PR specialist
Builds a solid reputation for the client in the eyes of journalists, customers, and everyone around.
Knows all the journalists, attract media attention through events, and resolve reputation crises if they arise.
Hard skills
Audit of PR processes
Building communication strategy
Communication instruments
Communication research and analytics
Establishing interaction of PR department
Formation of mission and vision
Media map creating
Media Relations
Organization of PR events
PEST analysis
SWOT analysis
Working with communication channels
Working with different types of PR
Writing key messages
Writing key messages
Soft skills
Anti-crisis communication
Communication in management
Creative Thinking
Stakeholders management
Strategic thinking
We recommend
Vacancies
Дивитись всіСпеціаліст з комунікацій
Благодійний фонд Сергія Притули — це неприбуткова благодійна організація, яка була заснована у 2020 році Сергієм Притулою разом із командою. Фонд було створено з метою надання допомоги медичним працівникам, особам з інвалідністю, розвитку напрямів освіти та інклюзії та підтримки вразливих верств населення. Однак, після початку повномасштабного вторгнення росії, Благодійний фонд Сергія Притули структурував свою діяльність за двома напрямами: мілітарним та гуманітарним. Мілітарний напрям забезпечує бойові підрозділи на передовій БПЛА, дронами, транспортом, засобами зв’язку, оптичними пристроями, засобами тактичної медицини. Гуманітарний напрям підтримує цивільне населення, та надає можливість отримати необхідну допомогу для відновлення гідного життя на деокупованих та прифронтових територіях. Разом ми наближаємо перемогу над ворогом. Для того, щоб робити це ефективніше, ми шукаємо Спеціалістка (-тку) з комунікацій. 📍Твої основні обов’язки включатимуть: Участь в розробці та реалізації контент плану для напряму та його проєктів, програм Підготовка контенту: пресрелізи, матеріали для ЗМІ, дописи для соціальних мереж та інформаційних матеріалів для вебсайту, довідкові матеріали, ванпейджери, дайджести та буклети українською і англійською мовами (65% зайнятості) Публікація матеріалів на сайті Редагування та форматування інформаційних матеріалів на предмет відповідності вимогам комунікації Фонду Притули Координація роботи агентств з виробництва аудіо/відео/анімаційних/друкованих продуктів Співпраця з відповідними підрозділами та співробітниками Збереження та оновлення бібліотеки інформаційних матеріалів напряму, та його проєктів і програм Ведення звітності медіаактивності Виконання інших обов’язків, які можуть бути призначені керівництвом Робота із викликами, які виникають перед тобою. 💥Із задачами тобі допоможе впоратись: 1.5 роки досвіду у сфері PR, комунікацій Досвід в роботі з Google Apps, Slack, MS Office, Adobe Illustrator/ InDesign/ Photoshop/ Express, Figma/Canva, Zoom, Strapi/WordPress тощо Досвід у написанні, вичитці та редагуванні Знання та досвід в роботі з соціальними мережами Досвід розробки та впровадження інформаційних кампаній Професійне володіння англійською та українською мовами Ідентифікація себе із цілями Фонду Сергія Притули Інноваційність, вміння працювати в команді, ініціативність, креативність Сильні комунікаційні навички Самостійність та володіння тайм-менеджментом Відповідальність та уважність до деталей Вміння визначати пріоритети Прагнення активно впливати на розвиток БО «Фонд Сергія Притули» Захоплення українцями, які захищають нас на полі бою та відновлюють життя на деокупованих територіях Ідентифікація себе із цілями Фонду Сергія Притули. ⭐️Буде перевагою при розгляді: Досвід роботи у громадському секторі Профільна освіта Вміння адаптувати складні теми у зрозумілий, доступний і «живий» текст Власні приклади текстів або кейси, якими хочеться похизуватись Почуття гумору та емпатія🙂 🪄Ми пропонуємо не лише нові виклики, а й можливості: Унікальний шанс посилювати Сили Оборони України та допомагати цивільному населенню на прифронтових і деокупованих територіях Робота в одному з найбільших та максимально прозорих благодійних фондів України Команду професійних та ідейно об'єднаних людей Комфортний офіс та чуйне ставлення до чотирилапих друзів🐇 Корпоративне безкоштовне навчання (англійська, домедична допомога, менеджмент і т.д.) та харчування (економія до 5 000 грн). Якщо всі ці пункти про тебе — відгукуйся на вакансію та, обовʼязково додай супровідний лист з бажаним рівнем заробітної плати, та описом, чому тобі важливо долучитись до Благодійного фонду Сергія Притули. *команда фонду з повагою ставиться до будь-якого вашого досвіду, однак залишає за собою право не розглядати резюме мовою росії.
