Рекрутер
Шукає нові таланти в організацію та переконує їх працювати у ній
Щоб знайти майбутнії співробітників, рекрутеристворюють інформативні тексти вакансій, проводять співбесіди та зачаровують майбутніх працівників
Hard skills
Булевий пошук
Використання каналів активного пошуку кандидатів
Використання каналів пасивного пошуку кандидатів
Зворотний зв’язок з кандидатом
Креативний підбір кандидата
Метрики роботи HR
Модель STAR
Надсилання оферу кандидату
Написання тексту вакансії
Обгрунтування відмови кандидату
Оцінка резюме
Реферальні програми пошуку кандидатів
Сорсинг кандидатів
Структура повідомлення кандидату
Структура співбесіди
Структурування тексту вакансії
Формування портрету кандидата
Формування пропозиції
Формування тестового завдання
Цикл найму кандидата
Soft skills
Емоційний інтелект у менеджменті
Комунікація з кандидатом
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіTalent Sourcer
talentC — українська рекрутингова агенція повного циклу з екосистеми Genesis.Наша команда вже понад 11 років допомагає масштабувати провідні бізнеси України та світу, знаходячи та наймаючи спеціалістів від Trainee до С-level.Ми будуємо довгострокові win-win відносини з партнерами та кандидатами, допомагаючи їм досягти цілей. Компаніям — знайти виняткових працівників, кандидатам — знайти роботу мрії.Шукаємо Talent Sourcer до себе в команду з досвідом рекрутингу повного циклу.Ось посилання на LinkedIn сторінку вашого майбутнього тимліда.Цінності в talentC, які допомагають нам досягати неймовірних результатів: партнерські відносини; візійність; інноваційність; експертність. Задачі та зони впливу: Шукати спеціалістів tech та non-tech напрямків, від Junior до С-level рівня на ринку України та світу. Використовувати різноманітні сорсингові інструменти та платформи для пошуку найкращих талантів. У команді з рекрутером та наймаючим менеджером формувати ефективні стратегії пошуку. Аналізувати ринок та наповнювати базу компаній донорів у різних нішах. Вести ATS для коректної аналітики. Брати участь у створенні позитивного Candidate Journey Map. Що для нас важливо: 2+ роки досвіду на позиції сорсера. Досвід роботи з tech та non — tech (digital marketing/analytics) вакансіями. Пошук кандидатів за допомогою різноманітних методів, починаючи з Boolean Search, X-Ray search в LN / Google закінчуючи соцмережами та навіть методами OSINT. Сильні навички копірайтингу для створення персоналізованих листів кандидатам. Розуміння спеціальностей і методологій розробки програмного забезпечення. Досвід роботи з базами даних кандидатів (ATS) та системами управління кандидатами (CMS). Відмінні комунікативні навички. Навички тайм-менеджменту з можливістю працювати з кількома відкритими вакансіями одночасно. Нашими завданнями будуть: Навчити вас працювати з нашою ATS-системою, яка допомагає нам структурувати всіх кандидатів на різних етапах найму. Зробити вас частиною амбітної команди, яка обожнює те, чим займається, невпинно прагне розвитку та шукає нові підходи, відкрита до креативу та націлена на результат. Розвивати ваші вміння та надавати простір для росту та вдосконалення. Приєднуйтесь до нашої динамічної команди та відкривайте нові можливості реалізації власних ідей!
Recruitment Specialist
Deutsche Gesellschaft fuer Internationale Zusammenarbeit (GIZ) in Ukraine is seeking a qualified professional for the Country Office to fill the position of theRecruitment Specialist (full-time, Kyiv)(internal SAP code: HR Specialist)In its role as a highly effective implementing organisation, GIZ is already supporting Ukraine’s reconstruction efforts. The focus is on building municipal and social infrastructure, ensuring reliable energy supplies and strengthening the Ukrainian economy. At the same time, GIZ is supporting the country on its path towards EU accession. It provides advice on necessary reforms and drives the modernisation of public administration. Its decades-long record of cooperation and a network spanning the entire country mean that GIZ is well placed to offer tailored support that is both forward-looking and responsive to citizens’ needs. Around 560 staff work for GIZ in Ukraine, in about 45 projects. The total volume of commissions amounts to some EUR 625 million. Main tasks:advising managers on drawing up requirement profiles and formulates appropriate job descriptions in consultation with them;searching for suitable staff in accordance with the requirements for the positions (identifies existing GIZ HR resources in the country and/or region, writes job advertisements and ensures publication in appropriate print and/or online media);evaluating applications received and shortlisting candidates on the basis of the requirements or hiring criteria, obtains references, and conducts preliminary discussions;organising personnel selection (e.g. applicant interviews) and advises if necessary, on selection;notifying unsuccessful applicants, documents the selection process, archives the documentation and enters the data in existing HRM systems (SAP and others);determining the appropriate contract based on national labour law and the material and formal conditions;drawing up the employment contract on the basis of the standard GIZ contract, local hiring conditions and the contents of the advertisement;ensuring proper induction for newcomers for national personnel;ensuring that hiring/transfer/termination procedures and documents are being properly dealing with different labour-related requests from national staff/managers and provides consulting on different Labour related topics;ensuring all requirements and recent updates of Ukrainian Labour legislation are observed;is responsible for implementing and complying with GIZ’s national personnel policies and puts in place the corresponding HR instruments and procedures;developing human resources instruments and procedures and