Customer Support Specialist

Knows everything about a company's product to answer customer's questions.

Knows how to listen to consumers in stressful situations, resolves their problems, comforts them, and communicates the issue to the product team. Loves people, even though they are often imperfect.

Hard skills

  • Channels of customer support

  • CRM and Helpdesk systems

  • Customer support methods

  • Stages of customer support

  • Standards of work with clients

Soft skills

  • Crisis & Conflict resolution

  • Effective communication

  • Emotional intelligence in management

  • Empathy and patience

  • Stress resistance

We recommend

Vacancies

View all
Оператор контакт-центру

Оператор контакт-центру (Оболонський р-н )Багатопрофільний медичний центр «ЛЕЛЕКА» — це сучасний лікувальний заклад, який надає  медичну допомогу на рівні світових стандартів. Більше про нас https://leleka.com.ua/ua/Бажаєте стати частиною великої, надійної команди? Приєднуйтесь до нас!Запрошуємо до співпраці  Оператора контакт-центруВимоги:Бажаний досвід роботи від 1 року на аналогічній посаді (у мед.закладі);Відповідальна, комунікабельна, стресостійка, ввічлива людина, яка володіє державною мовою;Впевнений користувач ПК. Обов'язки:Приймати та переадресовувати вхідні дзвінки;Грамотно надавати інформацію про послуги клініки;Фіксувати інформацію та вносити в базу даних;Перевіряти корпоративну пошту, відповідати на електронні листи.Умови роботи:Офіційне працевлаштування, соціальні гарантіїСвоєчасна та гідна заробітна платаГрафік роботи: на випробувальний термін: Пн-Пт  з 9:00 до 18:00. (Після випроб. терміну 2/2 з 8:00 до 20:00  )Комфортний офіс в затишному місці Пуща-ВодицяКорпоративне перевезення від м.Академмістечко та м.Героїв Дніпра (через пл.Шевченка) Адреса центру: вул. Квітки Цісик, 56 (Оболонський р-н, Пуща-Водиця)

Kyiv
Full-time
Оператор виробничої лінії у Моршин

Моршинський завод мінеральних вод «Оскар» — це провідний вітчизняний виробник з багаторічним досвідом роботи та бездоганною репутацією. На сьогоднішній день завод є потужним інноваційним підприємством, оснащеним найсучаснішим обладнанням. На підприємстві ефективно працюють системи контролю якості, що відповідають вимогам міжнародних стандартів і дають змогу зберегти природні властивості мінеральної води.У зв’язку з збільшенням об'ємів виробництва оголошуємо конкурс на вакансію: «Оператор виробничої лінії»Вимоги: професійно-технічна освіта; досвід роботи на виробництві; бажання працювати. Обов’язки: обслуговувати обладнання ліній розливу відповідно до планового завдання; виконувати роботи з механічного переформатування обладнання, технологічних параметрів відповідно до виду продукції та матеріалів; виконувати санітарні процедури з підготовки обладнання до процесу виробництва; завантажувати матеріали в машини; контролювати роботу та технологічні параметри обладнання, виконувати необхідні регулювальні роботи та корегування технологічних параметрів; виконувати стандартні процедури щодо завершення процесу виробництва (звільнення обладнання від готової продукції та залишків матеріалів, тощо). Ми пропонуємо: офіційне працевлаштування, соціальний пакет; гідну та стабільну заробітну плату; позмінний графік роботи; можливість кар'єрного і професійного зростання; дружний колектив. Якщо ви готові розвиватися, вмієте знаходити альтернативні рішення та орієнтуєтесь на результат — вам саме до нас!Надсилаючи резюме відповідно до цього оголошення про роботу, Ви надаєте згоду на обробку персональних даних, наданих в резюме Вами як кандидатом на заміщення вакансії, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»

Моршин, Моршинська міська ОТГ, Lviv oblast
14000 UAH per month
Full-time
Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ШвидкоГроші — це велика ефективна компанія і згуртована команда однодумців. Працюємо з 2010 року. Нас обирають тисячі Українців. Заради наших Клієнтів ми постійно вдосконалюємось, розвиваємось та стаємо краще.Стань частиною команди ШвидкоГроші, розпочавши кар'єру з відкритої сьогодні вакансії — Спеціаліст з обслуговування клієнтів.Ми шукаємо: позитивних та доброзичливих порядних та активних стать, вік, освіта та досвід НЕ мають значення — навчимо та підтримаємо! Ми пропонуємо: легкий старт: оплачуване стажування з офіційним оформленням з 1-го дня гідна заробітна плата, яка виплачується завжди вчасно премії та класні подарунки за результативність навчання для Вашого професійного розвитку 24 дні оплачуваної відпустки на рік зручний та гнучкий графік роботи: 5/2 з 8:00 до 17:00 або з 11:00 до 20:00 (вихідні плаваючі). Що потрібно робити: консультувати Клієнтів у відділенні та по телефону видавати кредити та приймати платежі дотримуватись корпоративних стандартів Якщо ви прагнете рости професійно, управляти дружнім колективом та впливати на успіх організації, ми чекаємо саме на вас телефонуйте: +380673058535

