Спеціаліст із партнерства
Створює колаборації для спільного вау-ефекту
Створює ефективну співпрацю між двома організаціями, щоб вони створили спільний вибуховий проєкт. Комунікує з командами, уточнює стратегічні цілі проєкту та допомагає ухвалити взаємовигідні рішення
Hard skills
Аудит та оцінка партнера
Безпека бренду
Використання концепції WIN-WIN
Дотримання корпоративної соціальної відповідальності
Інфлюенс-маркетинг
Оптимізація процесів партнерства
Оцінка ризиків партнерства
Робота з різними типами партнерств
Стратегії партнерств
Soft skills
Комунікація з партнерами
Критичне мислення
Переговори
Співпраця
Творче мислення
Управління зацікавленими сторонами
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіМенеджер по роботі з банками партнерами
Запрошуємо до нашої команди, яка реалізовує проекти національного масштабу у напрямку доступного іпотечного кредитування населення Менеджер по роботі з банками партнерами.Професійні обов’язки:Організація залучення нових партнерів до співробітництва за програмами Товариства;Ведення переговорів с банками партнерами, підготовка укладанні угод з банками-партнерами;Опрацювання запитів партнерів та організація комунікацій банків з Товариством протягом співробітництва;Забезпечення та контроль виконання бізнесових KPI та надання пропозицій по підвищенню ефективності продажів;Захист акредитації (в подальшому актуалізації умов акредитації) банків — кандидатів на колегіальних органах Товариства;Навички та компетенції, на які ми очікуємо:Вища освіта за напрямом підготовки «Менеджмент», «Економіка», «Маркетинг», «Фінанси», «Банківська справа»;Досвід роботи у банківській галузі — не менше 3-х років, в т.ч. не менше 1 року у продажах банківських продуктів або організації співпраці з партнерами банку;Глибокі знання у роздрібних заставних кредитних продуктів (кредит, лізинг);Розуміння процедур та особливостей банківського іпотечного кредитування фізичних осіб;Навички роботи з документами юридичних осіб партнерів — базове знання фінансових документів та базових підходів оцінки ділової репутації партнерів;Розуміння воронки продажів роздрібних кредитних продуктів;Навички командної роботи: комунікації з підрозділами партнерів (регіональна мережа, головний офіс).Що ми пропонуємо:Амбітний проект державного масштабу;Офіційне працевлаштування та ринкова заробітна плата;Місце роботи — центр Києва (Майдан Незалежності).
Менеджер по роботі з партнерами
Bubibo — українська продуктова pet-tech компанія.Наша мета революціонізувати сферу pet-care в Україні та вийти на західні ринки з нашим продуктом. Для цього ми створюємо екосистему цифрових сервісів для власників домашніх тварин та професіоналів в сфері pet-догляду (ветеринари, грумери, кінологи, тощо...).Ми впевнені, що якісні та доступні діджитал-сервіси допоможуть власникам «носиків» краще розуміти своїх домашніх улюбленців, зроблять рутинний догляд простішим, а життя домашніх тварин — довгим та щасливим.Зараз ми шукаємо людину, яка добре розбирається в вет-індустрії, вміє перевіряти інформацію в інтернеті та структурована в роботі.Обов’язки:Розвиток і управління партнерськими відносинами: встановлення контактів, переговори та підписання угод з партнерами;Забезпечення ефективної комунікації з партнерами, вирішення поточних питань;Дослідження ринку та можливих партнерів;Підтримання та побудова довгострокових відносин з партнерами для задоволення потреб бізнесу;Створення презентацій та взаємовигідних пропозицій для потенційних партнерів;Аналіз ефективності співпраці з партнерами та участь у прийнятті рішень щодо подальшої роботи з ними;Підготовка гайдів, анонсів новин, опитувальників та інших матеріалів для С-левел стейкхолдерів;Регулярний збір зворотного зв’язку від бізнесів екосистеми щодо роботи з партнерами та ініціатив Business Development команди;Структурування та ведення бази клієнтів в системі;Заключення договорів і контроль виконання взаємних зобов?язань з партнерами.Вимоги:Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року.Відмінні навички комунікації та переговорів, здатність будувати довгострокові стосунки з партнерами.Аналітичні навички для вивчення ринку.Висока самоорганізованість, вміння працювати системно та структуровано.Грамотна письмова та усна комунікація українською.Сильні презентаційні/демонстраційні навички.Сильний командний гравець.Вміння знаходити рішення, яке буде взаємовигідним і цікавим обом сторонам.Англійська рівня В2 і вище буде перевагою, але не обов?язкова.Ми пропонуємо:плановий перегляд розміру винагороди в залежності від результатів роботи кожні півроку після випробувального терміну (тривалість до 3 місяців)конкурентну ринкову заробітну платуофіційне працевлаштування (Дія.сіті, ГІГ-контракт)17 робочих днів відпустки, які не згорають, додаткові 5 days off5 днів sick leave без медичного підтвердженнядо 30 днів sick leave з медичним підтвердженнямгнучкий графік роботи
Менеджер по роботі з партнерами
