керівником проєкту та менеджером із партнерства; Він/вона надає щоденну підтримку партнеру щодо звітності чи інших запитів, координує це з керівником проєкту та менеджером із партнерства; Він/вона підтримує комунікацію з партнерами відповідно до визначених координаційних центрів; Він/вона координує з партнерами планування моніторингових візитів або візитів донорів. Необхідні особисті якості (пристосування до команди, відповідність посаді та призначенню) Здатність працювати самостійно, проявляти ініціативу та брати на себе відповідальність у проактивному підході Самомотивований, гнучкий і здатний адаптуватися до потреб команди та організації Сильна відданість гуманітарним принципам Стресостійкість Дипломатичність і відкритість Гарні аналітичні здібності Організація та здатність керувати пріоритетами та різноманітним робочим навантаженням Здатність гарантувати ефективні та своєчасні результати Здатність вирішувати проблеми та лідерські навички Здатність працювати та керувати професійно та розсудливо Здатність інтегруватися в місцеве середовище з урахуванням його політичних, економічних та історичних особливостей УМОВИ РОБОТИ:Дата початку: лютий - березень 2024Строковий договір 3 місяці з можливим продовженням.Локація: Харків, Харківська областьРобочі дні: з понеділка по п'ятницю Зацікавлені кандидати повинні подати своє резюме та супровідний лист англійською мовою, включаючи принаймні 2 довідкові контакти. Тест на займання вакантної позиції буде виключно англійською мовою. Заявки необхідно надіслати до 23 лютого 2024 року на адресу Отправить резюме.PUI залишає за собою право проводити співбесіди з кандидатами на постійній основі, тому кандидат може бути обраний до дати закриття.Premiere Urgence Internationale (PUI) is a non-profit, non-political and non religious humanitarian NGO. PUI started humanitarian intervention in Ukraine in February 2015. The mission's objectives are to improve or restore equitable access to primary health care for the local and displaced population affected by the military conflict and to improve their living conditions by covering their fundamental needs. Place of work: Kharkiv QUALIFICATIONSVI. QUALIFICATIONSEducation Degree: University degree in relevant field (Political Science, Sociology, Economics but not only)Work experience: Min. 3 years of work in NGO sector Language skills:  Fluent in Ukrainian, good level in English is mandatoryKnowledge & skills: Good writing skills Excellent communication skills Ability and interest to learn new and adapt GENERAL OBJECTIVEThe Humanitarian Partnership Officer (HPO) will be responsible for establishing and maintaining effective communication and collaboration with external stakeholders on a level of base. The HPO will be the focal point for engaging with local authorities, civil society organizations, and public entities, liaising between humanitarian actors and PUI program teams, providing support to the program team with the document flow (Memorandums of Understanding and Donation Agreements) and other relevant tasks, including internal service and referral mappings.  HPO will be working under management of Field Coordinator with a technical support from Program and Partnerships Manager in line with strategy of the PUI and the base. TASKS AND DUTIES Context analysis and participation in the implementation of the partnerships strategy: S/he participates in the context analysis of region(s) of base areas of interventions, explorations of the new locations, provides his / her inputs for the potential projects for the base in terms of identified gaps of humanitarian aid provision.  Support to the program team in communication and collaboration with external stakeholders: S/he responsible for establishing and maintaining communication and collaboration with external stakeholders on a base level, proper documents flow on institutional donations in coordination with program team, liaising the collecting documents from external actors, and proper archiving.   Internal and external Coordination and representation : S/he actively participates in internal service mapping and provides support to base program team on referral mappings, with a focus on civil society organizations.  Liaison and engagement with local authorities at a base level: S/he provides support to the base management and program team on establishing and maintaining contacts with oblast, raion, and hromada level local authorities, provides support during external meetings, and is participating in data collection of the achievements of PUI activities in areas of intervention.  Development and monitoring of partnerships with fund transfers: S/he participates in development of the full partnerships and provides support to the Project Manager and Partnerships Manager on monitoring the activities and development of the partnerships with money transfer, participates in meetings with them, development of the agreements and capacity building plans, monitors its progress due to the project agreements and workplans. Specific objectives and linked activities TO PARTICIPATE IN THE CONTEXT ANALYSIS ON THE BASE LEVEL, IDENTIFICATION OF THE GAPS IN HUMANITARIAN AID PROVISION AND POTENTIAL PARTNERS   S/he participates in the development of the operational strategy on a base level, identification of the gaps in humanitarian aid provision, potential partners for future projects; S/he participates in the exploration of new locations for activities implementation; S/he responsible for establishing contacts with local authorities, CSOs, and public entities, and a proper follow-up with them; S/he ensures the data and information provided by PUI to external stakeholders are relevant and timely;  S/he is responsible for gathering a feedback on PUI’s activities from local stakeholders; S/he monitors the evolution of humanitarian support provided by local actors in base areas of intervention. 2. Support to the program team in communication and collaboration with external stakeholders  S/he establishes communication and collaboration with external stakeholders – local authorities, public entities and CSOs; S/he provides support to program team on collecting proper documentation from external stakeholders; S/he is responsible for proper document flow on institutional donations – Memorandums of understanding and donation agreements; S/he is responsible for archiving the documents;  S/he is responsible for proper follow up with external stakeholders; S/he is responsible for gathering feedback from local stakeholders on collaboration with PUI. 3. Internal and external coordination and representation  S/he gathers, analyses and disseminates internally relevant information about the humanitarian context, identified needs, government policies and stakeholder activities to inform program planning and decision-making; S/he provides support for program team members during external meetings and is covering the absence at the meetings with Clusters the responsible colleagues, if required; S/he actively participates on gathering and presentation of the information for internal service mapping; S/he provides support to base program team on referral mappings, with a focus on civil society organizations. 4. Liaison and engagement with local authorities at a base level  S/he provides support to the base management and program team on establishing and maintaining contacts with oblast, raion, and hromada level local authorities and a proper follow-up;  S/he provides support for the base management during meetings with local authorities; S/he is actively participating in data collection of the achievements of PUI activities in areas of intervention and follow-up on this the local authorities, if required; 5. Development and monitoring of partnerships with fund transfers  S/he participates in development of the full partnerships based on the previous experience of program team and active networking; S/he participates in developing the agreements and capacity plans for the partners; S/he monitors activities implemented by partners ue to the project agreements and workplans in coordination with Project Manager and Partnerships Manager; S/he provides day-to-day support to the partner on reporting or other requests, coordinates its with Project Manager and Partnerships Manager; S/he maintains the communication with partners accordingly to identified focal points; S/he coordinates with partners regarding scheduling monitoring visits or visits by donor. Required Personal Characteristics (fitting into the team, suitability for the job and assignment) Ability to work independently, take the initiative and take responsibility in a proactive approach Self-motivated, flexible and adaptable to the needs of the team and organization Strong commitment in humanitarian principles Resilience to stress Diplomacy and open-mindedness Good analytical skills Organisation and ability to manage priorities and varied workload Ability to guarantee effective and timely outputs  Problem solving and leadership skills Ability to work and manage professionally and maturely Ability to integrate into the local environment, taking account of its political, economic and historical characteristics CONDITIONSStarting time: February-March 2024HOW TO APPLY:Interested candidates should submit their CV and cover letter including at least 2 reference contacts.Only candidates shortlisted will be contacted. PUI reserves the right to close the vacancy prior last day of application submission.

