PR specialist

Builds a solid reputation for the client in the eyes of journalists, customers, and everyone around.

Knows all the journalists, attract media attention through events, and resolve reputation crises if they arise.

Hard skills

  • Audit of PR processes

  • Building communication strategy

  • Communication instruments

  • Communication research and analytics

  • Establishing interaction of PR department

  • Formation of mission and vision

  • Media map creating

  • Media Relations

  • Organization of PR events

  • PEST analysis

  • SWOT analysis

  • Working with communication channels

  • Working with different types of PR

  • Writing key messages

  • Writing key messages

Soft skills

  • Anti-crisis communication

  • Communication in management

  • Creative Thinking

  • Stakeholders management

  • Strategic thinking

We recommend

Vacancies

View all
PR Менеджер до SmartTender

SmartTender — провідна українська IT платформа для онлайн-торгівлі та закупівель, яка об’єднує тисячі замовників і постачальників. Ми — інноваційна платформа, яка застосовує сучасні технології для вдосконалення процесів закупівель. Наші клієнти: ДП «АМПУ», АТ «Укрпошта», АТ «Укрзалізниця», АТ НАЕК «Енергоатом», АТ «Укроборонпром», АТ «Укртрансгаз», НЕК «Укренерго», «Епіцентр», «Щедро», «Varus», «EVA», «Comfy» та багато інших. Ми прагнемо створювати чесні та прозорі умови для бізнесу в Україні та шукаємо PR-Manager’а, який допоможе розвивати та посилювати наш імідж на ринку. Що буде робити PR Manager у SmartTender: Створювати та реалізовувати PR-стратегію для зміцнення іміджу та позиціонування бренду на ринку; Співпрацювати з топ-медіа України та розширювати базу теплих контактів з загальнонаціональними і регіональними медіа;  Генерувати інформаційні приводи та їх комунікацію (підготовка медіапланів, пресрелізів тощо); Співпрацювати з лідерами думок та інфлюенсерами в залежності від ЦА і продукту кампанії; Планувати PR-кампанії для просування продуктів і організовувати онлайн та офлайн івенти; Співпрацювати з внутрішніми та зовнішніми стейкхолдерами; Визначення тематичних івентів та залучення ключових осіб компанії до участі у заходах; Медіамоніторинг та підготовка звітів з аналізом ефективності PR-кампаній. Наші очікування: Досвід роботи на аналогічній посаді від 3 років; Освіта в сферах журналістики/PR або за дотичними напрямками; Проактивність та самостійність; Знання основних PR-інструментів та каналів просування бренду/продукту; Досвід роботи з медіа; Відмінні комунікативні навички, вміння писати і редагувати тексти; Досвід роботи в сфері публічних та/або комерційних закупівель –  буде перевагою; Вільне володіння українською мовою, а також англійською мовою на рівні Upper-Intermediate – буде перевагою. Що ми пропонуємо: Офіційне працевлаштування; Конкурентну заробітну плату та бонуси; Можливість розвитку та реалізації ідей; Оплачувані дні відпустки та періоду тимчасової непрацездатності; Медичне страхування; Графік роботи: з понеділка по п’ятницю; Гібридний або віддалений формат роботи (офіс у м. Київ, поряд з метро Осокорки); Корпоративна культура, що підтримує командну роботу та взаємопідтримку.

Київ, Прибузька сільська ОТГ, Mykolaiv oblast
Full-time
Спеціаліст у відділ внутрішніх комунікацій

Оголошує набір на посаду Sales manager! Ми шукаємо зарядженого енергією продажів менеджера, який готовий уміло продавати та заробляти на цьому. Що потрібно робити на посаді Sales manager:Працювати з готовою, гарячою базою клієнтів;Залучати клієнтів до співпраці з компанією через ведення телефонних переговорів (база клієнтів надається);Оформлення замовлень та продаж додаткових товарів;Співпраця з іншими відділами компанії для ефективного виконання завдань;Відображати результати роботи в CRM та звітах.Ось, що ми можемо запропонувати:Робота офісного не виїзного характеру у затишному офісі;Пропорційну систему оплати праці: ставка 24 000 грн. + % від успішних угод (відсоток співрозмірний із ставкою та може перевищувати її).  Початківці зможуть отримувати від 30000 до 40000 гривень вже з першого місяця роботи, в той час як досвідчені менеджери, що співпрацюють з нами, стабільно отримують від 50000 гривень;Зручний щотижневий графік виплат;Регулярні премії за досягнення високих результатів;Систематизоване навчання: Вам допоможуть зрозуміти суть кожної послуги, при цьому не обов’язково мати фахову освіту, головне — це Ваше бажання. Також, Ви матимете змогу вивчити сучасні технології продажів. Період стажування оплачується - 5000 грн за тиждень;Оплачувану відпустку через перші 6 місяців роботи.Очікуємо:досвід роботи із супроводу клієнтів буде перевагою (але не є обов'язковим критериієм);вміння переконувати та вибудовувати довгострокові відносини з клієнтами;бажання навчатись та заробляти;вміння працювати з великим потоком інформації.Отже, якщо Ваш досвід відповідає вимогам вакансії, надсилайте резюме і ми домовимось про співбесіду. https://t.me/asyaHRD