Вимоги: Досвід роботи з клієнтами/партнерами; Вміння спілкуватися з клієнтами/партнерами по телефону та вживу; Вміння продавати послуги та зацікавлювати до співпраці; Достатній рівень організованості, уважності та відповідальності в роботі; Вміння, а головне бажання працювати з людьми; Бажання до навчання та саморозвитку; Здатність організовувати свій робочий день; Порядність, комунікабельність, ініціативність та вміння знаходити вихід з нестандартних ситуацій, цілеспрямованість, ввічливість, привітність, доброзичливість, пунктуальність, наполегливість, стресостійкість, уважність до деталей; Вміння працювати на комп’ютері (Google Chrome, E-Mail, Word, Excel; вітається вміння роботи з графічними пакетами — Photoshop, CorelDRAW); Обов’язки: Пошук партнерів (туристичних агенцій) для співпраці; Ведення Telegram і Viber каналів для агентів; Регулярний продзвін наших партнерів для підтримки з ними тісних зв‘язків та вигідних домовленостей; Підписання та контроль актуальності агентських договорів; Правильне та якісне ведення бази партнерів; Умови роботи: Кар'єрний ріст; Офіс в центі міста; Офіційне працевлаштування; Своєчасна виплата заробітної плати; Ставка + %; Графік роботи: з 09.00 до 18.00; cуботи (через одну) з 11.00 до 15.00 Підтримка на кожному етапі входження в робочі обов’язки
Partnership Officer/Фахівець з партнерства
Фахівець з партнерстваОрганізація «Terre des hommes «шукає проактивного, енергійного та організованого фахівця з партнерства, який приєднається до нашої команди в Івано-Франківську, Україна (з можливістю переїздів між місцевими офісами), для підтримки в реалізації наших проектів. Якщо ви шукаєте змістовну роботу, яка матиме довготривалий вплив на життя дітей, ми хочемо зустрітися з вами.Дата початку роботи: якомога швидшеКонтракт: до кінця року (з можливістю продовження)Випробувальний термін: 1 місяцьЗаробітна плата: згідно з тарифною сіткою, медичне страхування та страхування нещасних випадківМісцезнаходження: Івано-Франківськ, Україна (з можливістю переїздів між місцевими офісами)Кінцевий термін подачі заявок: Набір буде тривати до заповнення вакансіїЧИМ МИ ЗАЙМАЄМОСЯ В ЄВРОПІ ТА УКРАЇНІTerre des hommes (Tdh) — провідна швейцарська організація з допомоги дітям. З 1960 року Tdh допомагає будувати краще майбутнє для дітей та молоді, особливо тих, хто найбільше наражається на ризики, пропонуючи інноваційні та стійкі рішення. Працюючи в більш ніж 30 країнах, Tdh приділяє основну увагу здоров’ю матері та дитини, міграції та доступу до правосуддя для дітей.В Україні Tdh працює через партнерства з 2009 року, а юридично відкрила свої офіси у 2014 році. З 2015 року Tdh надає різноманітні послуги дітям, молоді та їхнім сім'ям на території, що постраждала від конфлікту, з особливим акцентом на психосоціальній підтримці.Для отримання додаткової інформації, будь ласка, відвідайте https://www.tdh.ch/en https://tdh-ukraine.org/en www.facebook.com/TdhUkraine/Опис посадиЦя посада включає в себе надання підтримки та роль ключового співрозмовника з питань моніторингу та оцінки, пов’язаних з програмами партнерів, розбудовою потенціалу, звітністю та дотриманням вимог донорів, а також загальною комунікацією та зв’язком між Tdh і партнерами. Офіцер з питань партнерства також відповідає за внутрішню координацію інших структурних підрозділів Tdh щодо партнерства.Основні обов’язкиНаш кандидат буде займатися пошуком і залученням нових партнерів, підготовкою угод з місцевими органами влади, а також управлінням відносинами з існуючими партнерами. Матиме тісну взаємодію зі всіма структурними підрозділамиФахівець з партнерства займатиметься розробкою стратегії співпраці з партнерами, братиме участь у публічних виступах, у системних відрядженнях. Займатиметься управлінням процесами розподілу субгрантів Tdh (укладання угод та проведення конкурсів)Вимоги:Вища освіта, бажано у соціальних або гуманітарних галузяхВід 1 року досвіду роботи в гуманітарних програмах або програмах розвитку в міжнародній організаціїХороші навички роботи з комп’ютером, включаючи знайомство з Microsoft Word, PowerPoint та ExcelХороші комунікативні навички, письмова та усна мова, вільне володіння усною та письмовою українською мовою.Знання мов:Вільне володіння Українською, вміння комунікувати та вести спілкування АнглійськоюЗнання в сфері IT:Досвід у користуванні такими комп’ютерними програмами, як Microsoft Office, знання пакету баз даних MS Excel.Для того, щоб детальніше дізнатися про дану вакансію будь ласка скористайтеся посиланнямЯК ПОДАТИСЯ:Відправитисвою заявкуможна(резюме та мотиваційний лист) на [відгукнутися] У заголовку електронного листа вкажітьбудь ласка посаду «Фахівець з партнерства»PARTNERSHIP OFFICERTerre des hommes is looking for a proactive, energetic, and organised Partnership Officer, to join its team in Ivano-Frankivsk, Ukraine (with the possibility of traveling between local offices), to support in the implementation of its projects. If you are looking for a meaningful job that will make a lasting impact on the lives of children, we want to meet you.Start date as soon as possibleContract by the end of the year (with possibility of extension)Probation period 3 monthsSalary According