SMM-спеціаліст
Комплексно просуває бізнес, блогерів або бренди в соцмережах, будуючи стратегію, керуючи контентом та аналізуючи результати
Для ефективної роботи SMM-менеджер проводить постійний аналіз контенту і аудит конкурентів, а також вивчає основи маркетингу
Hard skills
Аналіз бренду
Аналіз ефективністі партнерств
Аналіз ефективності контенту
Аналіз ефективності РК в соц мережах
Аналіз цільової аудиторії
Брифінг клієнта
Визначення Tone of voicе
Визначення портрету цільової аудиторії
Визначення цілей РК в соц мережах
Модерація контенту
Підготовка та проведення брифінгу партнера
Планування маркетингової стратегії в соц мережах
Складання контент плану для соц мереж
Створення Frequently Asked Questions
Створення рекламної кампнаії
Створення різних типів контенту
Уникнення помилок при створенні контенту
Soft skills
Антикризова комунікація
Комунікація в менеджменті
Комунікація з клієнтами в менеджменті
Робота з лідерами думок
Стратегічне мислення
Ми рекомендуємо переглянути
Освітні серіали
Базовий курс підприємця
Базовий курс підприємця
Експерти:
Андрій Литвин, Андрій Ремізов, Ольга Бульбах
Освітні серіали
SMM-спеціаліст
SMM-спеціаліст
Експерти:
Олексій Міллер
Вакансії
Дивитись всіSMM-менеджер
Чому WURTH?> Міжнародна компанія з німецькою ДНК> Ми надійний постачальник професійної технічної хімії, ручного, електро- та пневмоінтрументу, ЗІЗ та пропонуємо нашим клієнтам готові рішення.Хочеш приєднатися? Ти наш ідеальний кандидат, якщо:Вмієш працювати з популярними соціальними мережами (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok тощо);Слідкуєш за актуальними трендами і розумієш стратегію розвитку в соціальних мережах;Створюєш якісний фото- та відеоконтент для соцмереж;Ти креативний і вмієш працювати в команді;В тебе грамотна українська мова;Буде круто, якщо маєш мінімальний досвід роботи в сфері SMM;Ти живеш у Києві, Білій Церкві або Умані.Наш SMM-менеджер:Планує та готує контент для акаунтів у соціальних мережах (тексти, фото, відео);Двічі на тиждень проводить фото- та відеозйомки на території компанії для подальшого використання в контенті (м. Київ, вул. Зрошувальна, 11)Постить контент та підтримує активність на сторінках;Взаємодіє з нашими категорійними менеджерами для забезпечення актуального контенту;Налаштування та контроль рекламних компаній у Facebook Ads;Формування, розподіл та контроль використання рекламних бюджетів;Аналіз звітів та планування майбутніх маркетингових заходів.Стало цікаво? Ми пропонуємо:Оплата без затримок;Гнучкий графік;Повна або неповна зайнятість на вибір;Постійний професійний розвиток та кар'єрні можливості.Надішли своє резюме і, якщо ти відповідаєш нашим очікуванням, тобі не доведеться чекати відповіді 2-3 тижні :)
Review and SMM Moderator
SKELAR – це venture builder, який будує міжнародні IT-компанії за правилами світу венчурних інвестицій. Разом із нашими ко-фаундерами збираємо сильні команди, щоб запускати tech-бізнеси та перемагати на глобальних ринках. Наразі ми у пошуку відповідального та креативного модератора для взаємодії із користувачами в один із наших портфельних бізнесів. Які задачі чекають на тебе: — Відповідати на відгуки залишені користувачами орієнтуючись на скрипти; — Співпрацювати із командою саппорту для вирішення окремих кейсів; — Відповідати на коментарі та повідомлення юзерів у профілях різних соцмереж (Фейсбук, Твіттер, Інстраграм, Реддіт, Медіум, Тік Ток); — Використовувати різні техніки продажів (upsells) для залучення користувачів на платформу та збільшення їх перформансу; — Практикувати крауд-маркетинг (проактивний пошук релевантних сторінок та дискусій в мережі, залученість до розмов та побудова взаємодії з цільовою аудиторією); — Контролювати метрики та оформлення звітів. Вимоги до кандидата: — Вільне володіння письмовою англійською мовою рівня Upper-Intermediate/ Advanced; — Сильні навички живої, ввічливої, змістовної та креативної комунікації; — Досвід користування системами типу Zendesk; — Плюсом буде досвід у роботі з соцмережами або копірайтингом. Умови роботи: — Графік 5/2; віддалений формат; фіксовані часові зміни; — Робота у команді із можливістю функціонального зростання; — Фіксована заробітна плата. SKELAR — середовище для самореалізації людей, які здатні створити успішні компанії. Ми такі компанії називаємо the next big everything. Віримо в їх потужність та масштаб. Ми плануємо й надалі розвивати tech-бізнеси, підкорювати глобальні ринки та працювати задля перемоги України Тисни Apply to Position і приєднуйся до команди!
