Таргетолог
Підбирає сегмент аудиторії, на який потрібно націлити рекламу онлайн
Визначає характеристики та інтереси людей, які можуть зацікавитися товаром чи послугою. На основі отриманих даних вибудовує рекламні стратегії
Hard skills
Cтворення рекламних оголошень
Аналіз ефективності РК в Meta
Аналіз цільової аудиторії
Вибір рекламних майданчиків в Meta
Визначення атрибутів рекламної кампанії
Визначення ключових метрики РК
Визначення цілей рекламної кампанії
Використання принципів роботи Meta Ads
Налаштування аудиторій Meta Ads
Налаштування бюджету рекламної кампанії
Налаштування реклами через додаток Instagram
Підготовка посадкової сторінки
Під’єднання бізнес-сторінки до бізнес-менеджера
Робота з впізнаваністю, трафіком, взаємодією
Робота з інструментами для аналізу даних
Робота з інструментами для спілкування в команді
Робота з інструментами для управління проєктами
Робота з інструментами керування завданнями проєкту
Робота з лідами, просуванням додатка, продажами
Створення бізнес-менеджера в Meta Ads
Створення рекламної кампанії в Meta Ads
Soft skills
Комунікація в менеджменті
Стратегічне мислення
Творче мислення
Уважність до деталей
Ми рекомендуємо переглянути
Вакансії
Дивитись всіТаргетолог
House of Brands — optichanel distribution platform.HOB — це про допомогу інноваційним брендам стати частиною цих змін. Ми — не просто платформа для дистрибуції електроніки, а повноцінна екосистема, що об'єднує виробників, ринок та користувачів.Наші бізнес-проєкти: Dreame Cecotec Oclean Yunmai Deerma Jimmy Multi-brands store — wo.ua Сервісний центр — service.smartgroup.ua HOB Media: Instagram WO Instagram Cecotec Instagram Dreame Youtube WO Blog.wo.ua Та інші. Нашим головним активом є професійна команда та ІТ-система.Наш унікальний набір навичок, процесів та людей дозволяє нам створювати виняткову цінність для наших клієнтів.Зараз знаходимося в пошуках кандидата на вакансію «Спеціаліст з таргетингу» у відділ SMM маркетинга.Твої обовʼязки на цій посада будуть такі:1. Стратегічне планування кампаній: Розробка рекламних стратегій згідно з маркетинговими цілями компанії. Побудова кампаній за воронкою STDC (See — Think — Do — Care) з розділенням за етапами й цілями (наприклад: впізнаваність, зацікавлення, конверсія, ремаркетинг). Формування прогнозів по охопленнях, бюджетах і ключових показниках (CPM, CTR, CPC, CPA, ROMI). 2. Запуск і технічна реалізація реклами: Налаштування рекламних кампаній у Meta Ads Manager (під різні цілі: трафік, конверсії, відеоперегляди тощо). Робота з аудиторіями: створення кастомних, lookalike, тестування різних сегментів. Використання правил автоматизації та структурування кампаній для ефективної оптимізації. 3. Оптимізація кампаній у реальному часі: Контроль результативності, коригування ставок, бюджету, аудиторій і креативів. Виявлення неефективних зв’язок (аудиторія + креатив + оффер) і їх заміна. A/B тестування заголовків, форматів, креативів, посадкових сторінок. 4. Співпраця з командою: Узгодження рекламних меседжів, офферів, креативів із командою SMM, дизайнером та маркетинг-менеджером. Надання рекомендацій щодо формату контенту для кожного етапу воронки. 5. Звітність та аналітика: Підготовка звітів по ключових показниках ефективності (CTR, CPA, ROAS, CAC, CPM). Аналіз результатів за періодами, виведення інсайтів для подальших ітерацій. Робота з UTM-мітками, звітами Meta, Google Analytics (GA4) Побажання до досвіду та знань кандидата: Досвід роботи в позиції спеціаліста з таргетингу від 2-х років з Meta Ads . Самостійне ведення повного циклу рекламних кампаній — від стратегії до звітності. Практичний досвід у рекламних кампаніях для e-commerce або продуктів у категоріях B2C (техніка, краса, побут). Наявність успішних кейсів: зниження CPA, зростання CTR, масштабування кампаній. Вміння працювати з Lookalike та Custom Audiences, гнучко комбінувати аудиторії. Досвід роботи з UTM-мітками, GA4 та базовою аналітикою конверсій. Ми можемо запропонувати: Домовленість про формат роботи (віддалений/гібридний/офісний); Цікаву, креативну, динамічну роботу у професійній комнаді; Можливість кар'єрного та професійного росту; Стабільну виплату заробітної плати. Пишіть в особисті повідомлення в телеграм Дарья: @dashapeniazeva
