Partnership manager

Creates collaborations for a shared wow effect.

Creates effective collaboration between two organizations to create a joint explosive project. Communicates with teams, clarifies strategic project goals, and helps make mutually beneficial decisions.

Hard skills

  • Brand safety

  • Corporate social responsibility

  • Influencer Marketing

  • Optimization of partnership processes

  • Partner audit and assessment

  • Partnership risk assessment

  • Partnership strategies

  • WIN-WIN concept

  • Work with various types of partnerships

Soft skills

  • Collaboration

  • Creative Thinking

  • Critical thinking

  • Negotiation

  • Parner communication

  • Stakeholders management

We recommend

Vacancies

View all
Менеджер по роботі з партнерами

НАШ КЛІЄНТ — бізнес-структура, понад 20 років працює у сфері корпоративного та податкового права, розбирається у нюансах законодавства різних юрисдикцій, надає фінансові та бухгалтерські послуги. Головний капітал компанії — люди! Люди, які поважають клієнта та його потреби у бізнесі. Все це, разом із бездоганним знанням українського законодавства, сьогодні дає можливість комплексно підходити до вирішення завдань структурування бізнесу. Сьогодні нам не вистачає молодих та крутих спеціалістів! ХТО НАМ НЕОБХІДНИЙ: Вимоги: досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;досвід у продажах/досвід у проектному менеджменті;володіння програмами EXCEL, WORD, 1с;вміння вести переговори, відповідальність, ініціативність, готовність до навчання Основні задачі: Робота з існуючими клієнтами;Внесення угод в базу 1сКонтроль кредиторської заборгованостіЗбір та аналіз інформації від покупця (ведення інформаційної бази, післяпродажна підтримка)Укладання договорів;Ведення бази даних клієнтів;Робота із первинною документацією;Ведення документообігу з контрагентами; Ми пропонуємо: роботу у великій компанії, що динамічно розвиваєтьсяможливості для кар'єрного та професійного зростанняЗП на період випробувального терміну 20 000 грн, після 25 000,00 грн. + бонуси

Kyiv
22500 UAH per month
Full-time
Менеджер по роботі з партнерами, affiliate manager

Ми — Creative States, найбільша в Украіні мережа креативних гнучких бізнес просторів у Києві та Дніпрі. Ми створюємо сучасні, готові під ключ офіси майбутнього та пропонуємо їх в довгострокову оренду українским та західним компаніям, керуючи всією офісною інфраструктурою. Ми шукаємо Менеджера по роботі з клієнтами в нашу команду. Очікування від співробітників у нас завжди однакові: ми до фанатизму вимагаємо, щоб наші люди розуміли та розділяли філософію Creative States.Її можна висловити у двох принципах: Свобода та відповідальність. Дій у найкращих інтересах компанії. Твої задачі: Комунікації з діючими клієнтами, встановлення довгострокових відносин; Щоденна комунікація з клієнтами щодо послуг та продаж цих послуг. Підготовка необхідних документів при зміні умов роботи з клієнтами і так само при розірванні діючих договорів. Контроль взаєморозрахунків. Контроль користування послугами клієнтами. Контроль документообігу між компанією і клієнтами. Координація роботи над угодами з відділами: продажів, фінансів, юридичним, бухгалтерією і адміністративним. Постановка завдань та контроль їх виконання. Навички роботи в CRM, 1C. Щомісячна підготовка звітів (для відділів компанії і для зовнішніх користувачів інформації), підтримка усієї інформації в актуальному стані. Комунікація з партнерами Creative States і пошук нових, менеджмент Benefits в нашому застосунку та його адміністрування. Наші вимоги: Високий рівень комунікабельності; Грамотне мовлення та знання англійської на рівні B2 і вище; Навички роботи в CRM системах та 1С; Відмінні комунікативні навички, уміння знайти вихід із нестандартної ситуації, креативність, бажання допомогти клієнту. Відповідальність, організованість та уважність до деталей. Наполегливість та амбітність, робота на результат; Вміння правильно розставляти пріоритети. Системне мислення, вміння структурувати інформацію та вибудовувати процеси. Ми пропонуємо: Дуже крутий продукт — нашими резидентами хочуть бути всі; Працевлаштування згідно КЗпП, але якщо треба у відпустку і є ким замінити — домовимося; Стабільна компанія з відмінним зростанням — можливість кар'єрного зростання. Комфортне та забезпечене всім необхідним робоче місце у сучасному офісі, зручне розташування біля метро в Києві; Бонуси і преміі; Часткове покриття обідів; Місцезнаходження — біля метро, абсолютний центр Києва; Можливість брати участь в унікальних заходах, бути частиною крутий креативної команди професіоналів в Україні та за кордоном. Приєднуйтесь до Creative States, станьте частиною нашої команди.Детальніше про нашу компанію можете прочитати тут — www.creativestates.net

