Спеціаліст із партнерства
Створює колаборації для спільного вау-ефекту
Створює ефективну співпрацю між двома організаціями, щоб вони створили спільний вибуховий проєкт. Комунікує з командами, уточнює стратегічні цілі проєкту та допомагає ухвалити взаємовигідні рішення
Hard skills
Аудит та оцінка партнера
Безпека бренду
Використання концепції WIN-WIN
Дотримання корпоративної соціальної відповідальності
Інфлюенс-маркетинг
Оптимізація процесів партнерства
Оцінка ризиків партнерства
Робота з різними типами партнерств
Стратегії партнерств
Soft skills
Комунікація з партнерами
Критичне мислення
Переговори
Співпраця
Творче мислення
Управління зацікавленими сторонами
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Спеціаліст із партнерства
Спеціаліст із партнерства
Експерти:
Олександра Клейно
Вакансії
Дивитись всіСпеціаліст по роботі з партнерами, partnership operations field officer
Організація «Terre des hommes» шукає проактивного, енергійного та організованого Спеціаліста по роботі з партнерами, який приєднається до нашої команди в Дніпрі для підтримки реалізації наших проектів. Якщо ви шукаєте змістовну роботу, яка матиме довготривалий вплив на життя дітей, ми хочемо зустрітися з вами. Дата початку роботи: найближчим часом Контракт: 6 місяців (з можливістю продовження) Випробувальний термін: 3 місяці Заробітна плата: конкурентна заробітна плата, приватне медичне страхування та страхування життя від нещасних випадків Місцезнаходження: м. Дніпро, Україна (з можливістю переїздів між місцевими офісами) Кінцевий термін подачі заявок: Набір буде тривати до заповнення вакансії ОПИС ПОСАДИ Спеціаліст по роботі з партнерами (Partnership Operations Field Officer) підпорядковується Менеджеру з партнерств (Partnership Manager). Він/вона підтримує реалізацію та моніторинг діяльності, яку здійснюють місцеві громадські організації (CBOs) та програмні партнери, забезпечуючи ефективну комунікацію, контроль якості виконання та дотримання вимог донорів. Посада передбачаєпроведення оцінок партнерів, процесів належної перевірки (due diligence), а також заходів зі зміцнення потенціалу місцевих CBO та субвиконавців (sub-IPs). Фахівець звітує про результати польових візитів, ризики та отримані уроки Менеджеру з партнерств для безперервного вдосконалення процесів управління субгрантами та підтримки партнерів. Також він/вона підтримує моніторинг діяльності в полях, збір та перевірку даних, а також верифікацію звітів партнерів. Основні обов’язки 1. Підтримка партнерських процесів Проведення оцінки потенційних партнерів, проведенні due diligence та підготовка необхідної документації. Розробляти механізм субгрантування локальних партнерів та відповідні шаблони. Підтримувати комунікацію з партнерами щодо звітності, дотримання вимог донора та організаційних політик Tdh. Здійснювати моніторингові візити до партнерів, перевіряти якість реалізації активностей, використання коштів, а також відповідність політикам і процедурами Tdh. Виявляти ризики, виклики та найкращі практики партнерів, готувати рекомендації для Менеджера з партнерств. Забезпечувати своєчасне надходження та перевірку описових і фінансових звітів від партнерів. Підготовка на підписання грантових угод з партнерами та інших супроводжуючих документів. 2. Розвиток потенціалу партнерів Сприяти організації та проведенню тренінгів, воркшопів і менторських сесій для партнерів. Підтримувати ініціативи з нарощення потенціалу CBOs, спрямовані на підвищення їхньої спроможності у сфері програмного та фінансового менеджменту. 