Purchasing manager
Purchases everything necessary for stores, offices, or companies on an industrial scale.
A person can easily understand customs policies or transport tons of goods by tankers across the ocean. All for the purpose of allowing us to buy our favorite items at supermarkets, have the best pencils in offices, or refuel with quality fuel on time.
Hard skills
Carrying out the procurement negotiation procedure
Conducting open auctions
Conducting simplified procurement
Drafting of purchase contracts
Knowledge of tender procedures
Market analysis
Procurement planning
Risk management
Search and selection of suppliers
Understanding of supply and contract terms
Work with procurement tools
Soft skills
Negotiations with suppliers
We recommend
Education series
Basics for entrepreneurs
Basics for entrepreneurs
Experts:
Andrii Lytvyn, Andrii Remizov, Olha Bulbakh
Education series
Purchasing manager
Purchasing manager
Experts:
Andrii Kulinich
Vacancies
View allПомічник менеджера із закупівель
Національна мережа дитячих магазинів «ЧУДО-ОСТРІВ» запрошує до себе в команду помічника менеджера із закупівельВимоги:знання Excel та 1С,навики роботи з великими об'ємами даних;уважність до деталей, оперативність;Обов’язки:Робота з постачальниками (оприбуткування накладних, контроль оплат, формування звітів комітентів, проведення повернень, проведення переоцінок);Робота з розбіжностями щодо первинної документації (робота з рекламаціями);Робота зі специфікаціями та товарними матрицями, завантаження норм в 1С, оформлення документального переміщення товару;Аналіз ключових показників ввірених категорій.Ми пропонуємо:конкурентний рівень заробітної плати;оплачувані обіди за рахунок підприємства;доставка на роботу транспортом компанії;п’ятиденний робочий тиждень, графік роботи з 9:00 до 16:00.
Фахівець з публічних закупівель
№ вакансії: 02662309060003 Якщо Вас зацікавила обрана вакансія, зверніться до Центру зайнятості, що її зареєстрував, вказавши номер вакансії Посада: фахівець з публічних закупівель М.Київ, Дніпровський Опис Завдання та обов'язки, опис робіт, коментарі:Провідний фахівець здійснює професійну діяльність у сфері публічних закупівель та відповідає за організацію, координацію та контроль за проведенням закупівельних процедур для підприємства. (на період військового стану та 90 днів після його скасування) Режим роботи: 5-денний робочий тиждень Вимоги до кандидата: Освітній рівень: Магістр з досвідом роботи. Особистісні компетенції: бех шкідливих звичок Професійні компетенції: Навички публічних закупівель
Менеджер ЗЕД
Шукаємо менеджера ЗЕД, який допоможе нам масштабувати імпорт косметики та парфумерії для реалізації на маркетплейсах та в мережах. Якщо ви любите міжнародні комунікації, не боїтесь відповідальності та готові брати участь у розвитку бренду — чекаємо на вас!Ваші обов’язки: Організація та контроль міжнародних закупівель (імпорт). Пошук нових постачальників, ведення переговорів, супровід угод. Ведення повного циклу ЗЕД-операцій (контракти, інвойси, сертифікація, логістика). Робота з документами, комерційною та супровідною документацією. Співпраця з митними брокерами та логістичними компаніями. Контроль термінів поставок, якості продукції, фінансових умов. Підготовка звітності та аналітики по імпортних операціях. Наші очікування: Досвід роботи у ЗЕД від 1−2 років. Розуміння міжнародної логістики, митного оформлення, INCOTERMS. Впевнене користування Google Документів, досвід роботи з 1С або ERP — буде перевагою. Англійська — на рівні Intermediate+ для ведення ділового листування. Уважність, відповідальність, аналітичне мислення, вміння вести перемовини. Буде перевагою: Досвід роботи у сфері FMCG, косметики або fashion. Знання особливостей сертифікації продукції. Навички оптимізації логістичних витрат. Ми пропонуємо: Стабільну роботу в українській компанії, яка динамічно зростає. Ставку з можливістю зростання + індексація при результатах. Графік: пн-пт, з 9:00 до 18:00 (офіс у центрі Дніпра). Знижки на продукцію компанії. Дружню команду. Участь у розвитку унікального продукту, що вже успішно продається на ринку. Якщо ви відчуваєте, що це саме ваша історія — надсилайте резюме!Ми відкриті до людей, які хочуть рости разом із нами!
