Customer support specialist

Knows everything about a company's product to answer customer's questions.

Knows how to listen to consumers in stressful situations, resolves their problems, comforts them, and communicates the issue to the product team. Loves people, even though they are often imperfect.

Hard skills

  • Channels of customer support

  • CRM and Helpdesk systems

  • Customer support methods

  • Stages of customer support

  • Standards of work with clients

Soft skills

  • Crisis & Conflict resolution

  • Effective communication

  • Emotional intelligence in management

  • Empathy and patience

  • Stress resistance

We recommend

Vacancies

View all
Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПриватБанк — є найбільшим банком України та одним з найбільш інноваційних банків світу. Займає лідуючі позиції за всіма фінансовими показниками в галузі та складає близько чверті всієї банківської системи країни.Ми шукаємо Спеціаліста з обслуговування клієнтів, який прагне працювати в динамічному середовищі та розділяє цінності взаємної довіри, відкритості та ініціативності.Ми прагнемо знайти цілеспрямованого професіонала, який вміє працювати в режимі багатозадачності, орієнтованого на якість та результат.Основні обов’язки:Продаж банківських послуг клієнтам — фізичним особам згідно з встановленими KPIЗдійснення дзвінків клієнтам з актуальними пропозиціями банкуОбслуговування та консультація клієнтів — фізичних осіб у відділенні банкуОформлення банківських послуг на виїзді (на підприємствах, організаціях)Дотримання вимог стандартів та рівня якості обслуговування клієнтівВиконання вимог щодо фінансового моніторингу та комплаєнсОсновні вимоги:Вища освітаНавички активних продажів та роботи із запереченнямиНаявність компетенцій: орієнтація на результат, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота в команді, побудова контактів, стресостійкістьВільне володіння українською мовою (в т.ч. діловою)Впевнений користувач ПК та планшетуБуде перевагою:Досвід у продажахЗнання банківських послуг та сервісівСвоїм співробітникам ми пропонуємо:Роботу в найбільшому та інноваційному банку УкраїниОфіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпусткиКонкурентну заробітну платуМедичне страхування та корпоративний мобільний зв’язокКорпоративне навчанняСучасний комфортний офісЦікаві проєкти, амбіційні задачі та динамічний розвитокДружній професійний колектив та сильну командуВи не впевнені, чи надсилати резюме? Думаєте, що на заваді буде зрілий вік або обмеження через стан здоров’я та фізичні можливості?Не сумнівайтеся. ПриватБанк надає рівні можливості всім кандидатам і вітає у своїй команді різноманітність.Ми переконані, що різноманітність та інклюзія допомагають досягати амбітних результатів у бізнесі й щодня створювати омріяне майбутнє для громадян. Усі кваліфіковані кандидати отримують рівні можливості під час відбору на вакантні посади незалежно від расової чи етнічної належності, статі, віку, сімейного стану та інвалідності.Якщо ви маєте статус особи з інвалідністю, ми надамо вам додаткову допомогу й супровід упродовж процесу відбору.Просимо звертатися на для особистої консультації щодо вакансії, яка вас зацікавила. Банк докладає максимум зусиль для створення робочих місць відповідно до вимог певного статусу.

Миколаїв, Миколаївська міська ОТГ, Mykolaiv oblast
Full-time
Головний фахівець з підтримки торгового еквайрингу

