Спеціаліст із партнерства
Створює колаборації для спільного вау-ефекту
Створює ефективну співпрацю між двома організаціями, щоб вони створили спільний вибуховий проєкт. Комунікує з командами, уточнює стратегічні цілі проєкту та допомагає ухвалити взаємовигідні рішення
Hard skills
Аудит та оцінка партнера
Безпека бренду
Використання концепції WIN-WIN
Дотримання корпоративної соціальної відповідальності
Інфлюенс-маркетинг
Оптимізація процесів партнерства
Оцінка ризиків партнерства
Робота з різними типами партнерств
Стратегії партнерств
Soft skills
Комунікація з партнерами
Критичне мислення
Переговори
Співпраця
Творче мислення
Управління зацікавленими сторонами
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіPartnership Manager / Менеджер (-ка) з партнерства
Основна функція: Менеджер з партнерств буде працювати у напрямку розвитку та підтримки партнерств Фонду, зосереджуючись на реалізації грантових програм, здійснення фандрейзу та ведення комунікації із донорами різних видів. Основні обов'язки та завдання: Пошук грантових програм та написання грантових заявок, відповідно до профілю фонду, з метою залучення додаткового фінансування для реалізації проектів. Взаємодія з поточними та потенційними донорами та партнерами (іноземний бізнес, міжнародні донорські організації), представлення інтересів організації та встановлення партнерських відносин. Координація партнерських програм. Допомога у підготовці та розповсюдженні комунікацій, пов'язаних із партнерствами, включаючи звіти, презентації та оновлення для внутрішніх команд та зовнішніх партнерів. Аналіз та мапування зовнішніх зацікавлених сторін, таких як донорські організації, посольства, аналітичні центри, політичні органи, органи ЄС, агентства ООН тощо, з метою виявлення можливостей співпраці, фінансування та спільного впливу. Пошук конференцій та подій,організаційне супроводження інших членів команди у взятті участі у конференціях. Вивчення різних способів збору пожертвувань, включаючи онлайн-платформи, корпоративні спонсорства, індивідуальні пожертвування та інші джерела. Їх організація та координація. Звітування: Менеджер з партнерств буде підзвітний Головному Менеджеру з партнерств та Директору Фонду. Які навички будуть в допомогу? Hard Skills: Бакалаврський чи магістерський ступінь в галузі соціальних наук, міжнародних відносин, або іншій відповідній галузі. Відмінне володіння українською мовою - усно та письмово Відмінне володіння англійською мовою - усно та письмово Досвід роботи з у зовнішніх комунікаціях (розвиток та ведення партнерських відносин із донорами/ інвесторами/ підрядниками/бізнес - партнерами) - мін 2 роки. Написання грантових заявок. Зацікавленість або попередній досвід роботи у сфері енергетики, відновлюваної енергетики чи сталого розвитку буде перевагою. Soft skills: Відмінні комунікативні навички та бажання розвиватись у громадському секторі. Cильні організаційні навички. Здатність ефективно взаємодіяти з різними стейкхолдерами та будувати партнерські відносини. Відкритість, цілеспрямованність та увага до деталей - супер - скіли, які ми шукаємо Ми пропонуємо: Із емоційно - прикладного: Ти гарантовано побачиш результат діяльності своєї роботи - це побудовані сонячні станції для шкіл та лікарень :) Яке задоволення бачити, що разом ми створюємо щось нове! Класна молода команда. Ми відкриті, прямі, і похвалити можемо і покритикувати, але завжди допомагаємо один одному. У нас ти можеш рости. Ми прагнемо аби кожен із нас був самостійним і мав простір для розвитку. В нас великі плани, великі цілі і досягнути їх можна тільки маючи сміливітсь пробувати щось нове і невідоме. Ми хочемо виходити на інші ринки і ти можеш керувати цими процесами у подальшому. Комунікації із різноманітнимими міжнародними донорами, організаціями, бізнесом - формуємо якісну базу контактів яка завжди стане у нагоді. Тепер серйозніше: Офіційне працевлаштування у Фонді. Дистанційна робота, але будемо чекати в гості час від часу у Києві. Гідна оплата праці. Навчання і підвищення кваліфікації. Якщо відучаєш, що ця вакансія як раз те, що ти шукаєш -надсилай своє резюме вже зараз! Дуже чекаємо тебе у нашій команді!
