Account Manager
Constantly communicates with clients and companies to bring the project in an agency to a successful conclusion.
Ready to fulfill any client's whim and provide them with the best experience of interacting with the agency. Ensures that the team completes the project on time, adheres to all terms of the agreement with the client, and avoids conflicts with anyone.
Hard skills
Basics of business communication
Creating a media brief
Indsutry Knowledge
Professional ethics
Solving tactical problems
Stages of work with the client
Tender stages
Understanding the client's business
Work with project management tools
Work with task management tools
Written communication
Soft skills
Anti-crisis communication
Communication with clients in management
Crisis & Conflict resolution
Emotional intelligence in management
Multitasking
Oral communication
Problem Solving
Stakeholders management
Stress resistance
We recommend
Education series
Customer Support Specialist
Customer Support Specialist
Experts:
Daria Leshchenko, Kseniia Barchenko, Liubov Tykholoz, +1
Education series
Account Manager
Account Manager
Experts:
Volodymyr Fryziuk
Vacancies
View allМенеджер по роботі з клієнтами у Білу Церкву
Вимоги: Енергійність та привітність: Вміння працювати з людьми та в колективі. Організаційні навички: Здатність власним управління часом. Бажання вчитися: Готовність розвиватися у даній сфері та підвищувати кваліфікацію. Комунікабельність: Легкість у спілкуванні з людьми, готовність вирішувати проблеми. Умови роботи: Заробітна плата: Від 15 000 грн до 43 000 грн + бонуси за відмінну роботу. Гнучкий графік: Зручний режим роботи, що дозволяє поєднувати роботу з особистими справами. Комфортні умови праці: Сучасний офіс із затишною атмосферою. Можливість кар'єрного зростання: Професійний розвиток та навчання за рахунок компанії. Приємні бонуси: Знижки на послуги готелю для тебе та твоїх близьких. Обов’язки: Організація роботи: Координація роботи команди, управління записами та зустрічами. Контроль якості: Підтримання високих стандартів обслуговування. Забезпечення комунікації: Спілкування з постачальниками та партнерами. Для зв’язку та комунікації бажано телеграм @lily757
Територіальний менеджер
«Укрпошта» — національний оператор поштового зв’язку, надійний та відповідальний роботодавець. Сьогодні команда «Укрпошти» — це фахівці, які руйнують стереотипи, щоденно працюють над підвищенням ефективності логістичних процесів, вдосконаленням якості сервісу та зручності для Клієнта. Команда, яка завжди готова до нових викликів та виконання важливих місій! Саме зараз ми шукаємо Територіального менеджера Основні обов’язки: Аналіз потенціалу ринку та потенціалу відділенняПланування досягнення цілей управління персоналом, в тому числі коучінг, мотивація, навчанняКонтроль виконання стандартів та якості обслуговування Успішний кандидат відповідає наступним вимогам: Базова або неповна вища освіта (бакалавр / молодший спеціаліст)Досвід роботи управління мережею від 1-х років роздрібні мережі, логістика, банкиЗнання локального ринку, його кон’юнктури, особливостей і специфіки, перспектив розвитку та потреб регіональних споживачівУправлінські навички планування, постановка задач, контроль, мотиваціяВміння працювати на результат, бажання вдосконалювати та робити український сервіс кращимНаявність автомобіля Ми пропонуємо: Офіційне працевлаштування у великій компанії, що розвиваєтьсяСтабільну заробітну платуПремію за виконання планових показниківНавчання та професійний розвитокМожливості кар'єрного зростання Прикріпляй та відправляй своє резюме нижче за посиланням. З УКРПОШТОЮ РАЗОМ ДО ПЕРЕМОГИ!