Salary Scale, private health insuranceLocation Ivano-Frankivsk, Ukraine (with the possibility of traveling between local offices)Deadline for applications:Recruitment will be ongoing until the position is occupiedWHAT WE DO, IN EUROPE AND UKRAINETerre des hommes (Tdh) is the leading Swiss organisation for children’s aid. Since 1960, Tdh has helped build a better future for children and youth, especially those most exposed to risks, making an impact with innovative and sustainable solutions. Working in more than 30 countries, Tdh focuses on maternal and child health, migration and access to justice for children.In Ukraine, since 2015, Tdh has been providing a variety of services to children, youth and their families in the conflict-affected area, with a special focus on psychosocial support.For more information, please check https://www.tdh.ch/en https://tdh-ukraine.org/en www.facebook.com/TdhUkraine/ROLE DESCRIPTIONThis vacancy includes providing support and serving as a key interlocutor on monitoring and evaluation issues related to partner programs, capacity building, donor reporting and compliance, and general communication and liaison between Tdh and partners. The Partnerships Officer is also responsible for the internal coordination of other Tdh departments on partnerships.MAIN RESPONSIBILITIESOur candidate will be responsible for finding and attracting new partners, drafting agreements with local authorities, and managing relationships with existing partners. He/she will work closely with all structural unitsThe Partnerships Specialist will develop a strategy for cooperation with partners, participate in public speaking engagements, and systemic business trips. Will manage the processes of distributing Tdh subgrants (concluding agreements and holding competitions)Competencies and Requirements for the positionUniversity degree, preferably in social sciences or humanities— At least 1 year of experience in humanitarian or development programs in an international organization— Good computer skills, including familiarity with Microsoft Word, PowerPoint and Excel— Good communication skills, written and oral communication, fluency in spoken and written Ukrainian.LanguagesFluency in Ukrainian required and communicative, oral skills in EnglishIT KnowledgeExperience in using such computer software as Microsoft Office, knowledge of database package MS Excel.To learn more about this position, please follow the linkTO APPLY:Qualified applicants are encouraged to submit their application (CV and motivation in English) to [відгукнутися] mention in the title of the email the position «Partnerships Officer»Child Safeguarding Policy:To commit to respect Tdh Risk Management Policies including Child Safeguarding Policy, Safety and Security Policy and Anti-Fraud/Corruption Policy, Whistle Blowing Policy.GDPR compliance:By sending your application, you agree that your personal data will be used in the recruitment process. All the documents we will request in different steps of the recruitment process will only be used for this purpose.All staff involved in recruitment and selection are aware that data protection rules apply, and that personal information will be treated confidentially. According to our policy, we will keep your application documents for the period of the recruitment only.Due to an anticipated high number of applications, Tdh is not in a position to respond to every applicant individually. Please note that only short-listed candidates will be contacted for the first interview.
Менеджер по роботі з партнерами
Компанія ТОВ МЕТРО ПЕЙ — українська fintech-компанія, стала першою на ринку миттєвих платежів в Україні. За допомогою наших терміналів клієнти можуть робити поповнення на банківські карти, мобільні рахунки, комунальні послуги, онлайн гаманці та ще понад 2500 різних послуг.Ми налаштували процеси під час локдаунів і продовжуємо працювати у військовий час.Наразі ми шукаємо Менеджера по роботі з партнерами Сфера відповідальності:розвиток мережі терміналів;проведення переговорів та укладення договорів з потенційними орендодавцями і провайдерами;налагоджування і підтримка довгострокових відносин з партнерами;моніторинг конкурентного середовища.Вимоги до кандидата:вища освіта;розвинуті навички активних продажів;вміння досягати планових показників та самостійному визначення пріоритетів;водійське посвідчення категорії В;досвід роботи в банківській сфері буде перевагою.Ми пропонуємо:Бронювання працівників; Медичне страхування з повним покриттям; Курси корпоративної англійської та компенсація спортивних абонементів;Матеріальну допомогу у складних ситуаціях; Наставник, який готовий навчати та ділитися безцінним досвідом; ?Графік роботи: пн-пт з 09:00 до 18:00;Своєчасну виплату заробітної плати двічі на місяць (ставка + бонуси за супровід діючих партнерів та залучення нових);Компенсацію витрат на мобільний зв’язок та проїзд;Відсутність офісної рутини (можливість самостійно планувати робочий день).Чекаємо ваших резюме у відгуках до вакансії.