3. Моніторинг, звітування та аналітика Проводити виїзди в поля для перевірки ходу реалізації активностей. Збирати, узагальнювати та передавати дані, необхідні для звітування перед донорами. Готувати короткі звіти про ключові результати, ризики та рекомендації для вдосконалення. 4. Координація Підтримувати ефективну комунікацію між Tdh, партнерами та місцевими стейкхолдерами. Сприяти налагодженню взаємодії між командами програм, моніторингу та логістики для забезпечення належного впровадження партнерських активностей. Комунікувати з різними департаментами Tdh (такими як Логістика, Фінанси, MEAL) для вирішення запитів партнерів. Забезпечувати переклад для місцевих партнерів у разі їхньої взаємодії з іноземними співробітниками Tdh. 5. Технічна підтримка Допомагати в розробці керівних принципів, інструментів, стандартів та стандартниї операційниї процедур (SoPs), які допомагають програмним командам реалізовувати програми, а також надавати необхідну технічну підтримку партнерствам, де це необхідно. 6. Координація та представництво Представляти партнерські підходи та програми «Terre des hommes «в Україні в широкому колі НУО та донорських організацій, а також на відповідних координаційних форумах. Розвивати внутрішні та зовнішні мережі для підтримки ефективної адвокації та залучення зацікавлених сторін з метою просування інноваційних підходів до партнерства в українському контексті. Брати участь в обміні кращими практиками з НУО та державними установами, що працюють у подібних умовах. Вимоги: Вища освіта, бажано у соціальних, економічних, або гуманітарних галузях Досвіду роботи від 2 років на аналогічній посаді в гуманітарних програмах або програмах розвитку в міжнародній організації Хороші міжособистісні та мотиваційні навички Гнучкість/мотивованість Вміння працювати з великим об'ємом інформації Готовність до систематичних відряджень у інші регіони, де реалізовуються проєкти Тdh Стресостійкість Вміння дотримуватися дедлайнів та розставляти пріоритети. Досвід роботи з бюджетуванням та логістичними процедурами є перевагою. Знання мов: Відмінне володіння та вміння комунікувати українською та англійською мовами Знання в сфері IT: Досвід у користуванні такими компютерними програмами, як Microsoft Office, знання пакету баз даних MS Excel. Політика захисту дітей: Кандидат зобов’язується дотримуватись політик управління ризиками Terre des hommes (Tdh), зокрема Політики захисту дітей, Політики безпеки та охорони, Антикорупційної та Антифрод політики, а також Політики щодо повідомлення про порушення (Whistle Blowing Policy). Відповідність вимогам GDPR: Надсилаючи свою заявку, ви погоджуєтесь, що ваші персональні дані можуть бути використані в процесі відбору кандидатів. Усі документи, які можуть бути запитані на різних етапах рекрутингового процесу, використовуватимуться виключно з цією метою. Усі співробітники, залучені до процесу відбору, поінформовані про правила захисту персональних даних і гарантують конфіденційне поводження з особистою інформацією. Відповідно до нашої політики, документи, подані у складі заявки, зберігатимуться лише протягом періоду проведення відбору. У зв’язку з очікувано великою кількістю заявок, Tdh не має можливості надати відповідь кожному кандидату індивідуально. Звертаємо вашу увагу, що для першого етапу співбесіди будуть запрошені лише кандидати, відібрані до короткого списку.