Медіаменеджер
Корпорація «ОБОЛОНЬ» національний виробник пива, слабоалкогольних, безалкогольних напоїв та мінеральної води запрошує приєднатися до нашої команди МЕДІА-МЕНЕДЖЕРА Основні вимоги: попередній досвід роботи з digital-кампаніями від 2-3 років (участь у розробці digital кампаній);досвід роботи з медіа-агентствами/медіа-вендорами (брифінг, координація, виконання) та в міжфункціональних командах;впевнене володіння пакетом Microsoft Office (Power Point, Excel); МедОк, Вчасно;досвід проведення тендерів;розуміння українського медіа ландшафту, а також глобальних платформ (вкл.SMM) та месенджерів. Основні обов’язки: аналіз ринку рекламних послуг, рекламну діяльність конкурентів та ЦА;позиціонування компанії на ринку;управління зовнішніми підрядниками: планування, бюджетування та структурування рекламних кампаній, формування ТЗ (influence marketing включно);запуск та повне управління тендерами, повне ведення документації;контроль та оптимізація поточних маркетинкових каналів та інструментів;здійснення аналітики ефективності кампаній через рекламні кабінети (складання бюджету витрат, контроль та звітність);участь у формування медіа-стратегії підприємства (digital/ATL//BTL/SMM);участь в організації івентів та підготовка PR-сюжетів;робота з програмами: МедОк, Вчасно, SafeDox; Робота з Amplify та PowerBI. Умови роботи: пн-чт 8,30-17,15, пт 8,30-16,00;офіційне працевлаштування;стабільна заробітна плата;бронювання військовозобов'язаних працівників;робота в колі професіоналівробота над цікавими амбітними проектами великого національного бренду;соціальні гарантії;перевезення працівників з/на роботу з/на ст. м. «Почайна», ж/м «Троєщина». Надсилаючи своє резюме на вакансію, Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних виключно у сфері трудових правовідносин у відповідності із чинним законодавством України. Звертаємо Вашу увагу, що зворотний зв’язок за результатами розгляду на вакансію надається протягом двох тижнів в разі позитивного рішення по Вашій кандидатурі.
Digital Marketing Lead
Привіт!) Ми SpaceCrew Finance Group (https://www.spacecrew-finance.com/) ;— міжнародна група компаній, яка об'єднує людей із різних країн та культур, і ми хочемо розповісти тобі, чому саме наша команда — це місце, де ти захочеш працювати та розвиватися. Ми віримо, що люди — наша найбільша цінність, і прагнемо створити екосистему, в якій навіть у турбулентні часи ти почуватимешся спокійно та впевнено. Чому варто приєднатися до нас? Команда та атмосфера. Усі наші співробітники кажуть, що найкраще в SpaceCrew Finance Group — це люди. У нас немає інтриг, чуток чи зайвого формалізму. Ми спілкуємося на «ти», жартуємо та підтримуємо один одного. Ти будеш працювати поруч із людьми, які готові підставити плече у складний момент і щиро порадіти твоїм успіхам. Ритм та можливості. Ми швидко змінюємося, щоб залишатися лідерами ринку. У нас ти зможеш спробувати себе у нових проєктах і навчатися у найкращих. Майже всі наші керівники та ліди виросли всередині компанії. Соціальна відповідальність. Ми не просто підтримуємо благодійні ініціативи, ми самі створюємо їх: самостійно виготовляємо на 3D-принтері деталі для ЗСУ, складаємо дрони, опікуємося дітками з дитячих будинків і тваринами з притулків. Ми впевнені, що бізнес