Спеціаліст із партнерства

Створює колаборації для спільного вау-ефекту

Створює ефективну співпрацю між двома організаціями, щоб вони створили спільний вибуховий проєкт. Комунікує з командами, уточнює стратегічні цілі проєкту та допомагає ухвалити взаємовигідні рішення

Hard skills

  • Аудит та оцінка партнера

  • Безпека бренду

  • Використання концепції WIN-WIN

  • Дотримання корпоративної соціальної відповідальності

  • Інфлюенс-маркетинг

  • Оптимізація процесів партнерства

  • Оцінка ризиків партнерства

  • Робота з різними типами партнерств

  • Стратегії партнерств

Soft skills

  • Комунікація з партнерами

  • Критичне мислення

  • Переговори

  • Співпраця

  • Творче мислення

  • Управління зацікавленими сторонами

Ми рекомендуємо переглянути

Вакансії

Дивитись всі
Менеджер по роботі з партнерами (стажер)

«ApiX-Drive» — це перший в Україні онлайн конектор інтеграцій API. Ми спеціалізуємося на обміні даними між різними онлайн сервісами та системами через зручний та зрозумілий інтерфейс. Нашим сервісом користуються понад 75'000 користувачів.Ми запрошуємо до нашої команди спеціаліста на посаду «Менеджер з роботи з партнерами» на повний робочий день. Немає досвіду? — не проблема, за 2 тижні Ви будете спеціалістом своєї справи! Чим Ви займатиметеся на роботі? розміщення інформації про нас на сайтах наших партнерів; пошук блогів для взаємного обміну статтями; робота з описами відео у Youtube (оптимізація під пошукові запити); завантаження нових відео на Youtube канал; пошук IT-подій (вебінарів, конференцій), наповнення розділу на сайті та обговорення взаємного інфообміну з організаторами; перевірка раніше розміщених посилань у партнерів на наш сайт та пошук нових місць для розміщення інформації про нас; інші цікаві завдання з маркетингу, пошукової оптимізації та PR Які умови праці? Віддалена робота Графік роботи: 09:00—18:00 (вихідна субота, неділя); ЗП 15'000 залежить від результатів роботи у першому місяці (на випробувальний термін 1 місяць — 10'000) Перегляд ЗП — 2 рази на рік Навчання та постійна підтримка по продукту Людське та дружнє ставлення до колег-фахівців з боку керівників компанії Чому варто працювати у нас?~ спілкування з цікавими людьми з ІТ сфери (керівники, ТОП менеджмент, власники)~ можливість навчання та розвитку під кураторством наших досвідчених співробітників;~ можливість попрацювати в одному з кращих стартапів України (влітку ми зайняли 1-е місце в битві стартапів);Приєднуйся до однодумців — дружній команді ApiX-Drive.

Віддалено
15000 грн /місяць
Повна зайнятість
Менеджер по роботі з клієнтами, партнерами

Менеджер по роботі з клієнтами/партнерамиМи, Креативна Компанія «ТОП», шукаємо талановитого та енергійного Менеджера по роботі з клієнтами/партнерами.У нас ви зможете реалізувати свій потенціал, працюючи в одній з найкращих компаній канцтоварного ринку.Ваші обов’язки включатимуть: Побудова та підтримка позитивних відносин з клієнтами/партнерами компанії; Організація та проведення презентацій для клієнтів/партнерів; Ведення обліку та аналізу результатів роботи з клієнтами/партнерами; Планування та координація роботи з існуючими клієнтами/партнерами. Вимоги: Знання англійської мови на рівні Intermediate Досвід роботи менеджером по роботі з клієнтами або партнерами; Відмінні комунікативні та переговорні навички; Вміння будувати довгострокові відносини; Активна життєва позиція та впевненість у собі; Вміння працювати в команді та досягати поставлені цілі. Ми пропонуємо: Цікаву та розвиваючу роботу в динамічній компанії; Конкурентну заробітну плату та систему преміювання; Можливість професійного росту та кар'єрного розвитку; Дружній колектив та позитивну робочу атмосферу; Можливість втілити свої ідеї та креативні проекти. Якщо ви відповідаєте вимогам та маєте бажання приєднатись до нашої команди, надсилайте своє резюме на електронну адресу suprun@topcompany.com з темою «Менеджер по роботі з клієнтами». Ми з нетерпінням чекаємо на зустріч з вами!Щоб дізнатися про нас більше натисніть www.topcompany.com.ua

