Customer Support Specialist

Knows everything about a company's product to answer customer's questions.

Knows how to listen to consumers in stressful situations, resolves their problems, comforts them, and communicates the issue to the product team. Loves people, even though they are often imperfect.

Hard skills

  • Channels of customer support

  • CRM and Helpdesk systems

  • Customer support methods

  • Stages of customer support

  • Standards of work with clients

Soft skills

  • Crisis & Conflict resolution

  • Effective communication

  • Emotional intelligence in management

  • Empathy and patience

  • Stress resistance

We recommend

Vacancies

View all
Dispatcher Car Hauler в компанію National Haulers

Ми є молода транспортна компанія з перевезення автомобілів на території США National Haulers. Графік - ПН-ПТ 15:00-00:00Хороша команда та приємні бонуси! Шукаємо людину з досвідом.

Remote
Odesa
20000 UAH per month
Full-time
Dispatcher Night Shift (American market)

Working hours 23:00-08:00 (Kyiv Time)Fluent EnglishStress resistanceSociability and analytical skillsAbility to independently plan and organize workCommunication between drivers and brokersHelping with the documentationSearching loadsControlling process during hauling the loadSolving any kind of problems and questions regarding the load.At least 1 year of relevant experience.

Івано-Франківськ
80000 UAH per month
Full-time
Менеджер контакт-центру

Привіт! 🦒 Шукаємо того самого менеджера контакт-центру, щоб разом підкорювати нові вершини. Якщо ти любиш розвиватись, ця вакансія саме для тебе!JustSchool — це команда, яка робить освіту доступнішою та якіснішою. Ми не стоїмо на місці, розвиваємось щодня та допомагаємо рости нашим співробітникам. Якщо ти хочеш працювати у місці, де цінують кожного, де твоя робота має значення і де можна рости — welcome! 🚀👥 Ми шукаємо людину, яка буде: Допомагати нашим майбутнім учням визначити їх потреби в навчанні Знайомити їх з нашим форматом навчання, з акціями компанії Призначати пробні уроки Постійно покращувати свої навички та відвідувати тренінги від професіоналів у сфері продажів 🏁 Що потрібно, щоб почати працювати у нас?: Вільне володіння українською мовою Стабільний та швидкий інтернет, ноутбук чи комп’ютер та навушники з мікрофоном Розуміння, що чим більше результат — тим вища заробітна плата ✨ Що ти отримаєш, працюючи з нами? Якісне навчання новій роботі, до того ж ми використовуємо сучасний AI тренажер, який допомагає швидко та ефективно освоїти всі необхідні навички. Це забезпечує якісне навчання та прискорює твій професійний ріст!🚀🤖 Роботу за зручним графіком: (від 5-ти годин на день) в діапазоні з 09:00 до 21:00. Виплати заробітної плати двічі на місяць, без затримок та фіксовану ставку за кожного запрошеного клієнта. Оплачувану відпустку та лікарняні 4 додаткових вихідних на рік без пояснень причини — для свят, морального відпочинку або просто так! 🌴 🎁 Додаткові приємності: Корпоративна знижка для тебе і твоїх рідних 🧡 Мерч, івенти та активності — тому що робота має приносити не тільки дохід, а й задоволення! 📩 Залишилися питання? Напиши нам! Ми завжди раді відповісти та допомогти 🤗💬 Телеграм: https://t.me/justschool_hr5 Або просто залишай відгук — ми самі зв’яжемось! 🚀Пропозиція діє до 16.06!

