Customer Support Specialist
Knows everything about a company's product to answer customer's questions.
Knows how to listen to consumers in stressful situations, resolves their problems, comforts them, and communicates the issue to the product team. Loves people, even though they are often imperfect.
Hard skills
Channels of customer support
CRM and Helpdesk systems
Customer support methods
Stages of customer support
Standards of work with clients
Soft skills
Crisis & Conflict resolution
Effective communication
Emotional intelligence in management
Empathy and patience
Stress resistance
We recommend
Vacancies
View allФахівець з підтримки користувачів у Чубинське
Компанія оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Фахівця з підтримки користувачів. Шукаємо відповідального та кваліфікованого спеціаліста для роботи у Дилерському центрі, розташованому в с. Чубинське.Умови праці: Місце роботи: Дилерський центр, с. Чубинське, Бориспільська траса. Формат зайнятості: Повна зайнятість, робота в офісі (не дистанційно). Транспорт: Забезпечується корпоративний транспорт від м. Харківська до місця роботи. Вимоги до кандидата: Освіта: Спеціалізована вища освіта. Досвід роботи: Досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років. Технічні знання: Базові знання функціонування мережі та організації корпоративного домену. Глибокі знання ОС MS Windows Workstation, Windows Server. Знання апаратної частини комп’ютерної техніки та периферійного обладнання. Знання організації корпоративного домену на базі Active Directory. Розуміння принципів функціонування IT Service Desk та обслуговування клієнтів. Вітається досвід роботи з хмарними сервісами (Office 365). Особисті якості: Уважність до деталей, відповідальність, вміння працювати в команді. Посадові обов’язки: Консультування користувачів з технічних питань. Збір необхідної діагностичної інформації для передачі на 2 лінію підтримки IT Service Desk у разі неможливості самостійного вирішення проблеми. Підготовка обладнання робочих місць користувачів та периферійної техніки. Встановлення та налаштування програмного забезпечення. Виконання дрібного ремонту комп’ютерної та периферійної техніки. Виконання інших завдань безпосереднього керівника. Запрошуємо кваліфікованих спеціалістів долучитися до нашої команди. Для розгляду вашої кандидатури, будь ласка, надсилайте резюме.job.zaporizhzhia@gmail.comабо телефонуйте viber/telegram/WhatsApp 050 29 28 443
Спеціаліст з обслуговування клієнтів мікробізнесу ( 1 )
Що потрібно робити: Здійснювати продаж всього спектру банківських продуктів та послуг корпоративним клієнтам з урахуванням вимог щодо якості обслуговування згідно з встановленими KPI: консультування, перехресний продаж, надання сервісу у відповідності до їх потреб Здійснювати пошук та залучення нових клієнтів на обслуговування для збільшення клієнтської бази Організовувати зустрічі з потенційними та діючими клієнтами МСБ, виїжджати на місце ведення бізнесу клієнта з метою проведення презентації та подальших продажів послуг і продуктів Банку з дотриманням відповідних стандартів Аналізувати фінансовий стан клієнта щодо можливості кредитування Займаєтися оформленням продуктів та послуг Банку корпоративним клієнтам Користуватися дешбордами та статистичними веб-сторінками для отримання необхідної аналітичної інформації про показники бізнесу чи окремого клієнта Встановлювати, розвивати та підтримуватиє довгострокові ділові відносини з корпоративними клієнтами Банку Виконувати вимоги щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо Необхідні знання, досвід та особисті якості: Вища освіта за спеціальністю «Економіка», «Менеджмент», «Право», «Фінанси, банківська справа та страхування» або відповідною Навички активних продажів та проведення презентацій Економічна грамотність та комерційне мислення Наявність компетенцій: орієнтація на результат, фокус на клієнті, робота в команді, ефективні комунікації, ведення переговорів, побудова контактів Впевнений користувач ПК (планшет), MS Office, PowerPoint, Google-сервісів (таблиці, документи, пошта, календар тощо) Вільне володіння українською мовою (в т.ч. діловою) Додатковою перевагою буде: Досвід роботи в банківській системі, у т.ч. з залучення корпоративних клієнтів Досвід ведення успішних переговорів на рівні власників бізнесу або відповідальних за прийняття рішень Знання законодавства та нормативно-правових актів у сфері банківської діяльності, у т.ч. роботи банку з клієнтами Ми пропонуємо: Роботу в найбільшому та інноваційному банку України Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки Конкурентну заробітну плату Медичне страхування та корпоративний мобільний зв'язок Корпоративне навчання Цікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвиток Дружній професійний колектив та сильну команду ПриватБанк відкритий до підтримки та працевлаштування ветеранів i ветеранок, а також людей з інвалідністю. Для нас неприйнятною є дискримінація через стан здоров’я та фізичні можливості, вік, расову чи етнічну належність, стать і сімейний стан. Ми готові навчати ветеранів та кандидатів з інвалідністю без досвіду роботи в банківській сфері. Якщо ви маєте статус людини з інвалідністю або ветерана, звертайтеся на jobquestions@privatbank.ua . Фахівці ПриватБанку нададуть консультацію і супровід упродовж процесу відбору та після працевлаштування.