Partnership Manager / Fundraising Manager
Бувало таке, що ти прокидаєшся з ранку, і розумієш, що хочеш знайти фінансування для проєкту, що стане легендою ринку? Ура, ми знайшли тебе! Ми — міжнародний фонд, побудований за принципом стартапу. Ми вже втілюємо круті проєкти: вміємо як в швидке реагування на лиха, так і в розвиток сталих ініціатив. Ми віримо в силу комунікацій, а наша ціль — long term партнерства, за які ти і будеш відповідати Що робити? Бачити можливості для партнерства в комунікації з благодійними фондами, бізнесом та створювати стратегії їх розбудови;Вести переговори та управління контрактами зі спонсорами;Проводити презентації та зустрічі з потенційними донорами, спонсорами та партнерами з метою підписання угод та установлення довгострокових відносин;Керувати існуючими партнерствами та шукати можливості для підвищення їхньої цінності;Контролювати та організовувати фандрейзингові кампанії, включаючи заходи та грантові заявки;Представляти фонд на конференціях, форумах, зустрічах та інших заходах для налагодження зв’язків та адвокації місії;Підтримувати регулярну комунікацію з донорами та партнерами, актуалізуючи інформацію про роботу фонду та його вплив;Проводити дослідження тенденцій у сфері філантропії. Ми шукаємо людину з: Досвідом роботи в якості Partnership Manager / Fundraising Manager / Sales Manager (2+ роки)Вмінням писати стислі, вдумливі, персоналізовані повідомлення та електронні листи Продемонстрованою експертизою в роботі з великим клієнтами/донорамиАнглійською мовою на рівні upper-intermediate або вище; Вмінням користуватися CRM-системами, таск-трекером та Google-пакетом; Природним нюхом на можливості партнерства та вмінням доводити угоду до кінцевої цілі — підписання договору та отримання коштів. Оплата за домовлністю Умови роботи Фултайм, ремоут.Фонд оплачує 24 дні відпустки на рік.За лікарняні до 3 днів поспіль звітувати не потрібЗарплатню обговорюємо на співбесіді
Humanitarian Partnership Officer / Фахівець з гуманітарного партнерства
Premiere Urgence Internationale (PUI) є некомерційною, неполітичною та нерелігійною гуманітарною неурядовою організацією. ПУІ розпочав гуманітарну інтервенцію в Україну в лютому 2015 року. Цілями місії є покращення або відновлення рівного доступу до первинної медичної допомоги для місцевого та переміщеного населення, яке постраждало внаслідок військового конфлікту, та покращення умов їхнього життя шляхом покриття їхніх фундаментальних потреб.У зв'язку з розширенням нашої діяльності, ми шукаємо кваліфіковану та мотивовану людину на посаду для роботи у нашому офісі в місті Харків.Місце роботи – м.ХарківОсвіта: Вища освіта у відповідній галузі (політологія, соціологія, економіка, але не тільки).Досвід роботи: Мін. 3 роки роботи в секторі неурядових організацій Знання мов: Вільне володіння українською. Хороший рівень англійської мови є обов'язковим.Знання та навички: Хороші навички письма Відмінні комунікативні навичкиЗдатність та інтерес до навчання новому та адаптації МЕТАФахівець з гуманітарного партнерства (ФГП) відповідатиме за встановлення та підтримку ефективної комунікації та співпраці із зовнішніми зацікавленими сторонами на рівні бази. ФГП буде контактною особою для взаємодії з місцевою владою, громадськими організаціями та державними установами, налагодження зв’язків між гуманітарними організаціями та програмними командами ПУІ, надання допомоги з документообігом програмній команді (Меморандуми про взаєморозуміння та угоди про надання пожертв) та інші відповідні завдання, у тому числі внутрішнє картування послуг та картування перенаправлень. ФГП працюватиме під керівництвом польового координатора з технічною підтримкою з боку менеджера з програмної діяльності та партнерства у відповідності до стратегії ПУІ та бази. ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИАналіз контексту та участь у впровадженні стратегії партнерства: він/вона бере участь у аналізі контексту регіону(ів) у зонах проведення інтервенції бази, дослідження нових місць, робить свій внесок у потенційні проєкти для бази з точки зору виявлення прогалин у наданні гуманітарної допомоги. Підтримка програмної команди у комунікації та співпраці із зовнішніми зацікавленими сторонами: він/вона відповідає за встановлення та підтримку зв’язку та співпраці із зовнішніми зацікавленими сторонами на рівні бази, належний документообіг щодо інституційної допомоги у координації з програмною командою, взаємодію із зовнішніми організаціями щодо збору документів та належне архівування. Внутрішня та зовнішня координація та представлення: він/вона бере активну участь у