Дніпро
Повна зайнятість
Partnership Officer/Фахівець з партнерства

Фахівець з партнерстваОрганізація «Terre des hommes «шукає проактивного, енергійного та організованого фахівця з партнерства, який приєднається до нашої команди в Івано-Франківську, Україна (з можливістю переїздів між місцевими офісами), для підтримки в реалізації наших проектів. Якщо ви шукаєте змістовну роботу, яка матиме довготривалий вплив на життя дітей, ми хочемо зустрітися з вами.Дата початку роботи: якомога швидшеКонтракт: до кінця року (з можливістю продовження)Випробувальний термін:  1 місяцьЗаробітна плата: згідно з тарифною сіткою, медичне страхування та страхування нещасних випадківМісцезнаходження: Івано-Франківськ, Україна (з можливістю переїздів між місцевими офісами)Кінцевий термін подачі заявок: Набір буде тривати до заповнення вакансіїЧИМ МИ ЗАЙМАЄМОСЯ В ЄВРОПІ ТА УКРАЇНІTerre des hommes (Tdh) — провідна швейцарська організація з допомоги дітям. З 1960 року Tdh допомагає будувати краще майбутнє для дітей та молоді, особливо тих, хто найбільше наражається на ризики, пропонуючи інноваційні та стійкі рішення. Працюючи в більш ніж 30 країнах, Tdh приділяє основну увагу здоров’ю матері та дитини, міграції та доступу до правосуддя для дітей.В Україні Tdh працює через партнерства з 2009 року, а юридично відкрила свої офіси у 2014 році. З 2015 року Tdh надає різноманітні послуги дітям, молоді та їхнім сім'ям на території, що постраждала від конфлікту, з особливим акцентом на психосоціальній підтримці.Для отримання додаткової інформації, будь ласка, відвідайте https://www.tdh.ch/en https://tdh-ukraine.org/en www.facebook.com/TdhUkraine/Опис посадиЦя посада включає в себе надання підтримки та роль ключового співрозмовника з питань моніторингу та оцінки, пов’язаних з програмами партнерів, розбудовою потенціалу, звітністю та дотриманням вимог донорів, а також загальною комунікацією та зв’язком між Tdh і партнерами. Офіцер з питань партнерства також відповідає за внутрішню координацію інших структурних підрозділів Tdh щодо партнерства.Основні обов’язкиНаш кандидат буде займатися пошуком і залученням нових партнерів, підготовкою угод з місцевими органами влади, а також управлінням відносинами з існуючими партнерами. Матиме тісну взаємодію зі всіма структурними підрозділамиФахівець з партнерства займатиметься розробкою стратегії співпраці з партнерами, братиме участь у публічних виступах, у системних відрядженнях. Займатиметься управлінням процесами розподілу субгрантів Tdh (укладання угод та проведення конкурсів)Вимоги:Вища освіта, бажано у соціальних або гуманітарних галузяхВід 1 року досвіду роботи в гуманітарних програмах або програмах розвитку в міжнародній організаціїХороші навички роботи з комп’ютером, включаючи знайомство з Microsoft Word, PowerPoint та ExcelХороші комунікативні навички, письмова та усна мова, вільне володіння усною та письмовою українською мовою.Знання мов:Вільне володіння Українською, вміння комунікувати та вести спілкування АнглійськоюЗнання в сфері IT:Досвід у користуванні такими комп’ютерними програмами, як Microsoft Office, знання пакету баз даних MS Excel.Для того, щоб детальніше дізнатися про дану вакансію будь ласка скористайтеся посиланнямЯК ПОДАТИСЯ:Відправитисвою заявкуможна(резюме та мотиваційний лист) на [відгукнутися] У заголовку електронного листа вкажітьбудь ласка посаду «Фахівець з партнерства»PARTNERSHIP OFFICERTerre des hommes is looking for a proactive, energetic, and organised Partnership Officer, to join its team in Ivano-Frankivsk, Ukraine (with the possibility of traveling between local offices), to support in the implementation of its projects. If you are looking for a meaningful job that will make a lasting impact on the lives of children, we want to meet you.Start date as soon as possibleContract by the end of the year (with possibility of extension)Probation period 3 monthsSalary According Salary Scale, private health insuranceLocation Ivano-Frankivsk, Ukraine (with the possibility of traveling between local offices)Deadline for applications:Recruitment will be ongoing until the position is occupiedWHAT WE DO, IN EUROPE AND UKRAINETerre des hommes (Tdh) is the leading Swiss organisation for children’s aid. Since 1960, Tdh has helped build a better future for children and youth, especially those most exposed to risks, making an impact with innovative and sustainable solutions. Working in more than 30 countries, Tdh focuses on maternal and child health, migration and access to justice for children.In Ukraine, since 2015, Tdh has been providing a variety of services to children, youth and their families in the conflict-affected area, with a special focus on psychosocial support.For more information, please check https://www.tdh.ch/en https://tdh-ukraine.org/en www.facebook.com/TdhUkraine/ROLE DESCRIPTIONThis vacancy includes providing support and serving as a key interlocutor on monitoring and evaluation issues related to partner programs, capacity building, donor reporting and compliance, and general communication and liaison between Tdh and partners. The Partnerships Officer is also responsible for the internal coordination of other Tdh departments on partnerships.MAIN RESPONSIBILITIESOur candidate will be responsible for finding and attracting new partners, drafting agreements with local authorities, and managing relationships with existing partners. He/she will work closely with all structural unitsThe Partnerships Specialist will develop a strategy for cooperation with partners, participate in public speaking engagements, and systemic business trips. Will manage the processes of distributing Tdh subgrants (concluding agreements and holding competitions)Competencies and Requirements for the positionUniversity degree, preferably in social sciences or humanities— At least 1 year of experience in humanitarian or development programs in an international organization— Good computer skills, including familiarity with Microsoft Word, PowerPoint and Excel— Good communication skills, written and oral communication, fluency in spoken and written Ukrainian.LanguagesFluency in Ukrainian required and communicative, oral skills in EnglishIT KnowledgeExperience in using such computer software as Microsoft Office, knowledge of database package MS Excel.To learn more about this position, please follow the linkTO APPLY:Qualified applicants are encouraged to submit their application (CV and motivation in English) to [відгукнутися] mention in the title of the email the position «Partnerships Officer»Child Safeguarding Policy:To commit to respect Tdh Risk Management Policies including Child Safeguarding Policy, Safety and Security Policy and Anti-Fraud/Corruption Policy, Whistle Blowing Policy.GDPR compliance:By sending your application, you agree that your personal data will be used in the recruitment process. All the documents we will request in different steps of the recruitment process will only be used for this purpose.All staff involved in recruitment and selection are aware that data protection rules apply, and that personal information will be treated confidentially. According to our policy, we will keep your application documents for the period of the recruitment only.Due to an anticipated high number of applications, Tdh is not in a position to respond to every applicant individually. Please note that only short-listed candidates will be contacted for the first interview.