Райффайзен Банк — найбільший український банк з іноземним капіталом. Більше 30 років ми створюємо та вибудовуємо банківську систему нашої держави.У Райфі працює понад 5 500 співробітників, серед них одна із найбільших продуктових ІТ-команд, що налічує понад 800 фахівців. Щодня пліч-о-пліч ми працюємо, щоб більш ніж 2,7 мільйона наших клієнтів могли отримати якісне обслуговування, користуватися продуктами і сервісами банку, розвивати бізнес, адже ми #Разом_з_Україною. Твої майбутні обов’язки: Опрацювання запитів стосовно реєстрації нових/внесення змін до зареєстрованих еквайрингових торгових точок Виявлення та усунення помилок в реєстраційних даних Супроводження відділень з питань еквайрингу Опрацювання звернень клієнтів Банку з питань еквайрингу отриманих листами Підключення нових послуг та сервісів клієнтам, що стосується продуктів торгового еквайрингу Твій досвід та навички: Досвід роботи від 1 року Навички створення заявок по еквайрингу Розуміння еквайрингу Навички роботи в команді Адаптація та швидке навчання Пропонуємо те, що має значення саме для тебе:  Конкурентна заробітна плата: гарантуємо стабільний дохід та річні бонуси за твій особистий внесок. Додатково, у нас діє реферальна програма винагороди за залучення нових колег до Райффайзен Банку.  Соціальний пакет: офіційне працевлаштування, 28 днів оплачуваної відпустки, додатковий «декрет» для татусів, та матеріальна допомога для батьків при народженні дітей.  Комфортні умови праці: можливість гібридного формату роботи, офіси забезпеченні укриттями та генераторами, забезпечення сучасною технікою. Wellbeing програма: для всіх співробітників доступні медичне страхування з першого робочого дня; консультації психолога, нутриціолога чи юриста; дисконт програми на спорт та покупки; family days для дітей та дорослих; масаж в офісі.  Навчання та розвиток: доступ до понад 130 навчальних онлайн-ресурсів; корпоративні навчальні програми з CX, Data, IT Security, Лідерства, Agile. Корпоративна бібліотека та уроки англійської.  Крута команда: наші колеги – це спільнота, де вітаються допитливість, талант та інновації. Ми підтримуємо один одного, вчимося разом та зростаємо. Ти можеш знайти однодумців у понад 15-ти професійних ком’юніті, читацькому чи спортивному клубах. Кар'єрні можливості: ми заохочуємо просування всередині банку між функціями. Програма підтримки захисників і захисниць: ми зберігаємо робочі місця та виплачуємо середню заробітну плату мобілізованим. Для ветеранів та ветеранок у нас діє програма підтримки, розвивається ветеранська спільнота Банку. Ми працюємо над підвищенням обізнаності керівників та команд з питань повернення ветеранів до цивільного життя. Райффайзен Банк відзначений як один з найкращих роботодавців для ветеранів (Forbes) Чому Райффайзен Банк? Наша головна цінність - люди і ми даємо їм підтримку і визнання, навчаємо, залучаємо до змін. Приєднуйся до команди Райфу, адже для нас ТИ маєш значення!  Один із найбільших кредиторів економіки та аграрного бізнесу серед приватних банків  Визнаний найкращим працедавцем за версіями EY, Forbes, Randstad, Franklin Covey, Delo.UA  Найбільший донор гуманітарної допомогисеред банків (Червоний Хрест України, UNITED24, Superhumans, СМІЛИВІ)  Одна з найбільших ІТ-продуктових команд серед банків країни  Один із найбільших платників податків в Україні, за 2023 рік було сплачено 6,6 млрд гривень Можливості для всіх:  Райф керується принципами, що фокусуються на людині та її розвитку, у центрі уваги 5 500 співробітників та понад 2,7 мільйони клієнтів   В Райфі ми підтримуємо принципи різноманіття, рівності та інклюзивності  Розвиваємо програми підтримки захисників і захисниць  В Райфі ти маєш значення! Бажаєш дізнатися більше? – Підписуйся на нас у соц.мережах: Facebook, Instagram, LinkedInРекрутер Буряк Тетяна tetiana.buriak@raiffeisen.ua  

Kyiv
Full-time
Провідний фахівець з обслуговування клієнтів та операційно-касової роботи