внутрішньому картуванні послуг і надає підтримку програмній команді бази щодо картування перенаправлень, зосереджуючись на громадських організаціях. Зв’язок та взаємодія з місцевими органами влади на рівні бази: він/вона надає підтримку керівництву бази та програмній команді у встановленні та підтримці контактів з місцевими органами влади на рівні області, району та громади, надає підтримку під час зовнішніх зустрічей та бере участь у зборі даних про досягнення діяльності ПУІ у сферах її реалізації. Розвиток та контроль партнерських відносин з переказами коштів: він/вона бере участь у розвитку повноцінних партнерських відносин та надає підтримку керівнику проєкту та менеджеру з партнерства у сфері контролю діяльності та розвитку партнерських відносин з переказами коштів, бере участь у зустрічах із ними, розробці угод і планів з нарощування потенціалу, контролює їх хід відповідно до проектних угод і робочих планів. Конкретні цілі та пов’язана із ними діяльність 1. ПРИЙМАТИ УЧАСТЬ В АНАЛІЗІ КОНТЕКСТУ НА РІВНІ БАЗИ, У ВИЗНАЧЕННІ ПРОГАЛИН У НАДАННІ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ТА ПОТЕНЦІЙНИХ ПАРТНЕРІВ Він/вона бере участь у розробці операційної стратегії на рівні бази, виявленні прогалин у наданні гуманітарної допомоги, потенційних партнерів для майбутніх проектів; Він/вона бере участь у дослідженні нових місць для реалізації діяльності; Він/вона відповідає за встановлення контактів з місцевою владою, громадськими організаціями та державними установами, а також відповідну подальшу роботу з ними; Він/вона гарантує актуальність та своєчасність даних та інформації, наданих ПУІ зовнішнім зацікавленим сторонам; Він/вона відповідає за збір відгуків про діяльність ПУІ від місцевих зацікавлених сторін; Він/вона стежить за розвитком гуманітарної підтримки, що надається місцевими організаціями в районах проведення інтервенції бази. 2. Підтримка програмної команди у комунікації та співпраці із зовнішніми зацікавленими сторонами Він/вона налагоджує комунікацію та співпрацю із зовнішніми зацікавленими сторонами – місцевою владою, державними установами та громадськими організаціями. Він/вона надає підтримку програмній команді щодо збору належної документації від зовнішніх зацікавлених сторін; Він/вона відповідає за належний документообіг щодо інституційної допомоги – меморандуми про взаєморозуміння та угоди про надання пожертв; Він/вона відповідає за архівування документів; Він/вона відповідає за належне подальше спілкування із зовнішніми зацікавленими сторонами; Він/вона відповідає за збір відгуків від місцевих зацікавлених сторін щодо співпраці з ПУІ. 3. Внутрішня та зовнішня координація та представлення Він/вона збирає, аналізує та поширює всередині організації актуальну інформацію про гуманітарний контекст, визначені потреби, урядову політику та діяльність зацікавлених сторін для інформування при плануванні програми та прийнятті рішень; Він/вона надає підтримку членам програмної команди під час зовнішніх зустрічей і на зустрічах з Кластерами покриває відсутність відповідальних за це колег, у разі необхідності; Він/вона бере активну участь у зборі та представленні інформації для внутрішнього картування послуг; Він/вона надає підтримку програмній команді бази з картування перенаправлень, зосереджуючись на громадських організаціях. 4. Зв'язок і взаємодія з місцевою владою на рівні бази Він/вона надає підтримку керівництву бази та програмній команді у встановленні та підтримці контактів з місцевою владою на рівні області, району та громади, а також належний подальший супровід; Він/вона надає підтримку керівництву бази під час зустрічей з місцевою владою; Він/вона бере активну участь у зборі даних щодо досягнень діяльності ПУІ у сферах проведення інтервенції та подальших заходів з боку місцевої влади, якщо це необхідно; 5. Розвиток та контроль партнерських відносин з переказами коштів Він/вона бере участь у розвитку повноцінних партнерських відносин на основі попереднього досвіду програмної команди та активного встановлення зв’язків; Він/вона бере участь у розробці угод і планів щодо зміцнення потенціалу для партнерів; Він/вона здійснює моніторинг діяльності, що виконується партнерами відповідно до проєктних угод і робочих планів у координації з керівником проєкту та менеджером із партнерства; Він/вона надає щоденну підтримку партнеру щодо звітності чи інших запитів, координує це з керівником проєкту та менеджером із партнерства; Він/вона підтримує комунікацію з партнерами відповідно до визначених координаційних центрів; Він/вона координує з партнерами планування моніторингових візитів