Спеціаліст із партнерства

Створює колаборації для спільного вау-ефекту

Створює ефективну співпрацю між двома організаціями, щоб вони створили спільний вибуховий проєкт. Комунікує з командами, уточнює стратегічні цілі проєкту та допомагає ухвалити взаємовигідні рішення

Hard skills

  • Аудит та оцінка партнера

  • Безпека бренду

  • Використання концепції WIN-WIN

  • Дотримання корпоративної соціальної відповідальності

  • Інфлюенс-маркетинг

  • Оптимізація процесів партнерства

  • Оцінка ризиків партнерства

  • Робота з різними типами партнерств

  • Стратегії партнерств

Soft skills

  • Комунікація з партнерами

  • Критичне мислення

  • Переговори

  • Співпраця

  • Творче мислення

  • Управління зацікавленими сторонами

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Program & Partnership Manager

arche noVa - initiative for people in need is a religiously independent non-profit, non-governmental organisation (NGO) based in Dresden, Germany, working in the field of humanitarian aid, rehabilitation and development. Our primary focus is Water, Sanitation and Hygiene (WASH). Further information about the organisation:   www.arche-nova.orgarche noVa has started a relief program in Ukraine responding to the unprecedented humanitarian crisis. Since the 24th of February 2022, the war in Ukraine shows no signs of abating and continues to drive increasing humanitarian needs across the country, especially in eastern Donetska and Luhanska oblasts. The hostilities have resulted in civilian casualties that continue to grow and significant damage to infrastructure and buildings. The war has affected all spheres of life and uprooted over 12 million Ukrainians, including children. For the implementation of the arche noVa`s relief measures in Ukraine, we are looking for a Program & Partnership Manager (national position)Duration: until the 31st of December 2024 with possibility of extensionPosition to be filled: asapDuty station: city of Kyiv, with regular field trips to Chernihivska, Sumska and Kharkivska oblastsContract: consultancy or labour, with two months of a probation period Position summaryUnder the direct supervision of the Country Representative, the Program & Partnership Manager will be responsible for the smooth, efficient, and effective implementation of arche noVa`s program in Ukraine. For that purpose, the position holder will work closely with implementing partners.Key responsibilitiesSupport the country team by overseeing the implementation of arche noVa`s program activities in UkraineEnsure project-related deliverables are completed in full and in a timely mannerFollow up and address any issues that might emerge during project implementation and adjust project work plan if necessaryServe as the organization`s focal point with selected implementing partners throughout the project lifecycle to guide project implementation ensuring compliance with donors` and arche noVa`s regulationsAssist and advise the Country Representative in identifying and developing partnership with other INGOs, local NGOs and UN agenciesAssist the Country Representative in developing and reinforcing working relations with relevant authorities at the Government, oblast and community levels as well as other state and civil stakeholders, e.g. business entities, community-based organizations, volunteers and active citizensSupport the management team in strategic definition of new areas of intervention according to the needs and changing contextOversee the internal capacity assessment of implementing partners for the implementation of arche noVa`s program activities according to the defined criteriaSupport selected implementing partners in proposal writing, project designing and implementing, developing M&E and work plans as well as other relevant processes contributing to the achievement of projects` objectives while ensuring compliance with the high standards of humanitarian aid and donor regulationsLead designing and implementing capacity development plan for selected implementing partnersSupport partners in strengthening their capacity including the following areas: performance, compliance, finance, organizational structure, fundraising etc.Seek, coordinate and conduct capacity-building activities for implementing partners, e.g. trainings, workshops, awareness sessions etc.Ensure proper maintenance and update partners` project files including plans, trackers etc.Oversee contracts with partners including preparing amendments when requiredEnsure timely preparation and completion of partners' payment instalmentsWork closely with the M&E Coordinator to consolidate and analyze data provided by implementing partners for both influence decision making and contribute to reports to the HQ and donorsAttend relevant Clusters` and general coordination meetings and ensure that information is shared internallyPerforming other relevant duties as and when requiredRequirementsDiploma/certificate in social science, economic, international affairs, development or other relevant areasAt least 3 years of demonstrated relevant experience including minimum of 1 year experience with NGOs/INGOs in Ukrainian contextExcellent communication, networking, interpersonal and presentation skillsReadiness to travel frequently to project sites and partner locationsGood command of Ukrainian and English (both written and spoken) is mandatoryAbility to work independently but also in a team and coordinate with other teamsStrong computer skills, particularly in MS Office (Word, Excel, PowerPoint etc.) Strong self-organisational skillsAbility to work under stress and in changing environmentBenefits and allowancesMonthly remuneration according to the organisation's gridDaily allowances and reimbursement of travel-related expensesPaid annual and sick leavesDeadline for application: 15th of February 2024Please note that the interviews will be conducted on a rolling basis and the position might be filled before the deadline.How to apply:Please send your CV and Motivation letter in English to:

Київ
Повна зайнятість
Partnership Officer/Фахівець з партнерства

Фахівець з партнерстваОрганізація «Terre des hommes «шукає проактивного, енергійного та організованого фахівця з партнерства, який приєднається до нашої команди в Івано-Франківську, Україна (з можливістю переїздів між місцевими офісами), для підтримки в реалізації наших проектів. Якщо ви шукаєте змістовну роботу, яка матиме довготривалий вплив на життя дітей, ми хочемо зустрітися з вами.Дата початку роботи: якомога швидшеКонтракт: до кінця року (з можливістю продовження)Випробувальний термін:  1 місяцьЗаробітна плата: згідно з тарифною сіткою, медичне страхування та страхування нещасних випадківМісцезнаходження: Івано-Франківськ, Україна (з можливістю переїздів між місцевими офісами)Кінцевий термін подачі заявок: Набір буде тривати до заповнення вакансіїЧИМ МИ ЗАЙМАЄМОСЯ В ЄВРОПІ ТА УКРАЇНІTerre des hommes (Tdh) — провідна швейцарська організація з допомоги дітям. З 1960 року Tdh допомагає будувати краще майбутнє для дітей та молоді, особливо тих, хто найбільше наражається на ризики, пропонуючи інноваційні та стійкі рішення. Працюючи в більш ніж 30 країнах, Tdh приділяє основну увагу здоров’ю матері та дитини, міграції та доступу до правосуддя для дітей.В Україні Tdh працює через партнерства з 2009 року, а юридично відкрила свої офіси у 2014 році. З 2015 року Tdh надає різноманітні послуги дітям, молоді та їхнім сім'ям на території, що постраждала від конфлікту, з особливим акцентом на психосоціальній підтримці.Для отримання додаткової інформації, будь ласка, відвідайте https://www.tdh.ch/en https://tdh-ukraine.org/en www.facebook.com/TdhUkraine/Опис посадиЦя посада включає в себе надання підтримки та роль ключового співрозмовника з питань моніторингу та оцінки, пов’язаних з програмами партнерів, розбудовою потенціалу, звітністю та дотриманням вимог донорів, а також загальною комунікацією та зв’язком між Tdh і партнерами. Офіцер з питань партнерства також відповідає за внутрішню координацію інших структурних підрозділів Tdh щодо партнерства.Основні обов’язкиНаш кандидат буде займатися пошуком і залученням нових партнерів, підготовкою угод з місцевими органами влади, а також управлінням відносинами з існуючими партнерами. Матиме тісну взаємодію зі всіма структурними підрозділамиФахівець з партнерства займатиметься розробкою стратегії співпраці з партнерами, братиме участь у публічних виступах, у системних відрядженнях. Займатиметься управлінням процесами розподілу субгрантів Tdh (укладання угод та проведення конкурсів)Вимоги:Вища освіта, бажано у соціальних або гуманітарних галузяхВід 1 року досвіду роботи в гуманітарних програмах або програмах розвитку в міжнародній організаціїХороші навички роботи з комп’ютером, включаючи знайомство з Microsoft Word, PowerPoint та ExcelХороші комунікативні навички, письмова та усна мова, вільне володіння усною та письмовою українською мовою.Знання мов:Вільне володіння Українською, вміння комунікувати та вести спілкування АнглійськоюЗнання в сфері IT:Досвід у користуванні такими комп’ютерними програмами, як Microsoft Office, знання пакету баз даних MS Excel.Для того, щоб детальніше дізнатися про дану вакансію будь ласка скористайтеся посиланнямЯК ПОДАТИСЯ:Відправитисвою заявкуможна(резюме та мотиваційний лист) на [відгукнутися] У заголовку електронного листа вкажітьбудь ласка посаду «Фахівець з партнерства»PARTNERSHIP OFFICERTerre des hommes is looking for a proactive, energetic, and organised Partnership Officer, to join its team in Ivano-Frankivsk, Ukraine (with the possibility of traveling between local offices), to support in the implementation of its projects. If you are looking for a meaningful job that will make a lasting impact on the lives of children, we want to meet you.Start date as soon as possibleContract by the end of the year (with possibility of extension)Probation period 3 monthsSalary According Salary Scale, private health insuranceLocation Ivano-Frankivsk, Ukraine (with the possibility of traveling between local offices)Deadline for applications:Recruitment will be ongoing until the position is occupiedWHAT WE DO, IN EUROPE AND UKRAINETerre des hommes (Tdh) is the leading Swiss organisation for children’s aid. Since 1960, Tdh has helped build a better future for children and youth, especially those most exposed to risks, making an impact with innovative and sustainable solutions. Working in more than 30 countries, Tdh focuses on maternal and child health, migration and access to justice for children.In Ukraine, since 2015, Tdh has been providing a variety of services to children, youth and their families in the conflict-affected area, with a special focus on psychosocial support.For more information, please check https://www.tdh.ch/en https://tdh-ukraine.org/en www.facebook.com/TdhUkraine/ROLE DESCRIPTIONThis vacancy includes providing support and serving as a key interlocutor on monitoring and evaluation issues related to partner programs, capacity building, donor reporting and compliance, and general communication and liaison between Tdh and partners. The Partnerships Officer is also responsible for the internal coordination of other Tdh departments on partnerships.MAIN RESPONSIBILITIESOur candidate will be responsible for finding and attracting new partners, drafting agreements with local authorities, and managing relationships with existing partners. He/she will work closely with all structural unitsThe Partnerships Specialist will develop a strategy for cooperation with partners, participate in public speaking engagements, and systemic business trips. Will manage the processes of distributing Tdh subgrants (concluding agreements and holding competitions)Competencies and Requirements for the positionUniversity degree, preferably in social sciences or humanities— At least 1 year of experience in humanitarian or development programs in an international organization— Good computer skills, including familiarity with Microsoft Word, PowerPoint and Excel— Good communication skills, written and oral communication, fluency in spoken and written Ukrainian.LanguagesFluency in Ukrainian required and communicative, oral skills in EnglishIT KnowledgeExperience in using such computer software as Microsoft Office, knowledge of database package MS Excel.To learn more about this position, please follow the linkTO APPLY:Qualified applicants are encouraged to submit their application (CV and motivation in English) to [відгукнутися] mention in the title of the email the position «Partnerships Officer»Child Safeguarding Policy:To commit to respect Tdh Risk Management Policies including Child Safeguarding Policy, Safety and Security Policy and Anti-Fraud/Corruption Policy, Whistle Blowing Policy.GDPR compliance:By sending your application, you agree that your personal data will be used in the recruitment process. All the documents we will request in different steps of the recruitment process will only be used for this purpose.All staff involved in recruitment and selection are aware that data protection rules apply, and that personal information will be treated confidentially. According to our policy, we will keep your application documents for the period of the recruitment only.Due to an anticipated high number of applications, Tdh is not in a position to respond to every applicant individually. Please note that only short-listed candidates will be contacted for the first interview.

