Purchasing manager

Purchases everything necessary for stores, offices, or companies on an industrial scale.

A person can easily understand customs policies or transport tons of goods by tankers across the ocean. All for the purpose of allowing us to buy our favorite items at supermarkets, have the best pencils in offices, or refuel with quality fuel on time.

Hard skills

  • Carrying out the procurement negotiation procedure

  • Conducting open auctions

  • Conducting simplified procurement

  • Drafting of purchase contracts

  • Knowledge of tender procedures

  • Market analysis

  • Procurement planning

  • Risk management

  • Search and selection of suppliers

  • Understanding of supply and contract terms

  • Work with procurement tools

Soft skills

  • Negotiations with suppliers

We recommend

Vacancies

View all
Менеджер із закупівель

ASIAFOODS — це лідер у постачанні високоякісних продуктів азійської кухні в Україну. Ми працюємо на ринку понад 10 років, надаючи можливість українським рестораторам, кафе та просто гурманам відкрити для себе справжній смак Азії. Однією зі своїх ключових задач компанія ASIAFOODS бачить популяризацію азійської кулінарної культури в Україні. Ми шукаємо активного та відповідального менеджера з закупівель, який зможе забезпечити компанію необхідними товарами, матеріалами та послугами відповідно до потреб бізнесу, за найкращими умовами в аспектах якості, ціни, термінів доставки та надійності постачальників.Що входитиме в обов’язки:Робота з постачальниками Співпраця з наявними постачальниками і пошук нових. Ведення переговорів що до найкращих умов співпраці, зокрема цін. Аналіз пропозицій від постачальників для виявлення найвигідніших. Постійне оновлення асортименту через введення новинок відповідаючи запитам відділу маркетингу і продажів. Закупівельна діяльність Контроль виконання умов договорів постачання (терміни, кількість, якість). Координація логістики постачання: відправлення, митне оформлення, доставка на склад. Формування та узгодження замовлень. Розрахунок потреб у продукції на основі прогнозу продажів та запасів. Моніторинг цін і контроль за собівартістю товарів. Документація Робота з договорами, інвойсами, сертифікатами, експортно-імпортною документацією. Взаємодія з митними органами, брокерами та транспортними компаніями. Створення карток товару у CRM системі. Контроль якості Оцінка якості продукції на етапі отримання у співпраці з складом. Робота з рекламаціями. Що чекаємо від тебе: Відмінне володіння ПК MS Office Вміння швидко знаходити необхідну інформацію в інтернеті. Вміння ведення переговорів. Знання основ бізнес переписки. Володіння польською мовою (мін.B2) та англійською (А2-B1). Аналітичний склад розуму для аналізу великого об'єму інформації. Багатозадачність. Досвід роботи з компаніями країн Азія буде додатковою перевагою. Що ми надаємо тобі: Офіційне працевлаштування — згідно з КЗпП. Конкурентна зарплата — регулярний перегляд рівня зарплати. Оплата навчання — курси, сертифікації, тренінги. Додаткові відпустки — оплачувана декретна, навчальна або для особистих потреб. Професійне навчання — участь у конференціях, внутрішні тренінги. Менторство — супровід досвідченими колегами. Кар'єрне зростання — чіткий план розвитку та підвищення. Сучасне обладнання — ноутбук, комфортне робоче місце. Корпоративні заходи — свята, тімбілдинги. Приєднуйтесь до нашої команди професіоналів, які поділяють нашу пристрасть до незвичайних смаків та якості!

Lviv
30000 UAH per month
Full-time
Менеджер з закупівель

Опис вакансії Наша компанія, що надає повний комплекс інженерних послуг у сфері проектування, продажу, монтажу та обслуговування кондиціонерів та систем вентиляції, шукає в команду енергійного та амбіційного Менеджера з закупівель! Вимоги: Впевнений користувач MS Office. Робота в CRM. Комунікабельність, пунктуальність. Вміння та бажання навчатися. Обов’язки: Спілкування з постачальниками. Пошук товарів за поточними заявками, контроль відвантажень. Робота в CRM Документообіг паперовий та електронний, включаючи підписання договорів з постачальниками. Контроль взаєморозрахунків з постачальниками. Умови: п’ятиденний робочий тиждень з 8−00 до 17−00; офіційне оформлення; можливість кар'єрного росту; дружній колектив.