Kyiv
Full-time
Менеджер по роботі з партнерами та клієнтами

У зв’язку з розширенням дилерської мережі та власних інтернет-продажів, ми в пошуку менеджера по роботі з партнерами та клієнтами.Хто ми? Ми 32 роки виробляємо сейфи і банківське обладнання. Лідери по будівництву банківських сховищ ІІ-ХІІІ класу — більше 100 банків довіряють нам. Постачаємо сейфи в 57 країну світу. Модельний ряд більше 600 продуктів. 20 європейських сертифікатів ЕСВ-S, WIT, RISE. 38 українських сертифіката ДСТУ EN. Ми першими сертифікували сейфи в Європі. Надаємо гарантію і повний сервіс. Система менеджменту якості ISO 9001. Єдиний в Україні член європейської асоціації систем безпеки ESSA. Детальніше з нами познайомитися можна на наших сайтах:https://paritet-k.com.ua/https://griffonsafes.com.ua/Основні очікування від кандидата: Досвід роботи у сфері продажів товарів та послуг не менше 3-х років. Вища освіта. Досвід роботи з 1С 8. Вільна українська мова (у т.ч. ділова). Знання технічних характеристик продукції компанії (ми навчимо на протязі місяця). Ввічливість, комунікабельність, багатозадачність, стресостійкість, порядність. Майбутні обов’язки: Прийом та обробка замовлень від діючих партнерів та роздрібних клієнтів власного інтернет-магазину по телефону, електронній пошті та месенджерах. Узгодження термінів поставки з клієнтами та оформлення замовлень у відділ доставки та монтажу. Контроль виконання умов по договорам поставки. Оформлення рекламацій та узгодження спецзамовлень. Високий рівень ЗП — ставка + % (обговорюємо на співбесіді). Офіційне працевлаштування. Графік роботи 5/2. Комфортний сучасний офіс на Подолі по вулиці Глибочицька (поруч зі ст.м. Лукянівська та Контрактова Площа) Дружній колектитив професіоналів Перспективи кар'єрного зростання. Корпоративні заходи та навчання за рахунок Компанії. Якщо ви готові приєднатися до нашої команди професіоналів та маєте необхідний досвід та навички, будь ласка, надішліть своє резюме з фотографією та очікуваним рівнем заробітної плати на електронну пошту g.shevchenko@griffonsafes.com.Приєднуйтеся до наших соц. мереж: https://www.instagram.com/griffonsafes/https://www.facebook.com/griffonsafes/https://t.me/griffonsafeshttps://www.youtube.com/@griffonsafeshttps://www.tiktok.com/@griffonsafes

