Administrator

The chief communication conductor between clients and specialists providing services.

Administrators coordinate the work of all professionals in establishments and take care of clients in hotels, cafes, restaurants, beauty salons, sports clubs, car dealerships, stores, and medical facilities. They are your guides and crisis managers.

Hard skills

  • Administrator tools

  • Basic Digital Skills

  • Basics of business communication

  • Business Etiquette

  • Collection of statistical data

  • Data analysis

  • Documentation and reporting

  • Execution of legal norms

  • Presentation skills

  • Work with cash machine

  • Work with CRM

  • Work with different types of receptions

  • Work with IP telephony

  • Work with regulatory bodies

  • Work with the web site

  • Work with various types of confidential information

Soft skills

  • Communication in management

  • Communication with clients in management

  • Crisis & Conflict resolution

  • Emotional intelligence in management

  • Organization fo the administrator's workplace

We recommend

Vacancies

View all
Асистент керівника

Привіт! Ми JustSchool — онлайн-школа № 1 в Україні, постійно розвиваємося та безупинно зростаємо, зараз ми знаходимося в пошуках найкращого асистента для нашого генерального директора, який готовий/ва допомагати із операційними процесами і зростати разом з нами.Обов’язки: Планування робочого дня керівника: ведення календаря, організація зустрічей, підготовка до зустрічей Організація відряджень (квитків, бронювання готелів, трансфер та інше) Ведення ділового листування (англійська та українська мови) Пошук необхідної інформації (як в Україні, так і за межами) Вміння з великих текстів зрозуміти суть та робити короткі вижимки Вміння подавати необхідну інформацію у презентаціях Пріоритезація задач генерального директора, згідно з методологією GTD, для забезпечення максимальної ефективності його робочого часу Впровадження нових інструментів для покращення ефективності роботи як генерального директора, так і всієї команди Постійний пошук шляхів для покращення організації робочого процесу, зменшення рутинних задач Організація і координація робочих зустрічей керівника Оперативний пошук та вирішення поставлених завдань Вимоги: Вища освіта Англійська на рівні С1 Проактивна позиція Досвід роботи на аналогічній посаді у великих компаніях від 2-х років Готовність витримати швидкий темп роботи Вміння працювати в чітких дедлайнах Досвід роботи в CRM-системах Швидкість у прийнятті рішень Самостійність, критичність, системність Ми пропонуємо: Повну зайнятість на 8-ми годинний робочий день (гнучкий графік) Дистанційну роботу Гідну заробітну плату Вивчення англійської мови з великою знижкою Працювати особисто з людиною із списку Forbes 30 under 30 Процес найму включатиме наступні етапи: Надсилай актуальне резюме Інтерв'ю з рекрутером Інтерв'ю з Генеральним директором

Remote
Full-time
Асистент керівника

Лікарня Експерт — це багатопрофільний медичний заклад в якому зосереджена справжня професійна команда та новітні технології лікувально-діагностичного напрямку.Ми шукаємо енергійного та організованого асистента СЕО для нашої компанії. Якщо ви маєте вміння працювати у швидкому темпі, орієнтовані на результат та готові до нових викликів, приєднуйтеся до нашої дружної команди!Пропонуємо: Графік роботи: пн-пт 9:00—18:00, але можуть бути завдання, що вимагають невідкладних дій та можливих затримок у робочому часі; Вчасна виплата заробітної плати; Можливості для особистого та професійного зростання; Робота в сучасній клініці з молодим перспективним персоналом. Наш кандидат: Має наявність аналогічного досвіду роботи. Відмінні навички роботи з Microsoft Office та іншими офісними програмами. Знання англійської мови (буде перевагою). Обов`язково наявність посвідчення водія категорії В і досвід керування авто. Висока організованість та уважність до деталей. Високий рівень комунікації та вміння працювати у команді. Обов’язки: Організація та керування календарем директора. Підготовка до нарад, зустрічей, відряджень. Забезпечення ефективної комунікації внутрішньої та зовнішньої. При потребі супровід у відрядженнях та зустрічах. Якщо ви відчуваєте, що ваші навички та досвід відповідають цій вакансії, будь ласка, надсилайте ваше резюме із зазначеним рівнем заробітної плати і ми його з радістю розглянемо :-)У разі якщо будемо готові запропонувати Вам цю вакансію, ми зв’яжемося з Вами протягом 5 робочих днів. Решту резюме додамо в базу талантів для майбутньої співпраці.