АТ «Банк Кредит Дніпро» — універсальний банк, що пропонує повний комплекс фінансово-банківських послуг, — запрошує до своєї команди Провідного фахівця з обслуговування клієнтів та операційно-касової роботи.Графік роботи: п’ятиденний робочий тиждень, суб., нед. — вихідні.Функціональні обов’язки:Консультування та залучення клієнтів до банківського обслуговування;Продажі та крос-продажі продуктів та послуг Банку;Обслуговування клієнтів — фізичних осіб та юридичних осіб — у відповідності зі стандартами якості обслуговування клієнтів за всім спектром банківських операцій (відкриття рахунків, формування та ведення справ клієнтів, тощо);Проведення ідентифікації клієнтів та фінансового моніторингу;Касове обслуговування клієнтів з використанням напівавтоматизованих АТМ-систем (Темпокаса) по всьому спектру діючих банківських касових операцій та продуктів.Вимоги до кандидата:Вища фінансово-банківська освіта;Досвід роботи у банківській сфері від 1 року, досвід касового обслуговування;наявність військового квитка або тимчасового посвідчення військовозобов'язаного (для чоловіків);Володіння навичками крос-продажів та стандартами обслуговування клієнтів;Володіння ПК;Високі комунікативні навички.Ми пропонуємо:Офіційне працевлаштування та стабільну роботу в одному із провідних Банків України;Фіксовану заробітну плату та щомісячну премію за результатами роботи;Соціальний пакет відповідно до КЗпП;Можливість професійного розвитку та кар'єрного росту;Корпоративне навчання.Бажаєте працювати у відомій, стабільній компанії та розвиватися — направляйте Ваше резюме!

Кременчук, Кременчуцька міська ОТГ, Poltava oblast
Full-time
Диспетчер

Шпіц-Трак — логістична компанія з власним автопарком. Компанія має висококваліфіковану команду професіоналів, які забезпечують найвищий рівень обслуговування клієнтів. Ми використовуємо найновіші технології та методики для забезпечення ефективності та якості перевезень, що робить нас однією з провідних компаній в галузі автоперевезень. У зв’язку зі зростанням компанії ми шукаємо спеціаліста на посаду диспетчера у нашу команду.Наші умови дуже адаптивні і нам є, що Вам запропонувати:· Робота у стабільній компанії· Легка та дружня атмосфера в команді· Офіційне оформлення · Робочий графік 5/2 з 9:00 по 18:00 · Ми надаємо усі необхідні інструменти для роботи (корпоративний мобільний зв’язок, робочий комп’ютер, навчання, технічне забезпечення, тощо)Вимоги:· Вища профільна освіта· Бажаний досвід роботи на аналогічній посаді у міжнародних логістичних компаніях· Розуміння організації міжнародних автоперевезень· Знання ПК впевнене користування Word, Excel, 1С, CRMВаші обов’язки будуть складатись з:· Моніторингу транспорту· Супровід водія в ході перевезення (завантаження, митне оформлення на місці завантаження, кордон, митне оформлення на місці вивантаження, вивантаження)· Ведення звітності

Kyiv
17500 UAH per month
Full-time
Оператор call-центру

Аутсорсинговий контакт-центр CARTLI оголошує набір співробітників на вакансію «Оператор контакт-центру» на вихідну лінію.В зв’язку з запуском нового проєкту шукаємо операторів на вихідну лінію. Для здійснення дзвінків по Італії, з метою проведення опитування, презентації по телефону та виявлення зацікавленості у продукті.Вимоги: Володіння італійською мовою (В2); грамотна письмова мова, чітка дикція; ввічливість та толерантність; навички роботи з CRM системами будуть перевагою. Досвід роботи в продажах, та в СРМ- системі буде перевагою.Умови роботи: графік роботи проєкту: 21:00 — 01:00, Пн.-Пт. оплата погодинна — 150 грн/год; стабільна та своєчасна виплата заробітної плати; безкоштовне навчання та підтримка протягом усього робочого процесу; дружня атмосфера; віддалена робота. Для віддаленої роботи необхідно: автономне джерело енергопостачання та інтернету для забезпечення; безперебійної роботи протягом робочої зміни; персональний комп’ютер (ноутбук); високошвидкісний інтернет; гарнітура (навушники + мікрофон); забезпечення тиші на фоні. Обов’язки: робота з IP-телефонією; здійснення вихідних дзвінків по Італії; робота по узгодженому сценарію розмови;

Remote
Вінниця
11000 UAH per month
Full-time