Менеджер по роботі з партнерами
Привіт! Ми — команда VDALO, діджитал-агенція, яка вже 8 років допомагає бізнесам зростати та закохувати в себе клієнтів. Наші інструменти — Facebook ADS, Google ADS, SEO, SMM та багато інших крутих штук, які роблять маркетинг ефективним. За цей час ми попрацювали з понад 600 клієнтами — від гігантів, як Volvo, Fiat, Alfa Romeo, до улюбленців українців, як Сільпо чи друкарня Wolf. Зараз у нас 90+ активних проєктів, а в команді — 43 професіонали, які щодня доводять, що діджитал — це справжнє мистецтво.Ми ростемо, і нам потрібен Менеджер по роботі з партнерами, який стане нашим «мостом» у співпраці з партнерами. Якщо ти любиш вести перемовини, працювати з теплою базою та досягати результатів — читай далі, це про тебе!Що ти будеш робити? Працювати з теплою партнерською базою: вести перемовини, будувати довгострокові відносини. Передавати ліди між нами та партнерами, забезпечуючи ефективну взаємодію. Контролювати взаєморозрахунки з партнерами, слідкувати за прозорістю угод. Вести базу партнерів у CRM (Pipedrive), оновлювати дані та відстежувати прогрес. Працювати з Google Таблицями: вести облік, проводити базовий аналіз, готувати короткі звіти. Комунікувати з виробничими відділами (таргетологи, дизайнери, SEO) для узгодження задач. Щодня звітувати по партнерах та актуальних угодах, виконувати місячний план. Кого ми шукаємо? Маєш досвід у продажах або роботі з партнерами від 3 місяців. Грамотно володієш українською мовою; знання англійської — великий плюс. Знаєш базові техніки ведення перемовин і вмієш знаходити підхід до партнерів. Уважний/-а до деталей і пунктуальний/-а: нічого не пропускаєш і дотримуєшся дедлайнів. Самоорганізований/-а: тримаєш усе під контролем і чітко плануєш свою роботу. Стресостійкий/-а: зберігаєш спокій у напружених ситуаціях. Гнучкий/-а: адаптуєшся до різних партнерів і їхніх потреб. Готовий/-а вчитися та розвиватися в сфері партнерських продажів. Що ми пропонуємо тобі? Фінансова мотивація: стартова зарплата 50 000−70 000 грн (ставка + % від угод). Віддалений формат: працюй з будь-якої точки світу з 10:00 до 19:00, пн-пт — потрібен лише ноутбук і стабільний інтернет. Навчання без зупинки: доступ до курсів, внутрішніх матеріалів і підтримка від команди для швидкого старту. Кар'єрний ріст: почни з менеджера по роботі з партнерами, а далі можеш вирости до тімліда чи керівника відділу. Бонуси за круту роботу: масаж чи СПА за наш рахунок — ми цінуємо твої зусилля. Команда, яка надихає: 43 людини, готові пожартувати в чаті, поділитися досвідом чи відсвяткувати вдалий проєкт. Технічна підтримка: Pipedrive, Google Таблиці, месенджери — сучасні інструменти для зручної роботи без «зависаючих екселів». З VDALO ти не просто «ведеш перемовини». Ти будуєш міцні партнерські зв’язки, працюєш із топовими брендами та стаєш частиною команди, де твоя енергія та ідеї важливі. Ми не про мікроменеджмент чи нудні звіти — ми про свободу, драйв і результати, які видно. Хочеш запропонувати новий підхід до співпраці чи оптимізувати процес? Давай пробувати!Хочеш дізнатися про нас більше? vdalo.digital — наш сайт YouTube — наш канал Instagram — наш профіль Готовий стати частиною команди?Надсилай своє резюме! Ми вже чекаємо, щоб разом будувати круті партнерські відносини та виводити бізнес на новий рівень!
Менеджер по роботі з іноземними партнерами (відділ ЗЕД)
SYMBOL — велика роздрібна торгівельна компанія українского походження, що 26 років представляє на ринку України магазини одягу, взуття та аксесуарів відомих luxury брендів для жінок, чоловіків та дітей.Ми пишаємося нашою 26-річною історією розвитку на ринку України. Наші магазини та шоу-руми представлені у Харкові, Києві, Дніпрі, Запоріжжі, Одесі, Львові, Ужгороді та Івано-Франківську.SYMBOL запрошує приєднатися до нашої дружньої команди на посаду Менеджера по роботі з іноземними партнерами у відділі ЗЕД.Професійні та особисті якості, якими ОБОВ’ЯЗКОВО володіє наш кандидат: знання англійської мови на середньому або вище середнього рівнях; навики ведення ділового листування; досвід роботи, у якому була присутня максимальна залученість вашої комунікабельністі, активності, стресостійкості; знання пакету Microsoft Office; високі комунікативні навички; організаційні навички; системний підхід до роботи; уважність та відповідальність. Основні обов’язки: уважна, старанна, грамотна робота з перекладами на англійську мову; ведення ділових листувань; коммунікація з іноземними партнерами; організація тренінгів, навчань, презентацій в онлайн-режимі; здійснення документального супроводу та ведення звітності. Ми пропонуємо: навчання з усіх ваших майбутніх функціональних обов’язків; цікаві та амбітні задачі; інформаційну та ресурсну підтримку, повноваження та відповідальність; офіційне працевлаштування; п’ятиденний робочий тиждень; 24 календарні дні відпустки, оплачуваний лікарняний; офіс у центрі міста; гідну оплату праці; можливість професійного зростання. Будемо раді бачити Вас в сім'ї Symbol! Для знайомства з нашою компанією переходьте на наш сайт за посиланням: https://symbol.ua та переконайтеся, що Ви вибираєте роботу своєї мрії.