assists in their implementation;is involved into HR processes optimization and automation both with testing and implementation;networking with the national personnel help desk at Head Office and the other HR specialists in the region to share experience on good practices.Requirements:BA/MSc in social sciences, university degree in law, economics or sociology (if possible with a focus on HR management) or similar area;at least 3 years’ professional experience in a comparable position;good working knowledge of ITC technologies (related software, phone, fax, email, the internet) and computer applications (e.g. MS Office, Teams);familiar with HR procedures;experience in advising on HR issues;good knowledge of national labour and social law;at least upper-intermediate level of English language awareness of how to handle HR issues appropriately (confidentiality, data protection);proactiveness and ability to work independently;very good communication skills and client-orientation;stress-resistance and good time-management.We offer:Official employment;Salary fixed in EUR, performance-related bonuses and 13th salary;Medical insurance, 29 vacation days annually;Language classes, hard and soft skills trainings;Individual and group psychological support;Possible remote and flexible work;Meaningful and valuable work, international environment.Employment conditionsFull-time position with 40-hours working week. The contract duration is 1 year. Prolongation is possible. Starting as soon as possible.GIZ is an equal opportunity employer and offers an attractive working environment with opportunities for skill enhancement. ApplicationApplication comprising of the candidate's CV and a cover letter in the English language explaining the motivation to apply for the job is to be sent until COB 26.01.2024, Friday.By sending the application the candidate gives the consent for the personal data processing for recruitment processes solely.Only shortlisted candidates will be contacted for the next stages of the recruitment process.
Рекрутер
Ми рекламна компанія-посередник, займаємось продажем послуг від компаній - замовників. Зараз в пошуку талановитого рекрутера в нашу команду! З нашої сторони гарантуємо цікаву роботу з перспективою кар'єрного зростання та розвитку професійних навичок. Пропонуємо високий рівень заробітної плати,молодий,дружній колектив та лояльне керівництво. Обов'язки : - підбір персоналу; - зв'язок з кандидатами; - інформування щодо умов праці ; - запрошення на співбесіду. Вимоги : - Комунікабельність; - Привітність; - Робота на результат; - Стресостійкість; - Робота в команді. Досвід роботи - буде перевагою! ЗП: ставка - 18 000грн + бонуси Графік роботи : 5/2 З 9:00 до 19 :00 (1 год - обід + 3 перерви по 15 хв) Молодий та дружній колектив) Затишний офіс у ближньому центрі.
Рекрутер
Ми шукаємо рекрутера до новоствореної закупівельної агенції при Міністерстві оборони України. Якщо Ви поділяєте наші цінності та маєте бажання робити процес забезпечення війська більше ефективним, доброчесним та підзвітним — ця вакансія саме для вас!Державний оператор тилу (DОТ) — державна агенція, що забезпечує потреби Збройних сил України.Керуючись принципами доброчесності та людиноцентричності, ми здійснюємо постачання харчів, речового майна та пально-мастильних матеріалів для потреб військових.Ми переконані, що постачання для армії має бути не лише цікавим ринку, але й почесним. Наша задача — розбудувати відповідну систему відносин з постачальниками, збільшуючи цінність кожної вкладеної гривні державного бюджету.Основні обов’язки на посаді: Розробка профілю вакансій. Активний пошук кандидатів за допомогою різноманітних рекрутингових платформ, соціальних мереж, інтернет-ресурсів та мережі професійних зв’язків. Проведення співбесід, оцінка професійних та особистісних якостей кандидатів. Співпраця з керівниками відділів для визначення стратегій і підходів до відбору та залучення талановитих співробітників. Супровід кандидатів на всіх етапах відбору, організація перевірок. Формування бренду роботодавця. Необхідні навички та кваліфікація: Досвід у сфері рекрутингу від 3 років. Знання сучасних методів та інструментів пошуку і оцінки кандидатів. Відмінні комунікаційні та переговорні навички. Організованість та уважність до деталей. Здатність працювати в умовах швидкого темпу та викликів. Особисті якості та характеристики: Проактивна громадянська позиція. Нульова толерантність до корупції. Відкритість до нових знань, нового досвіду. Місце роботи і графік: Повна зайнятість. Офіс в центрі міста. Ми пропонуємо роботу в одній з ключових для України реформ — реформи забезпечення ЗСУ. На цій ролі ви долучитесь до реформи Міністерства оборони України, що допоможе зробити процес забезпечення війська прозорим та підзвітним. А ще в нас конкурентна винагорода (за результатами співбесіди). Етапи відбору, якщо ми рухаємось далі: Телефонна розмова з HR. Співбесіда з керівником напряму. Перевірка на доброчесність. Співбесіда з Генеральним директором. Пропозиція співпраці, якщо ми підходимо один одному. Щоб взяти участь в конкурсі, будь ласка, надішліть своє CV, мотиваційний лист, а також очікування по зарплаті на адресу hr@dotua.org. Будь ласка, вкажіть назву вакансії, як тему листа. Повідомлення отримають лише ті кандидати, що пройдуть відбір для співбесіди.Ми закликаємо кваліфікованих кандидатів надіслати резюме якомога швидше, адже заявки розглядатимуться на поточній основі.ДП «Державний оператор тилу» є роботодавцем, який надає рівні можливості та не застосовує дискримінаційні практики під час відбору та зайнятості. Ми не дискримінуємо за расою, кольором шкіри, релігією, статтю, національністю, політичною приналежністю, сексуальною орієнтацією, гендерною ідентичністю, сімейним станом, інвалідністю, генетичною інформацією, віком, членством у спілці працівників або іншими факторами.