Kyiv
25000 UAH per month
Full-time
Менеджер з постачання (мережа продовольчих магазинів)

Мережа магазинів «Малина», «Квіточка», «КРАФТ» незважаючи на військовий стан працює та розвивається. У зв’язку з розширенням запрошуємо на відкриту вакансію: менеджера з постачанняВимоги:досвід роботи в торгівлі (бажано);розуміння сфери «Продовольчий Ритейл» (бажано);знання офісних програм (MS Word, MS Excel)Функціональні обов’язки:формування замовлень товару;відслідковування руху та залишків товару;робота з асортиментом (групи товарів);взаємодія з постачальниками та працівниками КомпаніїМи пропонуємо:дружній колектив;графік роботи: Пн-Пт з 8:00 до 17:30;своєчасну та стабільну виплату заробітної платиЯкщо ви бажаєте розвиватися  і здобувати нові знання, то вам до нас! Запрошуємо кандидатів навіть без досвіду. Якщо є бажання працювати - всьому навчимо.Ми чекаємо на вас в нашій команді!Записатися на співбесіду та отримати додаткову інформацію можна за номером телефону:(067) 412-10-37 Анна

Черкаси
Full-time
Фахівець з публічних закупівель у Коцюбинське

Компанія з виробництва меблів «РОЗКОМ» запрошує у свою команду фахівця з публічних закупівель.Можливий гібридний графік роботи по проектам.ПОВНІСТЮ ВІДДАЛЕНУ РОБОТУ ПРАЦІВНИКА НЕ РОЗГЛЯДАЄМО.ВИМОГИ вища освіта (економічна, юридична, технічна); додаткова освіта в публічних закупівлях — буде перевагою; вільне володіння державною мовою; досвід роботи у сфері публічних (державних) закупівель (від 2х років); знання нормативно-правової бази державних закупівель, державної системи класифікації товарів, робіт та послуг та ін.; впевнений користувач ПК (обробка інформації проводиться в MS Excel та внутрішніх програмах); досвід договірної роботи, навички підготовки тендерної документації; досвід роботи з системою ProZorro та електронним майданчиком; вміння вести переговори, володіння навичками ефективної комунікації; відповідальне ставлення до поставлених завдань, уважність до деталей, бажання працювати в команді, вміння спілкуватися з людьми, вміння планувати і організовувати свій робочий день. ОБОВЯЗКИ організація та проведення закупівель товарів, робіт та послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів; організація та проведення закупівель, включаючи розробку тендерної документації та внесення до неї змін при необхідності, формування обгрунтованих недискримінаційних вимог до учасників та предметів закупівель, проведення закупівельних процедур відповідно до законодавства, без порушень, оприлюднення інформації, розгляд пропозиції учасників, надання роз’яснень на вимоги, скарги, представлення інтересів підприємства в АМКУ; комплексний супровід процедури закупівлі: від оголошення до моменту звітування про виконання договору; Знаходимося в смт Коцюбинське, вул Пономарьова, 17 (від метро Академмістечко маршрутка 745 (5 хв).ЗАБЕЗПЕЧУЄМО БРОНЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ

Коцюбинське, Коцюбинська селищна ОТГ, Kyiv oblast
20000 UAH per month
Full-time
Менеджер ЗЕД

Привіт! Ми — компанія АЛЬФА ЛЮКС, яка є лідером Південного регіону з дистриб’юції будівельних матеріалів. За 15 років діяльності ми отримали довіру українських забудовників та продовжуємо розвивати нові напрямки. Люди — це найцінніший актив нашої компанії. Зараз в команду відчайдушних професіоналів ми шукаємо відповідального менеджера ЗЕД. Ми очікуємо, що наш кандидат: знає англійську мовумає вищу освітузнає принципи роботи в 1С Обов’язки: пошук нових постачальників та комунікація із діючими партнерами ЗЕДрозрахунок попередньої собівартості нових товарних груп та розрахунок фактичної собівартості імпортованих товарівоформлення договорів із контрагентамипідготовка документів для митного оформленняінформування менеджерів відділу продажу щодо термінів поставки і попередньої собівартості продукту ЗЕДперевірка та контроль взаєморозрахунків, забезпечення контролю документообігу з постачальникамипропозиції щодо оптимізації роботи відділу Що ми пропонуємо : нормований графік роботи з 9.00 до 18.00офіційне працевлаштуваннябонуси+KPI за результатами роботисучасний та комфортний офіс в центрі Одесикорпоративні заходинавчання за рахунок компанії

Odesa
25000 UAH per month
Full-time