PR-менеджер (-ка)
Мета Zagoriy Foundation – це розвиток культури благодійності: трансляція кращих практик та формування трендів благодійності.В нашій динамічній команді відкрита чудова вакансія на роль PR-менеджера (-ки), що відповідатиме за розробку та реалізацію комунікативної стратегії проєктів благодійного фонду Чим Ви будете займатися в ролі креативного копірайтера? Розробкою глобальної комунікаційної стратегії, орієнтуючись на маркетингову, та адаптувати її під інші проектиОрганізацією pr-кампанії для проектів (від лончу до пост-pr)Створенням та управлінням контентом для різних каналів комунікаціїРозробкою та впровадженням плану комунікацій в кризових ситуаціяхОрганізацією та управлінням зв’язками з громадськістю та ЗМІАналізом показників ефективності проведених PR-кампанійІніціювати та реалізовувати спецпроекти зі ЗМІ та бізнесомПідтримкою позитивних відносин з партнерами фондуУправлінням та наставництвом команди експертів у сфері комунікаційНаші вимоги до фахівця, котрого ми шукаємо Підтверджений досвід роботи у комунікаціях від 3-5 років, досвід розробки та реалізації комунікативних стратегійНаявність власної бази діючих контактів (ЗМІ, медійні особи, інфлуенсери)Знання репутаційного менеджментуПроактивна життєва позиціяДля роботи необхідна присутність в Україні, щоб відчувати та знати специфіку ведення благодійних проектів в умовах війни. Всі ми працюємо в Києві в офісі повний робочий день, тому гібридного графіку чи віддаленої роботи немає. Випробувальний термін для даної позиції – 3 місяці (заробітна плата на випробувальний термін виплачується в повній мірі)Володіння мовами: рівень англійської мови не нижче B2, високий рівень володіння усною та письмовою українською мовоюВисока внутрішня мотивація та бажання впливати на позитивні зміни в УкраїніЩо ми пропонуємо?Щодня ви матимете можливість долучатися до проектів та ініціатив, які безпосередньо впливають на життя людей та спільнот. Ваша робота матиме мету та сенс.Ми створюємо сприятливе робоче середовище, де цінуємо ідеї та думки кожного. Разом ми досягаємо більшого.Від організації заходів до розробки інноваційних стратегій, ви відіграватимете ключову роль у формуванні майбутнього благодійної організації. Ваша робота безпосередньо сприятиме покращенню життя тих, хто цього потребує. Ваш вплив буде реальним і відчутним.Zagoriy Foundation є лідером думок у благодійному секторі. Ми прагнемо ділитися найкращими практиками, проводити дослідження та шукати інноваційні підходи до благодійності. Ваші ідеї та внески будуть оцінені та визнані.Ми надаємо можливості для нетворкінгу, співпраці та партнерства, які дозволять вам розширити свої зв'язки та здійснити більші зміни у філантропічному секторі. Разом ми зможемо досягти довготривалого впливу.Ми прагнемо надавати нашим співробітникам постійні можливості для особистого та професійного зростання. Ми інвестуємо в навчальні програми, наставництво та плани розвитку кар'єри, щоб допомогти людям повністю розкрити свій потенціал.Ми працюємо з 10:00 та до завершення продуктивного дня, орієнтуємося на цінність, котру приносимо Zagoriy Foundation, а не на час, котрий відпрацьовуємоВихідний день народження, якщо він випадає у ваш робочий деньТа багато іншогоЯкщо ви вмієте взаємодіяти з журналістами та завжди в тренді інформаційного простору України та за її межами, то ви – наш ідеальний кандидат.Як триватиме процес відбору? Ми попросимо вас надіслати нам резюме, портфоліо разом з підготовленим мотиваційним листомЯкщо резюме відповідатиме вимогам, ми зв’яжемося з Вами за допомогою месенджерів та запросимо на співбесідуЯкщо під час живої зустрічі ми чітко зрозуміємо, що цікаві один одному - організуємо зустріч з CEO.Протягом 2-3 днів після зустрічі з керівником ви обов’язково отримаєте зворотній зв'язок від нас, якщо ми з якихось причин обрали не вас. А, якщо ви з нами – вітаємо! Ви отримаєте джоб-оффер з чітким описом процесу адаптації, завданнями та цілями на випробувальний термін.Приєднавшись до Zagoriy Foundation, ви стаєте частиною спільноти, яка розвиває культуру філантропії та прагне здійснювати довготривалий вплив на світ. Разом ми будемо формувати майбутнє благодійності та творити позитивні зміни.Готові? Надсилайте резюме та мотиваційний лист.В мотиваційному листі опишіть:Відповідність кваліфікаційним вимогамВаше розуміння змін за останній рік у благодійній сфері УкраїниОчікування по заробітній платіЧому Ви хочете приєднатись до Zagoriy FoundationПриєднуйтесь до нас у Zagoriy Foundation та станьте частиною чогось більшого, ніж ви самі
Менеджер з внутрішніх комунікацій
