Sales manager
Knows how to sell anything. Will find clients, will not annoy them with calls, and will conduct negotiations for a favorable deal.
Masterfully familiar with client typology, sales scripts, and enchanting persuasion techniques.
Hard skills
Industry expertise
Product knowledge
Sales funnel management
Sales in the HoReCa segment
Sales techniques
Sales types
Standards of work with clients
Trade marketing
Using of franchising
Work with CRM in sales
Soft skills
Active listening
Communication in management
Customer service
Emotional intelligence in management
Negotiation
We recommend
Education series
Basics for entrepreneurs
Basics for entrepreneurs
Experts:
Andrii Lytvyn, Andrii Remizov, Olha Bulbakh
Education series
Sales manager
Sales manager
Experts:
Andrii Prudius, Oksana Tymkiv, Oleksandr Lakhtionov, +2
Vacancies
View allТорговий представник з власним авто
Компанія,офіційний дистрибутор продукції AB InBev Efes в Україні, оголошує про відкриття позиції Торговельний представник в м Кам'янка-Бузька Ви матимете нагоду працювати з продукцією компанії AB InBev Efes-світового лідера пивоваріння, яка входить до п'ятірки найбільших виробників споживчих товарів. На ринку України компанія представлена брендами Чернігівське, Рогань, Янтар, BUD, StellaArtois, CoronaExtra, Leffe, Hoegaarden та іншими. Ваші основні обов'язки: · Регулярні візити до торгових точок на виділеній території, прийом замовлень, забезпечення наявності асортименту та оптимального запасу продукції; · Пошук нових клієнтів, укладення договорів; · Аналіз ситуації на виділеній території, ведення звітності. Основні вимоги до кандидатів: · Цілеспрямованність, відповідальність, комунікативні навички; · Досвід роботи з ПК; · Бажання розвиватись у напрямку продажів; · Бажана вища або незакінчена вища освіта; · Посвідчення водія категорії В та власний автомобіль; · Бажаний попередній досвід роботи в сфері продажів. Ми пропонуємо: · Офіційне працевлаштування; · 5-денний робочий тиждень: Пн, Чт 8:00 -17:00, Вт, Ср, Пт 9:00 - 18.00; · Дружний колектив професіоналів. Ви цілеспрямований, бажаєте побудувати кар'єру у відділі продажів та прагнете до розвитку? Тоді запрошуємо на посаду Торговельного представника!
Менеджер по продажам пищевых ингредиентов
Требования: Английский - продвинутый,умение вести переговоры,организовывать процесс продажи. Обязанности: Находить покупателей, организовать продажу товаров. Условия работы: Полный рабочий день, Киев
Торговий представник
Вимоги: Досвід роботи в активних продажах не менше 1 року;Хороші комунікації з клієнтами;Орієнтованість на клієнта, демонстрація цінностей компанії; орієнтованість на результат.Умови роботи: Офіційне працевлаштування та стабільна, своєчасна оплата праці (ставка+бонус);Компенсаційний пакет: амортизації автомобіля + витрати на бензин.Обов’язки: виконувати плани продажів;розширювати клієнтську базу;розширювати асортимент в торгових точках;контролювати дебіторську заборгованість згідно встановлених норм;контролювати динаміку продажів і формувати замовлення для торгових точок;регулярно відвідувати торгові точки згідно затвердженого маршруту.
Менеджер з продажу
У KABIMED — національну мережу медичних коворкінгів шукаємо менеджера або менеджерку з продажів. Наші клієнти — лікарі, яким цікаво почати власну практику в наших коворкінгах.Задачі:здійснення телефонних дзвінків/переговорів з потенційними клієнтами (лікарями)спілкування з потенційними клієнтами в месенджерахпроактивне розширення бази контактівробота з теплими та холодними базами контактів (консультація стосовно умов та продаж пакетів оренди кабінетів)ведення CRM-системи та звітності про свою роботувізити до лікарівУмови:віддалена робота (50%), але обов’язкова можливість брати участь в офлайн нарадах раз на тижденьгнучкий графік роботиофіційне працевлаштуванняоплачувана відпусткадружній колектив однодумцівнадання корпоративного телефону та безлімітного зв’язкуПобажання до кандидатів та кандидатоквисокі комунікативні здібностівільне володіння українською мовою, грамотністьнавички ведення ефективних переговорівпроактивність та націленість на результатбажано навички активних продажіввміння користуватися напрацьованими контактами для виконання плану продажів і розвитку клієнтської базиготовність вчитися та зацікавленість розвивати загальнонаціональний стартапсвоя база лікарів буде перевагою Будемо раді всім, хто відповідає професійним вимогам, бо всі ми унікальні та різні, а можливості мають бути рівними.
Менеджер з продажу (В2В)
Привіт! Ми — LLumar Україна, ексклюзивні представники світового бренду автомобільних та архітектурних плівок LLumar. Вже понад 10 років ми будуємо ринок преміум-плівок в Україні — чесно, прозоро і з повагою до клієнта.Сьогодні ми в пошуку менеджера з продажу, який посилить команду і допоможе нам масштабуватись. Працювати доведеться з якісним, дорогим продуктом. Якщо ти вмієш продавати цінність, будувати довіру і кайфуєш від B2B — це може бути саме твоя вакансія.Що ми пропонуємо: Офіційне працевлаштування (вся з/п — «в білу») Графік з 9:00 до 18:00 Заробіток на старті — від 30 000 до 40 000 грн, далі ставка + % від продажів. Середній дохід після 6 міс — 50 000−70 000 грн і вище. Все залежить від тебе! Оплата двічі на місяць, без «конвертів», штрафів чи токсичної атмосфери. Навчання, підтримка керівниці та передача «теплої» клієнтської бази при гарних результатах. Робота з офісу (біля Солом’янської площі), по Києву — зустрічі з клієнтами. Корпоративний акаунт Uber/Uklon або компенсація бензину. Важливо: Робоча мова — українська (усно і письмово). Вітається охайність, чесність. Кого ми шукаємо? Ми шукаємо людину з розвиненими комунікативними навичками, яка легко знаходить спільну мову навіть з «холодним» клієнтом. Хто не боїться дорогого продукту, а навпаки вміє пояснити, чому він того вартий. Досвід в продажах вітається, але не є обов’язковим. Якщо ви готові до навчання, наполегливо йти до результату — пишіть. Що буде в задачах: Робота з поточною базою клієнтів (дзвінки, листи, зустрічі). Пошук нових клієнтів, розвиток бази. Проведення презентацій, робота зі зразками, консультації. Переведення клієнта зі статусу «цікавлюсь» у статус «постійний». Супровід угоди: рахунки, договори, контроль оплати. Ведення CRM (навчимо), участь у впровадженні нових процесів. Участь у маркетингових активностях — за бажанням (якщо хочеш бути публічним — вітається!). Що буде на етапі адаптації: Вивчиш продукт і особливості бренду. Пройдеш адаптацію (з нашою підтримкою). Візьмеш участь у зустрічах з діючими клієнтами. Почнеш самостійний пошук нових контактів. Відгукуйтесь, якщо: Хочете будувати кар'єру у стабільній компанії, яка чесно платить і поважає людей. Шукаєте команду, де ідеї чують, а ініціативу підтримують. Хочете працювати не «від дзвінка до дзвінка», а з живим сенсом і розумінням — «що, кому і навіщо я продаю». Надамо перевагу ветеранам війни проти російської окупації!Чекаємо на ваш відгук!Можна з коротким супровідним листом або просто з бажанням прийти на співбесіду. До зустрічі у LLumar Україна 💼