Менеджер по роботі з партнерами
Partnership Manager / Менеджер по роботі з партнерамиArt Nation — маркетингова команда, що перетворює шопінг на пригоду. Ми створюємо товари-блокбастери та гейміфіковані акції, які приводять у магазини нових клієнтів, збільшують трафік і вибухають у соцмережах. З нами працюють провідні мережі супермаркетів України, Європи, країн СНД, Південного Кавказу, Центральної Азії та українські FMCG-виробники.Наш новий продукт — Прайзі — це лояльність наступного покоління. Ми об'єднуємо українських виробників, локальні та національні бренди в екосистему, де кожен учасник отримує максимум цінності, а споживачі — реальну вигоду й емоції.І зараз ми шукаємо Partnership Manager, який стане голосом і обличчям наших партнерств.Кому ця роль точно підійдеТобі любиш знайомитися та спілкуватися з людьми, вмієш вибудовувати довіру і тримати комунікацію на рівні. Ти вмієш пояснити складне просто, відчуваєш потреби бізнесу й бачиш можливості там, де інші можуть їх упускати. Активність, структурність і сміливість у діалогах — це про тебе.Що ти робитимеш Шукатимеш і залучатимеш нових партнерів — національні та локальні бренди в різних галузях для спільних активностей та колаборацій. Проводитимеш презентації та покажеш, чому співпраця з Art Nation — win-win, а Прайзі — нове джерело можливостей. Підтримуватимеш відносини з існуючими партнерами та допомагатимеш їм ефективно реалізовувати спільні проєкти. Організовуватимеш маркетингові активності: обмін матеріалами, новини, статті, інтеграції, промо. Слідкуватимеш за документообігом та дотриманням домовленостей. Отримуватимеш і зводитимеш ключові показники, контролюватимеш ефективність. Пропонуватимеш ідеї покращень партнерських програм і процесів. Що важливо для нас Впевнена письмова та усна українська — must. Круті комунікативні навички: переконливість, структурність, вміння вести діалог. 1+ рік у маркетингу, PR або роботі з партнерами. Самостійність, відповідальність, ініціативність і орієнтація на результат. Що ми пропонуємо Можливість впливати на продукт, який бачитимуть мільйони користувачів. Кар'єрне зростання та перспективи масштабування ролі. Оплачуваний адаптаційний період (до 2 місяців) — 25 000 грн. Далі: 30 000 грн + бонуси. Повна зайнятість. Онлайн-формат, але для киян — можливість працювати в офісі/гібридно — як тобі буде зручно. Підтримка на старті: навчимо, проведемо, допоможемо. Ніхто не залишається сам на сам з новими задачами. Простий та прозорий процес найму HR > керівник > тестове > офер > адаптація.Хочеш до нас?Якщо ти вмієш знаходити спільну мову з різними людьми, аргументувати свої пропозиції й заряджаєш інших енергією — давай знайомитися!Надсилай CV на нашу e-mail адресу — і до зустрічі!