має бути не лише успішним, а й корисним для суспільства. Безбар'єрність. Ми цінуємо різноманітність і створюємо середовище, де кожен, незалежно від віку, гендеру чи соціального статусу, почувається комфортно. Підтримка ментального здоров’я. Ми проводимо заходи для підтримки психологічного стану команди та надаємо консультації професійного психолога. Що ти отримаєш якщо доєднаєшся до нас? Можливість впливати. У кожного співробітника є право прозоро висловлювати свою думку та бути почутим. Ми працюємо над покращенням умов і цінуємо відкритість. Кар'єрний ріст. Ти зможеш побудувати кар'єру від стажера до керівника, як це зробили 74% наших топ-менеджерів. Комфортне середовище. У нас здорові стосунки у команді, прозорі правила та підтримка на кожному етапі. Здоровий баланс. Ми слідкуємо за комфортним середовищем, де є місце як для роботи, так і для відпочинку. Чесність і прозорість. Ми працюємо відкрито, дбаємо про команду та створюємо простір, де кожен може відчути себе важливим. Наші технічні переваги: Ми винайшли сучасні методи ідентифікації, верифікації, оцінки рівня ризику позичальника та створили унікальні сервіси; У нас власна розробка продукту: CRM для обслуговування клієнтів, Backend та Frontend розробка, розробка мобільних додатків; Власна автоматизована Data Science Lab; Найкращі спеціалісти з ринку, які з радістю діляться своїм досвідом. Marketing Lead в нашій команді буде займатися наступними завданнями: Розробкою та впровадженням маркетингової стратегії, стратегічним маркетинговим плануванням; Моніторингом і аналізом ринку, конкурентів, продуктів і брендів; Прогнозуванням розвитку та досягненням цільових показників (KPI — продажі); Аналізом клієнтського флоу, збором статистики та формуванням пропозицій щодо покращення користувацького досвіду; Моніторингом мікрофінансового ринку та пошуком точок зростання; Пошуком, тестуванням і запуском нових рекламних каналів; Розробкою та запуском рекламних акцій для нових і постійних клієнтів; Постановкою задач копірайтерам, дизайнерам, розробникам у межах маркетингових активностей. Фільтром для цієї позиції буде: Вища освіта в галузі маркетингу, економіки або аналітики; Досвід роботи у сфері діджитал-маркетингу або фінтеху від 3 років із практичними кейсами; Вміння працювати з великим обсягом даних, аналізувати їх та формулювати обґрунтовані рекомендації; Ініціативність, орієнтація на результат і готовність вирішувати нетривіальні задачі; Розвинене аналітичне мислення та здатність системно підходити до вирішення проблем; Глибоке розуміння термінів CPC, CPA, CPL, CPM, CPI, CPS, eCPC, eCPM, CR, CTR, і різниці між LEAD та SALES; Базові знання інструментів просування: SEO, SMM, PPC, affiliate, email-маркетинг; Знання веб-аналітики та інструментів аналізу трафіку (Hotjar, Google Analytics, GTM); Нестандартний підхід до вирішення задач у конкурентному середовищі; Готовність працювати на результат, орієнтуючись на чіткі KPI; Бажання професійно розвиватися та освоювати нові напрямки; Письмова англійська мова — рівня Intermediate та вище. Як ми взаємодіємо з кандидатами:1 етап: спілкування з рекрутером онлайн (близько 30 хвилин);2 етап: тестове завдання;3 етап: спілкування з твоїм майбутнім керівником онлайн або особисто (близько 1 години). Як проходитиме твоя адаптація в SpaceCrew Finance:Наш HR зустріне тебе, вручить welcome box і познайомить з усією командою. Допоможе долучитися до всіх процесів і цінностей компанії, проведе мітинг з адаптації та буде підтримувати протягом усього періоду;За тобою буде закріплений баді, який полегшить твою адаптацію, буде відповідати на всі твої питання і допоможе швидко влитися в роботу. Чому саме ми?SpaceCrew Finance Group — це місце, де ти не просто працюєш, а ростеш, відкриваєш