SMM-менеджер
Ми шукаємо Middle to senior SMM-менеджера до сучасної та амбітної defence-tech компанії, яка спеціалізується на розробці та серійному виробництві технологічних рішень для сил оборони і має високе визнання серед військових. Від початку повномасштабного вторгнення ми постійно нарощуємо виробничий потенціал, розширюємо модельний ряд та будуємо професійну команду.Наша ціль — стати першими на ринку України, постійно розвиватись та стрімко йти вперед!Кого ми шукаємо? Того, хто щодня створює контент, який запалює серця. Нам потрібен гравець екстракласу — людина, яка: У 90% випадків видає результат, який можуть досягти лише 10% кандидатів. Мислить візуально, текстово, стратегічно — і все одразу. Здатна створювати 4−5 одиниць контенту на день (публікації, рілси, меми, історії, каруселі), управляючи при цьому каналами в 5 соціальних мережах. Ключова місія: Побудувати соцмережі як бойовий інструмент бренду, який водночас продає, надихає, і демонструє технологічну перевагу компанії.Основні обов’язки на посаді: Створення та реалізація SMM-стратегії для компанії, яка працює на межі інновацій. Створення контент-плану для соціальних мереж (Instagram, Facebook, TikTok, LinkedIn тощо). Щоденне створення 4−5 одиниць контенту: тексти, візуали, короткі відео разом із дизайнером та відео оператором, продакшенами. Написання текстів, які простою мовою пояснюють складне (технології, інженерні рішення, інновації). Управління публікаціями, моніторинг активностей та своєчасне реагування на коментарі й повідомлення. Робота з аналітикою: охоплення, залученість, ліди, конверсії — і корекція стратегії на основі даних. Постійний моніторинг трендів та адаптація контенту під нові формати. Очікувані результати: Запуск YouTube проєкту. Щотижнево — 20+ одиниць якісного контенту. Щомісяця — аналітичний звіт + адаптація SMM-стратегії до актуальних трендів. Створення tone of voice, який буде легко пізнаваним у галузі. Необхідні навички та кваліфікація: Досвід роботи від 3 років на аналогічній посаді (досвід у технологічних проєктах буде перевагою). Розуміння принципів digital-маркетингу та просування в соцмережах. Відмінні навички письмової української. Володіння англійською на рівні upper-intermediate. Креативність, ініціативність та самоорганізованість. Високий рівень самоорганізації і готовність до турборежиму. Буде плюсом: Розуміння принципів роботи дронів, інтерес до технологій, техніки чи військової сфери. Вміння працювати з контент-планами, копірайтингом і візуальними редакторами (Canva, Photoshop). Досвід роботи в медіа, Дія, Мінцифри або Brave1 Досвід роботи з відео (координація зйомок, постановка ТЗ відео оператору). Особисті якості та характеристики: Проактивна громадянська позиція. Активна залученість до життєдіяльності компанії. Здатність критичного мислення. Високий рівень самоорганізації. Високий рівень комунікабельності. Уважність до деталей. Відповідальність. Місце роботи та графік: Повна зайнятість. Офіс в центрі міста. Що ми пропонуємо: Офіційне працевлаштування. Можливість бронювання. Цікаву динамічну роботу. Дружну команду колег однодумців, які готові прийти на допомогу та підтримати у найскладніші часи. Можливість реалізовувати свої ідеї та впливати на результат. Постійний професійний розвиток та можливість кар'єрного росту. Затишний сучасний офіс. Безперебійний інтернет та електропостачання. Смачні обіди, запашна кава, чай, смаколики, якими ти можеш насолодитися на нашій чудовій терасі. Спільні заходи та дозвілля (театр, кіно, концерти, тощо). Зону відпочинку, де можна відволіктися, граючи в Sony PlayStation. Оплачувані лікарняні та відпустки. Про компанію:Ми — провідна компанія, яка забезпечує військових сучасними та надійними технологіями, наближаючи перемогу України щодня. Наша місія — створювати якісну продукцію, що рятує життя та забезпечує ефективність у найважчих умовах.Ми цінуємо досвід ветеранів та ветеранок і переконані, що разом ми здатні зробити більше для зміцнення обороноздатності нашої країни та технологічного розвитку військової сфери. Якщо описана нижче вакансія відповідає вашим навичкам і компетенціям, будемо раді бачити вас у команді.