або візитів донорів. Необхідні особисті якості (пристосування до команди, відповідність посаді та призначенню) Здатність працювати самостійно, проявляти ініціативу та брати на себе відповідальність у проактивному підході Самомотивований, гнучкий і здатний адаптуватися до потреб команди та організації Сильна відданість гуманітарним принципам Стресостійкість Дипломатичність і відкритість Гарні аналітичні здібності Організація та здатність керувати пріоритетами та різноманітним робочим навантаженням Здатність гарантувати ефективні та своєчасні результати Здатність вирішувати проблеми та лідерські навички Здатність працювати та керувати професійно та розсудливо Здатність інтегруватися в місцеве середовище з урахуванням його політичних, економічних та історичних особливостей УМОВИ РОБОТИ:Дата початку: лютий - березень 2024Строковий договір 3 місяці з можливим продовженням.Локація: Харків, Харківська областьРобочі дні: з понеділка по п'ятницю Зацікавлені кандидати повинні подати своє резюме та супровідний лист англійською мовою, включаючи принаймні 2 довідкові контакти. Тест на займання вакантної позиції буде виключно англійською мовою. Заявки необхідно надіслати до 23 лютого 2024 року на адресу Отправить резюме.PUI залишає за собою право проводити співбесіди з кандидатами на постійній основі, тому кандидат може бути обраний до дати закриття.Premiere Urgence Internationale (PUI) is a non-profit, non-political and non religious humanitarian NGO. PUI started humanitarian intervention in Ukraine in February 2015. The mission's objectives are to improve or restore equitable access to primary health care for the local and displaced population affected by the military conflict and to improve their living conditions by covering their fundamental needs. Place of work: Kharkiv QUALIFICATIONSVI. QUALIFICATIONSEducation Degree: University degree in relevant field (Political Science, Sociology, Economics but not only)Work experience: Min. 3 years of work in NGO sector Language skills: Fluent in Ukrainian, good level in English is mandatoryKnowledge & skills: Good writing skills Excellent communication skills Ability and interest to learn new and adapt GENERAL OBJECTIVEThe Humanitarian Partnership Officer (HPO) will be responsible for establishing and maintaining effective communication and collaboration with external stakeholders on a level of base. The HPO will be the focal point for engaging with local authorities, civil society organizations, and public entities, liaising between humanitarian actors and PUI program teams, providing support to the program team with the document flow (Memorandums of Understanding and Donation Agreements) and other relevant tasks, including internal service and referral mappings. HPO will be working under management of Field Coordinator with a technical support from Program and Partnerships Manager in line with strategy of the PUI and the base. TASKS AND DUTIES Context analysis and participation in the implementation of the partnerships strategy: S/he participates in the context analysis of region(s) of base areas of interventions, explorations of the new locations, provides his / her inputs for the potential projects for the base in terms of identified gaps of humanitarian aid provision. Support to the program team in communication and collaboration with external stakeholders: S/he responsible for establishing and maintaining communication and collaboration with external stakeholders on a base level, proper documents flow on institutional donations in coordination with program team, liaising the collecting documents from external actors, and proper archiving. Internal and external Coordination and representation : S/he actively participates in internal service mapping and provides support to base program team on referral mappings, with a focus on civil society organizations. Liaison and engagement with local authorities at a base level: S/he provides support to the base management and program team on establishing and maintaining contacts with oblast, raion, and hromada level local authorities, provides support during external meetings, and is participating in data collection of the achievements of PUI activities in areas of intervention. Development and monitoring of partnerships with fund transfers: S/he participates in development of the full partnerships and provides support to the Project Manager and Partnerships Manager on monitoring the activities and development of the partnerships with money transfer, participates in meetings with them, development of the agreements