Data analyst

The main brain of a business that helps to collect data about customers and a company, make decisions and grow.

A person who works with large volumes of information to extract specific and valuable data from them. In various metrics, a data analyst identifies opportunities for growth or improvement.

Hard skills

  • Big data

  • Cohort analysis

  • Conclusions

  • Conducting A/B tests

  • Connection of tables

  • Data analysis

  • Data collection and import

  • Data-driven approach

  • Data grouping

  • Data mining tools

  • Data sources

  • Data types

  • Data visualization tools

  • Filtering in MySQL

  • Formulation and decomposition of the problem

  • Funnel analysis

  • Market analysis

  • Primary data processing

  • Proposing hypotheses

  • Storytelling with data

  • Tracking metrics

  • Types of data visualization

  • Working with built-in functions

  • Working with connectors

  • Working with Power BI

  • Working with queries to databases

  • Work with cloud resources

  • Work with databases

  • Work with Excel

  • Work with numerical databases

  • Work with relational databases

Soft skills

  • Data usage ethics

  • Problem identification and research

  • Stakeholders management

We recommend

Vacancies

View all
Молодший фінансово-інвестиційний аналітик

EY — це можливість здобути винятковий досвід у компанії, яка вже понад 30 років в Україні надає послуги у галузі консультування з питань ведення бізнесу, аудиту, оподаткування і права, а також консультаційного супроводу транзакцій. На вас чекає робота у вмотивованій та високоефективній команді, де ви будете постійно зростати та розкривати свій потенціал. Завдяки нашим навчальним програмам та накопиченому професійному досвіду, ви отримаєте навички, які будуть актуальними сьогодні та у майбутньому. У рамках практики Стратегії та Угод, команда Супроводу Угод (Transaction Diligence) надає послуги клієнтам, серед яких інвестиційні фонди, транснаціональні та національні корпорації, а також міжнародні фінансові організації в процесі операцій зі злиття та поглинання (M&A). Хоча комплексна фінансова експертиза (financial due diligence) є центральним елементом ціннісної пропозиції команди Супроводу Угод, представники команди також залучаються до оцінки бізнес-планів потенційних об'єктів для інвестування, аналітичної підтримки в процесі оцінки привабливості потенційних інвестицій, переговорів і підготовки документації для закриття M&A угод. Приєднавшись до команди Супроводу Угод ви матимете плідний грунт для реалізації своїх кар'єрних амбіцій, навчання, а також зможете повністю розкрити свій професійний потенціал. Ви будете зростати разом з організацією, яка має непохитну прихильність до якості та репутацію, яка визнана в Україні та у всьому світі. Обов’язки На посаді молодшого аналітика в команді Transaction Diligence ваші обов’язки включатимуть, але не обмежуватимуться такими задачами: Аналіз операційної та фінансової інформації потенційних об'єктів для інвестування. Високорівневий аналіз юридичних документів потенційних об'єктів для інвестування Участь у інтерв'ю з представниками потенційних об'єктів для інвестування, в тому числі з найвищим керівництвом Робота у команді з розподіленою відповідальністю, комунікація та інформування старших членів команди про прогрес. Вимоги Студент (-ка) 3-5 курсу або недавній (-я) випускник (-ця) фінансового/економічного факультету Мати знання з бухгалтерського обліку (форми звітності ітд) Рівень володіння англійською мовою — B2 і вище Поглиблене знання офісних додатків: MS Excel, MS PowerPoint, MS Word (знання Alteryx та PowerBI буде плюсом) Відмінні аналітичні здібності та сильні комунікативні навички Знання міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS) буде плюсом До року досвіду у фінансовому аудиті буде перевагою. Прийняти job offer EY означає стати частиною високопрофесійної, інклюзивної команди з усіма необхідними інструментами для професійного розвитку та кар'єрного зростання. Ми пропонуємо Офіційне працевлаштування з 1-го дня роботи 35 календарних днів щорічної відпустки Медичне страхування, страхування подорожей та життя Конкурентну заробітну плату та систему премій за високу ефективність Кар'єрні можливості та просування: з нами ви можете пройти шлях від інтерна до партнера Підтримку наставника, який буде супроводжувати вас впродовж усієї кар’єри Гнучкий графік – з нами ви можете поєднувати навчання з повноцінною роботою Компенсацію витрат на здобуття професійної сертифікації CFA, ACCA ітд. Доступ до платформи Rozmova за корпоративною знижкою 85% Корпоративний доступ до платформи goFLUENT та щотижневий спікінг клаб з носієм англійської мови Численні внутрішні та зовнішні тренінги: корпоративний доступ до курсів від Udemy та освітньої системи EY Badges  Етапи відбору Знайомство з HR — онлайн тестування з логіки та англійської мови — вирішення профільного кейсу — онлайн співбесіда з HR та з менеджером — пропозиція по роботі. Давайте покращувати світ бізнесу разом! Ми чекаємо на ваше резюме.

