Рекрутер
Шукає нові таланти в організацію та переконує їх працювати у ній
Щоб знайти майбутнії співробітників, рекрутеристворюють інформативні тексти вакансій, проводять співбесіди та зачаровують майбутніх працівників
Hard skills
Булевий пошук
Використання каналів активного пошуку кандидатів
Використання каналів пасивного пошуку кандидатів
Зворотний зв’язок з кандидатом
Креативний підбір кандидата
Метрики роботи HR
Модель STAR
Надсилання оферу кандидату
Написання тексту вакансії
Обгрунтування відмови кандидату
Оцінка резюме
Реферальні програми пошуку кандидатів
Сорсинг кандидатів
Структура повідомлення кандидату
Структура співбесіди
Структурування тексту вакансії
Формування портрету кандидата
Формування пропозиції
Формування тестового завдання
Цикл найму кандидата
Soft skills
Емоційний інтелект у менеджменті
Комунікація з кандидатом
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
Рекрутер
Рекрутер
Експерти:
Ольга Тарасевич
Вакансії
Дивитись всіTalent sourcer
Опис вакансіїКомпанія з якою співпрацюємо — лідер українського ринку високотехнологічного виробництва, що активно співпрацює з оборонним сектором та створює продукти, важливі для безпеки країни.Через стратегічний характер діяльності компанії, наш партнер працює в умовах NDA. Ми не можемо говорити про деталі проектів, але можемо впевнено сказати — кожен із них має реальний вплив на майбутнє України.Зараз компанія в пошуці «Рекрутера». Станьте частиною крутої команди і внесіть свій вклад у спільну справу!Основні задачі: Повний цикл рекрутингу від спілкування з hiring-manager до оферу кандидату Розробка та реалізація стратегії пошуку кандидатів на різнопланові позиції (від фахівців до топ-менеджменту) Проведення інтерв'ю та оцінка потенційних кандидатів Координація взаємодії з кандидатами та відділами компанії Підтримка та вдосконалення системи рекрутингу та відбору кандидатів Ведення CRM, щоденних звітів та виступи на daily meetings Очікування від кандидата: Досвід в рекрутингу або пройдені профільні курси (розглядаємо кандидатів без досвіду але з великим бажанням вчитися) Високий рівень комунікативних навичок Вміння працювати зі стресом та уміння приймати рішення в обмежені терміни Досвід в пошуку кандидатів на топ-позиції буде великим плюсом Компанія пропонує: Гарантована стабільність і соціальна захищеність: офіційне працевлаштування відповідно до КЗпП України, оплачувані відпустки та лікарняні, 50% на релокацію, а також можливість бронювання від військової служби для працівників стратегічно важливих сфер Безпека: ми дбаємо за безпеку наших працівників, тому облаштували бомбосховища всім необхідним, для комфортної роботи Професійний розвиток: професійна адаптація та підтримка до повного входження в професію, а також безкоштовне профільне навчання Кар'єрні можливості: прозора система кар'єрного зростання в середині компанії (вертикально та горизонтально) Комфортні умови: забезпечення технікою, мобільним зв’язком, а також безкоштовне корпоративне харчування (економія 5 000 грн/місяць) Конкурентна зарплата: заробітна плата — стабільна виплата 2 рази в місяць, реферальна програма за рекомендації. Медичне страхування Якщо ви шукаєте нові професійні виклики та натхнення, не гайте часу — надішліть нам своє резюме! Ми опрацюємо вашу заявку максимально швидко — протягом 5 робочих днів.