Retail Group — мультибрендова міжнародна компанія, що управляє торговими мережами Велмарт, Велика Кишеня, ВК Експрес в Україні, мережами супермаркетів Green Hills Market і Велмарт в Молдові, охоронною компанією Баярд9, мережею ТРЦ та боулінг клубів, запрошуємо до командиМенеджера з внутрішніх комунікаційМи пропонуємо:Робота в офісі: 5 робочих / 2 вихідних, з 09:00 до 18:00Високий фіксований рівень заробітної плати та бонусиЗнижка на харчування, мобільний зв’язок та медичне страхування від компаніїНавчання та коучінг від керівника напрямку маркетингуМи піклуємось про твоє здоров’я. Якщо станеться хвороба або нещасний випадок компанія надасть тобі фінансову допомогу згідно з діючими корпоративними програмами лояльності Від вас ми очікуємо:Журналістський досвід (бажано)Досвід реалізації проєктів внутрішніх комунікацій з «О»Лідерство та проактивність — постійна оцінка актуальності обраної стратегії, готовність шукати нові, нестандартні рішення, пропонувати покращенняНавички написання бізнес-статейФункціональні обов'язки:Створення корпоративних каналів комунікаціїРозробка та реалізація стратегії внутрішніх комунікаційОперативний збір інформації про основні реалізовані проєкти, новації, продуктові новинки, зміни в компаніїІніціювати та запускати нові формати та інструменти внутрішніх комунікаційПідготовка та публікація матеріалів на внутрішніх ресурсахРозвиток ресурсів внутрішніх комунікацій: соціальні мережі, телеграм, аудіо/відеоподкасти, створення та розвиток внутрішнього порталуВидання щотижневого корпоративного дайджестуКоординація та підготовка корпоративів та святкових заходівЯкщо Вас зацікавила дана вакансія, і Ви відповідаєте вимогам, будь ласка, направляйте резюме.Стандартний термін розгляду резюме — 14 днів. Відсутність відповіді протягом двох тижнів означає, що, на жаль, на сьогодні у нас немає відповідних вакансій. При цьому Ваше резюме буде збережено в нашій базі даних і якщо відповідна вакансія з’явиться в наступному, ми запропонуємо її Вам для розгляду.
Менеджер з комунікацій
«Їжа Життя Дніпро» — благодійний фонд, що годує нужденних людей безкоштовними обідами, шукає комунікаційного менеджераОсновні обов‘язки: комунікація блогерами, журналістами, зірками, партнерами, медіа, організаціями; написання текстів, створенні креативів (не щодня, але при потребі); участь у створенні фото- та відеоконтенту ; допомога у залученні фінансової підтримки; робота у творчій команді, яка документує та фіксує події війни. просування проєкту ,, Їжа Життя Дніпро,, в Україні забезпечення збільшення згадок фонду в соцмережах зірок, профільних медіа та спільнотах організація подій, пошук інфорпартнерів. ведення звітності, аналіз результатів Обов’язкові вимоги: досвід роботи у сфері PR, комунікацій, журналістики грамотна усна та письмова українська мова комунікабельність, гнучкість в спілкуванні організаторські здібності Умови роботи: дистанційно повна зайнятість
International Outbound Communication Specialist
GG.BET — продуктова IT-компанія, що створює один з кращих у світі сервісів на перетині технологій, кіберспорту та розваг.Сьогодні GG.BET — один з найупізнаваніших брендів у esports-індустрії. Компанія створена у 2016 році фанатами кіберспорту. Ми граємо, насолоджуємося турнірами, слідкуємо за змінами у ростерах та новими патчами.Вакансія International Retention Manager відкрита для талановитого фахівця, який буде відповідати за збільшення та підтримку міжнародної клієнтської бази компанії GG.BET. Ти будеш працювати з клієнтами з усього світу, забезпечуючи їх задоволеність та збільшення їх лояльності.Якщо ти знаєш, що означає GG, приєднуйся та давай разом розвивати індустрію, що зростає шаленими темпами.Ми і є кіберспорт!Кого ми шукаємо:- Знання англійської мови (від B2 та вище; письмова та розмовна);- Знання ПК на рівні впевненого користувача;- Вміння знаходити підхід до різних людей;- Уміння працювати з великими обсягами інформації;- Комунікабельність та гнучкість.Що треба робити: - Робота з утримання/повернення клієнтів: здійснювати прямі продажі за допомогою вхідних/вихідних чатів/листів та дзвінків; - робота із запереченнями/скаргами та робота з проблемами клієнтів; - спілкування з клієнтською базою за допомогою телефонних дзвінків складання звітів у письмовій формі; - відстеження стану своєї клієнтської бази та виконання плану KPI. Ми пропонуємо:Згуртовану команду та цікаве оточення;Цікаві завдання та приємну винагороду;Соц. пакет: відпустка, оплата лікарняних, супровід ФОП, медичне страхування, 12 sick days, вихідний на честь дня народження;Три формати роботи: повний ремоут, гібрид або офіс в центрі Києва;Програма ротації;Не овертаймимо;Не займаємося мікроменеджментом;Не маємо бюрократії;Не підтримуємо токсичних відносин.Якщо ти маєш бажання приєднатися до нашої команди, будь ласка, надсилай своє резюме та супровідний лист. Ми з радістю розглянемо твоє CV та поспілкуємося детальніше!