HR specialist

Workforce moms and dads. HR do everything to ensure that employees work comfortably and achieve business goals together.

They hire new people, support existing talents within the team, and motivate them for new achievements.

Hard skills

  • Categorization peoples portraits

  • Classification of HR roles

  • Corporate culture

  • Cross-sectoral HR specialist

  • Employee experience

  • Employee life cycle tracking

  • Employee onboarding

  • Employer Branding

  • Features of HR roles

  • HR automation

  • HR Data Analysis

  • Human Resources Management System (HRIS)

Soft skills

  • Communication in management

  • Emotional intelligence in management

We recommend

Vacancies

View all
Керівник відділу персоналу

МХП — міжнародна компанія у сфері харчових та агро технологій, яка об'єднує понад 26 тисяч співробітників на понад 40 підприємствах у 17 регіонах України та близько 4 тисяч співробітників за кордоном. Ти точно нас впізнаєш за такими брендами як: «Наша Ряба», «Наша Ряба Апетитна», «Бащинський», «Легко!», Kurator, «Секрети Шефа». У сьогоднішній геополітичній ситуації МХП діє за принципом business as usual. Наше переконання, що саме так ми можемо найбільше допомогти нашій країні сьогодні! Наші підприємства працюють в штатному режимі, а масштабні інноваційні проєкти стартують за планом. Ми розширюємо нашу команду і пропонуємо вакансії для профі, які зацікавлені в унікальних для України проєктах у різних сферах. Що ми тобі доручимо: Розробку та реалізацію стратегічних планів з пошуку та підбору персоналуРозробку програм навчання, розвитку, підвищення кваліфікації персоналу та їх реалізацію Управління талантами, реалізацію системи наступництва, наставництва, внутрішнього тренерства Оцінку персоналу, розробку та залучення нових інструментів оцінки персоналу Реалізацію заходів з командоутворення та розробку програм з формування корпоративної культури  Радо запрошуємо на співбесіду, якщо ти: Маєш досвід управління HR-функцієюЗнаєш сучасні HR-методики Знаєш КЗпП, основи економіки праці, нормування, систем оплати праці і оптимізації ФОП, маєш досвід розробки і впровадження KPI, OKR Маєш досвід реалізації проектів в області антикризового управління людськими ресурсами Чому потрібно йти саме до нас? Ти знайдеш команду однодумцівТи зможеш вдосконалюватись кожен день у нашому власному центрі розвитку співробітниківТи отримаєш можливість доєднатись до унікальних проєктів, яким немає аналогів в УкраїніТи будеш отримувати офіційну та конкурентну заробітну плату за всіма нормами Трудового кодексу УкраїниТи матимеш можливість користуватися послугами корпоративного психолога

Ладижин, Ладижинська міська ОТГ, Vinnytsia oblast
Full-time
Менеджер по персоналу

Про нас:Компанія «Граніт Естетікс» вже 12 років є надійним партнером на ринку виготовлення та продажу виробів із граніту. Ми надаємо нашим клієнтам унікальний сервіс та створюємо найкращі умови праці для співробітників у своїй галузі.Що ми тобі пропонуємо! Долучитися до молодої та енергійної команди. Повну підтримку у колі однодумців. Майже необмежені можливості в розвитку. Комфортні умови та забезпечене робоче місце. Кар'єрне зростання до керівника відділу персоналу та комунікацій. Можливість навчатись та розвиватися, приймати участь у різноманітних семінарах, тренінгах — підвищувати свою компетентність. І звісно можливість реалізувати свій потенціал та вийти на якісно новий рівень як крутий спеціаліст в області СПІВРОБІТНИЦТВА з ЛЮДЬМИ! Конкурентоспроможну зп яка буде зростати та на яку ти зможеш впливати, з фіксованою ставкою. Кінцева сума буде оговорюватись на співбесіді та залежатиме від ваших умінь та досвіду. Твоїми завданнями буде: Проведення пошуку, відбору та найму персоналу для різних підрозділів компанії; Організація та проведення співбесід, адміністрування тестувань; Введення та адаптація персоналу на період ВТ; Організація робочого місця для офісних співробітників; Ведення кадрової документації (частково — забезпечити наявність всіх необхідних документів для працевлаштування, заяв для найму/звільнення, табелювання); Стежити за актуальністю Організуючої схеми компанії при наймі/звільненні/переведенні співробітників; Ведення документообороту та звітності в GoogleDocs; Вимоги: Мати непереборне бажання навчатися чомусь новому та покращувати все навколо себе. Хотіти постійно спілкуватись з людьми, отримувати від цього задоволення. Мати досвід та чітко розуміти цикл найму (від отримання та обробки заявки до завершення програми адаптації/програми ВТ співробітника). Ми знаходимося по адресі: м. Дніпро, Лівий берег, вул. Василя Сухомлинського, 65.Телефонуй +380675218451Телеграм: @HR_Granite_Aesthetics Можливо ми шукаємо саме тебе!