and capacity building plans, monitors its progress due to the project agreements and workplans. Specific objectives and linked activities TO PARTICIPATE IN THE CONTEXT ANALYSIS ON THE BASE LEVEL, IDENTIFICATION OF THE GAPS IN HUMANITARIAN AID PROVISION AND POTENTIAL PARTNERS S/he participates in the development of the operational strategy on a base level, identification of the gaps in humanitarian aid provision, potential partners for future projects; S/he participates in the exploration of new locations for activities implementation; S/he responsible for establishing contacts with local authorities, CSOs, and public entities, and a proper follow-up with them; S/he ensures the data and information provided by PUI to external stakeholders are relevant and timely; S/he is responsible for gathering a feedback on PUI’s activities from local stakeholders; S/he monitors the evolution of humanitarian support provided by local actors in base areas of intervention. 2. Support to the program team in communication and collaboration with external stakeholders S/he establishes communication and collaboration with external stakeholders – local authorities, public entities and CSOs; S/he provides support to program team on collecting proper documentation from external stakeholders; S/he is responsible for proper document flow on institutional donations – Memorandums of understanding and donation agreements; S/he is responsible for archiving the documents; S/he is responsible for proper follow up with external stakeholders; S/he is responsible for gathering feedback from local stakeholders on collaboration with PUI. 3. Internal and external coordination and representation S/he gathers, analyses and disseminates internally relevant information about the humanitarian context, identified needs, government policies and stakeholder activities to inform program planning and decision-making; S/he provides support for program team members during external meetings and is covering the absence at the meetings with Clusters the responsible colleagues, if required; S/he actively participates on gathering and presentation of the information for internal service mapping; S/he provides support to base program team on referral mappings, with a focus on civil society organizations. 4. Liaison and engagement with local authorities at a base level S/he provides support to the base management and program team on establishing and maintaining contacts with oblast, raion, and hromada level local authorities and a proper follow-up; S/he provides support for the base management during meetings with local authorities; S/he is actively participating in data collection of the achievements of PUI activities in areas of intervention and follow-up on this the local authorities, if required; 5. Development and monitoring of partnerships with fund transfers S/he participates in development of the full partnerships based on the previous experience of program team and active networking; S/he participates in developing the agreements and capacity plans for the partners; S/he monitors activities implemented by partners ue to the project agreements and workplans in coordination with Project Manager and Partnerships Manager; S/he provides day-to-day support to the partner on reporting or other requests, coordinates its with Project Manager and Partnerships Manager; S/he maintains the communication with partners accordingly to identified focal points; S/he coordinates with partners regarding scheduling monitoring visits or visits by donor. Required Personal Characteristics (fitting into the team, suitability for the job and assignment) Ability to work independently, take the initiative and take responsibility in a proactive approach Self-motivated, flexible and adaptable to the needs of the team and organization Strong commitment in humanitarian principles Resilience to stress Diplomacy and open-mindedness Good analytical skills Organisation and ability to manage priorities and varied workload Ability to guarantee effective and timely outputs Problem solving and leadership skills Ability to work and manage professionally and maturely Ability to integrate into the local environment, taking account of its political, economic and historical characteristics CONDITIONSStarting time: February-March 2024HOW TO APPLY:Interested candidates should submit their CV and cover letter including at least 2 reference contacts.Only candidates shortlisted will be contacted. PUI reserves the right to close the vacancy prior last day of application submission.