Менеджер з постачання
ОККО — це не лише одна із найбільших мереж автозаправних комплексів України. В структурі компанії також діє сучасне підприємство з виробництва олії ПП "Лан-Оіл Трейд", частиною команди якого можеш стати і ти.Є мільйони причин, чому ПРАЦЮВАТИ НА ОККО — ЗАВЖДИ ГАРНА ІДЕЯ. Але нам не вистачить часу, щоб перелічити усі, тому коротко розповімо тобі про найголовніше:ТУТ ВСЕ ОФІЦІЙНО. Бо якщо ми вже знайшли тебе, то хочемо, щоб тобі було добре з нами.не затримуємо зарплатню та регулярно переглядаємо її.бронюємо при наявності військового документа.ТУТ ПОВАЖАЮТЬ ТВІЙ ЧАС. Ми розуміємо, що ти маєш життя і крім нас, і підтримуємо це.забезпечуємо зручний графік роботи та відпочинку.ТУТ ВІРЯТЬ В ЛЮДЕЙ. Якщо ти в нашій команді, значить ми віримо, що в тебе все вийде.допомагаємо одне одному;поважаємо і дослухаємось.ТУТ ЗАВЖДИ ТЕПЛА АТМОСФЕРА. Ми робимо все, щоб в колективі було дружньо та душевно.створюємо гарний настрій;заряджаємо позитивом.А тепер про твої обов’язки. Що треба робити?Забезпечення виробничого процесу та діяльності підприємства всіма необхідними ресурсами;Ведення переговорів з постачальниками, з ціллю формування довгострокових відносин (ціни, умови поставок, умови оплати товару);Формування асортименту товарів; робота з наявною базою постачальників та залучення нових;Вміння працювати з великим об'ємом інформації та з багатьма задачами одночасно.моніторинг ринку, пошук запчастин до транспортних засобів.Що ми очікуємо від тебе?Досвід роботи менеджером з постачання;Знання MS Office (Word, Excel);Знання основних процесів закупівлі, роботи із запереченнями;Швидкість в роботі та відповідальність.Сьогодні ОККО входить у ТОП найкращих роботодавців країни. У компанії працює понад 10 000 працівників. Приєднуйся до нашої команди та досягай крутих результатів!Маєш запитання? Телефонуй, з радістю познайомимось!Готовий розпочати просто зараз? Надсилай своє резюме!
Менеджер з закупівель (непродовольча група товарів)
Ювелірний завод «Золотий Вік» вже більше 20 років є одним із найбільших виробників ювелірних виробів в Україні. Постійний розвиток та вдосконалення — запорука нашого успіху! Запрошуємо до свого дружнього колективу — Менеджера з закупівель. Основні побажання до кандидата: Досвід роботи у сфері закупівель (в пріоритеті: господарські товари, інструменти, побутова хімія, канцтовари, обладнання та інші категорії товарів для організації виробництва).Досвід роботи з пошуковими мережами та на торговельних майданчиках.Впевнений користувач ПК, 1С УТП, 1С УВП, Excel.Водійські права — обов’язково. Основними завданнями буде: Комунікація з постачальниками (опт/роздріб), ведення переговорів, щодо отримання вигідних умов для компанії.Організація закупки необхідного обладнання.Проведення пробних закупівель.Забезпечення гнучкої системи співпраці та розрахунків з постачальниками.Своєчасне забезпечення необхідним товаром.Формування бази даних постачальників товару по Україні.Регулярний моніторинг цін на необхідну продукцію.Аналіз актуальності асортименту товарів. Ми турбуємось про своїх співробітників і пропонуємо: Офіційне працевлаштування, своєчасна виплата заробітної плати.Зручний графік роботи: ПН-ПТ, 8.00-17.00 або 9.00-18.00.Корпоративний мобільний зв’язок.Корпоративне авто.Сучасне виробництво та комфортні умови праці. Якщо Вас зацікавила вакансія — вже сьогодні відправляйте своє резюме та приєднуйтесь до команди. З повагою, HR-команда Ювелірного заводу «Золотий вік».