IT HR manager\ Recruiter
Ми шукаємо HR \ Recruiter у компанію Mirko Solutions. Наша команда — це колаборація талановитих, веселих та щирих людей, готових працювати на результат. Компанія Mirko займається розробкою мобільних та веб-додатків, хмарних рішень, пропонуємо інтегровані програмні рішення UX/UI, JavaScript, PHP та Mobile (Android та iOS), надаємо послуги аутсорсингу та аутстафінгу компаніям по всьому світу.Готові розглядати кандидатів без досвіду в рекрутингу, які готові пройти 2 тижневе неоплачуване навчання. Необхідні навички:Навички сорсингу кандидатів, курси з HR \ Recruitment (Досвід роботи в IT на посаді рекрутера чи HR буде значним плюсом)Загальне розуміння найбільш поширених областей ІТ, фреймворків і мов для набору персоналу, таких як: Frontend (JavaScript, React, Vue), Backend (Java, Python, Node) та ін.;Досконале володіння MS Office (Word, Excel, Powerpoint), Google Workspace;Англійська мова на рівні В1+;Здатний правильно розставляти пріоритети між завданнями, щоб вчасно вкластися в терміни.Ваші головні обов’язки будуть полягати в відборі кандидатів (знаходити, перевіряти та взаємодіяти з кандидатами в процесі набору на різні ІТ-посади). Для цього ви можете визначати пріоритети та вдосконалювати канали найму, процеси та стратегії для ефективного закриття вакансій.Умови праці:Ми працюємо в звичайний робочий день з понеділка по п’ятницю з 09.00 до 18.00, також є перерва на обід з 14.00 до 15.00;Стабільна та конкурентна винагорода;Оплачувані лікарняні (10 днів на рік) та відпустка (18 днів на рік)Комфортний офіс у центрі міста з усім необхідним для роботи.Чекаємо нашого активного, цікавого та перспективного HR менеджера у свою команду!
Фахівець відділу розвитку (пошук страхових агентів), рекрутер
Компанія Інконтакт розширює бізнес та шукає фахівця з пошуку нових партнерів-страхових агентів.Інконтакт надає своїм клієнтам найкращі пропозиції від надійних українських та міжнародних страхових компаній. Ми співпрацюємо з лідерами страхового ринку і маємо широку продуктову лінійку, що відповідає вимогам найвибагливіших клієнтів та партнерів.Головною цінністю Інконтакт є наша команда професіоналів. Адже завдяки досвідченому та згуртованому колективу ми досягаємо своїх цілей, а наші клієнти завжди отримують те, на що розраховують, і навіть більше!Наша компанія активно розвивається та постійно поповнюється командою професіоналів.Хто наш кандидат?Енергійний та відповідальний;Має успішний досвід роботи в сфері страхування. А також рекрутером або менеджером з розвитку бізнесу. Легко та ефективно комунікує;Активний, стресостійкий, має високий рівень відповідальності;Вміє планувати свою роботу;Вільно володіє українською мовою.Що входить в обов’язки?Пошук страхових агентів та партнерів для співпраці на постійній основі (холодні дзвінки);Ведення агента від першого дзвінка і до початку співпраці;Розрахунок страхових тарифів на сайті страхових компаній;Збір данних від агента для оформлення страхового поліса;Внутрішня комунікація з відділом продажів;Ведення внутрішньої звітності;Розміщення та закриття актуальних вакансій компанії.Що отримаєш, працюючи з нами?Навчання і підтримку зі сторони керівників та колег;Гідну заробітну плату та можливість самостійно впливати на свій рівень заробітку;Гнучкий графік;Дистанційну роботу;Офіційне працевлаштування;Медичне страхування.Якщо ти точно розумієш що саме ти наш кандидат, відправляй резюме, у супровідному листі напиши чому саме ти підходиш під цю посаду.До зустрічі на співбесіді!