Odesa
14500 UAH per month
Full-time
Оператор диспетчерської служби

№ вакансії: 23002401120020 Якщо Вас зацікавила обрана вакансія, зверніться до Центру зайнятості, що її зареєстрував, вказавши номер вакансіїПосада: оператор диспетчерської служби Черкаська область, Черкаський район, Черкаська міська ТГ, ЧеркасиОписЗавдання та обов'язки, опис робіт, коментарі:РОБОТА З АБОНЕНТАМИ ПО ТЕЛЕФОНУ, ФІКАЦІЯ У ПРОГРАМІ 1С ЗАЯВОК. ФОРМУВАННЯ ДЛЯ БРИГАД МАРШРУТІВ, ЗГІДНОТ ЗАЯВОК. ОФОРМЛЕННЯ НАРЯДІВ ДЛЯ БРИГАД. ПРИЙНЯТТЯ ДЕМОНТОВАНИХ ЛІЧИЛЬНИКІВ ТА ОБРОБЛЕННЯ ПОВЕРНУТИХ НАРЯДІВ.Режим роботи:5-денний робочий тижденьВимоги до кандидата:Освітній рівень:Кваліфікований робітникбез досвіду роботи Професійні компетенції:ВМІННЯ ЧИТАТИ КАРТУ ТА ОРІЄНТУВАТИСЯ У ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНИХ МЕРЕЖАХ МІСТА.

Черкаси
9700 UAH per month
Full-time
Customer Support Representative (English B2+, Tourism) до WOW24-7

WOW24-7 — аутсорсингова компанія, що надає послуги у сфері Customer Support. Customer Support — це допомога клієнтам у розв’язанні будь-яких питань, пов’язаних з продуктом чи послугами. Відділ підтримки є сполучною ланкою між клієнтами й компанією, тому впливає на якість продукту, збільшення продажу, бажання клієнтів повторно придбати продукт, оскільки якісна підтримка — частина сервісу компанії. Ми співпрацюємо з технологічними компаніями та успішними стартапами з понад 20 країн світу, лідерами на ринку Європи, США та Канади. Наша експертність полягає в тому, що ми знаємо, як поєднати інноваційне рішення та Human touch у кожному зверненні клієнта. Ми прагнемо перевершити очікування клієнта та замість дякую почути «WOW»! Чому варто обрати нас? Дружня команда, що налічує понад 200 професіоналів своєї справи; Віддалений формат роботи з будь-якого куточка України та світу; Взаємодопомога заради досягнення спільного результату; Відсутність мікроменеджменту та бюрократії; Довіра та відповідальність при виконанні завдань; Зв’язок 24-7 з менторами та колегами. Ми шукаємо Customer Support Representative нашої команди OPS, щоб забезпечувати відмінний сервіс у межах нашого проєкту. Наш клієнт, швидкозростаючий бізнес, який надає виняткові туристичні послуги у 23 європейських напрямках, шукає віддану людину, яка радо приєднається до команди. Ідеальний кандидат — це учень, який швидко навчається і здатний працювати в динамічному, іноді напруженому середовищі, тісно співпрацюючи з командами в Дубліні та Італії через Slack, Google Meet і Drive, а також наше власне програмне забезпечення. Вимоги: Відмінне володіння англійською мовою, як письмово, так і усно (Upper-Intermediate level at least); Високо розвинені комунікативні навички; Гнучкість; Енергійність та позитивне мислення; Здатність швидко адаптовуватись у мінливому середовищі; Стресостійкість, здатність працювати під тиском часу та непередбачуваних обставинах; Здатність швидко приймати рішення; Вміння ефективно комунікувати та співпрацювати з командою; Вміння навчатись швидко та ефективно використовувати нову інформацію Добре розвинені навички тайм-менеджменту, організації та орієнтація на деталі; Гарне почуття гумору і здатність бути командним гравцем; Наявність закордонного паспорта та бажання подорожувати. Буде значною перевагою: Володіння додатково ще однією іноземною мовою, зокрема італійською, французькою або німецькою; Освіта в галузі туризму або готельно-ресторанного бізнесу; Наявність особистого туристичного досвіду в Європі та хороше розуміння її географії. Обовʼязки: Контроль усієї подорожі клієнта від моменту бронювання; Обробка замовлень у 23 напрямках за допомогою нашої внутрішньої системи бронювання BlueMoon, гарантія коректного бронювання; Перевірка майбутніх бронювань, задля розуміння, що всі логістичні аспекти ретельно організовані; Щоденна комунікація з постачальниками для забезпечення якісного обслуговування; Підготовка інформативного «нагадування про тур» для постачальників і гідів зі всією необхідною інформацією щодо квитків та інших сервісів; Взаємодія з клієнтами за допомогою дзвінків та листів з використанням активного слухання та емпатії; Розгляд запитів, внесення змін, скасування бронювання та надання допомоги в  разі затримок або будь-яких інших проблем; Регулярне ознайомлення з новими продуктами, процедурами й умовами. Налагоджена робота з гідами, квитками, продажами та командами керування турами в Дубліні та Римі, ефективна обробка бронювань в останню хвилину, запитів на тури та екскурсії, вирішення непередбачуваних ситуацій для забезпечення задоволеності клієнтів. Умови: Формат роботи — віддалений; Випробувальний термін триває 2 місяці; Понеділок-пʼятниця 14:30 – 23:00 за київським часом;  Субота-неділя – 2 зміни: 10:00 – 18:30 або 14:30 – 23:00 за київським часом. Надсилайте Ваше резюме, будемо раді поспілкуватись!

Remote
35000 - 37000 UAH per month
Full-time