Івано-Франківськ
Повна зайнятість
Partnership marketing manager

MEGOGO — це міжнародний медіасервіс, народжений у Києві. Уже понад 11 років ми створюємо цілий всесвіт контенту, з яким завжди добре. Ми працюємо з Universal, BBC, Sony, Walt Disney, Warner Brothers Discovery, Paramount Pictures та іншими світовими студіями. Ексклюзивно транслюємо матчі Ліги чемпіонів УЄФА, єврокубки та топові спортивні події. Та створюємо ще багато продуктів та сервісів на основі ОТТ-технологій. І все це робить команда з понад 750 талановитих та енергійних людей. Яких можеш підсилити саме ти, адже ми шукаємо Менеджера Co-promo & Loyalty programs. Наш кандидат: має досвід роботи від 2-х років на аналогічній посаді; вміє вести переговори та відстоювати інтереси компанії; має досвід із запуску маркетингових колаборацій; вміє працювати з MS Office, Google apps (docs, calendar, spreadsheets, powerpoint). Буде перевагою: знання basecamp та Perfectum; володіння англійською мовою на розмовному рівні. Що потрібно буде робити: запуск спільних маркетингових акцій (з новими та існуючими партнерами); пошук нових партнерів; підготовка пропозицій для спільної активності з іншими брендами; ведення кількох партнерів одночасно (комунікації, листування/дзвінки); організаційні питання підготовки та контролю проведення маркетингових активностей; аналіз маркетингових акцій після їх завершення; робота з багатьма іншими підрозділами компанії для збору та узагальнення інформації, необхідної для роботи з партнером. Що ми пропонуємо: Роботу в стабільній компанії — адже ми понад 11 років на ринку; Дійсно цікаві завдання: бери участь у створенні медіасервісу майбутнього; Відносини, побудовані на довірі; Багато можливостей для розвитку; Неймовірно круті корпоративи; Безкоштовні уроки англійської мови; Заняття з плавання, а також уроки настільного тенісу; Корпоративного психолога; Для співробітників компанії знижки від брендів партнерів. Відповідаючи на вакансію і надіславши своє резюме в Компанію (ТОВ «МЕГОГО»), зареєстровану й діючу відповідно до законодавства України, реєстраційний номер 38347009, адреса: Україна, 01011, місто Київ, вул.Рибальська, будинок 22 (далі «Компанія»), ви підтверджуєте та погоджуєтеся з тим, що Компанія обробляє ваші особисті дані, представлені у вашому резюме, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та правил GDPR.

