Data analyst

The main brain of a business that helps to collect data about customers and a company, make decisions and grow.

A person who works with large volumes of information to extract specific and valuable data from them. In various metrics, a data analyst identifies opportunities for growth or improvement.

Hard skills

  • Big data

  • Cohort analysis

  • Conclusions

  • Conducting A/B tests

  • Connection of tables

  • Data analysis

  • Data collection and import

  • Data-driven approach

  • Data grouping

  • Data mining tools

  • Data sources

  • Data types

  • Data visualization tools

  • Filtering in MySQL

  • Formulation and decomposition of the problem

  • Funnel analysis

  • Market analysis

  • Primary data processing

  • Proposing hypotheses

  • Storytelling with data

  • Tracking metrics

  • Types of data visualization

  • Working with built-in functions

  • Working with connectors

  • Working with Power BI

  • Working with queries to databases

  • Work with cloud resources

  • Work with databases

  • Work with Excel

  • Work with numerical databases

  • Work with relational databases

Soft skills

  • Data usage ethics

  • Problem identification and research

  • Stakeholders management

We recommend

Vacancies

View all
Media Analyst (English)

Одним із напрямів роботи BPO Nextdoor є співпраця з різними медіа-моніторинг компаніями. Моніторинг медіаресурсів потрібний бізнесу та організаціям для аналізу власного бренду, конкурентів та основних новин у їхній сфері.Ми шукаємо в команду людину, якій цікаво розпочати кар'єру медіааналітика/кині. Під час випробувального терміну ти зможеш пройти необхідне навчання та тренінги, потрібні для успішної роботи.Що тебе очікує на цій позиції?Аналіз великої кількості статей англійською мовою різної тематики;Кодування інформації з різних медіаресурсів (в спеціальному програмному середовищі);Робочий тиждень з понеділка по п’ятницю;Віддалена робота;Можливість роботи з комфортного офісу, з безперебійним живленням, доступом до інтернету та надійним укриттям (за неможливості працювати віддалено вдома через відсутність інтернету, електропостачання).Що ми очікуємо від тебе?Хороше володіння англійською мовою (від B2);Здатність швидко сприймати зміст текстів;Самоорганізованість зі вмінням якісно працювати з фідбеком від команди.Також маємо такі приємні бонуси для тебе:Компанія частково компенсує вартість абонемента у спортклуб;Часткова компенсація відвідування кінотеатру один раз на місяць;Корпоративна карта лояльності (знижки на продукцію та послуги партнерів — магазини, заклади харчування, сервісні центри і т.д);Приємна атмосфера в команді та підтримка від досвідченіших колег.Більше про нас в соцмережах Instagram та Facebook Для відгуку на вакансію надішліть, будь ласка, ваше резюме. Ми зв’яжемося з відібраними кандидатами/ками, щоб поспілкуватися про деталі вакансії.

Remote
Lviv
Full-time
Business Analyst (Flyer One Ventures)

Flyer One Ventures - is an early-stage venture capital firm that invests in early-stage startups from Europe and North America. Our team is based in Portugal, Poland, Ukraine and other European countries. After we invest in startups, we help them with digital marketing, recruiting, PR, business development, fundraising preparation, and raising round. Currently, we are looking for a Business Analyst to join Flyer One Ventures. About you: 1+ years of experience working as a Business Analyst or similar position (Big4 is a plus); strong operational and analytical skills; ability to simplify problems within complex systems to create intuitive and user-friendly experiences. results-driven work approach; structured thinking and ability to base business decisions on data; exceptional verbal and written communication abilities; upper-Intermediate English level; proven presentation and self-management skills. What will you do: conducting market/industry research for portfolio companies; conducting regular reviews of business processes and creating optimization strategies; recognize risks and issues, and develop plans to address challenges effectively. What do we offer: opportunities for growth both horizontally and vertically, as well as unlimited resources for development; ability to work with the most dynamic products in the international market; corporate doctor and health insurance; free training in running, football, basketball, volleyball, and yoga; compensation for additional training. Join us!

Kyiv
Бізнес-аналітик 1С до ОККО

Ми ПРАЦЮЄМО, щоб мільйони українців впевнено рухались вперед. Тому тут твоя робота справді важлива. Долучайся до команди ОККО, формуймо надійний тил нашої країни разом! Шукаємо Бізнес-аналітика! Приєднуйся, бо ми: офіційно і швидко приймаємо на роботу з першого дня; не затримуємо зарплату; оплачуємо відпустку (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечуємо безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); ОККО — це український бізнес, який входить до ПЕК і визнаний критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення України. Всі наші військовозобов’язані працівники підлягають бронюванню за наявності належно оформлених військово-облікових документів. підтримуємо та допомагаємо один одному, адже ОККО — це велика і дружня команда; Що треба робити? аналізувати бізнес-процеси та досліджувати функціональні вимоги підрозділів; проводити інтерв’ю та збір вимог від замовника; займатись підготовкою test case, user story; створювати технічні завдання для розробників; координувати процес розробки: контроль завдань, взаємодія з бізнес-користувачами та розробниками; займатись тестуванням доробок та передачею розробленого функціоналу кінцевим користувачам; складати інструкції та проводити навчання користувачів; консультувати користувачів по типовому та розробленому функціоналу 1С; впроваджувати та підтримувати спеціалізовані конфігурації; описувати бізнес-процеси компанії. Що ми очікуємо? досвід роботи від 2-х років на посаді бізнес-аналітика; вміння проводити інтерв’ю, визначення пріоритетів між отриманими вимогами, вміння накласти вимоги на стандартний функціонал; досвід постановки повного циклу розробки (від ТЗ до здачі проєкту в експлуатацію); досвід складання технічної та методичної документації; досвід впровадження та підтримки систем для автоматизації бізнес-процесів; бажаний досвід в проєктуванні нових конфігурацій 1С/BAS/ERP; знання бухгалтерського, оперативного, управлінського обліку; знання основних об’єктів і механізмів в 1С; навичка організації робочого часу та націленість на результат; навички ділового спілкування. Готовий розпочати просто зараз? Надсилай своє резюме! Чекаємо в команді!