Customer service representative, логіст (USA market, night shift)
JOB DESCRIPTION IN ENGLISHWe are an American based company with more than 10 years of experience in Logistics and Transportation in the USA, looking for a Customer Support Representative to join our Ivano-Frankivsk office team.Every employee will receive proper training, and all the tools that would give you a great opportunity to learn much more about the industry, as well as a great opportunity to become a long-term member of the existing team.Essential job functions Daily communication with customers; Coordinating logistics process; Answering incoming calls from clients and vendors is a big priority; Working with data; Being friendly and helpful with all customers; Other duties as required by business needs or as assigned. Minimum requirements: PC proficient (Microsoft Office preferred); Communication, self-organization, and leadership skills; Ability to work in a stress/paced environment; Upper-Intermediate and upper English level is required; Ability to work in a team environment, and be a team player; Ability to learn quickly. Working conditions: Shifts (00:00—07:00), from Monday to Friday or from Thursday to Sunday; Young and friendly staff in a modern office close to a convenient road junction; Company cover taxi expenses if you start/finish your shift in non-business hours; Competitive salary depending on whether any applicable experience such as negotiation experience, customer service experience. Or possibly any direct logistics experience. The offer depends on experience and projected capabilities; Social package; Paid vacation and sick days. If you want to work in an International company, daily communicate in English, have a competitive salary, and work in a great young team, please send your CVs to (only in ENGLISH, please).ОПИС ВАКАНСІЇ УКРАЇНСЬКОЮМи — американська компаніє з більш ніж 10-річним досвідом роботи в логістиці та транспортуванні в США, шукаємо представника служби підтримки клієнтів, який приєднається до команди нашого офісу у Івано-Франківську.Кожен співробітник отримає належне навчання та всі інструменти, які дадуть Вам чудову можливість дізнатися більше про галузь, а також чудову можливість стати постійним членом існуючої команди.Основні обовʼязки: Щоденне спілкування з клієнтами; Координація логістичних процесів; Відповідь на вхідні дзвінки від клієнтів і постачальників є великим пріоритетом; Робота з базою даних; Доброзичливість і допомога всім клієнтам; Інші обов’язки відповідно до ділових потреб або за дорученням. Мінімальні вимоги: Володіння ПК (бажано Microsoft Office); Комунікабельність, самоорганізація та лідерські здібності; Вміння працювати в умовах стресу/напруженості; Потрібний рівень володіння англійською — Upper-Intermediate або вище; Вміння працювати в команді, бути командним гравцем; Здатність швидко навчатися. Умови праці: Графік (00:00—07:00), з понеділка по пʼятницю або з четверга по неділю; Молодий і привітний персонал в сучасному офісі поруч зі зручною розв’язкою; Компанія покриває витрати на таксі, якщо Ви починаєте/закінчуєте зміну в неробочий час; Конкурентоспроможна зарплата залежно від наявності будь-якого відповідного досвіду, такого як досвід ведення переговорів, досвід обслуговування клієнтів. Або, можливо, будь-який досвід безпосередньої логістики. Пропозиція залежить від досвіду та прогнозованих можливостей; Соціальний пакет; Оплачувана відпустка та лікарняні. Якщо ви хочете працювати в міжнародній компанії, щодня спілкуватися англійською мовою, мати конкурентоспроможну зарплату та працювати в чудовій молодій команді, будь ласка, надсилайте свої резюме на вакансію або на пошту (лише АНГЛІЙСЬКОЮ, будь ласка).
Оператор виробничої лінії
Компанія «Екіпаж» — виробник металопластикових та алюмінієвих вікон і дверей, який входить до трійки найбільших компаній в Україні, шукає в команду — Операторів виробничої лінії, складальників виробів із склопаластиків.Коротко про нас:За 4 роки запустили 2 нових заводи в Хмельницькому і Броварах. Всього в компанії 3 заводи. Продається і виготовляється 550 000 конструкцій на рік. Кожне 4 вікно профілю WDS зроблено на «Екіпаж»Наша продукція також представлена на світових ринках: ОАЕ, США, Молдова, Польща.2 000 чоловік працює в компанії кожен сезон.1,8 млн вкладено в 2019 році в навчання співробітників.У 2018 році ми зростали більше, ніж інші по ринку: 24%, в 2019 — на 36%.Час від замовлення вікна до доставки його дилеру становить 3 дні. З такою швидкістю не працює жоден віконний завод в Україні.Вимоги:бажання навчатися та працювати;вміння працювати в команді;пунктуальність;відсутність шкідливих звичок;відповідальність.Ми гарантуємо:професійне стажування та навчання;кар'єрний і фінансовий ріст;доставка до місця роботи (р-н «Строммашина»);соціальні пільги;високу стабільну заробітню плату.Готові взяти без досвіду роботи! Навчаємо!Телефонуйте в межах робочого часу з 08:00 по 17:00