нові горизонти та отримуєш натхнення від людей навколо. Ми не ідеальні, але постійно працюємо над тим, щоб створити круті умови для нашої команди, бо дуже її цінуємо: У нас прозора система нарахування зарплат, ми сплачуємо всі податки і працевлаштовуємо з першого робочого дня; Надаємо 24 дні відпустки, оплачуваний лікарняний, медичну страховку; Гнучкий та гібридний графік роботи: ти зможеш самостійно планувати свій день та працювати віддалено або за бажанням в офісі. Ми створили «пункт незламності «SpaceCrew Finance» для своїх співробітників та їх рідних, у нас в офісі є генератори та Starlink! У нас прекрасно налаштований цикл внутрішнього клієнта та ми регулярно збираємо зворотній зв’язок від співробітників; Оплачуємо професійні курси та тренінги, також, у нас є внутрішній кадровий резерв. У нас багато традицій — ми обов’язково святкуємо кожну твою річницю роботи в компанії, День Народження, вітаємо з професійними святами, та дуже любимо організовувати тематичні свята. В офісі є зони відпочинку, бібліотека та настільні ігри, а також кухня, де завжди є чим поласувати; Ми компенсуємо заняття спортом; У нас є корпоративна англійська, якою може займатися кожен охочий; Щоб дізнатися більше про SpaceCrew Finance і відчути нашу атмосферу — переходь за посиланнями! https://www.instagram.com/spacecrew_team/А якщо відчуваєш, що наші цінності тобі близькі — обов’язково надсилай своє резюме! Будемо раді познайомитись з тобою!
Таргетолог
Якщо є сильна мотивація та бажання - навчаємо! Ми шукаємо технічного спеціаліста Facebook Ads для запуску рекламних кампаній на власні проекти. Ти нам підходиш: Маєш досвід роботи з Facebook Працював з великими бюджетами Вмієш масштабувати кампанії Маєш аналітичне мислення Маєш успішні кейси Ініціативний та готовий до експериментів Обов"язки: Налаштовувати та вести таргетовану рекламу в FacebookОбговорення та планування стратегій з командою;Розробка УТП до офферів;Масштабування кампаній;Аналіз конкурентів ;Створення технічних завдань та контроль дизайнера;Підготовка звітів щодо результатів ефективності рекламних кампаній. Условия работы: Робочий день — Пн-Пт, з 09:00 до 18:00 або з 10:00 до 19:00 ;Офіс знаходиться в Центрі м. Вінниця;Рівень заробітньої плати залежить від компетенцій кандидата і обговорюється індивідуально;Можливість віддаленої роботи (узгоджується індивідуально); Пишіть у телеграм з позначкою Таргетолог : t.me/Garfillds1
Таргетолог
Вакансія: ТаргетологМісце роботи: Хмельницький Компанія: Карасьов О.А., ФОП Тип зайнятості: Повна зайнятістьПро компанію: Магазин сантехніки та опалення «Карасьов О.А.» — це місце, де ми прагнемо забезпечити наших клієнтів найкращими продуктами та сервісом. Наша команда складається з професіоналів, які завжди готові допомогти у виборі якісних матеріалів для дому.Обов’язки: Розробка та реалізація стратегій таргетованої реклами в Facebook, Instagram, Google Ads та інших платформах. Аналіз цільової аудиторії та визначення найбільш ефективних каналів комунікації. Оптимізація рекламних кампаній для досягнення максимальних результатів. Ведення звітності по результатам рекламних кампаній та їх аналіз. Співпраця з командою маркетингу для реалізації комплексних акцій та промоцій. Моніторинг конкурентів та ринкових тенденцій. Вимоги: Досвід роботи на посаді таргетолога не менше 2 років. Знання основ цифрового маркетингу та реклами. Вміння працювати з аналітичними інструментами (Google Analytics, Facebook Analytics тощо). Креативність та здатність генерувати нові ідеї. Вміння працювати в команді та організовувати власний робочий процес. Ми пропонуємо: Конкурентну заробітну плату. Можливість професійного розвитку та навчання. Дружний колектив та комфортні умови праці. Гнучкий графік роботи. Чекаємо на вас!