Data analyst
The main brain of a business that helps to collect data about customers and a company, make decisions and grow.
A person who works with large volumes of information to extract specific and valuable data from them. In various metrics, a data analyst identifies opportunities for growth or improvement.
Hard skills
Big data
Cohort analysis
Conclusions
Conducting A/B tests
Connection of tables
Data analysis
Data collection and import
Data-driven approach
Data grouping
Data mining tools
Data sources
Data types
Data visualization tools
Filtering in MySQL
Formulation and decomposition of the problem
Funnel analysis
Market analysis
Primary data processing
Proposing hypotheses
Storytelling with data
Tracking metrics
Types of data visualization
Working with built-in functions
Working with connectors
Working with Power BI
Working with queries to databases
Work with cloud resources
Work with databases
Work with Excel
Work with numerical databases
Work with relational databases
Soft skills
Data usage ethics
Problem identification and research
Stakeholders management
We recommend
Education series
Data analyst. Excel
Data analyst. Excel
Experts:
Bohdana Iuryk, Dmytro Koldaiev, Marharyta Bondarenko, +3
Education series
Data analyst. SQL and Power BI
Data analyst. SQL and Power BI
Experts:
Katalina Maievska, Marharyta Dubrova, Mariia Atamaniuk, +3
Vacancies
View allMarketing Analyst (Universe Group)
FORMA by Universe Group ( шукає Marketing Analyst , який(а) підсилить нашу команду для запуску нового продукту та зможе вирости до ролі Marketing Investment Lead-фахівця, який повністю керуватиме маркетинговими інвестиціями. Доєднавшись до нашої команди, ти отримаєш: Можливість побудувати круту кар'єру в Marketing Analytics в продуктовому IT; Доступ до аналітичної та маркетинг-експертизи найбільшого продуктового холдингу Центральної та Східної Європи; Можливість отримати всі переваги роботи в стартапі без ризиків , який швидко зростає та створює карколомні можливості для крутих людей; Робота з 7-значними маркетинговими бюджетами в USD та аналітикою рекламних кампаній у 150+ країнах світу; Високий рівень автономності у прийнятті рішень; Підтримка команди аналітиків та маркетологів з багаторічним досвідом побудови мільйонних продуктів ; Працюватимеш в сучасному і зручному офісі на Подолі, адже такий формат забезпечує високий рівень продуктивності завдяки залученню кожного члена команди до контексту та можливості вирішувати велику кількість питань одразу на робочому місці. Мінімум бюрократії - максимум результатів, досвіду та руху вперед. FORMA ( – мультипродуктова компанія, що створює SaaS рішення для роботи з документами. Ось чого вже досяг наш флагман: 35+ млн завантажених файлів за 2024 рік; 50+ інструментів по роботі з документами; Користувачі із понад 150 країн світу; Середня оцінка на Trustpilot 4.2. Чим ти будеш займатися: Аналізуватимеш та масштабуватимеш Performance Marketing активності продукта, поступово беручи під контроль ключові маркетинг-інвестиції; Оптимізуватимеш ефективність рекламних кампаній, працюючи з великими бюджетами; Досліджуватимеш ринок і конкурентів, надаючи стратегічні інсайти продуктовій та маркетинг командам; Запускатимеш нові рекламні кампанії в різних країнах, мовах і каналах, тестуючи нові підходи. Ми очікуємо, що в тебе є: Досвід роботи з аналітикою даних; Англійська Intermediate+; Впевнене знання Excel; Аналітичний склад розуму та критичне мислення; Вміння визначати пріоритети та ефективно керувати часом; Проактивність, допитливість, швидка адаптація до змін; Готовність брати на себе відповідальність за результат. Буде перевагою: Досвід роботи з рекламою в Google, Bing, Meta, Yahoo тощо; Аналітичний бекграунд (консалтинг, фінанси, маркетинг-аналітика тощо); Досвід роботи з AI-інструментами; Знання систем аналізу конкурентів (SimilarWeb, Semrush, Ahrefs, тощо). Про нас: Universe Group ( будує tech-бізнеси, перетворюючи ідеї на глобальні продукти. До групи входять три компанії: Guru Apps ( , FORMA ( та Wisey ( . Їхні продукти об'єднують понад 151 мільйон користувачів зі 180 країн світу , спрощуючи буденність і створюючи нові можливості для розвитку. Також Universe Group розвиває власний R&D-центр, який фокусується на дослідженні нових ідей, впровадженні інноваційних рішень та запуску бізнесів, що будуть частиною глобального технологічного ринку. Що ми пропонуємо: Office-first формат роботи — All-inclusive офіс у Києві: у нас є все для твоєї комфортної роботи, а саме: сніданки, обіди, доріжки для ходіння, silent room для фокуса уваги — це далеко не все, що чекає на тебе в нашому спейсі. Ближче познайомитися з офісом можна переглянувши це відео ( або прочитавши статтю ( Розвиток та навчання — твій ріст визначає успіх команди. Внутрішні тренінги та кращі експерти з України та світу допоможуть швидко прокачати навички. ↗Кар'єрне зростання — у нас культура швидкого розвитку: до 10 менеджерів щороку отримують підвищення. Все залежить від твого бажання та результатів. Релокаційний пакет — комфортний переїзд до Києва або Варшави з фінансовою підтримкою, допомогою рієлторів та адаптацією в новому місті. Один із кращих соцпакетів — винагорода відповідає запитам ринку, 20 днів оплачуваного відпочинку, співпраця через ФОП або Дія.City ( оплачувані лікарняні та медстрахування. Well-being program — ми турбуємося про ментальне здоровʼя команди, тому компенсуємо роботу з психологом, а також проводимо класи з йоги та медитації в офісі. Підтримка під час війни — безпека та стабільність для тебе та твоїх рідних. Забезпечуємо всім необхідним для безперебійної роботи та долучаємось до ініціатив із відновлення України. Надсилай своє резюме та ставай частиною нашого Всесвіту. Instagram ( Facebook ( Linkedin (
Business Analyst @ AVENGA (Agencja Pracy, nr KRAZ: 8448)
Proven experience as a Business Analyst, preferably in software development projects. Strong analytical and problem-solving skills to understand complex business processes and translate them into clear requirements. Good understanding of data structures and frameworks (eg. REXIS or SAP) Excellent communication and interpersonal skills to facilitate effective collaboration with stakeholders from diverse backgrounds and technical expertise. Solid understanding of software development methodologies, including Agile practices (e.g., Scrum, Kanban). Proficiency in requirement elicitation techniques, user story development, and documentation standards. Ability to prioritize and manage multiple tasks in a dynamic and fast-paced environment. Strong attention to detail and a commitment to delivering high-quality work.Business acumen and the ability to align technical solutions with strategic business objectives. Tools and Technologies: Qualtrics survey platform AWS services (e.g., EC2, S3, Lambda, RDS, IAM, CloudFormation) Snowflake data platform Programming languages (e.g., Python, Java, or JavaScript) SQL and database management systems ,[Requirement Gathering and Analysis: Collaborate with Business POs, solution architect and tech team leads to elicit, document, and prioritize business and functional requirements. Analyze and translate requirements into clear and concise specifications for the development teams., User Story Development: Create user stories, use cases, and acceptance criteria that effectively capture the desired functionalities and user interactions with the software solution. Ensure the user stories are well-defined, testable, aligned with the project objectives and documented in JIRA., Process Analysis and Improvement: Analyze existing business processes and especially data workflows (Qualtrics, Snowflake, AWS) to identify areas for improvement and automation. Recommend solutions that streamline operations, enhance efficiency, and align with industry best practices. Set up and monitor KPIs to track system performance., Stakeholder Management: Engage with various stakeholders, including POs, solution architect, developers, and test teams, to ensure a shared understanding of requirements and foster effective collaboration throughout the project lifecycle., Solution Documentation: Create and maintain comprehensive documentation, including functional specifications, process flows, system diagrams (together with solution architect and tech team leads.) Ensure documentation is accessible, up-to-date, and aligned with changes in requirements or project scope., User Acceptance Testing Support (only if needed): Collaborate with test teams to define test scenarios and ensure proper test coverage based on documented requirements. Assist in reviewing test plans, test scripts, and participate in user acceptance testing as needed.] Requirements: BPMN, UML, AWS, Snowflake, SQL Additionally: Sport subscription, Training budget, Private healthcare, International projects.
