Рекрутер
Шукає нові таланти в організацію та переконує їх працювати у ній
Щоб знайти майбутнії співробітників, рекрутеристворюють інформативні тексти вакансій, проводять співбесіди та зачаровують майбутніх працівників
Hard skills
Булевий пошук
Використання каналів активного пошуку кандидатів
Використання каналів пасивного пошуку кандидатів
Зворотний зв’язок з кандидатом
Креативний підбір кандидата
Метрики роботи HR
Модель STAR
Надсилання оферу кандидату
Написання тексту вакансії
Обгрунтування відмови кандидату
Оцінка резюме
Реферальні програми пошуку кандидатів
Сорсинг кандидатів
Структура повідомлення кандидату
Структура співбесіди
Структурування тексту вакансії
Формування портрету кандидата
Формування пропозиції
Формування тестового завдання
Цикл найму кандидата
Soft skills
Емоційний інтелект у менеджменті
Комунікація з кандидатом
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіРекрутер віддалено
Ми компанія яка працює в сфері Affiliate Marketing . Займаємось покупкою та продажем трафіку . Основна вертикаль Crypto/Forex і не тільки . Шукаємо рекрутерів на outsource , які допоможуть закривати потрібні нам позиції робітників . Ми пропонуємо такі умови для рекрутерів :- працюємо з вами по запиту ( є запит від нашої компанії на закриття певної позиції , пишемо вам , а ви підбираєте кандидатів , якщо кандидат нам підходить то ви отримуєте 50 % оплати на початку його роботи , і 50% після випробувального терміну ) ;- оплата за кандидата починається від 300$ .Наша компанія в пошуках рекрутера.Вимоги до кандидата :Досвід роботи від півроку.Досвід роботи в пошуках кандидатів Affiliate manager.Пошук та обробка кандидатів.Прогнозування та реалізація стратегії підбору персоналу з кожної відкритої вакансії.Оплата за кожного прийнятого кандидата на роботу.
Рекрутер
Компанія "Business Way" - це успішна компанія зі стабільним розвитком, що спеціалізується на наданні послуг у сфері фінансового ринку. У зв'язку з розширенням штату ми шукаємо в команду талановитого та амбіційного Рекрутера, який долучиться до нашої команди у Львові.Обов'язки:- Пошук та відбір кандидатів для вакансій в компанії - Проведення співбесід з потенційними претендентами - Ведення бази кандидатів та забезпечення актуальності даних Вимоги:- Розуміння сфери фінансового ринку- Досвід роботи на позиції рекрутера або ж на інших посадах в даній сфері діяльності- Комунікабельність та навички переговорів- Бажання навчатись та розвивати свої навичкиЩо ми пропонуємо:- Фіксована ставка від 800$ на випробовувальний період та підвищення до 1000$ по закінченню цього періоду.- Конкурента система бонусів.- За відсутності досвіду надається навчання та повний супровід на усіх етапах адаптації.- Дружній колектив та комфортні умови роботи.Якщо ви готові приєднатися до нашої команди та вам подобаються виклики в області рекрутингу, надсилайте своє резюме прямо зараз!
Рекрутер
Fillin — це компанія, яка спеціалізується на аутсорсингу та лізингу персоналу для виробництва, FMCG, логістики та рітейлу. Ми маємо вже більше ніж 10 років досвіду з надання послуг аутсорсингу персоналу.Посилання на наш сайт — Fillin.uaМи у пошуках Рекрутера у відділ реалізації проєктів аутсорсингу та лізингу персоналу.На цій позиції ти будеш: працювати з job-порталами, соціальними мережами та іншими джерелами пошуку персоналу; знаходити кандидатів на різні вакансії відповідно до вимог клієнта (на проєкти аутсорсингу та лізингу \ лінійний та виробничий персонал); проводити перші етапи відбору кандидатів (телефонні співбесіди, скрінінг резюме); організовувати та проводити співбесіди з кандидатами; готувати звітність про здійснені рекрутингові заходи (робота в CRM системі та Excel \ Google Sheets). Наш ідеальний кандидат має: високий рівень комунікативних навичок; відповідальне та уважне ставлення до виконуваних завдань; бажання навчатись. Що ми тобі пропонуємо: офіційне працевлаштування (оплачувані лікарняні, відпустки); повний комлекс навчання; заробітну плату — ставка + бонусна система; графік роботи — ПН-ПТ, 09:00 — 18:00 або 10:00 — 19:00; робочу техніку — ноутбук, телефон, корпоративний зв’язок; локація — проспект Героїв Харкова 142, метро Палац Спорту. Етапи співбесіди — Рекрутер → HR-менеджер та Регіональний керівник.Скоріше надсилай резюме та приєднуйся до нашої команди!Контактний номер: 066 613 3385 Даниїл (Telegram \ Viber)Ми в соц.мережах: Instagram \ Facebook \ Linkedin
Хедхантер