Kyiv
Оператор 1С, аналітик

Вимоги: Знання 1С, Word, Excel. Досвід роботи аналітичні здібності, увага до деталей, здатність наполегливо працювати; гнучкість, вміння налагоджувати контакт та швидко вчитися новому. Умови роботи: зручний графік роботи (Пн до Пт з 9:00 до 17:00); вчасна і стабільна заробітна плата. Обов’язки: формування аналітичних звітів, продажів продукції. створення таблиць і звітів даних компанії (аналіз продажів, залишків, товарів тощо); деталізація звітності;

Черкаси
18000 UAH per month
Full-time
Бізнес-аналітик

З нами у тебе буде: цікава робота в крутій команді компанія з 25-річною історією можливість професійного та кар'єрного росту конкурентний рівень заробітної плати медична страховка, спорт, англійська мова, корпоративні знижки на товар ком’юніті по інтересам Основні задачі: трансформація бізнес-вимог у ТЗ для розробки погодження фінального ТЗ із замовником контроль термінів реалізації завдань розуміння принципів інтеграції та обміну даними між різними інформаційними системами та додатками. координація процесу та способу реалізації завдань із залежними проектами здача реалізованих проектів замовнику/інформування замовників про релізи підготовка звітів про витрати часу/виконані роботи написання вказівок для юзера Наші побажання до потенційного кандидата: розуміння процесів, пов’язаних із клієнтським досвідом досвід роботи з CRM досвід роботи з rest api (вміння читати api) знання SQL на рівні написання запитів досвід роботи на посаді аналітика у команді розробки досвід роботи з документацією — написання ТЗ, розуміння бізнес-процесів, написання інструкцій проактивний підхід до роботи розвинені комунікативні навички бажання та прагнення до розвитку, навчання стресостійкість Мрій. Дій. Смартуйся!Ми обов’язково розглянемо вашу кандидатуру протягом 2 днів і у разі позитивного рішення, зв’яжемося з вами, щоб домовитися про співбесіду.З повагою,команда відділу підбору та адаптації персоналу ГК «АЛЛО»

Remote
Kyiv
Full-time
Operational Data Analyst

Проект — білінг-платформа для здійснення електронних платежів різними методами з високою пропускною здатністю. Завдання перш за все стоять у високій доступності сервісу та безпеці обробки платежів. Наша платформа сертифікована згідно PCI DSS та розроблена з використанням сучасних технологій.Основні задачі: Регулярний аналіз трафіку, пошук та з’ясування причин відхилень; Аналіз ризикових показників антифроду; Аналіз користувачів по фрод метрикам; Розробка нових звітів та їх подальшьий моніторинг, оптимізація, автоматизація; Проведення глибинної аналітики та надавання змістовних аналітичних висновків; Пошук, збір і аналіз інформації, створення презентацій. Очікування від кандидата: Досвід роботи на позиції Data Analyst; Досвід аналізу даних та візуалізація в MS Excel; Досвід використання Power Pivot; Впевнені знання SQL, досвід роботи з PostgreSQL буде перевагою; Досвід роботи з Power BI; Знання Google Sheets, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint Що ми можемо запропонувати: Стабільні виплати; Допомога і необхідна інформація, щоб швидко влитися в роботу. Передовий досвід топової IT- компанії. Дисконтна програма Evoplay; L&D центр з курсами для співробітників і ТОП менеджерів; Програма ротації; Гнучкий графік роботи; Self — learning бібліотека, доступ до платних курсів; Групові обговорення і індивідуальні сесії з психологом.

Kyiv
Full-time
Data Entry, Event Analyst

Португальська компанія, що працює у сфері спортивної аналітики та розважальних подій, шукає відповідального менеджера для роботи з міжнародними проєктами.Робота повністю віддалена, з гнучким графіком і чіткими цілями.Що буде входити у твої обов’язки: Збір та аналіз даних про події, їх популярність і динаміку продажів. Робота з базами даних, введення та коригування інформації. Моніторинг ринку квитків, виявлення тенденцій і потенційних можливостей для розвитку. Спілкування з членами команди щодо організаційних і робочих питань. Взаємодія з різними платформами та системами для отримання актуальної інформації. Що ми очікуємо від тебе: Впевнене володіння базовими інструментами аналізу даних. Вміння працювати з великими обсягами інформації, увага до деталей. Бажання вчитися і розвиватися у сфері ринку подій та електронної комерції. Відповідальність, організованість і комунікабельність. Освіта — середня або вища, готові розглянути студентів та людей з інвалідністю. Що ми пропонуємо: Роботу з будь-якої точки України — гнучкий формат повної зайнятості. Конкурентну заробітну плату в діапазоні 25 000−45 000 грн. Можливість професійного росту у динамічній міжнародній компанії. Підтримку та комфортні умови праці у дружній команді. Рівні можливості для всіх кандидатів, незалежно від статусу чи фізичних можливостей. 🗣 Бажано знання російської мови — компанія працює на ринках Португалії та Латвії, тому це спростить взаємодію з міжнародною командою. Не є обов’язковим, але буде перевагою.Якщо ти хочеш приєднатися до нас і розвиватися в сфері аналітики подій, допомагаючи людям отримувати найкращий досвід від відвідування заходів — ми будемо раді бачити твою заявку! Давай разом створювати майбутнє ринку квитків.

Remote
25000 UAH per month
Full-time