Рекрутер
Шукає нові таланти в організацію та переконує їх працювати у ній
Щоб знайти майбутнії співробітників, рекрутеристворюють інформативні тексти вакансій, проводять співбесіди та зачаровують майбутніх працівників
Hard skills
Булевий пошук
Використання каналів активного пошуку кандидатів
Використання каналів пасивного пошуку кандидатів
Зворотний зв’язок з кандидатом
Креативний підбір кандидата
Метрики роботи HR
Модель STAR
Надсилання оферу кандидату
Написання тексту вакансії
Обгрунтування відмови кандидату
Оцінка резюме
Реферальні програми пошуку кандидатів
Сорсинг кандидатів
Структура повідомлення кандидату
Структура співбесіди
Структурування тексту вакансії
Формування портрету кандидата
Формування пропозиції
Формування тестового завдання
Цикл найму кандидата
Soft skills
Емоційний інтелект у менеджменті
Комунікація з кандидатом
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіРекрутер, менеджер з працевлаштування за кордоном (Польща)
Ліцензована агенція з працевлаштування в Польщі набирає в свою команду менеджерів з підбору персоналу. Ми співпрацюєме з різними відомими брендами як LG, Zara, Bosch, Answer і інші. Більш детально можна ознайомитись на сайті https://jl-agency.com/ Обов’язки: розміщення рекламних оголошень на сайтах пошук клієнтів в соціальних мережах консультація клієнтів заповнення документів для працевлаштування Робота спокійна та комфортна.Графік роботи: ПН — ПТ з 9:00 до 18:00 СБ-НД — вихідний Вимоги: виконання поставлених планів знання ПК на рівні впевненого користувача бажання розвиватися чітка дикція Ми пропонуємо: стабільну заробітну плату (ставка 9000 грн + %+бонусы) молодий та дружній колектив Резюме надсилати на jl.agency.ukraine@gmail.com
Рекрутер
Міжнародна виробнича компанія у пошуку рекрутера.Обов’язки: Організація всього циклу процесу підбору персоналу (зовнішнього та внутрішнього); Забезпечення пошуку власними ресурсами та координації рекрутингової діяльності, якщо залучаються інші сторони (HR-спеціалісти на заводах; кадрові агенції); Співпраця з керівництвом компанії на всіх рівнях для визначення потреб у підборі персоналу, уточнення запитів, організації процесу відповідно до процедур компанії; Аналіз і застосування оптимальних способів пошуку, залучення та відбору талантів; Оцінка та супровід кандидатів (відбір, співбесіди, переговори щодо прийому на роботу); Активна участь в веденні стажерської програми в компанії (співпраця з ВНЗ та студентськими організаціями, супровід усіх етапів набору та оцінка кандидатів); Координування процесу адаптації новачків відповідно до створеної програми (тісна співпраця з працівниками та HR менеджерами; контроль необхідних кроків; надання інформаційного супроводу та навчання для залучених сторін процесу адаптації); Звітність (поточна, регулярна); Робота над міжфункціональними HR-проектами у складі HR-команди. Вимоги: Досвід роботи у сфері рекрутингу від 2 років Англійська мова — не нижче рівня В2 Вміння проведення співбесід Робота над онбордингом кандидатів Умови: Конкурентний рівень заробітної платні Медичне страхування Курси мови, проф. підвищення Трансфер з м. Київ Офіс знаходиться ум. Вишневе
Recruiter (USA)
We offer you a job in logistics that successfully withstands all crises. Be confident in the future! Our client is an international company providing transport logistics services in the USA. The company focuses on Western standards of working conditions. One of the corporate principles is not to attract specialists to management positions from outside, but to develop them within the company. Our customer positions itself as a progressive and sustainable company. And they invite people with the same values to their team. The role will involve: Handling recruitment process (searching and selecting candidates)Process paperwork: Collecting and checking required paperwork to meet the stated requirements Interviewing new candidates and explaining an external industry regulations Dealing with a CRM system Handling complaints and grievance properly Processing of emails and prompt resolution of the related issues We also have a list of requirements for this position: Knowledge of English at the Upper-Intermediate levelWill be a plus knowledge of Arabic, Spanish or Hindi languages. Good verbal communication, decision-making and negotiation skillsAttention to detail and a high level of responsibilityMultitasking, prioritisation and effective time managementDesire to work and develop in the field of recruiting for at least one yearExperience in sales will be a plus What does this mean for you? Working hours: 3PM - 1AM (Monday-Friday) It’s important that during the curfew will be a hybrid schedule: 3PM - 9PM office, then 10PM - 1AM remote. Comfortable and modern officeCorporate events and teambuildings to celebrate the victories and achievements of the team and the companyFair remuneration in $ and regular income reviewTraining according to the internal corporate programThe incentive system for good resultsEnglish lessons at the expense of the companyEuropean standards in the work process organisationAn excellent opportunity for professional and personal developmentFriendly and sustainable environment About Atlas Recruiting | Our Instagram | Our Facebook Atlas recruiting is a recruiting company breaking employment stereotypes. We select personnel to work for international logistics companies in Europe and the United States. Atlas recruiting «Join the big global change»
Рекрутер
Business Group Logistics - провідний національный логістичний 3PL-оператор с досвідом работи більше ніж 20 років, запрошує в свою команду менеджера з персоналу.Вимоги:Бажана освіта (психологія, менеджмент).Досвід роботи на аналогічній посаді від 2х роківКандидат повинен бути комунікабельний (володіти грамотно поставленою мовою), амбітний, уважний до деталей, ініціативний.Активна життєва позиція, вміння працювати в умовах багатозадачності.Обов’язки:Практичний рекрутмент від 2-х років.Закриття вакансій мас персоналу.Успішний досвід в хедхантинг, прямий пошук.Знання основних інструментів пошуку кандидатів, в тому числі вміння проводити інтерв'ю за компетенціями;Аналіз відгуків кандидатів, здійснення відбору, проведення співбесід, організація зустрічей кандидатів.Розміщення реклами про вакансії, робота з джерелами реклами.Огляд ринку праці.Умови роботи:Графік роботи — 5/2, з 09:00 до 18:00.Заробітна плата залежить від компетенцій співробітника.Офіційне працевлаштування.Місцезнаходження офісу: м.Чернівці.
Talent Acquisition Specialist (German/ English)
About VirtidoVirtido is an entrepreneurial and innovative IT company headquartered in Zurich, Switzerland. We realize ideas and projects - from strategic concept to technical implementation closely alongside our dynamic clients with a strong focus on start-up or fast-growing companies. Since inception in 2015, we have grown rapidly to currently 140+ professionals in Switzerland, Poland, Ukraine and the Philippines.About the client and role?Our client operates in the field of personnel and management consulting throughout Switzerland. They are now looking for a motivated Talent Acquisition Specialist to join their team on a full-time basis. Requirements?Ability to work independently and meet deadlinesStrong organizational skillsAbility to effectively manage and prioritize multiple projectsAbsolute team player - we can only achieve our high ambitions by working togetherExperience in human resources is an advantageMotivation to learn fast and develop your skillsGood written and spoken GermanGood command of English.What we offer?25 business days of fully paid annual leave, 10 business days of fully paid sick leave (annual)Medical insuranceFlexible working hoursAbility to work from home or from one of our offices in Lviv or Kyiv (if that would be your preference)Courses of English and GermanComfortable and friendly environment.Does this resonate well with you? Then we look forward to receiving your application!