Менеджер по роботі з партнерами (з навчанням)
Ми шукаємо відповідального та ініціативного менеджера по роботі з партнерами, який буде відповідати за розвиток і підтримку відносин з партнерами нашої компанії. Ваша задача — побудова довгострокових партнерських відносин, пошук нових можливостей для співпраці та забезпечення взаємовигідних умов.Розглядаємо кандидатів без досвіду роботи, оскільки пропонуємо власну програму навчання, яка дозволить вам швидко освоїти всі необхідні навички для успішної роботи.Основні обов’язки: Пошук нових партнерів та укладання партнерських угод. Встановлення та підтримка довгострокових партнерських відносин. Координація та супровід спільних проектів з партнерами. Розробка стратегії розвитку партнерських відносин. Аналіз результатів співпраці та пошук нових можливостей для її покращення. Ведення переговорів, узгодження умов співпраці та укладання договорів. Вимоги до кандидата: Досвід роботи у сфері управління партнерськими відносинами або продажах буде перевагою. Високі комунікаційні та організаційні навички. Вміння ефективно вести переговори та знаходити взаємовигідні рішення. Орієнтація на результат, відповідальність та увага до деталей. Проактивність та ініціативність у пошуку нових партнерських можливостей. Ми пропонуємо: Зручний графік роботи: пн-пт з 11:00 до 20:00, з обідами та перервами. Безперебійне живлення та альтернативні джерела енергії: Наш офіс забезпечений для безперервної роботи навіть у випадку відключень електроенергії. Інтернет та зв’язок: Стабільний інтернет-зв'язок для ефективної роботи в будь-яких умовах. Комфортні умови праці: Зручні робочі місця, кондиціонери та стабільне опалення. Укриття: У разі небезпеки, працівники мають доступ до облаштованого укриття. Якщо ви шукаєте цікаву роботу з можливістю розвивати партнерські відносини та реалізовувати свої ідеї — надсилайте своє резюме та приєднуйтеся до нашої команди!
Менеджер по роботі з партнерами (B2B, англійська B2+)
Ми — міжнародна компанія, яка працює у сфері працевлаштування та легалізації. Шукаємо менеджера по роботі з B2B партнерами зі знанням англійської мови на рівні не нижчому B2, який готовий вести наш бізнес до нових вершин! Про нас вже писали відомі міжнародні ЗМІ, проте ми не зупиняємось на досягнутому та рухаємось далі. Саме тому, шукаємо лідера, який не боїться викликів, готовий будувати міцні партнерства та розвивати нашу присутність на глобальному ринку. Якщо ви знаєте, як відкривати двері до нових можливостей і будувати довготривалі зв’язки, ми чекаємо саме вас!Що ми пропонуємо: Реальна заробітна плата в 1 місяць: від 50 тис грн. В другий місяць і надалі — від 70,000 до 100,000 тис грн. Стандартний графік: ПН — ПТ з 09:00 до 18:00 / або інший графік, якщо ви знаходитесь не в Україні Повністю дистанційна робота Постійний онбординг та підтримка команди професіоналів компанії. Можливість реалізувати власні ідеї для масштабування бізнесу. Ваші завдання: Пошук нових партнерів і побудова довготривалих бізнес-відносин. Розширення географії бізнесу та розвиток нових напрямків. Участь у стратегічному плануванні та впровадженні ініціатив. Аналіз ринку та конкурентів, щоб бути на крок попереду. Управління командою та контроль реалізації ключових проєктів. Вирішення операційних завдань та спілкування з існуючими партнерами Що нам важливо: Вагомий досвід у розвитку бізнесу (або успішні кейси на керівних посадах чи розвиток бізнесу) Вміння домовлятися і знаходити вигідні рішення для всіх сторін. Високі комунікаційні навички та стратегічне мислення. Англійська на високому рівні (B2+). Вміння досягати поставлених цілей. Нестандартне мислення та генерація цікавих амбіційних ідей буде однозначно плюсом. Якщо ви прагнете стати частиною компанії, яка змінює життя людей по всьому світу, напишіть нам!Зв’яжіться через Telegram, і ми обговоримо всі деталі: https://t.me/hrempservicesДо зв’язку! 🌍