Фінансовий аналітик, аналітикиня
Шукаєш надійність і перспективи розвитку? «Фора» — надійний роботодавець. А ще ми динамічно розвиваємося та втілюємо інновації. Запрошуємо фінансового аналітика, аналітикиню.Наша робота потрібна людям, бо ми забезпечуємо економічну та фізичну доступність продуктів харчування.Разом із командою СУПЕРФОРІВЦІВ ти будеш: Створювати платежі в SAP, з урахуванням умов договору, відстрочок Вести таблиці — реєстр по договорам Працювати у програмі ВЧАСНО (візування рахунків, їх набір в SAP) Працювати з Excel, зведені таблиці, великі Реєстри, формули — ВПР, ГПР, СУММЕСЛМН, ДВССИЛ Прописувати бюджет (рік, квартал) по своїм підрозділам, взаємодіяти з відповідальними людьми по бюджету. У «Фора» ти отримаєш: Цікаву, стабільну роботу в великій і надійній компанії Широкі можливості для професійного розвитку Гідну, офіційну та своєчасну виплату заробітної плати Корпоративне медичне страхування та вигідні умови для страхування родичів і дітей Команду, яка піклується і про колег, і про Гостей Відновлені вихідні у державні свята Знижку до дня народження та інші додаткові фішки від компанії та партнерів для СУПЕРФОРІВЦІВ Гібридний графік роботи (і в офісі, і дистанційно): з 9:00 до 18:00 Комфортні умови праці (офіс на правому березі Києва — район станції метро Контрактова площа) Для нас важливі: Вища освіта (економіка підприємства, фінанси, облік і аудит, маркетинг) Досвід роботи на аналогічній посаді буде перевагою Поглиблене знання Excel та 1С (досвід роботи в SAP бажано) Аналітичний склад розуму, відповідальність, самоорганізованість Комунікабельність, здатність до швидкого навчання, вміння працювати з великими обсягами інформації «Фора» — мережа сучасних продуктових магазинів поблизу дому. Наші співробітники — СУПЕРФОРІВЦІ. Разом ми — спільнота піклування! Працюємо, щоб завжди поруч були свіжі продукти.Надсилай своє резюме та доєднуйся до спільноти піклування!Звертаємо увагу, що при співбесіді можемо перевіряти кандидата на відповідність кваліфікаційним характеристикам професії.Ми розглядаємо відгуки протягом 5 робочих днів. Якщо не отримаєш відповіді впродовж цього часу, це означає, що наразі ми не можемо запропонувати позицію.«Фора» — робота, потрібна людям
Хімік-аналітик
Опис вакансії:Лабораторія з контролю якості лікарських засобів та медичної продукції Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками запрошує претендентів на посаду провідного фахівця хімічної лабораторії.Вимоги: Вища хімічна освіта (аналітична хімія) Бажання та вміння швидко навчатися Хороша теоретична база: знання основ аналітичної хімії та основних методів фізико-хімічного аналізу Вміння працювати з лабораторним обладнанням Бажано: досвід роботи. Готові взяти випускника хімічного факультету за умови всього вищенаведеного Бажано: знання нормативно-правової документації у галузі проведення лабораторних аналізів, забезпечення та контролю якості, міжнародних стандартів (GMP, ISO) Буде перевагою досвід роботи з методами контролю: ВЕРХ, ГХ, ААС, ТШХ, ІЧ-спектроскопія, УФ-спектрофотометрія, титриметрія Обов’язки: Проведення фізико-хімічних аналізів лікарських засобів на відповідність стандартам якості (інструментальна хімія, мокра хімія) згідно нормативної документації виробника та чинному законодавству Підготовка лабораторного обладнання та реактивів для проведення аналізів Проведення калібрування обладнання Ведення лабораторної документації (робочі журнали, обмінні карти, протоколи виконання аналізів тощо) Умови роботи: Офіційне працевлаштування Забезпечення соціальним пакетом згідно чинного законодавства Своєчасна виплата заробітної плати двічі на місяць Графік роботи: з 8:45 до 17:35; робочі дні: з понеділка по п’ятницю. Можливі корективи — за результатами співбесіди Можливість професійного розвитку та навчання відповідно до потреб лабораторії Робота на сучасному обладнанні світових виробників Місце роботи: Київська область, Бориспільський р-н, с. Велика Олександрівка, вул. Бориспільська, 9, територія логістичного комплексу «Біокон» (організовано транспорт з Києва, Броварів, Борисполя).
Аналітик продажів
Нова пошта — лідер експрес-доставки в Україні. Наша команда постійно зростає, і зараз ми шукаємо «Аналітика продажів».Ми пропонуємо тобі: Офіційне працевлаштування, «білу» заробітну плату, оплачувані відпустки, лікарняні, відрядження; Медичне страхування; Страхування життя; Дружній колектив; Можливість кар'єрного зростання. Що потрібно робити: планування продажів; прогнозування продажів з урахуванням дії різних факторів; побудова багатофакторних моделей; прогнозування продажів; факторний аналіз виконання планів; автоматизація звітності; підготовка презентацій. Ми очікуємо від тебе: Обробка великих масивів даних; Вміння аргументувати розрахунки, захищати свою позицію перед іншими учасниками процесу; Аналітичні здібності; Знання SQL вище середнього; Досвід в сфері планування продажів (важливо розуміння клієнтської аналітики, сезонність продуктів, життєвий цикл клієнтів та відток клієнтів). Якщо все це про тебе і ти бажаєш стати частиною великої родини Нової пошти — надсилай своє резюме!