Direct-, SMM-менеджер
Що потрібно робити? Відповідати на повідомлення та коментарі в соцмережах, бути голосом бренду. Створювати прості, але чіпляючі тексти для постів та сторіс. Слідкувати за трендами та пропонувати креативні ідеї. Аналізувати активність у соцмережах та допомагати її покращувати. Що нам важливо? Легка комунікація та почуття гумору. Організованість і відповідальність. Що пропонуємо? Графік роботи: Пн-Пт 9:00 — 18:00. Лояльне керівництво, яке цінує креатив та ініціативу. Можливість навчання та розвитку в сфері SMM. Роботу, яка приносить задоволення, а не нерви. Увага, вакансія не передбачає віддалений формат роботи.
Груп бренд-менеджер, керівник напряму
KIDDISVIT — це компанія з сімейними цінностями, яка була заснована у 1997 році. За 27 років ми стали лідером серед постачальників товарів для дітей в Україні!Мета нашої кропіткої роботи — наповнювати дитинство трендами розвитку та розваг, щоб закласти в дітях потенціал для успішного майбутнього — особистого і країни! Наша велика команда налічує вже більше 400 співробітників по всій країні. Всі ми об'єднані єдиними цілями та цінностями.Зараз команда Департаменту маркетингу шукає досвідченого груп-бренд менеджера — стратега з аналітичним мисленням, який бачить картину в цілому, вміє надихати команду та готовий очолити розвиток кількох брендів одночасно.Тож, якщо Ви маєте: досвід роботи від 5 років у сфері бренд-менеджменту (досвід у напрямку дитячих товарів буде перевагою); знання із ведення закупівель, пошуку та вибору товарів (імпорт) навички аналітики, стратегічного планування, бюджетування, управління показниками ефективності досвід побудови асортиментної політики досвід переговорів із іноземними постачальниками лідерські якості, проактивність, стратегічне мислення вміння приймати рішення, орієнтацію на результат, гнучкість, відповідальність тоді мі маємо всі шанси познайомитися ближче на співбесіді, де обговоримо всі особливості роботи, проведемо детальне інтерв'ю, познайомимо з керівником.Пропонуємо коротке знайомство з обов’язками: Планування стратегії розвитку свого напряму/категорії та брендів її реалізація Аналіз ринку та трендів, споживчих трендів у категорії, рекомендації та впровадження відповідних рішень Аналіз внутрішніх звітів компанії, контроль показників продажів (ефективності) Розробка маркетингових заходів щодо стимулювання збуту в різних сегментах ринку управління маркетинговим бюджетом; прогнозування продажів Формування ціни: аналіз собівартості, витримка рівня прибутковості, порівняння з конкурентам Координація роботи команди (бренд-менеджери, помічник БМ) з депаратментом продажів та ЗЕД Формування асортиментної та комунікаційної стратегії, стандартів роботи у каналах збуту Ще декілька слів про роботу з нами.Компанія піклується про кожного співробітника, що потрапляє у команду: з першого дня вам буде доступний комфортний сучасний офіс з організованим простором для обіду та відпочинку, каво-машиною, сучасною орг.технікою. Про здоров’я співробітників дбає корпоративний лікар-терапевт.Компанія надає безліч можливостей для розвитку всіх співробітників і заохочує це прагнення, адже продовжувати розвиток — одна з наших цінностей. За останній рік ми зробили успішні кроки в напрямку інформатизації та автоматизації процесів: впровадили Microsoft 365, самостійно розробили та впровадили декілька чат-ботів, які допомагають швидше та зручніше вести процеси компанії, обмінюватися інформацією. Наші засновники підтримують стартапи, започатковані у сфері виробництва дитячих іграшок.Компанія має активну позицію у напрямку підтримки країни: займаємося волонтерством, започаткували благодійну організацію «Центр реабілітації, фізичної терапії та інклюзивного навчання ім. Св. Праведного Іоанна», де надається реабілітаційна допомога дітям та дорослим.Для підтримки новачків у нас функціонує програма адаптації, з чіт ко прописаними кроками, підказками, допомогою наставника, порадами від чат-боту. Тож процес знайомства з компанією та оволодіння функціональними обов’язками пройде швидко, цікаво та єфективно.Отже, якщо ми близькі вам по духу, а ви відчуваете, що ця вакансія саме для вас, відправляйте скоріше своє резюме, або зв’яжіться з HR-менеджером у мессенджерах (067) 005−16−90.А поки Ви чекаєте запрошення на співбесіду, завітайте до наших соціальних мереж, відвідайте сайт, а також запрошуємо на кар'єрну сторінку, де можна потрапити на віртуальну екскурсію нашим затишним офісом, познайомитися з членами команди, зануритися у робочу атмосферу.Детальніше: На офіційному сайті — про нас і нашу продукцію. Instagram @kiddisvit_people_ — корпоративне життя: івенти, командні будні, натхнення Instagram @kiddisvit.ua — світ дитячих іграшок і наших брендів LinkedIn — ділові новини, розвиток, партнерства Є питання або шукаєте ще більше вакансій? Залишайте резюме та дізнавайся інформацію напряму через Telegram-бот:@KIDDISVITWORK_bot