Івано-Франківськ
Повна зайнятість
Sales and Partnership Aсcount Manager (for cybersecurity product)

Еkran System, Inc. - Leading US-based cybersecurity product company, specializing in Insider Threat Management, with over 2,000 customers in 43 countries. Our customers include Visa, Deloitte, Panasonic, Samsung, UPS etc.  We are looking for a talented and highly driven Sales and Partnership Account Manager to join the Ekran System sales team. The Sales and Partner Account Manager is responsible for researching new partners and clients and managing the relations with partners.  Job description   Ekran System® is a universal insider threat protection platform which combines three essential insider security controls: activity monitoring, access management, and identity management. The product includes a wide range of technologies, and is in an active stage of development.  I invite you to get acquainted with the details on the website: (  Responsibilities :  Active search for new customers and partners (distributors, resellers) and communication with them  Supporting partners to reach the target Travel for partner and customer meetings, conferences  CRM reports, meetings  Requirements:  1-2 years of sales experience, with a history of exceeding sales targets  Previous experience in a software product-related enterprise  Strong communication skills via phone, email and offline  Proven creative problem-solving approach and strong analytical skills  Team player with a customer-focused attitude  Ready to travel  English: Upper-Intermediate+  As a plus:   Knowledge of salesforce.com or HubSpot CRM  Use technology platforms like Outreach.io, LinkedIn, tender platforms  SaaS or cybersecurity experience and an interest in Tech Knowledge of cybersecurity market in identity and access management  We offer:   High salary and Bonus system  Unique technical expertise in our company helps to impress Clients  Wide target audience: finance, manufacturing, healthcare, enterprise, insurance, etc.  Individual plans for career development Development both in sales and in technical direction  Great team of like-mind people, where your idea can be heard and implemented  Great top management involvement into the work process (transparent access to all levels of company managers)  Long-term employment with paid vacations (20 working days) and sick leaves  Medical insurance / compensation for sports  Mental health support  Necessary equipment provided (laptop, accessories)  Free English lessons with native speakers  Flexible working schedule  Remote work or hybrid work according to your needs  Cozy and comfortable office in the downtown    If you are interested in this position, please send us your detailed CV