Lviv
Full-time
Адміністратор салону краси

«Reflection, Beauty and Medical Centre» — wellbeing центр естетичної медицини і краси запрошує впевнену в собі та енергійну людину на посаду адміністратора. Центр знаходиться в Печерському районі і пропонує високоякісні послуги у галузі естетичної медицини та краси. Наш Центр надихається балансом, адже в українських реаліях мати цей баланс стало привілеєм. Ми є місцем, де люди можуть віднайти спокій, концентрацію та приділити час своєму фізичному та ментальному здоров’ю. Вимоги: Досвід роботи на аналогічній посаді не менше 2 років. Чисте мовлення. Відмінні комунікативні навички. Вміння працювати в стресових ситуаціях. Високий рівень відповідальності і організованості. Пунктуальність — дуже важлива. Підтримання чистоти та порядку в місці надання послуг. Обов’язки: Прийом та обробка дзвінків, запитів щодо запису та щодо послуг в інстаграм, запис клієнтів на процедури. Організація робочого процесу в Центрі краси. Консультація клієнтів щодо послуг та продукції (важливо орієнтуватися в меню послуг Центру). Створення комфортної атмосфери для клієнтів під час перебування у Центрі. Умови роботи: Повний робочий день з 09:00—20:00, позмінний. Конкурентну заробітну плату та % від продажу косметики. Можливість професійного та кар'єрного зростання, навчання. Дружню та сприятливу атмосферу у колективі. Кімната відпочинку для співробітників. Новий, функціональний, стильний простір для роботи. Ми цінуємо наших співробітників, тому пропонується постійна психологічна підтримка. Якщо ви маєте відповідний досвід та бажання, запрошуємо Вас приєднатися до нашої команди у Reflection, Beauty and Medical Centre. Надсилайте свої резюме, щоб стати частиною нашого професійного колективу!

Kyiv
20000 UAH per month
Full-time
Адміністратор медичної клініки

Медичний центр «100% життя» запрошує до свого колективу адміністратора Обов’язки: Відкриття та закриття клініки. Зустріч пацієнтів, та консультація з приводу надання послуг. Запис пацієнтів. Впевнене користування ПК (Microsoft Office, Excel, Google-таблиць); Вміння працювати у режимі багатофункціональності; Грамотне усне та письмове мовлення; Стресостійкість; Навички роботи з касовим апаратом та знання основи касової дисципліни; Розрахунок пацієнтів, контроль грошових коштів; Відповідальність, уважність; Комунікабельність. Виконання завдань керівника. Графік роботи будні з 8:00 до 19:00, сб. з 9:00 до 18:00, нд.-вихідний,3−4 зміни на тиждень.Офіційне трудовлаштування!Для більш детальної інформації та запису на співбесіду звертайтесь за номером 0954403177- Спекторук Діана

Kyiv
16000 UAH per month
Full-time
Адміністратор стоматології

Гарантуємо своєчасну виплату заробітньої платні, дружній колектив, комфортні умови праці. Якщо ти молодий, амбіційний та не боїшся вивчати щось нове тоді чекаємо на твоє резюме) Вимоги: швидко навчається та не боїться нового; вміння працювати на результат; охайність та чистота у зовнішньому вигляді; знання етикету та правил ділового спілкування; почуття ділового стилю; розуміння розмежування професійного спілкування та особистого життя; пунктуальність; любов та повага до людей. Умови роботи: робочий графік 8:00−20:30. Неділя вихідний. Позмінний графік роботи 2/2 Обов’язки: Відкривати клініку Зустрічати, обслуговувати, розраховувати, записувати клієнтів на візити в клініці та в телефонному режимі, турбуватися про них, роблячи їхнє перебування на території клініки максимально комфортним Бути на зв’язку з клієнтами в телефонному режимі і після завершення лікування Працювати з базою клієнтів, обліком мед документації Слідкувати за забезпеченням максимальної чистоти та порядку в клініці та на робочому місці, справності робочих місць, організовувати профілактичний та гарантійний сервіс Забезпечувати наявність розхідних матеріалів для сервісу та роботи клініки Проводити щоденно прорахунок цифрових показників роботи клініки, раз в тиждень/місяць формувати звіти по клієнтах

Lviv
Full-time
Part-time