Kharkiv
36500 UAH per month
Full-time
Менеджер із комунікацій та PR

Компанія «Хюндай Мотор Україна» відкриває конкурс на заміщення вакантної посади   МЕНЕДЖЕРА ІЗ КОМУНІКАЦІЙ ТА PR  Компанія є офіційним дистриб'ютором автомобілів HYUNDAI в Україні і має більше 30-ти Дилерських Центрів у всіх регіонах країни.  Ми запрошуємо в свою команду енергійних, впевнених у своїх знаннях і можливостях фахівців.  Вимоги до кандидата: Вища освіта: PR, маркетинг, журналістикаЗнання англійської мови на рівні не нижче upper- intermediate Досвід роботи із засобами масової інформації та блогерами, наявність бази,   наявність контактів в журналістському середовищі Досвід ведення та розвитку сайтівДосвід роботи з соціальними мережамиДосвід написання прес-релізів, статей, грамотний і якісний літературний стиль  українською та англійською мовами Навички організації івентів та CSR проектівВідмінні переговорні навички  Обов'язки: Формування і реалізація PR / SMM плану в рамках стратегії компанії і брендуАдміністрування сайту, підготовка та адаптація контенту, адміністрування та розвиток дилерської веб платформиАдміністрування еккаунтів соціальних медіа компанії, розробка СММ стратегії Формування новинного потоку: статті, прес-релізи, публікації, генерування локальних і адаптація глобальних інформаційних приводівЗабезпечення та контроль розміщення інформаційних матеріалів в ЗМІРобота з журналістами і лідерами думок, в тому числі коментарі перших осіб компанії, як експертів ринкуОрганізація івентів, презентацій, конференцій, медіа тест-драйвівМожливі відрядження. Умови роботи: Випробувальний термін - 3 місяціОфіційне працевлаштування, лікарняні, відпустки та виплата з/п відповідно до законодавства;Повний робочий тиждень з 9-00 до 18-00 пон. — п'ят. ;Робота в офісі, можливі відрядження;Медичне страхування;Корпоративний мобільний зв’язок.

Kyiv
36690 UAH per month
Full-time
PR-менеджер

DID Global — міжнародна компанія, що надає високоякісні послуги IP-телефонії преміум-класу для бізнесу та особистого спілкування. Ми шукаємо PR-менеджера, який допоможе формувати позитивний імідж компанії, працювати з медіа та сприяти збільшенню впізнаваності нашого бренду на українському та міжнародному ринках.🌐 Наш сайтОбов’язки: Підготовка пресрелізів та статей, узгодження їх із Chief Marketing Officer для підвищення впізнаваності компанії та її продуктів у медіапросторі. Налагодження постійної співпраці з українськими та міжнародними медіа: встановлення контактів, проведення пітчингів, побудова партнерських відносин. Створення контенту для комунікацій, розробка презентацій, співпраця з редакціями. Обробка запитів від медіа на коментарі та інтерв'ю, організація їхньої підготовки. Формування бази контактів медіа та побудова довгострокових взаємин із редакціями. Розробка та оновлення презентаційних матеріалів компанії. Організація участі компанії в конференціях, включаючи підготовку стендів та рекламних матеріалів. Відвідування міжнародних конференцій для представлення компанії. Координація роботи з підрядниками для виготовлення рекламної продукції та мерчу. Вимоги: Щонайменше 2 роки досвіду в сфері комунікацій та PR у сфері IT. Розвинені вміння написання та редагування текстів. Володіння англійською мовою на рівні Upper Intermediate і вище. Наявність портфоліо з опублікованими матеріалами (статті, пресрелізи). Високий рівень організованості та здатність працювати самостійно. Умови роботи: Графік роботи: пн-пт, з 10:00 до 19:00. Заробітна плата від 500$ на період стажування. Курси іноземної мови за рахунок компанії. Участь у масштабних конференціях за рахунок компанії. Дві корпоративні події на рік. Участь у внутрішніх конкурсах та заходах із цікавими призами та подарунками. Надсилайте резюме або звертайтеся у телеграм https://t.me/Valeriia_DIDGlobal

Remote
43000 UAH per month
Full-time
Менеджер комунікацій та організації заходів - Сили Оборони

Вакансія передбачає роботу в одному зі структурних підрозділів Сил Оборони за напрямом міжнародного співробітництва. Роль передбачає підтримку інформаційної та стратегічної комунікаційної кампанії та проєктів у сфері євроатлантичної інтеграції.

Full-time