Kyiv
30000 UAH per month
Full-time
Partnership manager

Ми шукаємо спеціаліста у команду Partnerships & Influencer Marketing, який займатиметься менеджментом спонсорських проєктів із партнерами бренду: кіберспортивними командами, турнірними операторами, студіями прямих трансляцій та амбасадорами. Ідеальний кандидат на цю позицію вміє організувати роботу над власними завданнями та координувати інших учасників процесу, має досвід роботи з міжнародними проєктами, ефективно збудує комунікацію з наявними та новими партнерами. Обов’язки: Ведення проєктів та всієї комунікації з партнерами бренду;Підтримка відмінних відносин з наявними та потенційними партнерами;Узгодження умов співробітництва та контроль виконання зобов’язань;Моніторинг та аналіз спонсорських проєктів конкурентів;Ведення таймінгів та контроль бюджетів;Участь у штормінгах ідей для креативних спонсорських активацій;Розробка брифів для копірайтерів та дизайнерів;Аналіз результатів, підготовка репортів та створення презентацій;Можливі робочі поїздки на кіберспортивні івенти та ігрові виставки. Навички та якості: Досвід роботи від 2 років на схожій позиції в маркетинг/PR-агентстві або на стороні бренду;Розуміння основ маркетингу та показників ефективності спонсорських активацій;Відмінні навички письмового та усного спілкування;Вільне володіння англійською мовою (B2+);Відповідальність, стресостійкість, мультизадачність і уважність до деталей;Інтерес та/або бажання працювати в індустрії кіберспорту. Пропонуємо зараз: Згуртовану команду та цікаве оточення;Цікаві завдання та приємну винагороду;Соц. пакет: медичне страхування, відпустка, оплата лікарняних, супровід ФОП, 12 sick days, вихідний на честь дня народження;Три формати роботи: повний ремоут, гібрид або офіс в Києві;Програма ротації;Повністю забезпечуємо необхідною для роботи технікою;Не овертаймимо;Не займаємося мікроменеджментом;Не маємо бюрократії;Не підтримуємо токсичних відносин.

Remote
Kyiv
Full-time
Менеджер по роботі з партнерами, Account manager (німецька мова)

Усі розповідають про те, що у них класна команда та дружний колектив, що роблять світ кращим. У нас це справді так! Ми — команда зі 150 співробітників, які пропонують високоякісні екскурсії по місту та піші гастротури у Гамбурзі, Берліні, Кельні, Дюссельдорфі та Мюнхені.За 10 років ми виросли з компанії з однієї людини до однієї з найбільших туристичних компаній Німеччини у сфері пішохідних екскурсій. На даний момент у нас понад 20 000 відгуків з оцінкою 4,8. Ми хочемо продовжувати розширюватися і шукаємо співробітників, які хочуть активно розвивати компанію та приносити лише позитивний результат. На наших екскурсіях гості відвідують найбільш секретні місця міст (звичайному туристові туди потрапити неможливо!). Крім цього, ми пропонуємо найкраще обслуговування клієнтів у нашій галузі, починаючи з бронювання і закінчуючи реалізацією нашої послуги. Гостям подобається оптимальне співвідношення ціни та якості. Також, ми пропонуємо широкий спектр екскурсій, під час яких гості отримують цікаву інформацію та весело проводять час.Яким ми бачимо нашого ідеального кандидата: Хороший комунікатор; Німецька мова B2 або вище (здатність спілкуватися з іноземними партнерами, високий рівень); Вміє налагоджувати дружні стосунки; Може скласти загальну картину з розкиданих пазлів; Чітко формулює думку; Великим плюсом буде подібний досвід роботи; Чим буде займатися наш Account manager: Комунікація з партнерами компанії; Завантаження нашого продукту (турів) у програмне забезпечення партнерів; Перевірка завантаженості платформи партнера, перевірка якості виконуваної партнером роботи; Комунікація з підрядниками (текстерами, фотографами: затвердження макетів дизайнера, організація фотошутингів для турів, замовлення атрибутики для турів); Підготовка матеріалів для участі керівника в конференціях з потенційними партнерами; Просування нових продуктів компанії; Моніторинг чинних партнерів нашої компанії; Чому у нас класно працювати: Робота у віддаленому режимі; Вчасна виплата зарплати (за 10 років жодного прострочення); Гнучкі години роботи (початок роботи з 8-ї до 12-ї, 8-годинний робочий день); Надаємо EcoFlow! Заробітна плата прив’язана до курсу євро; Мегакласний та дружній колектив; Швидка комунікація без бюрократії; Безкоштовна участь у навчаннях компанії; Оплачувана відпустка; Компанія щорічно зростає більш ніж на 50%; Плоска і ясна ієрархія, ви завжди знаєте до кого і з якого питання звернутися; У нас неформальна культура від стажера до генерального директора, ми один з одним на ТИ; У Вас буде чудова можливість прокачати свою німецьку — все спілкування з клієнтами тільки німецькою мовою Доєднуйся до нашої команди вже зараз! Лишай свій відгук на вакансію!

Remote
32000 UAH per month
Full-time