Рекрутер
SOHINA GLOBAL RECRUITMENT — рекрутингова компанія, що спеціалізується на вакансіях C-level та керівниках середньої ланки.Про «SGR» : Ми вже 9 років допомагаємо українським компаніям знаходити найсильніших кандидатів відповідно до БРИФу посади. Маємо унікальний Ѕ — метод глибокої діагностики SOFT SKILLS; 93% клієнтів звертаються до нас повторно. Ми працюємо з топовими компаніями України, серед яких: Fozzy Group, Comfy, Аптека Доброго Дня, Аптека 911, UPG, KIVI, ERS, Kопійочка, Акварель, MULTIPLEX, CHER'17, DIM, SOVA, SAGA DEVELOPMENT, Салатейра, Ksuu Store, Lantmannen Axa, La Famiglia, The Capital, Комп’ютерний всесвіт, Extreme Pride, Ribas Hotels Group та інші.! Наразі, шукаємо до нас у команду РЕКРУТЕРА! Щоб стати Рекрутером нашої команди та показувати результат потрібно: Відповідно до стандарту компанії заповнити БРИФ вакансії, щоб чітко визначити — хто є твій цільовий кандидат. Дати відділу сорсингу чітке ТЗ портрета кандидата, щоб сорсери швидко знайшли контакти максимально цільових кандидатів. Продати цільовому кандидату job-offer нашого клієнта, з метою довести кандидата до співбесіди. Провести 30−35 співбесід в місяць, щоб показати більше 10−12 цільових кандидатів клієнту; Закрити 1−2 вакансії: ТОП-менеджменту (СМО, CFO, CCO, СЕО, Head of Marketing, Head of Recruitment, Head of Sales та інші) + посади middle рівня за місяць. Працювати з альтернативний пошуком (LinkedIn, Sales Navigator, Turbohiring, Telegram та інші). Внести корректну інформацію по кандидатам в CRM (Clever Staff). Ми запросимо Вас на співбесіду, якщо Ви маєте: Досвід закриття 1−2 вакансії в місяць. Навички роботи з альтернативними джерелами пошуку кандидатів. Досвід в закритті ключових та керівних посад. Навички продажу. Вміти продати оффер клієнта кандидату (67% вакансій ми закриваємо людьми, які не знаходяться в активному пошуку). Якщо зрозуміли, що вище описані саме Ви — надсилайте своє резюме! Я зв’яжусь зв’яжеться з Вами, аби познайомитися та обговорити всі деталі.Що Ви отримуєте, працюючи в нашій компанії: Заробітна плата нашого рекрутера на 20−50% вище, ніж середня заробітна плата рекрутера на ринку праці; Маємо окремий відділ сорсерів, які шукають кандидатів по альтернативному пошуку та забезпечують рекрутерів цільовими кандидатами; Кар'єрне зростання. Якщо Ви маєте успішний досвід в агенції, попрацювавши в нашій компанії та показавши гарні результати, через 1−1,5 роки можете стати Team Lead Recruitment; За останній квартал 71% клієнтів продовжили співпрацю з нами. Показник NPS від клієнтів за останній квартал складає 9 із 10. Наша команда працює віддалено. Це дозволяє нам давати результат з будь-якої точки, у комфорті та без трекера завдань. Наші точки контролю — закриті вакансії, задоволені клієнти та співробітники. Уся наша команда орієнтована на результат, усі знають свою зону відповідальності та готові працювати у команді. Навчання, допомога, мотивація — це те, що є щодня в нашій роботі. Демократичний менеджмент — прості відносини між командою, можна легко спілкуватися з керівником. Кожні 3 місяці ми проводимо корпоратив. Останній літній корпоратив — у Буковелі, орендували великий будинок та відпочивали 3 дні, було круто!). Ще маємо досвід дистанційного корпоративу!). Маю більше корисної інформації для Вас, тож відправляйте своє CV! Я швидко ознайомлюсь і якщо Ваш досвід відповідає нашим цілям — вже найближчим часом обговоримо деталі співпраці 🙂Наш «SGR» Linkedin:https://www.linkedin.com/company/sohina/Контакт для зв’язку (Telegram):✉️ @AnnaPilhun