Remote
16000 UAH per month
Full-time
Part-time
Customer support manager

About LimTC © Limitless Technology Consultants LLC: We're a leading Ukrainian outsourcing company that works with international companies on a long-term basis. LimTC can go from client pain point identification to solution roadmap, on to building out the solution, and then managing end-to-end operations. We can do all this while focusing on value creation and putting our skin-in-the-game as required to help our clients realize this value. We provide the extra hands, ideas, and processes so that you can continue focusing on your core competencies and growing your business. Key Functions: Provide day to day client support via case management generated via multiple channels:Ticketing system (Salesforce Service Cloud)Phone Calls (including feedback and troubleshooting)continuously deliver a high-quality and effective service to clients, liaising with the Team Leader, as appropriate;Adhere to operational processes, policies and documentary requirements;Ensure all client and internal documentation is safely maintained and accessed, in accordance with GDPR and internal policy;Identify areas of personal development e.g. training on a specific activity and reach out to their Team Leader for assistance;Maintain a regular dialogue with other team members/leads, sharing learning experiences and enabling client to provide a consistent high-quality service;Use their own initiative to troubleshoot technical issues raised by the client and deliver solutions that meet policies.Document any changes or new solutions for other agents to use. Required Experience/Characteristics:  Relevant previous experience is desirableExperience in working with a teamBasic computer experienceSpoken and written English at least an Advanced levelGood communication skills and an ability to interact effectivelyacross all levels within the organizationAbility to prioritize multiple tasksGood understanding of PC skills with the ability to document processesStrong team playerAbility to work under own initiative and follow directions from their TeamConfidential, tactful, and diplomaticPuts the client first, acting sympathetically to their needs, thereby strengthening the overall relationshipCommitted to working within the client’s agreed values and framework. Working hours: Monday-Friday 4 PM to 12 PM (flexible to change to a schedule from 7 PM – 3 AM) Benefits:  Working in an environment with native English speakersUkrainian Holiday coverage18 paid vacation daysStep-stone into the IT technologies spaceGrowing project and company with the ability to contribute to the core and apply creativityAmazing and talented people and personal approach on all levels!Remote work 

Remote
Kyiv
Full-time
Customer service representative, логіст (USA market, night shift)

JOB DESCRIPTION IN ENGLISHWe are an American based company with more than 10 years of experience in Logistics and Transportation in the USA, looking for a Customer Support Representative to join our Lviv office team.Every employee will receive proper training, and all the tools that would give you a great opportunity to learn much more about the industry, as well as a great opportunity to become a long-term member of the existing team.Essential job functions Daily communication with customers; Coordinating logistics process; Answering incoming calls from clients and vendors is a big priority; Working with data; Being friendly and helpful with all customers; Other duties as required by business needs or as assigned. Minimum requirements: PC proficient (Microsoft Office preferred); Communication, self-organization, and leadership skills; Ability to work in a stress/paced environment; Upper-Intermediate and upper English level is required; Ability to work in a team environment, and be a team player; Ability to learn quickly. Working conditions: Shifts (appox. 23:00—07:00), from Monday to Friday or you can choose from Thursday to Sunday; Young and friendly staff in a modern office close to a convenient road junction; Company cover taxi expenses if you start/finish your shift in non-business hours; Competitive salary. The offer depends on experience and projected capabilities.; Social package; Paid vacation and sick days. If you want to work in an International company, daily communicate in English, have a competitive salary, and work in a great young team, please send your CVs to (only in ENGLISH, please).ОПИС ВАКАНСІЇ УКРАЇНСЬКОЮМи — американська компаніє з більш ніж 10-річним досвідом роботи в логістиці та транспортуванні в США, шукаємо представника служби підтримки клієнтів, який приєднається до команди нашого львівського офісу.Кожен співробітник отримає належне навчання та всі інструменти, які дадуть Вам чудову можливість дізнатися більше про галузь, а також чудову можливість стати постійним членом існуючої команди.Основні обовʼязки: Щоденне спілкування з клієнтами; Координація логістичних процесів; Відповідь на вхідні дзвінки від клієнтів і постачальників є великим пріоритетом; Робота з базою даних; Доброзичливість і допомога всім клієнтам; Інші обов’язки відповідно до ділових потреб або за дорученням. Мінімальні вимоги: Володіння ПК (бажано Microsoft Office); Комунікабельність, самоорганізація та лідерські здібності; Вміння працювати в умовах стресу/напруженості; Потрібний рівень володіння англійською — Upper-Intermediate або вище; Вміння працювати в команді, бути командним гравцем; Здатність швидко навчатися. Умови праці: Графік (приблизно 23:00—07:00), з понеділка по п’ятницю або ви можете вибрати з четверга по неділю; Молодий і привітний персонал в сучасному офісі поруч зі зручною розв’язкою; Компанія покриває витрати на таксі, якщо Ви починаєте/закінчуєте зміну в неробочий час; Конкурентоспроможна зарплата. Пропозиція залежить від досвіду та прогнозованих можливостей; Соціальний пакет; Оплачувана відпустка та лікарняні. Якщо ви хочете працювати в міжнародній компанії, щодня спілкуватися англійською мовою, мати конкурентоспроможну зарплату та працювати в чудовій молодій команді, будь ласка, надсилайте свої резюме на вакансію або на пошту (лише АНГЛІЙСЬКОЮ, будь ласка).

Lviv
29000 UAH per month
Full-time