Partnership manager
Благодійний фонд Сергія Притули — це неприбуткова благодійна організація, яка була заснована у 2020 році Сергієм Притулою разом із командою. Фонд було створено з метою надання допомоги медичним працівникам, особам з інвалідністю, розвитку напрямів освіти та інклюзії та підтримки вразливих верств населення. Однак, після початку повномасштабного вторгнення росії, Благодійний фонд Сергія Притули структурував свою діяльність за двома напрямами: мілітарним та гуманітарним. Мілітарний напрям забезпечує бойові підрозділи на передовій починаючи з рацій та медикаментів, закінчуючи «Байрактарами» та бронетранспортератми. Гуманітарний напрям підтримує цивільне населення, та надає можливість отримати необхідну допомогу для відновлення гідного життя на деокупованих та прифронтових територіях. У нас немає «звичайних» днів, є лише ті, які змінюють реальність.Разом ми наближаємо перемогу над ворогом. Для того, щоб робити це ефективніше, ми шукаємо Менеджера (-рку) з партнерств Гуманітарного напрямку.📍Твої основні обов’язки включатимуть: Підтримка комунікації з донорами, партнерами та іншими зацікавленими сторонами. Пошук та залучення нових партнерів для успішної реалізації проєктів гуманітарного напрямку, побудова довгострокових партнерських відносин. Пошук нових шляхів залучення фінансування на гуманітарні проєкти Фонду. Розробка та укладання партнерських угод (меморандуми, договори, листи). Координація та супровід партнерських проєктів: організація зустрічей, узгодження цілей співпраці, контроль виконання. Підтримка медійних комунікацій, погодження публікацій, пов’язаних із партнерством. Звітування про результати роботи на нарадах та ведення бази даних партнерів. Співпраця з іншими відділами для забезпечення успішної реалізації проєктів. Участь в організації спеціальних заходів для привернення уваги до Фонду. Робота із викликами, які виникають перед тобою. 💥Із задачами тобі допоможе впоратись: Мінімум 1 рік досвіду на аналогічній посаді. Знання англійської мови (письмової та усної) на рівні B2 та вище. Досвід побудови та підтримки довгострокових партнерських відносин. Успішний досвід у розробці та реалізації партнерських проєктів. Вміння працювати з CRM-системами та базами даних партнерів. Знання юридичних аспектів укладання договорів та меморандумів. Високі комунікативні здібності, вміння знаходити спільну мову з партнерами, переговорні навички. Вміння працювати в команді, зокрема в крос-функціональних проєктах. Самостійність та володіння тайм-менеджментом. Відповідальність і уважність до деталей. Вміння розставляти пріоритети. Бажання впливати на розвиток Фонду та захоплення українцями, які борються за свободу. Ціннісна спорідненість із місією Фонду. ⭐️Буде перевагою при розгляді: Досвід роботи/волонтерства у неприбуткових громадських об'єднаннях або благодійних організаціях на аналогічній посаді. Освіта у сфері маркетингу, комунікацій, менеджменту або інших суміжних дисциплін. Знання іноземної мови (окрім англійської) на рівні B2 та вище. Почуття гумору та емпатія🙂 🪄Ми пропонуємо не лише нові виклики, а й можливості: Унікальний шанс посилювати Сили Оборони України та допомагати цивільному населенню на прифронтових і деокупованих територіях. Робота в одному з найбільших та максимально прозорих благодійних фондів України. Команду професійних та ідейно об'єднаних людей. Комфортний офіс та чуйне ставлення до чотирилапих друзів🐇 Корпоративне безкоштовне навчання (англійська, домедична допомога, менеджмент і т.д.) та харчування (економія до 5 000 грн). Якщо всі ці пункти про тебе — відгукуйся на вакансію та, обовʼязково додай супровідний лист з бажаним рівнем заробітної плати, та описом, чому тобі важливо долучитись до Благодійного фонду Сергія Притули.*Команда фонду з повагою ставиться до будь-якого вашого досвіду, однак залишає за собою право не розглядати резюме мовою росії.