Рекрутер
Ідея Банк працює на фінансовому ринку України з 1989 року. За цей час банк зарекомендував себе як надійний фінансовий партнер для клієнтів. Наша справжня цінність — Команда, що надихає та дбає про розвиток персоналу, створюючи комфортні умови для роботи, навчання та кар'єрного зростання.ЗАПРОШУЄМО У НАШУ КОМАНДУ РЕКРУТЕРАОСНОВНІ ВИМОГИ: вища освіта (психологія або соціологія будуть перевагою); досвід роботи в рекрутменті від 1-го року; відмінні комунікативні та презентаційні навички; наполегливість та орієнтація на результат; відповідальність та дипломатичність. ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ: якісне та своєчасне закриття вакансій; проведення первинних співбесід з кандидатами; участь у процесах адаптації персоналу; моніторинг ринку праці та створення кадрового резерву; ведення звітності по підбору персоналу; участь у проєктах HR-відділу (корпоративний тижневик, командоутворюючі заходи). РОБОТА З ІДЕЄЮ — ЦЕ: Робота в одному із найбільш надійних банків України; лише офіційне працевлаштування; конкурентна заробітна плата та гнучка система преміювання; 25 днів щорічної відпустки та оплачувані лікарняні; внутрішні мотиваційні програми та заходи; можливість підвищувати професійну кваліфікацію; робота у динамічній командній атмосфері; цікаві робочі завдання та можливості кар'єрного розвитку. Ідея Банк — Банк для людей та їхніх ідей!Дякуємо за інтерес до нашої вакансії. Стандартний термін розгляду резюме — 7 днів. Відсутність відповіді протягом цього терміну означає, що, на жаль, на даний час у нас немає вакансій, які відповідають Вашому досвіду. Ми збережемо ваше резюме в резерві та обов’язково зв’яжемося, щойно з’явиться відповідна пропозиція для Вас.Дізнавайся про нас більше у соціальних мережах: Facebook Instagram LinkedIn
Рекрутер
Academy of Advanced Aesthetics — освітня платформа для навчання та розвитку фахівців естетичної медицини. У нашому портфелі препарати світових лідерів, які приймають активну участь в дослідженнях, розвитку і розповсюдженню інноваційних продуктів в галузі естетичної медицини і дерматології. А головне: ми прагнемо, щоб кожен досвід взаємодії лікаря і пацієнта був позитивний! У пошуках рекрутера до Human Capital відділу. Для нашої команди важлива сміливість та відповідальність у вчинках. Ми не боїмося помилятися, роблячи висновки, тому нам притаманний безперервний розвиток та успіх. Основою компанії завжди були та залишаються люди. Тому такі людські цінності як чесність, відповідальність, відкритість до комунікації, прагнення до саморозвитку для нас передусім. Чим необхідно буде займатися: Якісне зняття заявки на пошук кандидатівПроведення якісного сорсингуПроведення якісних телефонних та особистих інтерв'ю з кандидатамиРобота з внутрішніми замовникамиНадання зворотного зв’язку на всіх етапах співбесідиВедення аналітики по основним показникам ефективності залучення кандидатівЗалученість до HR-проектів (за бажанням) Основні навички, якими необхідно володіти: Досвід роботи на аналогічній позиції від 2-х років;Знання основних інструментів пошуку кандидатів (в тому числі вміння проводити інтерв'ю по компетенціям);Націленість на результат, гнучкість, уміння працювати та навчатися у швидкому темпі;Хороші знання та навички процесу підбору персоналу;Знання всіх популярних сучасних джерел пошуку;Навички ведення переговорів та роботи з запереченням Що ми пропонуємо? Фінансову стабільність — офіційне працевлаштування;Команду крутих фахівців та приємну дружню атмосферу;Можливість розвиватись, розвивати та впливати;Наставництво та підтримку від керівника;Гідну фінансову винагороду;Комфортний офіс в бізнес-центрі біля метро з безпечним укриттям у разі небезпеки (робота в офісі, не віддалено!)Наявність безперебійного інтернету, водопостачання та електроживлення. Безліч снеків та фруктів, кава, чай;Корпоративне навчання з найкращими тренерами України.Компенсація індивідуальних коуч-сесій;Усю необхідну для роботи техніку (комп'ютер, ноутбук, телефон, тощо) Чекаємо на вас в команді Academy of Advanced Aesthetics! Ми переглянемо всі резюме і зв’яжемось з вами протягом тижня, якщо ваш досвід збігається з вимогами.

