Customer Support Specialist
Knows everything about a company's product to answer customer's questions.
Knows how to listen to consumers in stressful situations, resolves their problems, comforts them, and communicates the issue to the product team. Loves people, even though they are often imperfect.
Hard skills
Channels of customer support
CRM and Helpdesk systems
Customer support methods
Stages of customer support
Standards of work with clients
Soft skills
Crisis & Conflict resolution
Effective communication
Emotional intelligence in management
Empathy and patience
Stress resistance
We recommend
Vacancies
View allОператор call центру
Ми — найкомунікативніша, найстильніша, модна, і амбіційна команда співробітників, яка кожного дня працює з унікальними проєктами компаній — партнерів в сферах відпочинку, розваг, консультації клієнтів стосовно їх питань до оператора мобільного зв’язку, провайдера інтернету та телебачення, візових центрів, інтернет-магазинів, автозаправних станцій та інших сфер.ARCE запрошує на роботу «Консультанта клієнтської підтримки ».Що робитимеш?Консультуватимеш клієнтів телефономРеєструватимеш інформацію в базі даних.Якщо Ти:Вільно спілкуєшся українською мовою;З комп’ютером «розмовляєш» на «ТИ»;Прагнеш бути фінансово незалежним;Комунікабельний відповідальний, пунктуальний — приєднуйся.Працюючи у нас Ти отримаєш:Високу заробітну плату;Прозорі умови працевлаштування;Гнучкий графік роботи, 2 вихідні дні;Комфортні умови праці в сучасному офісному центрі;Кар'єрний та професійний розвиток;Дружний колектив;Офіційне працевлаштування.Якщо ти у пошуку компанії, яка цінує своїх працівників та хочеш працювати в команді професіоналів? Тоді надсилай своє резюме — ,, або ж телефонуй — — Мирослава
Customer Support Manager/Lead
Привіт! Хочемо познайомити тебе з українським продуктом Keiki ( Keiki —це продуктова компанія на перетині EdTech та GameDev, що створює інтерактивні освітні продукти для дітей від 2 до 8 років. Наш флагманський продукт, Keiki World ( посідає перші місця серед навчальних застосунків для дітей та підкорив серця більше ніж 9 мільйонів наших маленьких користувачів у 140 країнах світу. Щоб досягти максимально якісного ігрового досвіду для дітей та імплементувати його в корисні знання та навички, ми постійно розвиваємо Keiki World у колаборації з провідними спеціалістами з дитячого навчання та психологами. За останній рік наш дохід збільшився вдвічі. Ми продовжуємо рости, розвиватись і прямувати до нашої цілі - забезпечити доступною та якісною освітою дошкільнят у всьому світі. Ми точно заметчимось, якщо ти поділяєш наші цінності: Emotional awareness . Ми віримо, що здорова комунікація є ключем до продуктивної роботи. Courage . Ми не боїмось навіть найскладніших викликів та готові на зважений ризик. Ownership . Ми несемо відповідальність за наші дії та закриваємо свою зону самостійно під ключ. Continuous motion . Mи постійно прагнемо розширити наш кругозір і робити те, з чим раніше ніколи не стикались. Value-driven mindset . Ми не зосереджуємось на діяльності. Результат - те, до чого ми цілеспрямовано йдемо. Що ми пропонуємо: Значний вплив . Твоя робота буде мати прямий вплив на наш продукт та його користувачів. Ти станеш частиною команди, яка робить освіту для дітей доступною та якісною. Спільнота однодумців . Ми зібрали команду, де кожен член є експертом у своїй галузі. Ми культивуємо атмосферу відкритості та прямого фідбеку, де кожен має можливість запропонувати та втілити свою ідею. Швидкий розвиток . Ми швидко ростемо завдяки швидкій адаптації до змін та постійного навчання. Зростання людей всередині команди = зростання бізнесу та показників. Зараз ми в пошуку Customer Support Manag er, який(-яка) буде впроваджувати, розвивати та підтримувати високі стандарти якості обслуговування наших користувачів. У тебе будуть такі завдання: Налаштовувати флоу взаємодії з dedicated командою сапорт-агентів Моніторити, аналізувати та покращувати ключові метрики й ефективність команди Впроваджувати AI-інструменти та інші рішення для підвищення продуктивності Автоматизовувати процеси обробки тікетів Підтримувати актуальність бази знань і проводити навчання для сапорт-команди Протягом перших півроку ти будеш: Налогоджувати співпрацю з дедікейтед сапорт-командою Розробляти систему моніторинга та покращення основних метрик Впроваджувати автоматизацію та AI в сапорт-флоу Для нас важливо: Досвід управління командами сапорт-агентів від 1 року Вільне спілкування англійською на рівні не нижче Upper-Intermediate Досвід роботи з CRM-системами (наприклад, Zendesk, Intercom) Розуміння ключових метриках ефективності сапорт-команди Вміння створювати, організовувати та оновлювати бази знань для сапорт-команди Аналітичного мислення Вміння працювати з даними, знаходити закономірності та робити висновки Буде плюсом: Досвід автоматизації обробки тікетів Досвід впровадження AI-інструментів Наші бенефіти: Навчання: Можливість долучитись до профільних шкіл та ком'юніті Компенсація додаткового навчання на зовнішніх тренінгах і семінарах Велика електронна бібліотека та доступ до платних онлайн-курсів і конференцій Курси англійської мови та Speaking club Здоров'я: Корпоративний лікар та психолог Медичне страхування Вакцинації та обстеження в офісі за бажанням Бенефіти в офісі: Сніданки, обіди, необмежена кількість фруктів та снеків Спортивні гуртки Послуги масажиста Зацікавило? Тоді надсилай своє резюме!