Харків
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з іноземними партнерами у відділі ЗЕД

SYMBOL — велика роздрібна торгівельна компанія українского походження, що понад 20 років представляє на ринку України магазини одягу, взуття та аксесуарів відомих luxury брендів для жінок, чоловіків та дітей.Ми пишаємося нашою, більш ніж 20-річною історією розвитку на ринку України. Наші магазини та шоу-руми представлені у Харкові, Києві, Дніпрі, Запоріжжі, Одесі, Львові, Ужгороді та Івано-Франківську.SYMBOL запрошує приєднатися до нашої дружньої команди на посаду менеджера по роботі з іноземними партнерами у відділі ЗЕД.Професійні та особисті якості, якими ОБОВ’ЯЗКОВО володіє наш кандидат:знання англійської мови на середньому або вище середнього рівнях;досвід роботи, у якому була присутня максимальна залученість вашої комунікабельністі, активності, стресостійкості;знання пакету Microsoft Office;високі комунікативні навички;організаційні навички;системний підхід до роботи;уважність та відповідальність.Основні обов’язки:уважна, старанна, грамотна робота з перекладами на англійську мову;ведення ділових листувань;коммунікація з іноземними партнерами;організація тренінгів, навчань, презентацій в онлайн-режимі;здійснення документального супроводу та ведення звітності.Ми пропонуємо:навчання з усіх ваших майбутніх функціональних обов’язків;цікаві та амбітні задачі;інформаційну та ресурсну підтримку, повноваження та відповідальність;офіційне працевлаштування;п’ятиденний робочий тиждень;24 календарні дні відпустки, оплачуваний лікарняний;офіс у центрі міста;гідну оплату праці;можливість професійного зростання.Будемо раді бачити Вас в сім'ї Symbol!

Львів
Повна зайнятість