Львів, Новопільська сільська ОТГ, Dnipropetrovsk oblast
Full-time
Аналітик баз даних

"Save Ukraine" - це найбільша гуманітарна організація, спрямована на підтримку сімей в Україні. Заснована у 2014 році, місією "Save Ukraine" є захист дітей і сімей, які постраждали внаслідок війни. Наша діяльність спрямована на допомогу найвразливішим українцям: сиротам, дітям з обмеженими можливостями, внутрішньо переміщеним особам та жертвам насильства. Ми евакуюємо сім'ї з передової та тимчасово окупованих територій Росією. Ми - єдина гуманітарна організація, яка регулярно організовує рятувальні місії для повернення примусово депортованих дітей в Україну. "Save Ukraine" об'єднує десятки організацій та сотні волонтерів, щоб допомогти тим, хто постраждав від війни та відновити їхні життя. Наразі креативна команда у "Save Ukraine" у пошуках досвідченого, відповідального, проактивного та дисциплінованого аналітика зі знанням англійської мови. Основні обов'язки: Розробка та управління базами даних для зберігання та оновлення великих обсягів інформації.Аналіз та обробка великих масивів даних.Створення та підтримка інформаційних панелей та інших інструментів для візуалізації та аналізу даних.Дизайн та розробка запитів для видобутку даних з різних джерел.Робота з внутрішніми та зовнішніми стейкхолдерами для забезпечення вимог щодо даних та звітності. Вимоги: Поглиблені навички в роботі з Excel, Power BI тощо.Практичний досвід роботи з великими обсягами даних.Висока ефективність та точність в роботі з даними.Здатність розуміти потреби бізнесу та вміння перетворювати дані на зрозумілу інформацію.Досвід у розробці баз даних та інструментів для аналізу даних.Вміння працювати в команді та ефективно спілкуватися з колегами та стейкхолдерами.Знання англійської мови на рівні не нижче В1. Умови: Робота у креативній команді, у сфері, що змінює життя людей;Достойний рівень заробітної плати;Гідридний графік роботи.

Kyiv
Full-time
Провідний фінансовий аналітик

Давайте знайомитись!Ми успішно розвиваємось з 2002 року.Драйв — наш стиль життя, який народжує натхнення.Ми вдосконалюємось та вдосконалюємо, адже якість середовища навколо залежить від наших змін.Втілення інновацій робить нас лідерами.Ми успішні завдяки продуктивності нашої команди.Запрошуємо приєднатися до нашої команди фінансового аналітика, який вільно та із задоволенням спілкується українською мовою.Для нас важливо:Досвід роботи на аналогічній посаді від 3-х роківБажано знання SAP або робота в 1С, розуміння роботи в системі ERPЗнання Excel на високому рівні — обов’язковоАналітичний склад розуму, здатність самостійно приймати рішення та брати на себе відповідальністьВисокий рівень самоорганізації, відповідальність, уміння працювати в команді, чесність, пунктуальність, вихованість. коректністьЗвертаємо увагу, що при співбесіді можемо перевіряти на відповідність кандидата кваліфікаційним характеристикам професії.В нашій команді Ви будете:Займатись створенням платежів в SAP (1-2 офіси), з урахування умов договору, відстрочокСкладати звіти БДР та ДДС Контролювати закриття періоду, рознесення витрат в САП. Формувати загальний БДР по компанії. А саме: робити збір бюджетів по офісам (10 офісів), перевірку рознесення витрат. Консолідувати дані та надавати їх керівництву Контролювати підписи відповідальних осіб для набору рахунку на фінансове плануванняФормувати ДДС на місяць, тижденьВести таблиці — реєстри по договорахПрацювати з Power BI: підключатися до баз даних, підтримувати дашборди, або прописувати нові по запитуПрацювати у програмі ВЧАСНО (візування та друк рахунків), можливе допрацювання програмиПрацювати з Excel, зведеними таблицями, великими реєстрами, формулами — ВПР, ГПР, СУММЕСЛМН, ДВССИЛРобити аналіз план-факту по бюджету, пояснювати відхиленняМи гарантуємо:Стабільну та цікаву роботуОфіційне працевлаштуванняГрафік роботи: з 9.00 до 18.00Комфортні умови праці (офіс на правому березі Києва — р-н метро Контрактова площа)Чудовий колектив :)Приєднуйтесь до команди професіоналів!Чекаємо на Ваше резюме!Потенційний кандидате!Ми розглядаємо відгуки на вакансії протягом 5 робочих днів.Якщо Ви не отримали відповіді на Ваше резюме впродовж цього часу — не засмучуйтесь :)Це означає, що наразі у нас немає відповідних вакансій, але ми зберегли Ваше резюме у нашій базі кадрового резерву, та якщо вакансія з’явиться у майбутньому — запропонуємо Вам її для розгляду.Дякуємо за те, що обрали ФОРУ.

Kyiv
Full-time