Менеджер по роботі з клієнтами
Компанія Just Sell шукає результативного менеджера з продажу готового працювати віддалено!Ми не продаємо БАДИ та не працюємо з росієюКонкурентні умови оплати, фіксована плата за оформлене замовлення + % з допродажу+щедрі бонусиЯкщо ви досвідчений менеджер, або готові вчитись чомусь новому — welcome, ми чекаємо на вас)Ваші завдання: Вихідні дзвінки (обробка та підтвердження заявок з інтернет-магазинів) через телефонію. Розмова по скрипту (готовому сценарію), допродажа супутніх товарів та збільшення середнього чеку. Внесення даних та результатів розмови в СРМ програму. Ви наш кандидат, якщо: Любите та маєте бажання багато спілкуватись з людьми У вас багато енергії та позитивне мислення Ви впевнений користувач ПК Досвід роботи в даній сфері вітається Ми вам пропонуємо: Навчання та оплачуване стажування Допомогу досвідченого наставника і керівника для досягнення найкращих результатів. І подальше корпоративне навчання. Зручний графік роботи: 5\2 9:00—18:00, або 4\3 9:00−21:00 Своєчасну виплату ЗП 2 рази на місяць Дружній молодий колектив Цікаву роботу та можливість розвиватись Якщо Ви відчуваєте, що ми будемо на одній хвилі — відправляйте резюме, або пишіть в телеграм @hrmanagerJS :)
Менеджер по роботі з клієнтами
Шукаєте офісну роботу менеджером?Хотіли б працювати в сфері медичного обладнання та високих технологій? Компанія «Maestro Medical» — це провідна компанія у сфері медичного обладнання, яка постійно розвивається та шукає талановитих співробітників для розширення своєї команди. Наш сайт maestro.com.ua. Чому варто приєднатися до нашої команди:Суспільна користь. Ми постачаємо обладнання, яке рятує життя та покращує здоров’я. Вам ніколи не буде соромно за те, чим ви замаєтеся. Перспективність. Медичні технології — одна з найбільш інноваційних галузей в світі. Цей бізнес актуальний у всі часи. І саме тут ви можете отримувати гідну зарплату і будувати кар'єру. Команда. Ми за демократичний менеджмент. У нас спокійна атмосфера в якій ми вітаємо ініціативність заохочуємо розвиток. Зараз ми шукаємо менеджера по роботі з клієнтами. Що треба робити: Готувати комерційні пропозиції на основі каталогів обладнання Вносити замовлення від клієнтів в CRM систему Виставляти рахунки, передавати замовлення на склад Підтримувати контакти з постійними клієнтами по телефону (тільки вхідна лінія) Вимоги до компетенцій: розвинені комунікативні навички, відкритість до людей, цифрова грамотність (Google docs, Calendar, Exсel, GPT), енергійність та позитив.Графік роботи: пн — пт (сб та нд — вихідні) з 9.30 до 17.30. Робота в офісі.Не вагайтеся, надсилайте скоріше нам своє резюме!
Менеджер по роботі з клієнтами (шоурум)
KRONAS — міжнародна торгово-виробнича компанія, яка спеціалізується на виготовленні та продажу меблевих комплектуючих, а також наданні виробничих послуг. Досвід роботи в меблевій галузі вже більше 27 років.Ми розширюємось і розвиваємось, тому шукаємо собі в команду бажаючих розиватись у сфері продажу!Оголошуємо конкурс на посаду Менеджер по роботі з клієнтами, який стане важливою частиною нашої компанди.Якщо ви прагнете навчатись, розвиватись і хочете правцювати в компанії, що цінує своїх співробітників, ми запрошуємо приєднатися до нас.Ось що ти отримаєш працюючи в KRONAS: Круте навчання і тренінги, адже ми готові навчати і розвивати свою команду; Стабільну, конкурентну ЗП: 25000 — 35000 (ставка + %). Приходь на співбесіду і ми розкажемо все детальніше; Графік роботи: 5 днів на тиждень, (пн-пт або вт-сб з 9:00 до 18:00/10:00—19:00) Цікаві задачі і вдячних клієнтів; Круте робоче місце в дизайнерському шоу-румі (наш шоу-рум знаходяться за адресами: пр-т Академіка Корольова,1 тавул.Сергієнко,18); Драйвовий колектив і лояльну стабільну компанію; Соц.пакет; Розвиток всередині компанії. Основними задачами будуть: Консультації клієнтів у шоу-румі компанії; Здійснення прорахунків вартості замовлень; Робота з існуючою клієнтською базою, її розвиток та розширення; Комунікації з суміжними підрозділами — склад, доставка, виробнича дільниця. Ми б дуже хотіли, щоб наш кандидат: Був активний і налаштований позитиво; Готовий навчатись і розвиватись; Любив людей; Був уважний до усіх деталей. Очікуємо на Ваш відгук, за детальною інформацією дзвоніть за вказаним телефоном.