Київ
Повна зайнятість
Фандрейзер, спеціаліст з розвитку партнерств (освітні проєкти)

«Освіторія» — це громадська спілка, яка допомагає реформувати та розвивати шкільну освіту в Україні. Зараз ми прагнемо зробити усе, аби 7 мільйонів дітей, що постраждали від війни, відновили навчання.Запрошуємо стати частиною команди змінотворців і доєднатись до команди у ролі фандрайзера/спеціаліста з розвитку партнерств. Ми шукаємо людину, яка зможе перетворювати цікаві та корисні ідеї на сталі партнерства та фінансову підтримку освітніх проєктів.Ціль ролі: Побудувати ефективну систему партнерств, фандрейзингу і відповідних бізнес-процесів, які забезпечать фінансування проектів Освіторії з різних джерел.Твої основні завдання: Розробка та впровадження фандрейзинг стратегії спілки за напрямками: грантовий фандрейзинг, діджитал фандрейзинг, CSR фандрейзинг. Моніторинг та аналіз ринку на предмет можливостей донорського фінансування Регулярне оновлення та поповнення бази контактів донорських інституцій, формування проєктної документації (заповнення та надсилання заявок, формування звітності) Тісна взаємодія з проектними командами та бухгалтерією для формування документації Проведення зустрічей з іноземними партнерами Підтримка лояльних відносин із партнерами (ініціація заходів, зустрічей, звітів, регулярний зворотний зв’язок) Твої сильні сторони, які нам важливі: Досвід у сфері фандрейзингу, розвитку партнерств або проєктного менеджменту (у ГО, міжнародних організаціях або бізнесі). Вміння писати грантові заявки (англійською та українською). Бажаний досвід оцінки грантових заявок — розуміння, як мислить донор. Системність, дипломатичність і вміння презентувати ідею коротко, переконливо і з теплом. Базове розуміння фінансової звітності проєктів та принципів прозорого управління. Рівень англійської С1. Маєш відкритий ФОП 3-ї групи або готовність його відкрити. Ми пропонуємо: Роботу в команді, яка поєднує професіоналізм і людяність. Можливість реалізовувати ідеї, що справді впливають на розвиток освіти в Україні. Гнучкий формат роботи (гібридно / віддалено). Участь у національних і міжнародних проєктах, партнерствах і конференціях. Атмосферу підтримки, розвитку і справжньої турботи Як податися: Надішли своє резюме та короткий мотиваційний лист із прикладами реалізованих або підготовлених грантових заявок на [sss@osvitoria.org] з темою листа: «Фандрейзер / Партнерства — [твоє ім'я]»

Київ
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з іноземними партнерами у відділі ЗЕД

SYMBOL — велика роздрібна торгівельна компанія українского походження, що понад 20 років представляє на ринку України магазини одягу, взуття та аксесуарів відомих luxury брендів для жінок, чоловіків та дітей.Ми пишаємося нашою, більш ніж 20-річною історією розвитку на ринку України. Наші магазини та шоу-руми представлені у Харкові, Києві, Дніпрі, Запоріжжі, Одесі, Львові, Ужгороді та Івано-Франківську.SYMBOL запрошує приєднатися до нашої дружньої команди на посаду менеджера по роботі з іноземними партнерами у відділі ЗЕД.Професійні та особисті якості, якими ОБОВ’ЯЗКОВО володіє наш кандидат:знання англійської мови на середньому або вище середнього рівнях;досвід роботи, у якому була присутня максимальна залученість вашої комунікабельністі, активності, стресостійкості;знання пакету Microsoft Office;високі комунікативні навички;організаційні навички;системний підхід до роботи;уважність та відповідальність.Основні обов’язки:уважна, старанна, грамотна робота з перекладами на англійську мову;ведення ділових листувань;коммунікація з іноземними партнерами;організація тренінгів, навчань, презентацій в онлайн-режимі;здійснення документального супроводу та ведення звітності.Ми пропонуємо:навчання з усіх ваших майбутніх функціональних обов’язків;цікаві та амбітні задачі;інформаційну та ресурсну підтримку, повноваження та відповідальність;офіційне працевлаштування;п’ятиденний робочий тиждень;24 календарні дні відпустки, оплачуваний лікарняний;офіс у центрі міста;гідну оплату праці;можливість професійного зростання.Будемо раді бачити Вас в сім'ї Symbol!

Львів
Повна зайнятість