JobHunt — це ексклюзивний партнер провідних компаній у галузях технологій, оборонної промисловості, державного сектору, а також громадських і благодійних організацій. Ми співпрацюємо лише з обмеженим колом партнерів, що дозволяє нам глибоко розуміти їхні бізнес-процеси, виробничі потреби та стратегічні цілі.Наша команда залучена до пошуку та підбору найкращих фахівців для топових проєктів, пропонуючи кандидату унікальні можливості для професійного розвитку. Завдяки нашому вузькому фокусу та високій якості послуг, ми є надійним мостом між талановитими спеціалістами та прогресивними компаніями, які працюють задля кращого майбутнього нашої країни.Ми шукаємо хедхантера — спеціаліста з активного пошуку талантів. Якщо ти вмієш знаходити найкращих кандидатів навіть там, де їх ніхто не шукає, розумієш, як працює ринок праці, та хочеш стати частиною професійної рекрутингової команди — тоді ця вакансія для тебе!Що ми пропонуємо?Стабільну зарплату без затримок.Офіційне працевлаштування (оплачувана відпустка та лікарняні).Відстрочку від мобілізації для наших працівників.Безкоштовні обіди (економія 5 тис. грн/міс).Сучасний офіс з генератором, укриттям, технікою та стабільним зв’язком.Підтримку ментора у період випробувального терміну.Бонуси за успішне закриття складних вакансій.Наш ідеальний кандидат:Має аналітичне мислення та розуміє ринок праці.Володіє сильними комунікаційними навичками.Абсолютний екстраверт, вміє легко знаходити спільну мову з будь-ким.Вміє переконувати та вести переговори.Має бажання навчатись ефективно взаємодіяти з представниками медіа, державними органами та іншими ключовими стейкхолдерами.Що ти будеш робити?Вести активний пошук топ-талантів та рідкісних спеціалістів.Постійний хантинг офлайн — відвідування профільних івентів, нетворкінг-зустрічей та закритих клубів, неофіційних зустрічей;Залучати пасивних кандидатів та формувати базу контактів.Використовувати нестандартні методи пошуку та альтернативні канали.Проводити інтерв'ю та оцінювати відповідність кандидатів.Головний офіс знаходиться недалеко від м. Васильківська.
Рекрутер
Аутсорсинг супроводу роботи офісу – це разові або вичерпні послуги для підтримки роботи. До нього входить повний спектр послуг у сфері пошуку та підбору персоналу, аутсорсингу вибору процесів, підтримки бізнесу та управління підрядниками.У аутсорсингову компанія, яка допомагає сотням зарубіжних партнерів успішно залучити та підвищити ефективність свого бізнесу.Призначення посади:Реалізувати оперативний та ефективний пошук та підбір персоналу на відкриті вакансіїПідтримати HR-функцією всі актуальні бізнес-процес.Брати участь у розробці та реалізації нових програм та проектів департаменту персоналу.Вести внутрішню документацію та звітність.Вимоги до кандидата:Ініціативність, проактивність, відкритість новим знанням, позитивний погляд на життя, орієнтація на результат, відповідальність, вміння працювати самостійно.Вміння брати на себе відповідальність, шукати інформацію та працювати на випередження.Впевнено користуватися продуктами Microsoft Office, Робота з CPM-системою, IP телефонією.Стресостійкість, вміння працювати з різним типом претендентів.Умови:Графік роботи з 9.00-19.00, з понеділка по п’ятницю, субота, неділя — вихідний.Якщо активний запит на закриття вакансій робочого дня може бути субота. Протягом дня є кава-брейки по 15 хвилин та обіди. 1 година обіду з 13.00-14.00.Зарплата: Ставка 15000 грн за повний робочий місяць+ премія та бонусна сітка за закриту вакансію. Бонусна програма розбита на кожну вакансію, яка є у компанії. Новачок заробляє від 18000 грн, співробітник, який має досвід у підборі персоналу від 32000 грн.Додаткові бонуси, розіграші -це все оголошується протягом робочого місяця.Виплачується заробітна плата 1 раз на місяць на будь-яку зручну для співробітника банківську картку на початку кожного місяця.Навчання проходить протягом 7 робочих днів. Структура навчання кожного стажера індивідуальна.Навчання оплачується з першого робочого дня.Щодо колективу. Ми зацікавлені тільки в співробітниках які будуть працювати з нами на одній хвилі і з однією метою- ВИКОНАННЯ ЯКІСНО СВОЄЇ РОБОТИ!Присутність дрес-коду. Одна з найважливіших умов нашої компанії. Кожен співробітник, який працює в HR-відділі, дотримується офісно-ділового стилю.У цей нелегкий час наші співробітники не залежно від міста чи проекту роботи всі мають робочі місця, присутність генератора і комфорту.Стандартний термін розгляду резюме — 7 рабочих днів. Відсутність відповіді протягом двох тижнів означає, що, на жаль, на сьогодні у нас немає відповідних вакансій.Дуже рада буду знайомству, мене звуть Катерина. У компанії Outsource Info Systems Group одержала посаду регіонального HR.