Диспетчер автобусних турів
Туроператор «ТурГруп» шукає диспетчера на літній сезон для роботи з автобусними турами. Це ключова ланка між офісом, туристами, водіями та керівниками груп. Якщо ти відповідальна, організована, не боїшся стресу та любиш порядок — приєднуйся до нашої команди!Чого чекаємо від тебе: Відповідальність — твоє завдання тримати все під контролем: розклади, автобуси, зв’язок з групами; Гарні комунікаційні навички — потрібно грамотно й ввічливо спілкуватися з туристами, керівниками груп та водіями; Стресостійкість — іноді треба буде діяти швидко і чітко в нестандартних ситуаціях; Вміння працювати з таблицями, мапами, маршрутами, документами; Базове розуміння логістики (розклад руху автобусів, тривалості рейсів, кордони, місця збору); Знання української мови (англійська, російська — плюс); Досвід роботи у туризмі, логістиці, або службі підтримки — мінімум 1 рік. Додатково, буде плюсом: Знання країн Болгарія, Греція, Румунія (як напрямків турів); Особистий досвід подорожей автобусами; Досвід в управлінні колективами. Що буде входити у твої обов’язки: Контроль рейсів — слідкувати за вчасними виїздами/приїздами автобусів; Бути присутнім на посадці та висадці туристів — для контролю якості; Комунікація з керівниками груп під час рейсу; Швидке реагування у випадку затримок, змін маршруту чи інших форс-мажорів; Інформування пасажирів про час та місце посадки, зміни у графіку; Координація роботи водіїв, моніторинг місць посадки/висадки; Моніторинг ситуації в автобусі через відеокамери; Ведення графіків, журналів та звітності; Зведення оперативної інформації для відділу продажу. Від себе гарантуємо: Сезонну зайнятість (травень-вересень), із можливістю продовження роботи у нашому колективі; Комфортний офіс у Львові; Чіткий онбординг — познайомимо тебе з командою, робочими процесами; Менторство. Чого не знаєш — навчимо; Роботу в молодій, активній команді; Стабільну оплату: від 20000 грн до 45000 грн (в залежності від навантаження); Можливість кар'єрного росту: після сезону до нас у команду; Знижки на тури компанії для тебе та твоєї родини. Якщо ти любиш порядок, знаєш як не панікувати в критичний момент і хочеш бути частиною туризму — заповнюй анкету!Надіслати резюме
Спеціаліст чату (не віддалено)
У зв'язку з розширенням нашої діяльності, ми шукаємо спеціаліста чату, який допомагатиме нашим клієнтам отримати необхідну інформацію та вирішити свої запитання та проблеми у швидкому та ефективному способі. Робота не є віддаленою , та передбачає відрядження на період навчання та адаптації! Що ви будете робити:- Відповідати на запитання клієнтів у чаті, допомагати їм з вирішенням проблем та надавати консультації;- Забезпечувати клієнтам інформацію про наші товари та послуги;- Проводити проактивну роботу з клієнтами, залучати їх до співпраці та вирішувати поточні питання;- Вести облік та документування всіх запитів та консультацій у внутрішніх системах компанії.Необхідний досвід:- Вміння швидко та точно знаходити та надавати інформацію;- Високий рівень комунікативних навичок;- Здатність працювати в команді та забезпечувати високий рівень обслуговування клієнтів;- Навички роботи з комп'ютером та офісними програмами.Ми пропонуємо:- Конкурентну заробітну плату та можливість отримати бонуси в залежності від результатів роботи (від 16 000 грн на місяць) ; - Повний робочий день з понеділка по п'ятницю(з 9 до 17 + обід\перерви по дню) ;- Дружню та професійну робочу атмосферу;- Можливість професійного зростання та розвитку;- Стабільну роботу в успішній компанії.Якщо ви зацікавлені у вакансії спеціаліста чату та маєте бажання приєднатися до нашої команди, надішліть своє резюме на телеграм : @tetianakr97 , або у відгуки (можна й без резюме) . Чекаємо саме Вас!!
Оператор call центру
«Osama Sushi» запрошує на роботу оператора на доставку суши, з досвідом роботи та без Місце роботи: Софіївська борщагівка, Чубинського 8а Жк Софія Київська Вимоги:відповідальність, порядність та привітністьгарне володіння українською мовоюдосвід роботи з клієнтами (буде перевагою)Умови роботи:години роботи з 9:30 до 22:00графік позмінний (15-20 змін в місяць)офіційне працевлаштуванняОбов’язки:Прийом замовленьРозподіл замовлень між кур‘єрамиРобота з касою, ведення звітностіПрийом поставокПакування замовлень по чеку