Dnipro
25000 UAH per month
Full-time
HR Бізнес Партнер (інтеграційні проекти)

Вакансія: HR Бізнес Партнер (HR Business Partner)Компанія: Світовий лідер з виробництва будівельних матеріалів з великою кількістю виробничих потужностей в Україні, з високими корпоративними стандартами та соціальною відповідальністюВимоги:Вища освіта в галузі ділового адміністрування або суміжних галузейДосвід роботи на релевантній посаді від 3х років у міжнародній системній компанії, бажано з виробничими потужностямиДосвід у проектах інтеграції HR бізнес процесів – ОБОВ'ЯЗКОВОРозуміння всіх HR функцій та практичний досвід участі в HR проектах Відмінне володіння ПК Англійська мова B2+ (гарний розмовний рівень, обов’язкова вимога)Хороші презентаційні та комунікативні навикиВідмінні навики міжособистісного спілкування на різних рівняхПереконливість та командний духГотовність до відряджень (нечасто, при необхідності)Основні обов’язки:Координація операційних HR процесів при горизонтальній інтеграції Участь в різноманітних HR проектах, бюджетування HR процесівЗабезпечення ефективного та системного управління персоналомПідготовка звітності для головного офісу Адміністрування, організаційні питання, робота зі звітами Надання консультацій співробітникам, забезпечення професійної кадрової підтримки Ініціювання, розвиток та реалізація HR ініціативРозробка мотиваційних заходів для покращення продуктивності персоналуАналіз ефективності роботи співробітників Побудова міцних міжфункціональних зв'язків, співпраця з різними відділамиКомпанія пропонує:Професійне середовище, дуже цікаві та амбітні задачі Робота в інтернаціональній командіКонкурентний компенсаційний пакетЛокація офісу: м.Київ, Правий берег 

Remote
Kyiv
Full-time
HR-менеджер

Вакансія: HR-менеджерМи, компанія «Partner Park», шукаємо відповідального та енергійного HR-менеджера для нашої молодої та динамічної команди. Головне завдання цієї посади — забезпечити ефективний підбір, розвиток та підтримку наших співробітників.Обов’язки: Проведення рекрутингових процесів, відбір кандидатів на вакансії в компанії. Організація та проведення вступних співбесід. Супровід та розвиток персоналу. Проведення тренінгів та семінарів для персоналу. Внутрішні комунікації та вирішення конфліктів у колективі. Створення та підтримка позитивної корпоративної культури в компанії. Вимоги: Висока комунікабельність та вміння спілкуватися з різними людьми. Вміння працювати в команді та бути ініціативним. Знання основних принципів управління персоналом. Бажане знання законодавства в галузі праці. Ми пропонуємо: Конкурентну зарплату та бонусну систему. Можливість розвитку та кар'єрного зростання. Цікаві професійні виклики та можливість втілити в життя власні ідеї. Дружню атмосферу та затишне робоче середовище. Якщо ви готові приєднатися до нашої команди та впроваджувати нові ідеї в галузі управління персоналом, надсилайте ваше резюме за посиланням нижче.А ще краще телефонуйте:0960267312

Remote
20000 UAH per month
Full-time
Part-time
Інспектор відділу кадрів

Вимоги: Досвід роботи від 5 років, користувач 1С (можливе навчання програми за рахунок підприємства)Умови роботи: місце роботи — в виробничій дальниці «Запоріжжямлин» ТДВ «Запорізького хлібозаводу № 3» (Правий берег, вул. Зачиняєва 113)Обов’язки: кадрове діловодство в полному обсязі (накази:прийом, переведення, звільнення, відпустки, довідки, квоти, співбеседи, робота з вакансіями, ведення табеля робочого часу, лікарняні)На співбеседу звертатись в відділ кадрів ТДВ «Запорізький хлібозавод № 3» вул.Українська 96, (зупинка транспорту «Вул. Стефанова» район Уральські казарми)Телефон 095−23−23−332,

Zaporizhzhia
16000 UAH per month
Full-time