Дніпро
Повна зайнятість
Partnership Manager, менеджер по роботі з партнерами

INTERSOS Ukraine is a subdivision of the international humanitarian organization INTERSOS.We provide support to victims of emergencies, armed conflicts and natural disasters with particular attention to the most vulnerable categories: children, women, elderly people, displaces persons, who were forced to flee their homes and moved to safer places and also to those who cannot leave the dangerous regions and are under constant threat.INTERSOS emergency teams are in Vinnytsia, Poltava, Odesa, Dnipro, Kharkiv and now expand their activities in Mykolayiv and Kherson.We are opening a vacancy of the Partnership ManagerLocation: Dnipro or OdesaDuration of the Contract: till 31/07 with possibility for extension.Main Purpose: The Partnership Manager will be responsible for undertaking activities with regard to professional engagements of INTERSOS with other partners, NGOs and community-based organizations. This will involve collaborating with INTERSOS programs department to engage and support partners inside Ukraine, as well as mapping and coordinating with external organizations working with INTERSOS partners. The Partnership Manager will coordinate and implement INTERSOS' partnership approach in Ukraine. The Manager will play a leading role in strengthening INTERSOS' approaches to partnership, building on INTERSOS' localization strategy and partnership principles. S/he will work in continuous collaboration with different INTERSOS support departments to establish systems and approaches for identifying, pursuing and maintaining effective partnerships that contribute to INTERSOS' strategic direction. The Partnership Manager will map and identify new partnership opportunities, assess partners' capacities, support the development of action plans and adapted tools, facilitate/support/deliver relevant capacity strengthening support, provide/ensure ongoing support to the partner organization throughout the program implementation, and document best practices/lessons learnt. S/he will work with the different teams/department to ensure that partner agreements are in place and donor/INTERSOS requirements complied with by the partner organizations.Reporting to: Hierarchical, Functional: Programme Manager (line manager)Tasks:Partnership Strategy: Lead the implementation of the INTERSOS partnership strategy in Ukraine, informed by building on INTERSOS' localization strategy and partnership principles and the specificities of the Ukrainian context. Stay abreast of current trends in partnerships and share learning with country Senior Management Team (SMT) and others, as well as linking with the INTERSOS Localization Advisor. Ensure participation in relevant conference and meetings on localization. Lead the mission in developing systematic approaches to selecting partners, and in identifying and managing strategic partnerships. Partnership Systems and Policies: Oversee effective implementation of INTERSOS localization strategies, tools and approaches across departments, under the technical supervision of the Localisation Advisor. Ensure effective and collaborative partnership assessments and vetting on a routine basis so that the organization is not exposed to undue risk. Review strategic and project based MoUs with partners ensuring they reflect INTERSOS partnership management practices; identify and follow up on actions to improve management practices adapted to the local context. Help ensure partners' involvement in strategic planning, program design and proposal/concept paper development. Establish and ensure implementation of standard communication framework and medium with partners, so that both INTERSOS and partners have easier access to information. With the support of the line manager and HoM, define a standard framework of roles and responsibilities among various departments and between area office levels for partnership communication and engagement. Update the Country partnership follow-up matrix tool. Establish and maintain a partnership database that maps out possible partners capacity, influence, and strategic alignment for each area of intervention. Establishing partnerships: Identify and explore new partnerships opportunities, including the updating of the partnership mapping, risk analysis and establishing relationships for collaborating on programming and capacity strengthening. Review existing partnering resources and identify additional needs to support capacity assessment, monitoring, compliance/vetting, project cycle management etc., coordinating closely with the field teams. Undertake the initial risk and capacity assessment of the partners. Develop related partnership document (MoU), capacity strengthening and monitoring plans. Partner program management: Develop, and/or coordinate with other departments in the management and monitoring systems in regards to partner programming. Ensure that the sub-grant agreements, TOR and terms of Partnerships, as well as institutional policies and procedures are complied with by the partner organizations, including policies on safeguarding. Collaborate with Project managers to ensure the needed support to the partner organization in the project cycle management of the INTERSOS funded program is provided, including ensuring work plans, phased budgets, procurement plans and benchmarks are in place for each. Facilitate the provision of technical advice, mentoring, training and general support by the INTERSOS technical departments and ensure that the INTERSOS technical staff checks the quality of the work on site. Work with finance teams, to ensure the timely payment of partner instalments, review of partner reports and the close out of partner sub-grants. Partnership Management and Capacity Development: Establish and orient staff and partners on principles of partnership and partnership management; facilitate on-boarding of new partners; strengthen capacity of INTERSOS staff to effectively work with partners. In collaboration with partners, plan and facilitate regular partnership meetings between partners and INTERSOS staff, ensuring that discussions are as constructive, relevant, and mutually beneficial as possible; Follow up to ensure that mutually-agreed-upon actions are met. Coordinate across teams to carry out partner organizational capacity assessments. Analyze assessments to identify specific capacity strengthening and organizational development needs, and develop accordingly bilateral capacity strengthening plans. Facilitate partners' feedback on their partnership with INTERSOS and work with relevant departments to address feedback. Coordination with external agencies working with the same partners, ensuring a partner-centered approach and minimizing risk of duplicating capacity strengthening efforts. Monitoring, Evaluation, Accountability and Learning: Coordinate with the MEAL team to ensure the development and implementation of appropriate M&E and program management tools and systems for use by partners, and that appropriate capacity strengthening and ongoing support is provided to partners on use of the same. Secure mutual learning with partners in terms of program delivery and partnership building. Analyze results of on-going partnerships, remote management and results on the ground to produce lessons learnt and inform strategic decision-making. Perform any other related duties as required Requirements: Hold a Postgraduate or master’s degree in international relations, Social Sciences, project management, Finance and administration and development relevant field or similar. Minimum 3 years work experience in the development / humanitarian sector/with NGOs, with at least 2 years' experience in partnership-based programming or community-based programming Good skills and experience in all aspects of programme cycle management — design and development, implementation, and monitoring and evaluation. Sound understanding of remote management/monitoring practices. Experience in organizational capacity development, training, mentoring and coaching. Excellent training, facilitation and capacity building skills Proven experience in field level representation with key stakeholders and co-ordination with other NGOs/donors/international organizations (UN) Proven commitment to participatory approaches Strong analytical and conceptual skills and the ability to think and plan strategically. An excellent team player with good skills in teamwork and consultative approach to decision making. Demonstrable experience of M&E and beneficiary accountability Excellent communication skills, both oral and written, including a good track record of report writing Politically and culturally sensitive with qualities of patience, tact and diplomacy A high level of written and spoken English. The capacity and willingness to be extremely flexible and accommodating in difficult and sometimes insecure working circumstances. Commitment to the values, mission and principles of INTERSOS Fluency in Ukrainian and English with excellent verbal and written communication skills Excellent analytical skills, observation and analysis capacity Very strong interpersonal skills: strong communication and diplomatic skills Practical and problem-solver Excellent ability to establish inter-personal relations and good negotiation skills Strong team spirit, comfortable in a multi-cultural environment Excellent analytical skills, observation and analysis capacity Attention to detail and structured way of approaching tasks (very organized) Ability to plan ahead and output oriented (pro-active) Able to ensure quick quality delivery in stressful environment (stress-resilient) Ability to deal with heavy work pressure, while living in a heavy movement restricted living environment !!! To participate in the selection process please send your CV in English (preferably) and fill in the form here: INTERSOS Application

Одеса
Повна зайнятість